Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mikatre66
profiilit
mikatre66
mikatre66
Vapaa kuvaus
Aloituksia
4
Kommenttia
320
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Lavalla,+joka+sijaitsee+kotikaupunkiemme+välissä.
Ja+oikea+Jaana+ymmärtää+tuon+"haamu"+jutun.
14.09.2016 22:33
Ellei+oma+vaimo+anna+edes+koskettaa,+niin+kuinka+hänen+terveytensä+vaarantuisi?
14.09.2016 22:25
Ei+siihen+auta+edes+pitkä+seurustelu.
Seurustellessa+seksiä+ja+läheisyyttä+vielä+riitti.
Mutta+hääkakun+syönnin+jälkeen+kaikki+loppui.
Naisilta+pitäisi+kieltää+hääkakun+syönti.
13.09.2016 22:04
Muutama+vuosi+sen+myrkyn+(hääkakun)+syönnin+jälkeen,+seksi+loppui+kokonaan.
Vaimoni+ei+enää+suostunut+minkäänlaiseen+kosketukseen,+ei+halauksia,+ei+suudelmia,+ei+lähekkäin+olemista,+eikä+tietenkään+seksiäkään.
13.09.2016 15:57
Niinpä.+Erittäin+harva+taitaa+saada+vaimoltaan+viisi+kertaa+kuukaudessa.
Ehkä+viisi+kertaa+vuodessa+on+lähempänä+totuutta,+joten+yhden+kerran+hinta+on+paljon+korkeampi.+
Onhan+vaimosta+sentään+edes+juttuseuraksi,+mutta+seksin+saamisen+toivossa+ei+kannata+naimisiin+mennä.
Seksi+loppuu+hääkakkuun.
13.09.2016 06:27
Ei+ole+ei.
Vaikka+tiedän+mitä+tarkoitit,++niin+sitä+voisi+laajentaa+ja+todeta,+ettei+täällä+taida+kirjoitella+kovinkaan+moni+sellainen,++jonka+parisuhde+on+kunnossa.
Miksi+joku+kirjoittelisi+tänne,+jos+vieressä.olisi+kumppani,+jonka+kanssa+voisi+rakastella?
11.09.2016 01:16
Ilmeisesti+kaikki+naiset+ei+tarvitse+sitä+tyydytystä.+
Vaimoni+on+sanonut,+ettei+häntä+kiinnosta+mikään+seksiin+liittyvä+asia+vähääkään.
Vaikka+hän+sai+orgasmin,+tai+useamman+melko+helposti,+niin+hän+ei+pidä+siitä+kaiken+sen+vaivan+ja+sotkun+arvoisena.+
Tiedän+että+tuollainen+on+vaikea+ymmärrettäväksi+ja+sen+käsittämiseen+on+minullakin+mennyt+lähes+10+vuotta.+
Vasta+nyt+alan+uskoa,+ettei+kyseessä+ole+mikään+ohimenevä+oikku,++vaan+vaimoni+todellakin+on+sitä+mieltä.+
Surullista,+mutta+totta
09.09.2016 15:04
En+tiedä+riittääkö+pelkästään+pillun+saaminen+tekemään+onnelliseksi,+mutta+sen+tiedän+varmaksi,+että+ellei+sitä+saa,+se+tekee+miehestä+onnettoman.
Kun+vaimo+pihtaa+sitä+vuosia,++ei+tarvitse+ihmetellä,+että+mies+on+alakuloinen+ja+onneton.
09.09.2016 06:21
Kiitos+neuvosta.
Tosin+luulen,+että+ihan+tuo+ei+riitä+asioiden+korjaamiseen,+kun+vaimollani+ei+tunnu+olevan+mitään+halua+minkään+muuttamiseen.
Vaimoni+ei+halua+läheisyyttä+eikä+seksiä+ja+asiathan+on+nyt+juuri+hänen+haluamallaan+tavalla.
Se+että+se+on+ongelma+mulle,+on+vain+mun+ongelmani,+eikä+se+liikuta+vaimoani+millään+tavalla.
Kaikki+naiset+ei+ole+empaattisia.
08.09.2016 23:32
Ajatuksistasi+huomaa,+että+olet+kokenut+jotain+samantapaista,+kuin+elämä+jota+itse+elän.
Jos+haluat+kertoa+siitä+enemmän,+niin+voit+tahtoessasi+kirjoittaa+mulle+suoraan.
S-postini+varmaan+arvaatkin,+nimimerkistäni+ja+tästä+sivustosta.
Keskustelukavereita+ei+ole+koskaan+liikaa.
08.09.2016 18:43
Et+ehkä+ole+ymmärtänyt+suhdettamme+oikein,+enkä+siitä+juuri+muuta+ole+kertonutkaan,+kuin+vain+läheisyyteen+liitttyvän+osan.
