Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Daavidintähti
profiilit
Daavidintähti
Daavidintähti
Vapaa kuvaus
Aloituksia
7
Kommenttia
1193
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Missä+kohtaan+Raamattua+Jeesus+sanoo,+että+olemalla+avulias+ja+myymällä+omaisuutensa+ihminen+pelastuu?
Entä+missä+sanoi,+että+sanoi,+että+ihminen+vain+haudatan+ja+se+jää+siihen.
28.08.2016 06:54
Sellaisella+mikä+on+totta.
28.08.2016 06:50
Miten+sinä+luulet+pelastuvasi+vai+menetkö+helvetfiin?
27.08.2016 22:38
En+ymmärrä+miksi+lapsen+pitäisi+valehdella.
27.08.2016 22:37
Miten+sinä+sitten+luulet+pelastuvasi+jos+et+Jeesuksen+veren+tähden?
27.08.2016 20:51
I.+Mooses+16
Abraham,+Iisak,+Hagara+ja+Ismael.
27.08.2016 16:38
Amen,+totisesti+sovitti!
27.08.2016 16:33
"Sinulla+ehkä+voi+olla+joku+erityinen+jumala,+jonka+sinä+voit+omistaa+sekä+määritellä.+Kukaan+meistä+ei+voi+tietää,+onko+Jumala+juutalaisten,+kristittyjen+vai+muslimien+tai+ylipäätään+kenenkään+omaisuutta.+"
Kyllä,+minulla+on+erityinen+Jumala.+Ainoa+elävä+Jumala+joka+on+ilmoittanut+istensä+meille+sanassaan+Raamatussa+ja+Pojassaan+Jeesuksessa+kristuksessa.+Jumalan+voivat+omistaa+kaikki+jotka+uskovat+Hänen+Poikansa+olevan+Herra.
Joh+17
18.+Niinkuin+sinä+olet+lähettänyt+minut+maailmaan,+niin+olen+minäkin+lähettänyt+heidät+maailmaan;+
19.+ja+minä+pyhitän+itseni+heidän+tähtensä,+että+myös+he+olisivat+pyhitetyt+totuudessa.+
20.+Mutta+en+minä+rukoile+ainoastaan+näiden+edestä,+vaan+myös+niiden+edestä,+jotka+heidän+sanansa+kautta+uskovat+minuun,+
21.+että+he+kaikki+olisivat+yhtä,+niinkuin+sinä,+Isä,+olet+minussa+ja+minä+sinussa,+että+hekin+meissä+olisivat,+niin+että+maailma+uskoisi,+että+sinä+olet+minut+lähettänyt.+
22.+Ja+sen+kirkkauden,+jonka+sinä+minulle+annoit,+minä+olen+antanut+heille,+että+he+olisivat+yhtä,+niinkuin+me+olemme+yhtä+-+
23.+minä+heissä,+ja+sinä+minussa+-+että+he+olisivat+täydellisesti+yhtä,+niin+että+maailma+ymmärtäisi,+että+sinä+olet+minut+lähettänyt+ja+rakastanut+heitä,+niinkuin+sinä+olet+minua+rakastanut.+
24.+Isä,+minä+tahdon,+että+missä+minä+olen,+siellä+nekin,+jotka+sinä+olet+minulle+antanut,+olisivat+minun+kanssani,+että+he+näkisivät+minun+kirkkauteni,+jonka+sinä+olet+minulle+antanut,+koska+olet+rakastanut+minua+jo+ennen+maailman+perustamista.+
"”Kai+muslimien+tavoitteen+sentään+saa+ääneen+sano…”
Toki,+joskin+se+on+sinun+mielipiteesi.+Ei+siis+tarkoita+faktaa."
Toistan+vain+Koraanin+ja+muslimien+omia+sanoja.+Väitätkö+siis,+että+koraani+ja+muslimit+valehtelevat?
"”Sana+islam+tarkoittaa+alistua.”
Keksitkö+tuon+itse?+Islam+tarkoittaa+Jumalalle+alistumista+ja+tottelevaisuutta."
Kyllä+islamin+jumalalle+allahille+alistumista+ja+Koraanin+käskyjen+noudattamista.
