Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mikatre66
profiilit
mikatre66
mikatre66
Vapaa kuvaus
Aloituksia
4
Kommenttia
320
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kyllä+kiinnostaa!!!
Itse+kaipaan+kovasti+seksiä,+läheisyyttä,+hellyyttä,+suudelmia,+yms.,+mutta+vaimoa+ei+kiinnosta+mikään.
Ei+halua+koskea+muhun,+eikä+anna+mun+koskettaa+häntä.
Olemme+keskustelleet,+mutta+ilman+mitään+hyötyä.+
Vaimoni+mielestä+minä+olen+paras+mahdollinen+mies,+mutta+en+hänelle.
Hänen+mielestään+meidän+kemiat+ei+kohtaa,+siinä+se+kerrottu+syy.
20.09.2016 07:55
En+ole+pettänyt,+eikä+koskaan+ole+ollut+edes+lähellä.+Siis+teot+ei+ole+ollut+lähellä,+mieli+on+tehnyt.
Olen+harrastanut+tanssia+ja+tanssilla+tuntuu+olevan+sellainen+vaikutus,+että+se+saa+naiset+osoittamaan+halunsa.+Aika+usein+on+tanssiessa+käynyt+niin,+että+nainen+on+alkanut+tekemään+ihan+suoria+ehdotuksia,+yrittänyt+suudella,+yms.
Tähän+asti+olen+onnistunut+kieltäytymään+niistä+kaikista.
Vaikka+vaimoni+on+sanonut,+että+"jos+sitä+pillua+niin+haluat,++niin+hae+muualta",+niin+silti+omatuntoni+ei+ole+sitä+sallinut.+
Mutta+nyt+sinuun.
Miksi+miehesi+ei+halua+kosketuksiasi?
Onko+joku+asia+muuttunut?
Onko+teistä+jompikumpi+muuttunut+ulkoisesti,+lihonut,++laihtunut,+yms?
20.09.2016 07:45
En+sitä+laita+tähän+näkyville,+mutta+sen+voi+päätellä+nimimerkistäni+ja+tästä+sivustosta+:)
19.09.2016 21:18
Ymmärtääkseni+Suomessa+on+ihan+kelvolliset+mielenterveyspalvelut.
Ota+sinne+yhteyttä,+niin+ehkä+pääset+pakkomielteestäsi+löylykauhaan.
19.09.2016 19:10
Aikansa+oli+tuollaista,++sitten+loppui+kokonaan+seitsemäksi+vuodeksi.
Erään+tapauksen+johdosta,+vaimoni+luuli+että+minulla+on+toinen+nainen,++niin+sitten+seksi+taas+kiinnosti+muutaman+viikon+ajan,+kunnes+loppui+uudestaan.
Nyt+on+taas+mennyt+pari+vuotta+ilman+seksiä.
19.09.2016 17:00
Aivan+oikein,+tapahtuu+mitä+hyvänsä,+se+on+AINA+miehen+vika.
Jos+mies+pettää,+se+on+miehen+vika.
Jos+nainen+pettää,+se+on+miehen+vika.+
Jos+mies+on+haluton,++se+on+miehen+vika.
Jos+nainen+on+haluton,++se+on+miehen+vika.
19.09.2016 11:22
Kunpa+tietäisin+syyn+miksei+vaimoni+halua+läheisyyttäni,+niin+voisin+ehkä
Korjata+sen.
Mutta+kun+ainoa+kerrottu+"syy",+on+että+"kemiat+ei+kohtaa",++niin+aika+hankala+se+on+korjata.
Olen+vaimolleni+useasti+sanonut,++että+läheisyys+olisi+mulle+tärkeää,+mutta+eipä+hän+pidä+sitä+missään+arvossa.
Hän+ei+halua+läheisyyttä+ja+nyt+asiat+on+juuri+niin+kuin+hän+haluaa+niiden+olevan.+
Mutta+millä+tavalla+sinä+ja+miehesi+ette+sopineet+yhteen?+
Mikä+oli+se+suurin+tekijä?
Miksi+miehesi+petti?
18.09.2016 23:16
Aika+hankalaa,++kun+en+tiedä+kuka+olet+:)
18.09.2016 22:37
Mutta+miksi+mies+kävi+vieraissa?
Koska+ainakaan+mulla+ei+olisi+mitään+tarvetta,+tai+halua+mennä+vieraisiin,+jos+omalta+vaimoltani+saisin+haluamani.
18.09.2016 22:35
Tiedän+että+liitosta+on+vaikea+lähteä,+mutta+ei+tuossa+ole+mitään+järkeä.
Ei+liitto+mikään+vankila+saa+olla,+josta+ei+pääse+edes+ystäviään+tapaamaan.
