Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mikatre66
profiilit
mikatre66
mikatre66
Vapaa kuvaus
Aloituksia
4
Kommenttia
320
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ainakin+minulle+rintojen+koko+on+täysin+merkityksetön+asia,+kuten+myös+takapuolen+koko.
Ehdottomasti+tärkeintä+on,+että+nainen+itse+on+vartalonsa+kanssa+sovussa.+Sellainen+nainen+pystyy+nauttimaan+omasta+vartalostaan+ja+sen+samasta+huomiosta+ja+se+tekee+naisesta+seksikkään+ja+muutenkin+henkisesti+hyvinvoivan.
26.11.2016 19:21
Uskon+tietäväni,+miltä+sinusta+tuntuu.
Aivan+samalta+minusta+tuntuu+oman+vaimoni+käytös+ja+asioiden+tärkeysjärjestykseen+laittaminen.+
Meillä+onneksi+lapset+on+jo+pois+kotoa,+joten+kärsijänä+olen+vain+minä+ja+parisuhde.
Nyt+kun+sen+kirjoitit,+niin+ilmeisesti+joidenkin+ihmisten+on+vaikea+ymmärtää,+että+riippuvuus+ja+toive+huomiosta+on+aivan+eri+asioita.
Kun+olen+joskus+tästä+samasta+aiheesta+kirjoittanut,+niin+aina+muutama+kommentoija+sekoittaa+keskenään+juuri+tuon+riippuvuuden+ja+toiveen+huomioimisesta.+
Itse+olen+muutosta+toivonut+jo+vuosia,+mutta+eipä+sitä+ole+tullut,+joten+se+on+jotenkin+jo+lakannut+kiinnostamasta+ja+häiritsemästä.
26.11.2016 19:14
Lisään+vielä+eiliseen+kommenttiini.
Tuo+vieraisiin+meneminen+on+monesta+asiasta+kiinni.
Itselläni+suurin+este+on+ollut+omatuntoni.+Tiedän+että+olisin+oikeutettu+menemään+vieraisiin,++mutta+silti+omatuntoni+kieltää+sen,+koska+tiedän+että+se+loukkaisi+vaimoani,+vaikka+suhteemme+on+käytännössä+kämppäkaveruus.
Tietenkin+on+ollut+useita+hetkiä,+jolloin+olisin+halunnut+naisen+läheisyyttä,+mutta+silloin+sopivaa+naista+ei+ole+ollut+saatsvilla.
On+ollut+hetkiä,++jolloin+nainen+olisi+saatavilla,+mutta+silloin+omatuntoni+on+ollut+vahvempi.+
Eli+sopiva+mielentila+ja+mahdollisuus+ei+ole+kohdanneet.+
Siinä+jonkinlainen+selitys+vuosia+jatkuneelle+selibaatille.
25.11.2016 14:17
Minä+olen+avioliitossa+ollut+ilman+seksiä+yli+kuusi+(6)+vuotta.+
Sitten+vaimoni+suostui+seksiin+muutaman+kerran+ja+nyt+edellisestä+kerrasta+on+yli+kaksi+vuotta.
24.11.2016 22:26
Ihan+hauska+sattuma,+koska+aivan+samalla+tavalla+munkin+itsetunnon+rippeistä+on+vielä+jotain+jäljellä.
Tutustuin+kauniiseen+naiseen,+joka+olisi+halunnut+suhteen+kanssani.+Hän+kertoi+mun+olevan+oikea+ihannemies+ja+lähes+joka+naisen+toiveiden+täyttymys.
+Silloin+ainakin+jollain+tavalla+ymmärsin,+etten+minä+ainakaan+kokonaan+ole+syyllinen+vaimoni+tunne-elämän+viallisuuteen.
Mutta+en+mennyt+kokeilemaan+"ruohon+vihreyttä",+koska+jostain+syystä+omatuntoni+soti+sitä+vastaan.+Mahdollisuus+siihen+olisi+ollut.
Mutta+nyt+sinuun.