"”Nytkö+rinnastat+islalmin+ja+KD:n+toisiinsa…”
En.+Eniten+tätä+poliittista+kristinuskoa+harrastetaan+tuolla+rapakon+takana+ja+Patmoksen+Ahvio+on+suomalaisittain+sitä+tänne+lanseeraamassa.+Samoin+tämä+Aa-yhdistys+omine+tekoineen.+"
Islam+on+uskonto+ja+poliittinen+ideologia.+Muutenhan+se+ei+niin+paljon+pahaa+saisi+tänäkin+päivänä+saisi+aikaan.+Mutta+tuossa+itärajan+takana+on+ateismin++nimissä+tehty+ja+tehdään+kylläkin+ihan+samoja+asioista+mutta+he+eivät+korosta+ateismiaa.
"”…yhtä+aikaa+kuin+käskystä…”
Näitä+”käskystä”+lähteneitä+on+ollut+vuosien+mittaan+tuo+60+miljoonaa.+Etkä+ole+lainkaan+tutustunut+taustoihin,+että+kaikki+kehitys+sotineen+oli+nähtävissä+jo+vuosia+sitten?+Ja+syynä+ovat+aivan+muut+kuin+se,+että+jokaisella+olisi+joku+täsmälleen+samanlainen+uskonto.+Seuraavaksi+muuten+kansainvaellus+on+odotettavissa+varmaan+tuolta+Intian+suunnalta+–+oisko+se+islam+siihenkin+vaikuttajana?+"
Kas+kummaa+kun+koko+Eurooppa+joutui+paniikkiin+tästä+islmin+invaasiosta+se+alkoin+ruinsas++vuosi+sitten++mutta+sinulle+se+on+ihan+normijuttu+:=)
"Et+sitten+vastannut+siihen,+että+miten+tämä+pitää+käytännössä+tehdä?
Matt.+28:19
Menkää+siis+ja+tehkää+kaikki+kansat+minun+opetuslapsikseni,+kastamalla+heitä+Isän+ja+Pojan+ja+Pyhän+Hengen+nimeen"
Juuri+kuten+tuossa+sanotaan,++julistetaan+evankelimia+kaikille+kansoille+ja+kaikille+ihmisille,+opetetaan+Raamattua+Jumalan+sanaa+ja+kastetaan+ne+jotka+ottavat+Jeesuksen+vastaan+Vapahtajanaan.+Mikä+tuossa+nyt+on+niin+vaikeaa?
"”Jaahas+ja+nytkö+taas+lähetyskäsky+jo+kelpaakin?+Kumpaa+lähetystyötä+sinä+teet+Allahin+vai+Jumalan?”
ET+sitten+muuhun+kyennyt+kuin+ilkeillekään?+Enemmän+sinä+islamia+mainostat+kuin+minä.+"
En+ilkeile+vaan+kysyn+ihan+suoraan+mihin+sinä+uskot+ja+kuka+on+Jumalasi.+Kai+nyt+sentään+sen+ymmärrät,+ettet+voi+palvella+Koraanin+Allahia+ja+Raamatun+Jumalaa+yhtäaikaa?+Miten+voit+siis+uskoa+Jeesukseen+Jumalana+ja+snaoa+itseäsi+kristityksi+jos+et+edes+tiedä+onko+Koraanin+ja+Raamatun+Jumala+sama+vai+eri++jumala?
27.08.2016 15:59
Se+miksi+lapsi+kutsuu+ketäkin+ei+muuta+sitä,+että+lapsen+siittäjä+on+lapsen+isä+ja+lapsen+synnyttäjä+on+lapsen+äiti.
Jos+lapsi+ei+kärsi+siitä,+että+muilla+on+isä+ja+äiti+ja+hänellä+vain+toinen+niin+onpa+siinä+sitten+taas+lapselle+syyllistämistä+kerrakseen+:=(
27.08.2016 14:46
Jos+se+kerrottaisiin+eihän+se+olisi+ihme+:=)
27.08.2016 14:37
Amen+ja+siunausta.+Joka+etsii+se+löytää!