17.09.2016 22:22
Olet+ihan+oikeassa,+ettei+vain+nukkuminen+samassa+sängyssä,++helpota+läheisyydentarvetta.+
Oikeastaan+se+jopa+pahentaa+sitä.+
Kun+joka+ilta+sänkyyn+mennessä+toivoo,+että+jokin+olisi+muuttunut+ja+vaimoni+tulisi+lähelle.+
Mutta+kun+niin+ei+käy,+vaan+vaimo+kääntää+selkänsä,+vetää+peiton+tiukasti+ympärilleen+ja+menee+ison+sängyn+toiseen+reunaan,+niin+se+sattuu.
Joka+ainoa+ilta+jotain+pientä+sydämestä+kuolee,+mutta+silti+pieni+kipinä+jaksaa+toivoa.
Nykyään+emme+enää+nuku+samassa+sängyssä,+emme+edes+samassa+huoneessa.
Jollain+tavalla+se+on+helpottanut+oloa,+kun+se+jokailtainen+toivominen+ja+pettymys+on+jäänyt+pois.
Mutta+tilalle+on+tullut+se+yksinäisyys,+kun+yksin+illalla+makaan+sängyssä+ja+mietin+niitä+onnellisia,+jotka+pareina+halaavat+ja+pitävät+toisistaan+kiinni,+kunnes+nukahtavat.
Voi+kun+he+ymmärtäisivät,+kuinka+onnellisia+he+ovat.
17.09.2016 19:22
Ymmärrän+että+kiinnostus+häviää,++jos+seksi+tarkoittaa+pelkästään+panemista.
Mutta+onko+siihen+syynä+pelkästään+mies?
Eikö+myös+naisen+pitäisi+osallistua?
Omasta+mielestäni+seksi+on+halua+tuottaa+nautintoa+kumppanille,++silloin+siitä+saa+itsekin+suurimman+nautinnon.+
Kun+näen+ja+tunnen++puolisoni+kiemurtelevan+orgasmin+saadessaan,+se+on+mahtavin+tunne+mitä+tiedän.
Vaikka+meillä+se+nautinnon+antaminen+jäi+pelkästään+mun+osaksi,++niin+siltikin+sitä+kaipaan.+Oma+vaimoni+ei+ole+koskaan+tehnyt+mitään,+antaakseen+mulle+nautintoa.
Kääntynyt+vain+selälleen+ja+vastaanottanut+nautinnon.
Mutta+enää+ei+ole+sitäkään
17.09.2016 10:09
Ainakin+itsestäni+voin+sanoa,+että+pettåminen+on+tullut+mieleen+vasta+sen+jälkeen,+kun+vaimoni+alkoi+kieltäytyä+kaikenlaisesta+läheisyydestä.
Jos+avioliitossamme+olisi+läheisyyttä+ja+seksiä,+ei+yksikään+nainen+saisi+mua+pettämään+vaimoani.+
Nyt+tilanne+on+eri.+Usean+vuoden+jatkuneen+kylmyyden+takia,+olen+alkanut+vakavasti+harkita+jotain+helpotusta+läheisyydenpuutteeseen.
Siihen+on+jopa+vaimoni+antanut+jonkinlaisen+luvan,++mutta+vielä+omatunto+on+silti+sen+estänyt.
16.09.2016 18:41
Kieltämättä+tämä+avioliitto+tuntuukin+vain+kämppäkaveruudelta.
Voin+enää+vain+kaiholla+muistella+niitä+aikoja,++kun+oltiin+lähekkäin,+halattiin,+suudeltiin,+rakasteltiin,+nukuttiin+sylikkäin.
Nyt+nukutaan+eri+huoneissa+ja+pelkästään+telkkarissa+näkyvä+suuteleva+pari,+muistuttaa+siitä+mitä+ilman+jään.
Ei+vaimoni+ole+osannut+sanoa+mitään+syytä+käytökseensä.+Ainoa+on+ollut,+"meidän+kemiat+ei+kohtaa",+mutta+ei+ole+sen+paremmin+kertonut,+mitä+sillä+tarkoittaa.
Sanoo+mua+oikein+hyväksi+mieheksi,+mutta+vääräksi+hänelle.+Siinä+kaikki.
Ero+on+ollut+mielessä+ja+siitä+on+keskusteltukin.+
Siinä+vaan+menisi+avioliiton+lisäksi+niin+monta+hyvää+asiaa+hukkaan,+että+vielä+on+pysytty+saman+katon+alla.
16.09.2016 18:28
On+jotenkin+omituista+kuulla,+että+nainen+haluaisi+seksiä,+mutta+miestä+ei+kiinnosta.+
Itse+en+muista+koskaan+kieltäytyneeni,+jos+nainen+on+hiukankin+edes+vihjannut+haluava.
Oliko+teillä+joku+syy+tuohon+miehen+haluttomuuteen?
16.09.2016 18:18
Ehkä+joku+menee,+mutta+minä+en+ole+mennyt.+Mutta+jos+olisin+tämän+selibaatin+alkaessa+tiennyt+tämän+jatkuvan+näin+pitkään,+niin+olisin+todennäköisesti+eronnut.+
Mutta+kun+se+tapahtuukin+pikkuhiljaa.
