Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
OikeistoSosDem
OikeistoSosDem
OikeistoSosDem
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1930
Kommenttia
24816
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kiinni jäit vasemmistolle tyypillisestä kaksinaismoralismista. Heh heh.
15.07.2023 21:09
Avaus oli sarkasmia luulen.. Toki Maalaisliiton ja kommunistien rakkaus kukoisti jo Kekkosen ja Hertta Kuusisen aikaan.
15.07.2023 20:54
Ei mitenkään, kommunistitrolli.
15.07.2023 20:51
Ps. Olet nimittänyt kolme kertaa mielisairaaksi. Materiaalia on yllin kyllin ja IP osoite saadaan kyllä selville.
15.07.2023 20:34
Rekkaa ämmä nikki ensin itelles äläkä puskasta huutele.
15.07.2023 20:32
Vad i fittan. Jag är so trött i idioterna här.
15.07.2023 20:30
Painu vittuun sönköttämästä.
15.07.2023 18:31
Eli hyväksyt naisten alistamisen uskonnon varjolla. Vasemmiston logiikka on todella nyrjähtänyttä ja kieroutunutta.
Bader Meinhoff, Rosso Brigade ja muut vasemmistolaiset fasistijärjestöt yrittivät horjuttaa yhteiskuntaa 1970-luvulla. Meillä uusi Punakapina edessä?
15.07.2023 18:01
Hieno? Muiden mielipiteiden toistamista kömpelössä kieliasussa. Ei ole häävi taso täällä.
15.07.2023 17:05
Tule Pysty mukaan keskinäisen kehumisen kerhoon.
15.07.2023 16:35
Tuttuun tapaan avaajalla ei ole mitään omia ajatuksia esittää. Kieliasukin on tutun heikkoa.
15.07.2023 16:34
Spengler kuvasi länsimaisen ihmisen faustisena muita ylempänä. Tämähän on totta. Kaikki merkittävät keksinnöt ovat länsimaisen ihmisen tekemiä.
Olisi erittäin hyvä jos myös muut kuin länsimaiset ihmiset noudattaisivat "arvoja" esim. olemalla alistamatta naisia ja tappamatta toisiaan kuten Afrikassa tehdään.,
Tulonjakopolitiikka on myötätuntoa joka mukavuudenhalua (lainaus Nietzscheltä). Kun pitäisi puuttua siihen miksi terveet ja työkykyiset eivät pärjää omillaan?
Susanna Koski tarkoitti juuri tätä.
15.07.2023 16:20
Vihavaisen pointti on se että vaalit ja Purran kommentit ovat kaksi eri asiaa jotka HS nyt sotkee yhteen.
15.07.2023 16:06
Voi vittu. Tää luulee olevansa joku vitun Dr. Phil. Puskasta määkivä ämmä jolle Pohjanmaalla ostettaisiin pakka hamekangasta.
15.07.2023 15:40
Hiljaista tuli kun vähän argumentoi.
15.07.2023 15:16
Tannerin Väiski ja Sapeli häpeäisi nykyistä vasemmistoa.
Sapeli tiesi miten toimia Kemissä 1949...
15.07.2023 14:15
Eikä suostu sharian lakiin kuuluvaan naisten alistamiseen.
15.07.2023 14:11
Ääriajattelua luonnollisesti ei ole kulttuurimarxismi?
15.07.2023 14:09
Mites sitten muiden kuin länsimaisten ihmisten rasismi? Luonnollisesti hyväksyttävää.
Samanlaisia hyödyllisiä hölmöjä kuin Euro-ohjuksia vastaan mieltään osoittaneet.
15.07.2023 14:06
Miksi "suvaitsevaisto" hyväksyy maailman väkivaltaisimman uskonnon naisten alistamisen?
Kyseessä on patologinen Yhdysvallat viha mikä sai osoittamaan mieltä edistyksellistä shaahia vastaan.
Kädet ristissäkö seuraavaa terrori-iskua pitää odottaa?
15.07.2023 14:03
8 / 1241