Mikä+siis+on+ollut+ratkaisusi?
Oletko+jo+eronnut,+vai+onko+se+paras+ratkaisu+edelleen+hautumassa?
24.11.2016 14:45
Mitä+teit,+että+sait+"sen"+takaisin?
23.11.2016 22:51
Tiedän+tuon+tunteen,+kuinka+pahalta+tuntuu+tulla+torjutuksi,+kerta+toisensa+jälkeen.
Meillä+se+vaan+oli+vaimoni,+joka+torjui+minut.
Illalla+kun+menimme+sänkyyn,+vaimoni+kääriytyi+peittoon+ja+vetäytyi+sängyn+omalle+puolelleen.+Jos+yritin+raottaa+peittoa,+että+saisin+koskea+vaimooni,+vastauksena+oli+äkäinen+äännähdys+ja+vetäytyminen+kauemmaksi.
Ensin+seksikerrat+harveni+muutamaan+kertaan+vuodessa+ja+sitten+loppui+kokonaan.+Sängyssä+en+saanut+koskea+vaimooni+enää+ollenkaan,+en+edes+peiton+päältä,+koska+sekin+ahdisti.
Sitä+jatkui+useamman+vuoden.
Joka+ilta+toivoin+pientä+ihmettä,+että+vaimoni+viimeinkin+hyväksyisi+haluni+antaa+hellyyttä+ja+läheisyyttä,+mutta+joka+ilta+jouduin+pettymään,kun+vaimoni+vain+vetäytyi+omalle+puolelleen,+käänsi+selkänsä+ja+alkoi+nukkumaan.
Yritin+kysellä+syytä,+mutta+mitään+selvää+syytä+ei+ollut,+ei+vaan+huvita.
Ja+sama+jatkuu+edelleen,+mutta+pientä+helpotusta+on+tuonut+se,+että+nykyään+nukun+eri+huoneessa.
Nyt+ei+tarvitse+pettyä+niin+pahasti+iltaisin,+kun+en+enää+edes+odota,+että+vaimoni+halut+muhun+syttyisi+uudestaan.
Tiedän+siis+varmasti,+miltä+aloittajasta+tuntuu,+mutta+ikäväkseni+on+sanottava,+etten+pysty+mitenkää+auttamaan,+paitsi+tuntemalla+samanlaista+itsetunnon+tuhoavaa+epätoivoa.
En+mitenkään+voi+ymmärtää,+miten+kukaan+mies+voi+kieltäytyä,+kun+nainen+osoittaa+haluavansa+seksiä,+hellyyttä+ja+läheisyyttä.
23.11.2016 17:16
Onpa+omituinen+testi.+Itselläni+nuoruuden+aikaiset+kokemustenkeräämiset,+sekä+lukumääräisesti,+että+nuorena+aloitettu,+jollain+tavalla+painoi+liikaa,+verrattuna+avioliiton+aikaiseen+seksittömyyteen.
Olihan+siinä+sentään+joitain+kysymyksiä+viimeisestä+kahdesta+vuodesta,+jonka+olen+(vaimoni+haluttomuudesta+johtuen)++ollut+kokonaan+ilman+seksiä.
22.11.2016 22:44
Kyllä+käytän,+koska+mulle+se+on+symboli+jostain+sellaisesta,+joka+avioliitostani+on+puuttunut+jo+vuosia.
Siis+merkki+sitoutumisesta+puolisoon,+rakkaudesta,+hellyydestä,+seksistä+yms.
Ehkä+vaimoni+ei+tunne+samoin,+eikä+siksi+käytä+sormuksiaan?
22.11.2016 11:57
Meillä+vaimoni+on+jättänyt+sormuksensa+pois.+Yhdessä+olemme+olleet+yli+25+vuotta,+joista+viimevuodet+lähinnä+kämppäkavereina,+vaimoni+toiveesta.
Joskus+kysyin+syytä+sormuksien+pois+jättämiselle,+niin+sanoi+jättäneensä+ne+erään+sairaalareissun+takia+(totta),+mutta+ei+mitään+syytä,+miksi+ei+laittanut+niitä+takaisin.
