Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Seatmies
profiilit
Seatmies
Seatmies
Vapaa kuvaus
Aloituksia
8
Kommenttia
112
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Islam+on+hyvin+vaarallinen+uskonto,+koska+se+sallii+naisen+alistamisen.+Tämän+vuoksi+täytyy+ymmärtää+että+esim+Irakissa+on+raiskauksesta+ainheutuu+(siis+jos+jää+kiinni)+se+seuraus+että+raiskaajan+pitää+elättää+eli+ottaa+esim+jalkavaimoksi+tuo+lapsi+jonka+hän+siis+on++raiskannut.+Nä+turvapaikan+aika+nuoret+miehet+eivät+ymmärrä,+että+sellainen+ei+ole+sallittua+Suomessa.+Ei+suomalaisia+alaikäistä+nuoria+voi+alkaa+tuomitsemaan,+miten+pitää+puoleutua.+Kyllä+se+vaan+on+niin+ettemme+voi+ottaa+enää+yhtään+pakolaista+Islam+maista.++Esim+Irak,+Afganistan,+Somalia.+Ei+tuo+vaatisi+kuin+poliittista+päättäjiltä+päätöksiä.
13.01.2019 12:15
Kyllä+tuolta+Ahvenansaaristosta+löytyy+saari+jossa+ei+kukaan+asu.+Ainakin+nuo+laittomat+pakolaiset+pitäisi+sinne+laittaa.+Ei+tässä+ole+mitään+järkeä+että+turvapaikan+hakijat+jotka+ovat+saaneet+jo+useamman+kielteisenpäätöksen,+eivät+vaan+poistu+Suomesta.+Jos+Irak+ei+niitä+takaisin+ota,+kyllä+Suomen+pitää+lopettaa+kokonaan+kaikki+avustus+Irakille.+Tarvitseeko+meillä+olla+siihen+maahan+mitään+suhteita?
30.12.2018 18:19
Islam+pitäisi+kieltää+Suomessa.+Islam+on+suurin+sisäinen+turvallisuus+uhka.
13.12.2018 20:08
Esim+Hyvinkään+uimahallissa+voi+hyvin+uida.+Ei+ole+mitään+ongelmaa.+Sen+sijaan+esim+Vantaalla+ei+voi+ei+enää+käydä+uimahallissa,+tautivaaran+vuoksi.
05.08.2018 09:40
Olen+aivan+samaa+mieltä.+Karkottetaville+on+hankittava+oma+lentokone.+Minussa+myös+armeija+saisi+osallistua+pakkopalautukseen,+niin+poliisin+resursseja+jäisi+esim.maassa+asuvien+Isis+terrostien+kiinni+ottoon.+Pakolais-sirkus+maksaa+meille+koko+ajan+lisää,+joten+ei+yhden+lentokoneen+hinta+nyt+oikeastaan+edes+näy+koko+butjetissa.+Eikä+sen+tarvitse+olla+kuin+ihan+tavallinen+rahtikone.+Eihän+nyt+rikollisille+kannata+sentään+parasta+Finnairin+kyytiä+tarjota.
04.08.2018 14:47
Maksoin+viime+tilistä+jo+2000+e+veroa,+tuli+näet+kesäloma+rahat+ym+lisiä.+Mitä+vittua+minä+saan+niillä+verorahoillani.+Lisää+matuja?+Samalla+kun+vanhustenhoidon+jyrkkä+alamäki+vain+jatkuu.+Tätäkö+Suomea+he+rakensivat?+Suomi+on+rakennettu+verelle+ja+hiellä.+Nuo+elintasopakolaiset,+eivät+rakenna+yhteiskuntaamme,+mutta+haluavat+kyllä+kaiken.+Minusta+on+väärin+että+pakolaiset+vievät+lasten+koulurahat,+vanhusten+ruuan+suusta.+Eikö+tämä+hulluus+loppu?++Suurin+osa+politiikoista+haluaa+lisätä+kiintiöpakolaiset+määrää.