Ensin+ei+saa+tänään,+sitten+ei+saa+seuraavana+päivänä,+jne.
Päivistä+tulee+viikkoja,+viikoista+kuukausia,+kuukausista+vuosia.
Vaikka+kuitenkin+sitä+muutosta+toivoo+joka+päivä,+niin+kuitenkin+siihen+pikkuhiljaa+turtuu.
16.09.2016 09:43
Kiitos+mietteistäsi,+ne+on+hyvin+lähellä+sitä,+mitä+itsekin+ajattelen.
Tuo+peiliin+katsominenkin+on+näissä+kommenteissa+tullut+tutuksi,+kun+luonnollisesti+seuraan+myös+muiden+kirjoituksia,+jotka+tähän+aiheeseen+liittyy.
Niistä+on+tullut+selville,+että+jos+mies+on+haluton,+se+on+miehen+vika.++Ja+jos+nainen+on+haluton,+sekin+on+miehen+vika++:)
Mutta+onneksi+löytyy+edes+yksi+nainen,+joka+pystyy+ajattelemaan+asioiden+voivan+olla+toisinkin.+
Mitä+tuohon+mahdolliseen+toiseen+mieheen+tulee,+niin+samaa+epäilin+itsekin.+Se+tuntui+ainoalta+loogiselta+mahdollisuudelta.
Kysyin+vaimoltani+asiaa+ihan+suoraan,+mutta+hän+kielsi+mitään+sellaista+tehneensä+koskaa.+Mitään+merkkejä+pettämisestä+en+myöskään+ole+koskaan+huomannut.+
Kun+tätä+kuitenkin+on+jatkunut+jo+monta+vuotta,++niin+uskon+että+hän+olisi+joskus+tehnyt+jonkun+virheen,+joka+olisi+pettämisen+paljastanut.
Toisaalta+olen+sellaista+jopa+toivonut,+vaikka+se+näin+kerrottuna+kuulostaakin+typerältä.+
Silloin+saisin+ainakin+jonkun+syyn+ja+selityksen+tälle+kaikelle.
Tällaisenaan+tämä+tilanne+syö+miestä,+kun+jonkinlainen+epätietoisuus+kalvaa+koko+ajan.
Oletko+sinä+itse+joskus+ollut+tämäntapaisessa+tilanteessa?
16.09.2016 09:08
Suunnilleen+7+vuotta+oli+pisin+aika.+Sitten+oli+seksiä+ja+läheisyyttä+muutaman+viikon+ajan,+mutta+sitten+se+taas+vaimon+toiveesta+loppui.
Nyt+ilman+seksiä+ja+läheisyyttä+on+taas+kulunut+hiukan+yli+2+vuotta.
:(
15.09.2016 18:42
Niin,+kunpa+vain+tietäisinkin+syyn+siihen,+ettei+vaimoni+koske+muhun,+eikä+halua+mun+koskevan+häneen.
Mikään+noista,+mitä+kerroit+itsellesi+tapahtuneen,+ei+ole+tapahtunut+meillä.
En+käytä+alkoholia+käytännössä+ollenkaan+(ehkä+joissain+juhlissa,+kerran+vuodessa),++en+riitele+tai+rähjää,+en+ole+koskaan+millään+tavalla+pahoinpidellyt+naista,+enkä+myöskään+koskaan+ole+haukkunut+vaimoani+rumaksi+tai+tyhmäksi.
Päinvastoin,+olen+kehunut+häntä+fiksuksi+ja+kauniiksi,+kuten+hän+onkin.
Itse+käyn+töissä,+ei+ole+taloudellisia+huolia,+kuntoilen+ja+pidän+itsestäni+muutenkin+huolta.+Käyn+suihkussa+vähintään+kerran+päivässä,+käytän+hyväntuoksuisia+deodorantteja,+en+ole+ylipainoinen,+yms.
Kaikki+tuollaiset+perusasiat+on+siis+kunnossa.
Ainoa+mitä+vaimoni+on+joskus+sanonut+syyksi+on,+että+"meidän+kemiat+ei+kohtaa+".
Hänen+puheidensa+mukaan,+olen+paras+mahdollinen+mies,+mutta+en+hänelle.
Eikä+hän+sitä+ole+mitenkään+sen+paremmin+perustellut.
15.09.2016 15:52
Olisihan+se+mukavaa,+jos+asiat+pystyttäisiin+puhumalla+selvittämään+ja+korjaamaan.
Mutta+kun+vaimon+vastaus+on,+"mua+ei+huvita,+siihen+sun+on+tyydyttävä".
Ja+jostain+syystä+tuollain+tuntuu+käyvän+useissa+parisuhteissa,+mutta+yleensä+vasta+naimisiinmenon+jälkeen.
15.09.2016 06:06
10 / 16