21.11.2016 23:19
Hieno+kappale,+on+yksi+lempivalsseistani.
18.11.2016 19:01
Uskoisin+että+tehokkaampi+keino+on+näyttää+pankkitilin+kuusinumeroista+saldoa.
17.11.2016 19:53
En+oikein+pysty+sanomaan+kenenkään+muun+puolesta+juuta+enkä+jaata.+Oman+tilanteeni,+kuinka+mikäkin+asia+oli+ja+mikä+vaikutti+milläkin+tavalla+voisin+kertoa+Sinulle+spostilla+suoraan.+Tänne+en+oikein+voi+sitä+laittaa,+kun+syyt+joka+asiaan+on+kuitenkin+niin+henkilökohtaisia.
Mun+sähköposti+on+helposti+arvattavissa,+nimimerkkini+juuri+tuossa+muodossa,+ät+suomi24+ja+perään+fi.
Laita+viestiä,+niin+kerron+tarkemmin.
11.11.2016 12:10
Mutta+miksi+Sinä+olet+tällä+sivustolla?
Haluaisitko+kertoa+jotain+itsestäsi?
11.11.2016 00:27
On+useita+syitä,+miksi+tähän+suhteeseen+olen+jäänyt.++Ne+on+aika+hankalia+kertoa+sellaisella+yleisellä+tasolla,++jonka+voin+kertoa+tässä+palstalla.+
Mutta+lyhyesti,+harrastukset,++tapa+elää,+helppous,+suunnittelemani+tulevaisuus.+
Ja+tuota+läheisyydenpuutetta+lukuunottamatta,+tulemme+hyvin+toimeen+keskenämme.
Tutustuin+yhteen+ihastuttavaan+naiseen,++mutta+hän+vaati+liikaa,+liian+pian.+Jouduin+lopettamaan+sen,+ennen+kun+ehdin+tutustua+paremmin.
Se+ei+edennyt+tanssimista+pidemmälle.
Ja+yleensäkin+mun+on+aika+vaikea+tavata+ketään,+koska+en+käy+baareissa,+enkä+juuri+muissakaan+sellaisissa+paikoissa,+joissa+yleensä.tutustutaan+uusiin+ihmisiin.
11.11.2016 00:23
Ihan+mielelläni+kuulisin+ajatuksiasi+ja+voisin+myös+jakaa+omiani.
Tosin+kaikkia+ajatuksiani+en+mielellään+näin+julkisesti+haluaisi+kertoa.
Sähköpostini+on+helppo:+nimimerkkini+ät+suomi24+ja+fi.
09.11.2016 23:30
Ei+ole+toiminut+ainakaan+meillä.
Vaikka+itse+nautin+tanssimisesta+(olen+harrastanut+kilpatanssia)+ja+useat+naiset+tanssivat+oikein+mielellään+kanssani,+ei+se+herätä+vaimossani+minkäänlaisia+havaittavia+vaikutuksia.
Vaimoni+kieltäytyy+edelleen+kaikesta+läheisyydestä,+kuten+on+tehnyt+jo+usean+vuoden+ajan.
Tanssi,+on+ollut+läheisin+kontakti+häneen+jo+vuosia.
08.11.2016 23:02
Olen+elänyt+siinä+uskossa,+että+olen+siitä+naapurista+:)
07.11.2016 22:28
Tietenkin+se+pelottaa,++mutta+mitä+voit+hävitä?
Haluatko+elää+loppuelämäsi+noin?
Ja+voisin+uskoa,+että+miehesikin+vain+odottaa,+että+joku+laukaisee+keskustelun+alkuun.
07.11.2016 22:26
Oletko+samaa+mieltä,+jos+mies+(minä)+on+halukas+ja+nainen+(vaimoni)+on+haluton?
Haluttomuuteen+ei+ole+muuta+syytä,+kuin+että+"ei+vaan+huvita".
07.11.2016 06:36
6 / 16