Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
JJT_originaali
JJT_originaali
JJT_originaali
Vapaa kuvaus
Aloituksia
2
Kommenttia
302
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Onko se teiden auraus niin vaikiaa Karvialla? Keskustassakin keskellä tietä n. 15cm lumikertymä ja Sarankylään päin mennessä kaistan leveys mutkissa mukavat 1/4 tiestä. Kiva kun joku tulee vastaan, niin joutuu tiputtaan vauhdin 80 -> 40 ettei ajautuisi ojaan kun sielä lumessa kahlaa, kun sitä lunta on sen 20cm ulkokurveissa...
Vai pitääkö herätellä ferkussoni tuolta tallista ja lähtee auraamaan teitä ja lätkästä naftalaskut jne. kunnalle? Hienosti oli aurattu Pori-Kankaanpää-Kantti, muttei yhtään pitemmälle..
13.01.2016 23:02
Hyvä juttu! Viikonloppuna nähdään!
12.01.2016 14:33
Ainaski Kelan tiskiltä kysymällä. Paris kolmes päiväs pitäis tulla, vielä ehtii vklp tulla.
12.01.2016 00:39
No perkele, saako sossusta bensarahaa nykyään? Pitääpä täyttää bensarahahakemus? Onko tietoa paljonko sitä saa ja kuinka usein? Just pistin RAY:lle hakemuksen ja nyt saan pelikoneitten pelaamiseen tukea. On tää helppoo eikä tarvi edes olla mamu.
11.01.2016 15:13
Nyt viimeistään jäit kiinni, ettet ole paikkakuntalainen. Ei me tartuta enään sun provoihis.
09.01.2016 20:12
Nytton saatana lunta eli kaikki on tänään kylillä luisuttaas. Jos ääntä kaivataan, sitä tullaan antamaan.
08.01.2016 17:39
Linnareissua vieläki odotellaan...
08.01.2016 17:35
Näemmä rahtari-lahtari, mmm-arkisin yms muilla nimimerkeillä esiintyvä pelle on keksinyt uuden nimen. Miten muka provosin ketään?
27.12.2015 05:53
Voivoi, vituttaako pientä kun kaikki eivät ajele pankkilainalla ostetuilla autoilla? Ja kerro mitä töitä nyt talvella traktorilla tehdään, oi herra kaikkitietävä?
26.12.2015 17:13
Katsokaas ulos ja lämpömittariin. Tiedätte kyllä, minkä aika on tullut.
26.12.2015 16:37
Jep.
24.12.2015 20:51
Hyvä.
24.12.2015 19:10
http://s1074.photobucket.com/user/karvianmafia/media/karvianmafia_zpsxyfyhsue.jpg.html
Karvianmafian joulutervehdys, kuva viime yöltä.
24.12.2015 13:25
Mielestäni sanoin joskus viime vuonna et sama heppu olen. Kaikkihan sen tiesi. Sattu oleen sillon aikoinaan kaks punasta sataysikymppi mersua kylillä, niin en halunnu sille paskaa niskaan. Nykyään ei ole näkynyt, oliko kenties niin fiksu että ymmärsi lähtiä pois idioottipappojen seasta.
22.12.2015 02:31
Emmää ny aina kylällä jaksa ajella, kun kerran matkaa on sinne +20k suuntaansa. Viikonloppuisin vasta.
22.12.2015 02:28
Näemmä järkeviäkin ihmisiä on vielä olemassa. Kiitoksia!
21.12.2015 20:45
Kahdessadas viesti by JJT
21.12.2015 20:39
Löytyy työauto tojota hiluksi. Saanko sillä tulla karvian keskustaan, ilman että joku uhkailee poliiseilla tai hakkaamisella?
21.12.2015 20:39
No mikä on mun nimi? Etunimi tai sukunimi riittää. Sen verran vinkkiä et J J T meinaa mun kokonimen ekoja kirjaimia.
21.12.2015 20:38
Hyvä muutes et ne tietää vain volvon rekkarin, sillä itte oon mersuni kans turvassa.
21.12.2015 19:55
11 / 16