Vapaa kuvaus

Aloituksia

4

Kommenttia

320

1. Kyllä+kiinnostaa!!!Itse+kaipaan+kovasti+seksiä,+läheisyyttä,+hellyyttä,+suudelmia,+yms.,+mutta+vaimoa+ei+kiinnosta+mikään.Ei+halua+koskea+muhun,+eikä+anna+mun+koskettaa+häntä.Olemme+keskustelleet,+mutta+ilman+mitään+hyötyä.+Vaimoni+mielestä+minä+olen+paras+mahdollinen+mies,+mutta+en+hänelle.Hänen+mielestään+meidän+kemiat+ei+kohtaa,+siinä+se+kerrottu+syy.
  2. Niin,+kunpa+vain+tietäisinkin+syyn+siihen,+ettei+vaimoni+koske+muhun,+eikä+halua+mun+koskevan+häneen.Mikään+noista,+mitä+kerroit+itsellesi+tapahtuneen,+ei+ole+tapahtunut+meillä.En+käytä+alkoholia+käytännössä+ollenkaan+(ehkä+joissain+juhlissa,+kerran+vuodessa),++en+riitele+tai+rähjää,+en+ole+koskaan+millään+tavalla+pahoinpidellyt+naista,+enkä+myöskään+koskaan+ole+haukkunut+vaimoani+rumaksi+tai+tyhmäksi.Päinvastoin,+olen+kehunut+häntä+fiksuksi+ja+kauniiksi,+kuten+hän+onkin.Itse+käyn+töissä,+ei+ole+taloudellisia+huolia,+kuntoilen+ja+pidän+itsestäni+muutenkin+huolta.+Käyn+suihkussa+vähintään+kerran+päivässä,+käytän+hyväntuoksuisia+deodorantteja,+en+ole+ylipainoinen,+yms.Kaikki+tuollaiset+perusasiat+on+siis+kunnossa.Ainoa+mitä+vaimoni+on+joskus+sanonut+syyksi+on,+että+"meidän+kemiat+ei+kohtaa+".Hänen+puheidensa+mukaan,+olen+paras+mahdollinen+mies,+mutta+en+hänelle.Eikä+hän+sitä+ole+mitenkään+sen+paremmin+perustellut.