En+ole+suhteessamme+muuten+"altavastaajana".+Vain+seksiin+ja+läheisyyteen+liittyen,+olen+ajautunut+tähän+osaan,+ei+tätä+tietoisesti+itselleen+oteta.+
Eikä+tässä+ole+kyse+itse+laadituista+moraalirajoista.
Tiedän+että+vaimoani+loukkaisi+pahasti+jos+hän+saisi+tietää+minun+käyneen+vieraissa.+Ja+hänen+tekemisistään+huolimatta,+en+kuitenkaan+tahdo+hänelle+tuottaa+pahaa+mieltä.
Olen+useasti+toivonut,+että+pystyisin+olemaan+vain+itseäni+ajatteleva.+Kävisin+vieraissa+vailla+minkäänlaista+omantunnon+tuskaa.
Menisin+ja+tulisin+juuri+niin,+kuin+itsestä+tuntuu+mukavalta+ja+vähät+välittäisin+vaimoni+tunteista.
Mutta+en+pysty+olemaan+sellainen.
06.09.2016 07:36
Kieltäytymisiä+on+ollut+ihan+seurustelun+alkuajoista+saakka,+mutta+se+on+johtunut+mun+huomattavasti+keskimääräistä+suuremmasta+halukkuudesta.
Kieltäytymiset+lisääntyi+selvästi+naimisiinmenon+jälkeen.+Kunnes+muutamassa+vuodessa+loppui+kokonaan.+
Aika+pian+sen+jälkeen+loppui+myös+kaikki+kosketukset.+Hän+kielsi+mua+koskemasta,+eikä+koskenut+itsekään+muhun.
Yleisesti+ottaen+hän+on+aika+kriittinen.+
Mutta+sekin+vaihtelee+tilanteen+ja+seuran+mukaan.
Joskus+tuntuu,+että+hän+on+täysin+empatiakyvytön.+Mutta+sekin+vaihtelee.+
Aika+outoa,++etten+pysty+tuohon+vastaamaan,++vaikka+mun+pitäisi+30+vuoden+yhdessäolon+pystyä.
Ehkä.joillain+läheisyydentarve+vähenee,+jos+sitä+ei+ole+ollut,++mutta+minulla+se+ei+ole+hävinnyt.
Se+on+tällä+hetkellä+suurin+pahaa+oloa+aihettava+puute.
04.09.2016 23:20
Teoriassa+miehellä+tietenkin+on+vaihtoehtoja,+mutta+käytännössä+vaihtoehdot+on+kuitenkin+aika+vähissä.
Itselläni+omatunto+ei+ole+(vielä)+sallinut+vieraisiin+menoa,+vaikka+ilman+seksiä+ja+läheisyyttä+olen+ollut+jo+useamman+vuoden.
Olen+jaksanut+uskoa+ja+toivoa+muutosta,+mutta+turhaan.+
Ero+on+toinen+vaihtoehto.+
Silloin+hukkuu+se+kaikki,++jota+olemme+rakentaneet+yhdessä.++Omaisuus,+elämäntavat,+jotkut+harrastukset,+ihmissuhteet+yms.
Vaihtoehtoja+on,+mutta+hyvät+vaihtoehdot+on+vähissä.
04.09.2016 23:02
Kyllä+me+molemmat+olemme+viisikymppisiä+ja+varmasti+vaimollani+on+vaihdevuodet.+
Mutta+kun+tuo+haluttomuus,+sekä+seksiin+että+kaikkeen+läheisyyteen,+on+jatkunut+jo+10+vuotta.
04.09.2016 11:08
Enemmänkin+vaikuttaa+siltä,+että+haluttomat+naiset+ei+halua+haluta.
Alkuun+keksitään+syitä,+ettei+tarvitsisi+haluta,+mutta+hetken+päästä+ei+enää+viitsitä+edes+keksiä+syitä.
Miehelle+vain+ilmoitetaan,+ettei+vaan+huvita.
Ei+se+ole+kiinni+jaksamisesta,+vaan+muutamia+poikkeuksia+lukuunottamatta,+vain+haluamisesta.+Siis+halusta+olla+haluamatta.
03.09.2016 19:56
Kiitos.+En+ole+pettänyt,+koska+omatuntoni+ei+sitä+salli.+
Se+on+jotenkin+omituista.++Mieli+tekisi,+mutta+ei+vaan+voi.
Mutta+kyllä+kynnys+siihen+laskee+päivä+päivältä.
Ei+mulla+ole+ainakaan+kysymiäsi+paheita.
Alkoa+en+käytä+käytännössä+ollenkaan.+En+polta,+en+ole+väkivaltainen+selvin+päinkään,+en+edes+tahdo+riidellä.
Käyn+suihkussa+vähintään+kerran+päivässä,+harjaan+hampaat+aamuin+illoin,+käytän+hyväntuoksuisia+deodorantteja,+kuntoilen,+en+ole+ylipainoinen.
