Vapaa kuvaus

Aloituksia

8

Kommenttia

112

1. Tietysti on vaalisalaisuus, mutta hän on insinööriliiton jäsen. Yleensä olen äänestänyt liiton miestä, nyt oli jopa tuttu. Seuraavassa vaalissa tuskin äänestän ainakaan mitään puoluetta joita voi syyttää mamutulvasta ja nehän kaikki istuu eduskunnassa. Tämä on totuus, turha sieltä on ketään puolustaa. Osa Persuista vielä yrittää, mutta hallitusvastuu painaa. Kokoomus ja kepu kun haluavat lisätä monikulttuurisuutta, niinkuin myös vasemmistoliitto, rkp, sdp ja kristillisdemokraatit. Sen verran minua huvittaa kun jotkut syyttävät pelkästään vasemmistoa ja vihreitä tästä ongelmasta. Vasemmistolla ei ole ollut enemmistöä eduskunnassa muistaakseni yli 60 vuoteen. eli kyllä tämä on myös oikeiston syytä. Lisäksi on olemassa polittikkoja jotka valehtelevat tässäkin asiassa, eli esitetään niin kovaa maahanmuuttajakriittistä ja syödään sanat vaalien jälkeen. Rajat Kiinni!!!
  2. se oli huumoria :)
  3. Kyllä minä heräsin jo siinä vaiheessa kun tuo tulva alkoi....Olen aina ajattellut vaan että se kuuluu tällaiseen hyvinvointiyhteiskuntaan että on vähän noita elättejä: juopot, narkkarit, mustalaiset ja Somalit, mutta sitten muutama vuosi sitten olin ATT:n vuokrakämppejä remppaamassa, siis olin työnjohtajana hankkeessa. Ekassa talossa oli 23 kämppää ja siellä oli arabikämppejä, narkkis kämppijä, somali ym. Menin tarkistamaan kämpät isännöitsijän kanssa kun asukkaat olivat muuttaneet sijaisasuntoihin. Ainoastaan kahdessa kämpässä, jouduin menemään heti oven avattuani oksentamaan ulos, ne olivat somali kämpät...Se oli jotain uskomatonta: miten joku voi elää niin? Isännöitsijä ei ollut yllättynyt hän vain totesi: nää on näitä somalikämppiä. Helvetti ne oli paskaisia. Isännöitsijä olisi halunnut lyödä vetoa, että kuka ei palauta kakkia lainalaatikoita (joita oli annettu asukkaille pakkaamista varten, muuton hoiti lainalaatikko niminen firma). Niinhän siinä kävi että molemmat somaliperheet eivät tietenkään palauttaneet kaikkia, vaikka heiltä käytiin moneen kertaan niitä kysymässä...soskuhan ne muuttolaatikot sitten maksoi...Nykyään olen sitä mieltä että työmailla (rakennus) ei pärjätä ilman maahanmuuttajia ja "reissumiehiä", jotka tulevat yleensä virosta, venäjältä, mutta yhtään somalia en ole töissä sielläkään nähnyt....ja nyt ne uhkaa jo Suomen turvallisuutta!!!! Me emme tarvitse elintasopakolaisia!