Vapaa kuvaus

Aloituksia

7

Kommenttia

1193

1. Suomessa+on+ilmainen+oikeusapu+kaikille+jotka+eivät+itse+sitä+pysyy+maksamaan.Mutta+miksi+sinä+minun+kanssani+käräjöisit?Ja+kansalaisaloitteen+tekeminen+on+edelleenkin+kaikille+mahdollista+eikä+maksa+mitään.++Huomaatko,+sinulla+on+kaikki+mahdollisuuudet+siirtyä+sanoista+tekoihin+:=)
  2. Minä+en+tietääkseni+puhunut+mitään+Jumalan+loukkaamisesta.Toivottavasti+nuo+uskovien+kotien+lapset+kulkevat+vain+käsiesi+läpi.+Voisithan+pyyttää+vapautusta+heistä+jos+se+on+sinulle+niin+kova+paikka?Kesksutelusta+olemme+samaa+mieltä+ja+sitä+todellakin+on+liian+vähän.+Odotankin+milloin+otat+opastettavaksesi+80%+palstalaisista+josta+ovat+täällä+vain+solvauksiaan+suoltamassa.Uskovien+realiteetit+tuskin+täyttävät+koskaan+teidän+ateistien+vaatimuksia+ja+jos+niin+olisi+olisinkin+todella+huolissani.Minä+en+todellakaan+ole+julistanut+Räsäsen+ehdotonta+ja+absoluuttista+++onnellisuutta.+Enkä+ole+sanonut+uskon+olevan+oleellinen+osatekijä++heidän+onnellisuudessa.+Voisitko+vihdoinkin+laittaa+tuohon+väitteeseesi+todisteen!+Huomaatko,+että+itse+koko+ajan+rikot+noita+edellä+määrittelemiäsi+hyvän+keskustelun+kriteereitä?++Taas+kiihotat+itseäsi+omilla+kuvitelmillasi+ja+ennakkoasenteillasi+uskoviin.Miksi+Päivi+ei+saisi+hyötyäkin+median+jutuista+sen+jälkeen+miten+häntä+on+aiheetta+mediassa+lyöty+ja+paneteltu?+Eikös+median+tarkoitus+juuri+ole+vaikuttaminen?Jos+Päivi+kertoo+olevansa+onnellinen+en+minä+etkä+sinä+ole+mikään+sitä+kiistämään.+Sama+pätee+sinun+onnellisuuteesi.+Ei+toinen+ihminen+voi+toisen+onnea+määritellä.Ja+vielä+kerran,+en+ole+julistanut+heidän++onneaan+mutta+olen+siitä+vilpittömästi+iloinen+koska+aloitus+heotä+koski.+Tuollainen+aviopari+on+hyvä+roolimatti+kenelle+hyvänsä+avioparille.+Minua+alkoi+ihan+kiinnostaa+mistä+kumpuaa+tuo+antipatian+tunteesi+uskovia+kohtaan+ja+miten+pystyt+sitä+käsittelemään?
  3. Jumalan+valinta.