Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Daavidintähti
profiilit
Daavidintähti
Daavidintähti
Vapaa kuvaus
Aloituksia
7
Kommenttia
1193
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Suomessa+on+ilmainen+oikeusapu+kaikille+jotka+eivät+itse+sitä+pysyy+maksamaan.
Mutta+miksi+sinä+minun+kanssani+käräjöisit?
Ja+kansalaisaloitteen+tekeminen+on+edelleenkin+kaikille+mahdollista+eikä+maksa+mitään.++Huomaatko,+sinulla+on+kaikki+mahdollisuuudet+siirtyä+sanoista+tekoihin+:=)
12.09.2016 19:46
Oletko+sinä+niitä+Jeesuksen+uskovia+joita+olen+häpäissyt?
12.09.2016 19:34
Jokaisella+joka+vääryyttä+havaitsee+on+velvollisuus+tehdä+poliisille+ilmoitus.+Nämä+"+palstakäräjinne+"+eivät+ketään+auta+:=)+mutta+taidatte++saada+niistä+jotakin+erikoista+tyydytystä.
12.09.2016 19:33
Mihinkäs+tämä+kommenttisi+liittyy??
12.09.2016 19:26
Missä+olen+puhunut+avioliitosta+ja+rahan+ansaitsemisesta????
Jätit+vastaamatta+noihin+kysymyksiini.+Ihan+oikeasti+minua+kiinnostaa+tuo+teoriasi.
12.09.2016 19:22
Olisi+kiva+tietää+mitä+olen+kirjoittanut+sellaista+mikä+häpäisee+Jeesukeen+uskovat.
Sinun+"+arviosi+"+minusta+vain+vakuuttaa+minut+jatkamaan+:=)
ps.+oletko+sinä+noita+Jeesukseen+uskovia+joita+olen+häpäissyt?
12.09.2016 19:20
Räsäset+ovat+tehneet+juuri+oikeat+valinnat+heille+itselleen.+Vai+voitko+tosin+väittää?
Uskosta+todellakin+on+hyötyä+vain+uskoville.+Mikä+siinäkin+on+kyseenalaista?+Tottakai+usko+tuo+uskovaisiile+onnea+ei+kai+kukaan+uskoisi++jos+se+hänet+onnettomaksi+tekisi.
Pyydän,++älä+koko+koko+ketjua+toista+koska+en+jaksa+samaa+jauhaa+moneen+kertaan,+kiitos!
12.09.2016 19:16
Koet+varmaan+kaiken+rahan+antamisen+vapaaehtoisesti+huijaamiseksi.
Voisitko++hieman+perustella+tuota+pyramidivertaistasi.
Huomaatko+ristiriidan+puheissasi?+Patmos+lakkaa+olemasta+mutta+tulot+kasvavat,+miten+sen+perustelet?
12.09.2016 19:11
Korjaan
roolim+a+l+l+i++kenelle+hyvänsä+avioparille+:=)
12.09.2016 19:04
Jos+niin+olisi+et+sinä+sitä+vaivautuisi+sanomaan+:=)
12.09.2016 18:56
Minä+en+tietääkseni+puhunut+mitään+Jumalan+loukkaamisesta.
Toivottavasti+nuo+uskovien+kotien+lapset+kulkevat+vain+käsiesi+läpi.+Voisithan+pyyttää+vapautusta+heistä+jos+se+on+sinulle+niin+kova+paikka?
Kesksutelusta+olemme+samaa+mieltä+ja+sitä+todellakin+on+liian+vähän.+Odotankin+milloin+otat+opastettavaksesi+80%+palstalaisista+josta+ovat+täällä+vain+solvauksiaan+suoltamassa.
Uskovien+realiteetit+tuskin+täyttävät+koskaan+teidän+ateistien+vaatimuksia+ja+jos+niin+olisi+olisinkin+todella+huolissani.
Minä+en+todellakaan+ole+julistanut+Räsäsen+ehdotonta+ja+absoluuttista+++onnellisuutta.+Enkä+ole+sanonut+uskon+olevan+oleellinen+osatekijä++heidän+onnellisuudessa.+Voisitko+vihdoinkin+laittaa+tuohon+väitteeseesi+todisteen!+Huomaatko,+että+itse+koko+ajan+rikot+noita+edellä+määrittelemiäsi+hyvän+keskustelun+kriteereitä?++Taas+kiihotat+itseäsi+omilla+kuvitelmillasi+ja+ennakkoasenteillasi+uskoviin.
Miksi+Päivi+ei+saisi+hyötyäkin+median+jutuista+sen+jälkeen+miten+häntä+on+aiheetta+mediassa+lyöty+ja+paneteltu?+Eikös+median+tarkoitus+juuri+ole+vaikuttaminen?
Jos+Päivi+kertoo+olevansa+onnellinen+en+minä+etkä+sinä+ole+mikään+sitä+kiistämään.+Sama+pätee+sinun+onnellisuuteesi.+Ei+toinen+ihminen+voi+toisen+onnea+määritellä.
Ja+vielä+kerran,+en+ole+julistanut+heidän++onneaan+mutta+olen+siitä+vilpittömästi+iloinen+koska+aloitus+heotä+koski.+Tuollainen+aviopari+on+hyvä+roolimatti+kenelle+hyvänsä+avioparille.+
Minua+alkoi+ihan+kiinnostaa+mistä+kumpuaa+tuo+antipatian+tunteesi+uskovia+kohtaan+ja+miten+pystyt+sitä+käsittelemään?
12.09.2016 18:48
Tiedämme+kaiken+mitä+meidän+tuleekin+tietää.
12.09.2016 18:20
Kovat+paineet+laitat+yhdelle+miehelle+:=)+
Saanko+kysyä+mitä+itse+teet?
12.09.2016 18:20
Jumalan+valinta.
12.09.2016 18:17
Tottahan+tuo+puhuu.+Miten+tämä+ohjelma+mielestäsi++vaikuttaa+Patmoksen+lahjoittajiin?
Mitä+mieltä+sinä+olet+tutkimuksesta+kun+olet+sen+lukenut?
12.09.2016 18:09
Lukuisat+kommenttisi+vakuuttivat+minut+siitä,+että+tämä+palsta+tarvistee+kaltaistani+kirjoittajaa!
Kiitos+kannustuksestasi++jatkaa+:=)
12.09.2016 17:41
Miten+selität+Raamatun+kaksi+ensimmäistä+lukua?
12.09.2016 17:12
Onko+sinulla+jotakin+asiaa+minulle?
12.09.2016 17:09
Korjaan+virheeni:
Ihmisten+mielipiteet+ja+vakaumukset+eivät+ole+virheitä+vaikka+ne+ovatkin+erilaisia+kuin+omasi+:=)
12.09.2016 17:08
Kaikki+ihmisiä+koskee+ohje,+että+lapsia+on+kohdeltava+tasapuolisesti.+Jos+koet+uskovat+ihmiset+niin+negatiivisesti+kuin+kirjoituksistasi+tulee+esille+niin+etkös+koe+negatiivisesti+myös+uskovat+lapset?+Jos+et+niin+kannattaisi+laajentaa+tuota+suvaitsevaisuuttasi+myös+meihin+aikuisiin+uskoviin.
Se+mitä+++vastasin+sinun+ensimmäkseen+kysymyksesi+tekee+edellenkin+kaikki+muut+kysymyksesi+turhiksi.
Ihmisten+mielipiteet+ja+vakaumukset+eivät+ole+virheitä+vaikka+ne+ovatkin+arilaisia+kuin+omasi+:=)
12.09.2016 17:04
9 / 60