27.08.2016 14:37
Siinäpä+se.+Mutta+kun+Jeesus+teki+juutalaisten+pappisvirat+tyhjiksi+täyttämälla+lain+ja+uhrit.
Enää+uudessa+liitossa+ei+ole+papin+virkaa+seurakuntaviroissa+eikä+kukaan+ihminen+tarvitse+pappia+itsensä+ja+Jumalan+välimiehenä+koska+vain+Pojan+kautta+on+yhteys+Jumalaan+ei+kenenkään+ihmisen.+Ehtoollista+ei+koskaan+ole+pappi+tarjoillut+samoin+kuin+halutajaisia+ei+koskaan+Raamatussa+vietetty.+Maallikot+kastoivat+uskovat+eikä+kirjanoppineet+ja+fariseukset+joten+kyllä+on+evl.kirkko+itselleen+tehtävät+kehittänyt+:=)
Ja+jos+oikein+juutalaisia+kirkon+papit+hauaisivat+olla+niin+ovat+unohtaneet,+että+papin+virka+oli+vain+leeviläisen+suvun+virka+:=)
27.08.2016 14:35
Siis+enemmistö+määrittelee+minkälainen+on+luterilaisuus?+No,+siinä+tapauksessa+sinä+ja+enemmistösi+ette+usko+Jumalaan+ettekä+Raamatun+olevan+Jumalan+sanaa,+ettekä+usko+uskontunnustustanne,+kuulutte+evl.+kirkkoon+vain+tavan+vuoksi+ja+siksi+koska+se+tekee+hyväntekeväsiyyttä.
Vai+on+perusluterilaiset+tehneet+luterilaisuudesta+tuollaisen,+sääli+:=(
27.08.2016 14:27
””…että+me+kristityt+emme+todellakaan+tule+koskaan+alistumaan+islamiin…”
No,+kuten+sanoin+en+todellakaan.+”
Kuitenkin+pidät+Raamatun+ja+Koraanin+Jumalaa+samana+Jumalaana.+Voiko+enää+enempää+ihminen+islamille+alistua+kuin+ottaa+sen+jumala+omakseen?
”Heti+toisessa+lauseessasi+sitten+aloitakin+”olkiukkoilun”+jonka+tarkoituksena+on+vain+lisätä+vihaa+muslimeja+kohtaan+ja+tehdä+heistä+jonkinlaisia+epäihmisiä.
”…saatu+käsky+on+alistaa+koko+maailma+islamille.”
Sana+alistaa+on+se+manipulatiivinen+termi.+Mitenkä+meidän+Raamatussamme+tämä+sama+asia+ilmaistaan?+Eikö+sielläkin+sanota+että+tehkää+kaikki+kansat+opetuslapsiksi?+Mitä+se+mielestäsi+tarkoittaa?+Käännyttämistä?+Vai+mitä?”
Sana+islam+tarkoittaa+alistua.+Jos+vähääkään+tunnet+islmia+jonka+jumalaan+jo+uskot+niin+ainakin+se+sinun+pitäisi+tietää.+Islamin+perusoppi+ja+tarkoitus+on+koko+maailman+alistaminen+islamille+joten+jos+sitä+et+tiedä+niin+älä+siitä+minua+syytä.+Kai+muslimien+tavoitteen+sentään+saa+ääneen+sano+kun+sitä+itse+julistavat+tälläkin+palstalla?+Ihan+naurattaa+taas+tuo+sinun+käännytysmaniasi+:=)++Ei+kukaan+ihminen+todellaakaan+voi+eikä+pyri+ketään+käännyttämään+koska+heistä+tulisi+korkeintaan+sinun+kaltaisiasi+nimikristittyjä+ja+oppien+jankuttajia.+Mutta+hyvä+kun+sanoit+suoraan+miten+halveksit+Jeesuksen+lähetyskäskyä.+Lähetyskäsky+on+kuten+Jeesus+sanoo+evankeliumin+julistusta+ja+sen+opettamista+ja+kastamista.
””…massiivisella+maahanmuutolla+Eurooppaan.”