23.07.2018 21:17
Breivikin+40v++synttärilahja:+luoti+otsaan,+jos+minä+saisin+päättää.
23.07.2018 21:10
Niin+valitettavasti+olet+oikeassa.+Meidän+pitää+ymmärtää+kulttuurieroja+ja+myös+että+lapsia+kuljettaa+Somaliaan+siivottavaksi.+Jos+emme+ymmärrä,+olemme+rasisteja.
23.07.2018 21:06
Nykyään+kun+näen+SPR:än+rahan+kerääjän,+menen+vain+todella+nopeasti+niistä+ohi,+ettei+kiukkuni+näy....
12.07.2018 19:20
Eipä+näistä+aina+tiedä.+Minä+kun+luulin+että+tämä+Marco+puuhasi+Suomi+ensin+puoluetta.+Nyt+siis+Suomen+kansa+ensin.+Kyllä+huomaa+ettei+tule+paljoa+seurattua+uutisia,+kun+tulee+vaan+aina+oltua+töissä.
16.05.2018 20:34
Itikseen+en+ole+mennyt+enää+vuosiin+ilman+luotiliivit.
16.05.2018 20:18
Ei+saa+edes+10+vuotta,+koska+on+matub+niin+tottakai+häntä+ei+tuomita+ainakaan+terrorismista.+Tapoista+hän+istuu+puolet+eli+n+4+vuotta.+Sen+jälkeen+SPR+homma+hänelle+uuden+kämpän+ja+hän+asutelee+loppuelämänsä+sossunrahoilla+niin+kuin+muukin+roskaväki.+Anteeksi+että+käytän+tuollaista+nimitystä,+mutta+en+pidän+kaikkia+jihad+taistelijoita+joita+asuu
Asuvat+Suomessa+roskaväkenä.+Minun+mielestä+roskat+pitäisi+polttaa.
16.05.2018 20:08
Ei+todellakaan+tee.+Näkeehän+sen+kun+ajaa+ohi+siitä.+Peri+tekee+muotti-+ja+kaikkia+mitä+tarvii+paikalla+valuholvissa+esim.+Hohhoijaa+miten+joku+ei+voi+tietää?
16.05.2018 19:57
On+selvää+että+tuollainen+määrä+maahanmuuttajia,+alentaa+opetuksen+tasoa.+Olikin+siis+todella+huolissani,++jos+minun+lapseni+tuossa+koulussa+opiskelisivat.++Olen+kauan+sitten+ollut+ya:ssa+opettajan+sijaisena+liian+kauan++aikaa+ja+muista+hyvin+yhden+tytön+matematiikan+tunnilla+hän+ei+osannut+kuin+pari+sanaa+suomea.+Hän+oli+Venäläinen+ja+onneksi+hänen+kotonaan+joku+osasi+opettaa+koska+kotitehtävät+oli+aina+tehtynä+ja+kokeista+tuli+kuitenkin+n.+8.+Suurimmalla+osalla+maahanmuuttajien+taustasista+peruskoululaisilla,+ei+kuitenkaan+kotona+ole+ketään,+joka+tukisi+heitä.+He+ovat+siis+taakka,+joka+vie+opettajan+ajan,+jota+on+muutkin+todella+vähän+per+oppilas.+Eihän+esim+Somaliasta+tulevat+pakolaiset+ole+lukea.+
+Pitäisi+tehdä+laki+ettei+missään+koulussa+maahanmuuttajien+määrä+saa+ylittää+10%,määrää,++jotta+opetuksen+taso+ei+enää+laskisi.
30.04.2018 20:57
Aika+moni+Irakin+elintasopakolainen+tuli+Suomeen+lentäen...ei+ihan+tyhjä+tasku+tule+ykkösluokassa+lentokoneella,niin+kuin+nämä+Irakin+"turvapaikanhakijat".
08.04.2017 19:25
Miksi+pitää+edes+ottaa+enää+maahanmuuttajia+islam+maista?
