Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Seatmies
profiilit
Seatmies
Seatmies
Vapaa kuvaus
Aloituksia
8
Kommenttia
112
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tietysti on vaalisalaisuus, mutta hän on insinööriliiton jäsen. Yleensä olen äänestänyt liiton miestä, nyt oli jopa tuttu. Seuraavassa vaalissa tuskin äänestän ainakaan mitään puoluetta joita voi syyttää mamutulvasta ja nehän kaikki istuu eduskunnassa. Tämä on totuus, turha sieltä on ketään puolustaa. Osa Persuista vielä yrittää, mutta hallitusvastuu painaa. Kokoomus ja kepu kun haluavat lisätä monikulttuurisuutta, niinkuin myös vasemmistoliitto, rkp, sdp ja kristillisdemokraatit. Sen verran minua huvittaa kun jotkut syyttävät pelkästään vasemmistoa ja vihreitä tästä ongelmasta. Vasemmistolla ei ole ollut enemmistöä eduskunnassa muistaakseni yli 60 vuoteen. eli kyllä tämä on myös oikeiston syytä. Lisäksi on olemassa polittikkoja jotka valehtelevat tässäkin asiassa, eli esitetään niin kovaa maahanmuuttajakriittistä ja syödään sanat vaalien jälkeen. Rajat Kiinni!!!
15.11.2015 11:54
Minä olisin huolissani enemmän maamme turvallisuudesta. Ei ole kuin ajan kysymys kun täällä paukkuu...ja virkamiehet on huolissaan miten kantaväestö suhtautuu mamuihin. On suorastaan järkyttävää miten paljon esim. lapseni pelkäävät nyt. Olen huomannut että jo enne Pariisin iskuakin, en esim. uskalla kävellä samalla puolella katua, missä kulkee kaapunainen ym. ei sitä tiedä kenen kaavun alla on pommivyö.
15.11.2015 09:48
Juu minäkin olen vähän miettinyt, kun vaimo äänesti persuja...minä äänestin tuttua. En minä ensi vaaleissakaan persuja äänestä, eikä vaimoni. Vähän hän kiehuu ja toistelee, että mitä vittua, nehän lupasi kiristää maahanmuuttopolitiikkaa ja tänne lappaa porukkaa niin paljon että ensi vuoden budjetista voi huoletta varata 1 mrd. kuluihin. Miettikää paljonko tämä mamusirkus maksaa? Mitä sillä rahalla saisi?
14.11.2015 22:31
Otetaan asia varman päälle. Kaikki islam uskontoa tunnustavat pakolaiset pikakäännytykseen ja vaikka lentäen pois Suomesta, niin turvallisuus ongelma on hoidettu.
14.11.2015 20:35
Parempi ottaa tämä asia varman päälle. Kaikki islam uskontoa edustavat pakolaiset pikakäännytykseen, niin olemme ratkaisseet ongelman.
14.11.2015 20:33
Turha noita apina ja banaanijuttuja on heitellä. Olen huomannut tänä vuonna alkaneen sensuurin koskien maahanmuuttaja uutisointia. Se alkoi jo silloin kun joitakin sivujen kommentointi kiellettiin, oli muka vihapuhetta. Miten se on vihapuhetta, jos sanoo vain ääneen mitä ajattelee: Mitä enemmän tulee islam uskovia pakolaisia sitä suurempi on terrorin uhka. Tuntuu että mitään mamujen tekemiä rikoksia ei enää julkaista valtamediassa, Onneksi löysin mv-lehden, siellä ei sentään sensuroida.
14.11.2015 20:24
se oli huumoria :)
14.11.2015 20:12
Minäkin kannatan tätä!!! Luulisi mettä tämän päivän tapahtumat herättävät ihmiset. Pitäisi vielä saada tiedotusvälineetkin edes kerran mainitsemaan että tällainen aloite on tehty!!!
14.11.2015 19:59
Kyllä minä heräsin jo siinä vaiheessa kun tuo tulva alkoi....Olen aina ajattellut vaan että se kuuluu tällaiseen hyvinvointiyhteiskuntaan että on vähän noita elättejä: juopot, narkkarit, mustalaiset ja Somalit, mutta sitten muutama vuosi sitten olin ATT:n vuokrakämppejä remppaamassa, siis olin työnjohtajana hankkeessa. Ekassa talossa oli 23 kämppää ja siellä oli arabikämppejä, narkkis kämppijä, somali ym. Menin tarkistamaan kämpät isännöitsijän kanssa kun asukkaat olivat muuttaneet sijaisasuntoihin. Ainoastaan kahdessa kämpässä, jouduin menemään heti oven avattuani oksentamaan ulos, ne olivat somali kämpät...Se oli jotain uskomatonta: miten joku voi elää niin? Isännöitsijä ei ollut yllättynyt hän vain totesi: nää on näitä somalikämppiä. Helvetti ne oli paskaisia. Isännöitsijä olisi halunnut lyödä vetoa, että kuka ei palauta kakkia lainalaatikoita (joita oli annettu asukkaille pakkaamista varten, muuton hoiti lainalaatikko niminen firma). Niinhän siinä kävi että molemmat somaliperheet eivät tietenkään palauttaneet kaikkia, vaikka heiltä käytiin moneen kertaan niitä kysymässä...soskuhan ne muuttolaatikot sitten maksoi...Nykyään olen sitä mieltä että työmailla (rakennus) ei pärjätä ilman maahanmuuttajia ja "reissumiehiä", jotka tulevat yleensä virosta, venäjältä, mutta yhtään somalia en ole töissä sielläkään nähnyt....ja nyt ne uhkaa jo Suomen turvallisuutta!!!! Me emme tarvitse elintasopakolaisia!
14.11.2015 19:44
Se on muuten ihme, että jos vähänkin on huolissaan maamme turvallisuudesta on rasisti? En ole rasisti, mutta pelkään terroria ja olen sitä mieltä että nyt saa riittää tämä mamutulva...rajat kiinni!!! Ja kaikki somalit pois maasta (he ovat pahin uhka: terroristeja). Mikä on 5m pitkä, eikä haise viinalle: työssä käyvät Somalit( olisiko niitä 3 kpl:ää Suomessa)
14.11.2015 19:20
Kyllä nyt on otettava lusikka kauniiseen käteen herra Ministeri Orpo: RAJAT KIINNI!!!! ja Somalit heti pikakäännytykseen.
14.11.2015 18:44
Jokainen Suomalainen täysikäinen, joka on huolissaan maamme turvallisuudessa: käy allekirjoittamassa kansalaisaloitteen aiheesta ( rajat kiinni). Nyt täytyy toimia!!!!!
14.11.2015 18:40
6 / 6