Kun+maailmassa+on+60+miljoonaa+pakolaista+ja+heistä+n.+90+%+elää+kehitysmaissa+erilaisissa+leireissä,+niin+kyllä+voidaan+sanoa+tuota+jo+massiiviseksi.+
Kun+nämä+ihmiset+etsivät+pakoreittiä+epätoivoisesti,+viimein+jopa+euroopasta+saakka,+niin+sinusta+he+toteuttavat+”valtaamis”+operattiota+uskonnon+nimissä?
Ymmärräthän+että+tämä+näkökulma+rakentuu+vain+ja+ainoastaan+siitä+näkökulmasta,+että+rakennat+itse+islamista+juuri+sellaisen+kuin+haluat?+”
Massiivinen+määrä+muslimeita+lähti+Eurooppaan+yhtä+aikaa+kuin+käskystä.+Ja+se+käskyhän+on+helppo+antaa+kuten+arabikeväänäkin+mobiililaitteitta+joita+noilla+nuorilla+miehillä+näyttääkin+kiitettävästi+olevan.+Tulijat+etsivät+epätoivoisesti+salakuljettajia+joille+maksoivat+huomattavat+summat+paetakseen+parempaan+elintasoon+ja+jättivät+perheensä,+naiset+ja+lapset+sinne+kuolemaan+ja+kärsimään.+Minun+ei+tarvitse+islamista+rakentaa+yhtään++mitään+kyllä+se+ja+sen+teot+puhuvat+ihan+omasta+puolestaan.+Miksi+luulet+muslimien+tekevän+terroritekojaan+Euroopassa?
””Islam+on+ennen+kaikkea+uskonnon+nimissä+toimiva.+poliittinen+ideologia.”
Vai+onko+aivan+sana+juttu+kuin+kristinuskossakin,+että+on+poliittisia+tahoja+jotka+toimivat+uskonnon+nimissä?+”
Nytkö+rinnastat+islalmin+ja+KD:n+toisiinsa+:D+Jokainen+tietää,+että+islam+nimeonmaan+on+poliittinen+ideologia+jolle+haetaan+uskonnolista+sujaa+uskonnonvapaudesta.+Jokainen+tietää+mitä+islamin+ja+Allahin++nimessä+maailmassa+tapahtuu.+Miksi+muslmit+mielstäsi+tekevät+99,9%+tällä+hetkelläkin+maailman+terroriteoista?
””Meistä+uskovista+kukaan+ei+yritä+eikä+luulekaan+voivansa+käännyttää+yhtään+ketään.+Jumala+käännyttää+jos+niin+hyväksi+näkee.”,+”Me+uskovat+julistamme+evankeliumia…”
Juuri+näin,+ja+tuohon+me+voisimme+keskittyä!”
Jaahas+ja+nytkö+taas+lähetyskäsky+jo+kelpaakin?+Kumpaa+lähetystyötä+sinä+teet+Allahin+vai+Jumalan?+Miksi+kutsut+itseäsi+kristityksi+etkä+muslimiksi+koska+uskot,+että+muslimit+ja+kristityt++palvelevat+samaa+Jumalaa?
27.08.2016 14:23
Mitä+jos+lähtisit+sieltä+tunkkaisesta+kämpästäsi+raikkaseen+alkusyksyn+säähän+pienelle+happihyppelylle.+Jaksast+sitten+taas+paremmin+täälläkin++päätäsi+aukoa.
27.08.2016 09:47
Tuo+aloituksen+tapaus++ei+liity+millään+lallla+kristillisyyteen.+Kysymys+on+yksittäisestä++mielenterveyongelmista+kärsivästä++syrjäytyneestä+valtaväestöläisestä+:=)+jota+yhteiskunta+ei+ole+onnistunut+kotouttamaan++omaan+maahansa.
27.08.2016 08:45
Kirkko+on+miekkalähetyksen+takana.+Uskovat+julistavat+evankeliumia.
Hyvää+tuontitavaraa+onkin+siitä+kiitän+joka+päivä,+että+myös+me+pakanat+olemme+päässeet+Paavalin+ja+muiden+apostoleiden+työn+ansiosta+osalliseksi+juutalaisen+Jeesuksen+pelastuksesta!