08.04.2017 19:12
Minunkin+aloittama+keskustelu+poistettiin+jossa+vain+kiitin+Suomen+poliisia,+että+poisti+Abdiqadir+Osman+Husseinin+Suomesta.+Sitä+minä+kyllä+miettii:+miksi+ei+saa+edes+kiittää+poliisia,+kun+karkottaa+maasta+somali+raiskaajan,+joka+raiskasi+1993+13v+tytön,+murhasi+1995+15v+tytön+ja+vankila+lomallaan+2005+raiskasi+pienen+lapsen.+Toivotaan+että+myös+Al-Shabaab+terroristit+palautetaan+takasin+Somaliaan.
06.04.2017 15:49
Kyllä+tämä+tälle+palstalle+kuuluu.+Täytyy+todella+sanoa+että+hyvä+Suomen+poliisi!!!!
31.03.2017 14:50
Minusta+on+älytöntä+maksaa+mediamaksua,+mediasta+jota+en+käytä.+Tämä+maahanmuutto+tulva+ja+sen+uutisoiti+ylessä+sai+minut+huomaamaan+etten+voi+enää+uskoa+valtamediaan,+koska+se+yrittää+kaikin+keinoin+muuttaa+totuutta+esim.+raiskaukset+joita+turvapaikan+hakija+ovat+tehneet+ja+muut+rikokset.+
Yleä+ei+meidän+kotona+siis+enää+katsota+ollenkaan.+Uutiset+luen+nykyään+netistä.+Maikkarista+katsotaan+muutama+lastenohjelma,+kun+lapset+ovat+niihin+tottuneet.
On+hyvin+surullista+ettei+meillä+Suomessa+ole+enää+lehdistönvapautta.+
Ylen+maahanmuutto+keskustelujen+tarkoitus+on+vain+saada+jokainen+kriittinen+näkemys+maahanmuutosta+näyttämään+rasistiselta.+En+minä+ole+rasisti,+en+vain+halua+lisää+elättejä+tänne,+sillä+niitähän+ne+ovat.+Minulla+on+nyt+veroprosentti+30%.+Teen+joka+arki+10h+työpäivän+ja+katselen+välillä+toimiston+ikkunasta,+noita+loisivia+maahanmuuttajia.+Jos+meidän+maahanmuuttopolitiikka+olisi+samalaista+kuin+veljeskansallamme+Virolla+tai+Unkarilla,+minun+veroprosenttini+olisi+25%...Miksi+minun+pitää+aina+maksaa+näistä+suvakkien+kotkotuksista?
Kuntavaaleissa+minulle+riittää+että+ehdokas+lupaa:+ettei+kuntaa+tule+enää+turvapaikan+hakijoita.
22.03.2017 16:20
Hei+ihan+oikeasti.+Ei+niitä+somaleita+voi+rakennustöihin+laittaa.+Rakennustyö+on+kovaa+hommaa,+nytkin+viime+viikolla+kun+tehtiin+runkoa+niin+satoi+lunta+oli+pakkasta.+joEn+ole+koskaan+nähnyt+yhtään+Somalia+töissä,+varmaan+niitä+jostain+on.+Olen+sen+verran+kuitenkin+nähnyt+jo+rakennustyömailta+että+jos+puhutaan+afrikalaisista+niin+esim.+Nigeriasta+on+ollut+lumityössä+ja+siivomassa.++Turha+se+on+myös+puhua+että+virolaiset+vie+suomalaisten+työt+rakennustyömailla,+kun+ei+ole+yhtään+suomalaista+jonossa.++Kun+itse+istuu+tiskin+toisella+pula+ja+ottaa+ukkoja+töihin+rakennustyömaalle,+niin+on+todettava+että+varsinkin+joillakin+Suomaisilla+juuri+ammattikoulusta+valmistuneet+pyytävä+myös+ihan+liian+suurat+palkkaa.+En+minä+voi+maksaa+ammattimiehen+palkkaa,+henkilölle+joka+ei+vielä+sitä+ole.
26.02.2017 10:09
1 / 6