Vaimoni+nauttimisesta+seksissä,+olen+aika+huono+kertomaan.+Omien+sanojensa+mukaan,+välillä+orgasmissa+tuntuu+varpaankynnet+irtoavan+ja+vähintään+yhden+orgasmin+hän+on+saanut+aina+seksissä,+joitain+harvoja+kertoja+lukuunottamatta.
Että+eipä+se+syy+haluttomuuteen,+ainakaan+suoraan+tuoltakaan+löydy.
Ei+mies+voi+ymmärtää,+mitä+naisen+päässä+tapahtuu.
03.09.2016 17:41
Ei+ole+avioehtoa,+eikä+pitäisikään+olla.+Kun+silloin+lähes+30+vuotta+sitten+aloimme+seurustella,++olimme+molemmat+yhtä+persaukisia,+eikä+kummallakaan+ollut+tulossa+perintöä+tms.
Omaisuutemme+on+kertynyt+lähinnä+mun+ahkeruudella+ja+pitkillä+työpäivillä,+joiden+ansiosta+firma+menestyi+ja+lopuksi+sen+myynnistä+jäi+sitten+hiukan+ylimääräistä.
Koko+sen+ajan+vaimoni+hoiti+taloutemme+ja+lapset,+joten+tietenkin+omaisuus+pitää+jakaa+molemmille.
Varmasti+vaimoni+tietää+ja+ymmärtää,+ettei+ero+ole+taloudellisestikaan+hyvä+ratkaisu+kummallekaan+ja+ehkä+jopa+siihen+luottaen+pystyy/uskaltaa+toimia,+kuten+toimii.
02.09.2016 20:36
Juuri+näinhän+tuo+omaisuus+on+jakautunut.+Toki+tuollain+tililtä+pikkuhiljaa+käteistä+nostamalla+saisi+jemmaan+muutaman+tonnin,+tai+kymppitonnin,+mutta+ei+se+kovasti+kokonaisuuteen+vaikuttaisi.
Mutta+ei+se+erohaluttomuus+ja+kylmässä+suhteessa+eläminen+pelkästään+rahasta+johdu.+
Eikä+edes+rahan+mukanaan+tuomista+elintavoista+ja+harrastuksista.
Kyllä+siinä+on+paljon+muutakin.
Yhteiset+lapset,+vaikka+heillä+on+jo+oma+elämä,+mutta+olemme+kuitenkin+jonkinlainen+turva.
Yhteinen+pitkä+historia,+jonka+tapahtumat+molemmat+tietää+muutamasta+sanasta.
Yhteiset+vitsit,+joita+muut+ei+voi+ymmärtää.
Molemmat+tietää+ja+hyväksyy+toisen+tavat.
Yms.
Paljon+pieniä+asioita,+jotka+toistaiseksi+on+saaneet+yhdessäolemisen+vaakakupin,+eron+kuppia+painavammaksi.
Tämä.läheisyyden+puuttuminen+syö+miestä+etenkin+näin+iltaisin,+niin+samalla+mietin,+voisiko+elämä+olla+parempaa+jonkun+toisen+kanssa.
Onko+vielä+olemassa+vapaata+naista,+joka+tahtoisi+elämäänsä+läheisyyttä,+hellyyttä+ja+seksiäkin?
Itse+olen+jo+unohtanut,+miltä+tuntui+olla+haluttu,+että+joku+halusi+lähelle.
Ehkä+siksi+nykyiseen+pystyy+niin+helposti+sopeutumaan.
Kun+ei+edes+muista,+mitä+muuta+voisi+olla.
01.09.2016 23:27
Itse+elän+juuri+sellaisessa+avioliitossa.
Vaimoani+ei+seksi,+eikä+läheisyys+kiinnosta+millään+tavalla,+joten+hän+päätti,+että+siihen+on+mun+on+tyydyttävä.
Tietenkin+voin+erota,+mutta+se+ei+ole+ihan+pikku+juttu,+kun+tuota+omaisuuttakin+on+jonkin+verran+kertynyt.
Vieraisiin+en+ole+vielä+mennyt,+mutta+eiköhön+sekin+vielä+eteen+tule,+vaikka+omatunto+jostain+syystä+edelleen+kieltää.
01.09.2016 13:31
Miksi+kuvittelet,+että+sellaisesta+olisi+kyse?
Itsekin+pidän+pitkistä+esileikeistä+ja+käytännössä+vaimoni+(+ja+aikaisemmat+seksikumppanit)+on+saanut+ensimmäisen+orgasmin+jo+ennen+varsinaista+yhdyntää.
Ilmeisesti+et+kykene+ymmärtämään,+että+joiltakin+naisilta+halut+vain+katoavat.
En+minäkään+siihen+uskonut,++ennen+kun+se+tuli+omalle+kohdalle.
01.09.2016 13:12
11 / 16