...väitetään, että kun nainen pettää, se on oikeasti miehen syytä:
http://kohokohta.com/uutiset/kaksi-syyta-miksi-naiset-pettavat/
Ja kaikkihan tietävät, että kun mies pettää, se on miehen syytä.
Jälleen kerran...
13
114
Vastaukset
Aivan oikein, tapahtuu mitä hyvänsä, se on AINA miehen vika.
Jos mies pettää, se on miehen vika.
Jos nainen pettää, se on miehen vika.
Jos mies on haluton, se on miehen vika.
Jos nainen on haluton, se on miehen vika.- vähänliikaa
No höpsis.
- naisenasanonettä
vähänliikaa kirjoitti:
No höpsis.
Kyllä suomi24:n mukaan näin on. Luin ed. kirjoittajan avausta puolison haluttomuudesta. Naispuoliset kirjoittajat syytti häntä tilanteesta. Tuli mullekin sama mieleen että tapahtuipa liitossa mitä tahansa, syy on aina miehen. Mikä ei suinkaan ole totta. Olisi sillä toisellakin osapuolella peiliin katsomisen paikka. Onko itse täydellinen.
Pettämisessä sen valinnan tekee pettäjä itse, ei kukaan muu eikä se ole kenenkään vika. Haluttomuudessa se haluton torppaa puolisoltaan seksin koska oman itsensä kanssa on ongelmia. Sekään ei ole toisen syy. Mutta helppo syyttää toista kun ei uskalleta kohdata itseään. naisenasanonettä kirjoitti:
Kyllä suomi24:n mukaan näin on. Luin ed. kirjoittajan avausta puolison haluttomuudesta. Naispuoliset kirjoittajat syytti häntä tilanteesta. Tuli mullekin sama mieleen että tapahtuipa liitossa mitä tahansa, syy on aina miehen. Mikä ei suinkaan ole totta. Olisi sillä toisellakin osapuolella peiliin katsomisen paikka. Onko itse täydellinen.
Pettämisessä sen valinnan tekee pettäjä itse, ei kukaan muu eikä se ole kenenkään vika. Haluttomuudessa se haluton torppaa puolisoltaan seksin koska oman itsensä kanssa on ongelmia. Sekään ei ole toisen syy. Mutta helppo syyttää toista kun ei uskalleta kohdata itseään.Kiitos!
Vaikka tuon edellisen kirjoitin hymy huulillani, niin onhan siitä osa kuitenkin tottakin.
Ei tätä jaksaisi, ellei ainakin osaa pystyisi huumorilla käsittelemään. :)- elämänkaarella
Varmaan suurimmassa osassa pitkiä liittoja on haluttomuutta ja läheisyyspuutetta. Sekin, kuinka paljon on täysin seksittömiä liittoja, voi monia yllättää. Harvinaisuus on paremminkin liitto, jossa läheisyyttä ei puutu.
Moni tyytyy läheisyyden puuttumiseen, koska on muita hyviä asioita parisuhteessa, kuten esim yhteinen vanhemmuus. On täysin luonnollista, että seksi vähenee tai jopa loppuu. Jos taas ei kestä tilannetta, niin asialle on tehtävä jotain, mutta toivottavasti ei pettämällä.
- Syitäonmonia
Niin mikäpä se syy siihen pettämiseen on sitten? Mitä siitä saa? Tuskin mitään niin ihanaa että kannattaisi. Seksiä voi harrastaa niin monellalailla. Pitäkää huoli ettei ilmi tule. Naikaa niin paljon kuin haluatte kunhan huolehditte ettei kukaan saa tietää. Eiköhän se ole ihan pettäjän oma syy oli sitten nainen tai mies.
- Vanha.sanonta
Huora on huora vaikka voissa paistais.
- huomhuom
Myös mies voi olla huora.
- Vanha.sanonta
Kaikki puolisoitaan pettävät ovat huoria sukupuoleen katsomatta.
- Lorttolurjus
Vanha.sanonta kirjoitti:
Kaikki puolisoitaan pettävät ovat huoria sukupuoleen katsomatta.
Hyvä kommentti komppaan tätä!
- esimerkinvoimalla
niin, mieshän se ne naisensa reidet levittää toiselle miehelle valmiiksi...siinä pillu mitä voi naida. Tottakai naiset syyttää miehiä muuten tulee omantunnontuskia et enhän se nyt minä tätä tilannetta aikaa saanut vaan mies usutti mut toisen miehen syliin. Monet naiset narsisteja.
- LapsKullatKullinPeräs
Nainen pettää AINA kostoksi ! Kostoksi jostakin.... mistä hyvänsä ;)) Jokainen katkera ja kostoon taipuvainen nainen on HELPPO ! He todella antautuvat kostoksi ...... Yleensä kostosta pääsevät nauttimaan esim. entiset poikakaverit ja muut ns. "halvan vitun kyttääjät" !!!
- uusrellu
Kaks jalkaa - kakskyt tuumaa, mikä se on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 438098
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14730- 724616
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373337Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483126Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella482838Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262795- 382570
- 412096
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731817