27.08.2016 08:28
Hyvä+että+kuitenkin+ymmärrät,+että+me+kristityt+emme+todellakaan+tule+koskaan+alistumaan+islamiin.
Muslimien+Koraanista+ja+Muhamedilta+saatu+käsky+on+alistaa+koko+maailma+islamille.+Sitähän+ovat+juuri+tekemässä+massiivisella+maahanmuutolla+Eurooppaan.+Tämä+on+täysin+jo+15-vuotta+sitten+muslimien+mm.+Gadaffin+omalla+suulla+kerrottu+totuus.+Koska+aseellisesti+eivät+pysty+se+tehdään+maahanmuutolla.
Islam+on+uhka+maailmalle+kuten+parhaillaankin+näemme+mutta+minun+uskoani+se+ei+suinkaan+uhkaa+vaan+enemmänkin+lujittaa+suhdettani+Jeesukseen.
Islam+on+ennen+kaikkea+uskonnon+nimissä+toimiva.+poliittinen+ideologia.+Ei+sitä+siis+voi+käsittää+jos+rajaa+tuon+poliittisuuden+pois.
Muita+uskontoja+en+kunnioita+mutta+niiden+harjoittajia+ihmisinä+kylläkin.+
Totuuden+sanominen+islamista+ei+ole+rienausta+vaan+oikean+vaihtoehdon+korottamista.
Meistä+uskovista+kukaan+ei+yritä+eikä+luulekaan+voivansa+käännyttää+yhtään+ketään.+Jumala+käännyttää+jos+niin+hyväksi+näkee.+
Me+uskovat+julistamme+evankeliumia+Jeesuksesta+myös+muslimeille+koska+Jeesus+on+kuollut+myös+heodän+tähtensä+jotta+voisivat+pelastua+Hänen+nimessään.
Emme+siis+mukaudu+islmiin+ja+tee+omaa+uskoa+me+näkymättömäksi+siksi,+että+se+heitä+saattaisi+loukata+enkä+ole+koskaan+kuullutkaan,+että+joku+muslimi+olisi+evankeliumista+ja+Jeesukesesta+puhumisesta+loukkaantunut.+Kyllä+se+on+ihan+ateistien+ja+liberaalien+omia+juttuna+koska+Jeesus+on+heille+itselleen+kompastuskivi.
En+yhtään+ihmettele,+että+sinä+tuomitset+evankeliumin+julistamisen+koska+itse++pidät+Koraanin+ja+Raamatun+Jumalaa+samana+niin+ilmeisesti+sinun+mielestäsi+muslimit+pelastuvat+uskolalla+Allahiin+ja+täyttämämällä+Koraanin+käskyt.
27.08.2016 08:25
Mummosta++siis+on+vainoa+olla+alistumatta+islamin+terrorosmille+ja+väärälle+opetukselle?+Julistaako+mummo+Jessusta+muslimeille+kun+heitä+kohtaa?+Eikö+Jeesuskin+ja+kaikki+Jumalan+miehet+ja+naiset+kautta+historian+ole+juuri+Jumalan+sanaa+pitäneet+korkealla+kaikkien+pakanakansojen+ja+epäjumalan+palvelijiden+keskellä.+Vain+siten+ovat+selvinneet+ja+vain+siten+on+Jumalan+sana+Raamattu+levinnyt+maailmaan.+Ja+siksi+mekin+saamme+elää+toistaiseksi+vapaina+islamin+ikeeltä.+Muistakaamme,+että+kristityt+ovat+jo+kerran+islamin+Euroopasta+karkoittaneet.
27.08.2016 07:41
Kyllä,+eikä+missään+Raamatussa+todellakaan+kerrota+papilla+olleen++mitään+roolia+hääseremoniassa,+eikä+ihmisten+kastamisessa,+eikä+hautaamisessa+eikä+ehtoollisessa.
+Nämä+kaikki+on+kirkon+keksintö+ottaa+itselleen+auktoriteettiasema+ihmisestä+eri+vaiheissa+ihmiselämää.
27.08.2016 07:29
32 / 60