Kysymys miehille

uteliasnainentässä

Kuinka kauan mies kestää avioliitossa sitä, että ei saa seksiä? Kuinka kauan kestää, että hän lähtee hakemaan sitä muualta?

14

155

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Totuussulle

      Mitäs niin uskot ettei saa seksiä? Mistä tasan tiedät ettei ole saanut sitä seksiä? NIin olihan se sulta sitä vailla joten Ilmankos uskovat tarinaa ettei saa. Todellisuus voi olla kuule muuta! Ehkä vuorokauden voi olla ilman.

      • uteliasnainentässä

        Tarkoitin tällä sitä, että jos mies ja nainen on suhteessa, niin kuinka kauan silloin kestäisi?


      • toisinaan.tekisi

        riippuu miehestä pitkälti, joillain pari kk. joillain ehkä pari vuotta.


      • turhaahuolehdit

        Jos rakastaa niin tuskin se ongelma on.


    • kestin

      Kestin pihtaamista pari kuukautta. Nyt kaduttaa etten käynyt vieraissa aikaisemmin.
      Jos nyt aloittaisin uuden avioliiton siinä olisi pihtaamisehto. Nyt on vakin kanssa pihtaamattomuustakuu eikä tarvitse hakea muualta.

    • Minä olen avioliitossa ollut ilman seksiä yli kuusi (6) vuotta.
      Sitten vaimoni suostui seksiin muutaman kerran ja nyt edellisestä kerrasta on yli kaksi vuotta.

    • yksilökohtaista

      Se on varmaan ihan yksilökohtaista, kauanko sitä kestää, ja lähteekö hakemaan muualta vai ei.

      Pahimpina väsymyksen aikoina olin itse ihan lahna, suostuin kyllä seksiin mutta en nauttinut siitä enkä ollut aloitteellinen, ja se vaikutti toki mieheenkin. Aika harvaa oli yhteinen seksi... Tyydytti itse itseään välillä paineita purkaakseen ettei ihan räjähtänyt. Ei lähtenyt vieraisiin kuitenkaan, koska ei ole sen sorttinen enkä olisi sellaista hyväksynyt. Meidän vahvuus oli kuitenkin se että pystyimme avoimesti puhumaan asiasta ja mieskin ymmärsi sen, ettei syy ole hänessä vaan tilanteessa - olin ihan burnoutin partaalla ellen jo sen puoelllakin, seksi ei tosiaan ollut listalla ykkösenä.

      Myöhemmin, tilanteen normalisoiduttua, olemme olleet kumpikin kiitollisia siitä että toinen jaksoi olla silti rinnalla.

    • Tietystikin

      Yleisluontoisesti tätä ei voi edes kysyä. riippuu miehestä.

    • Lisään vielä eiliseen kommenttiini.
      Tuo vieraisiin meneminen on monesta asiasta kiinni.
      Itselläni suurin este on ollut omatuntoni. Tiedän että olisin oikeutettu menemään vieraisiin, mutta silti omatuntoni kieltää sen, koska tiedän että se loukkaisi vaimoani, vaikka suhteemme on käytännössä kämppäkaveruus.

      Tietenkin on ollut useita hetkiä, jolloin olisin halunnut naisen läheisyyttä, mutta silloin sopivaa naista ei ole ollut saatsvilla.
      On ollut hetkiä, jolloin nainen olisi saatavilla, mutta silloin omatuntoni on ollut vahvempi.
      Eli sopiva mielentila ja mahdollisuus ei ole kohdanneet.

      Siinä jonkinlainen selitys vuosia jatkuneelle selibaatille.

    • rehellinenitselle

      Huorataloja suomeen ja äkkiä.

      • Omantunnonkysymys

        Ei tarvitsisi pettää, kun kävisi ilotalossa?


      • Lisäkysymys
        Omantunnonkysymys kirjoitti:

        Ei tarvitsisi pettää, kun kävisi ilotalossa?

        Sekö ei ole pettämistä!


    • mäentierä

      En osaa sanoo, en oo ollu aviossa ikinä vielä.

    • Osaamatonvastaamaan

      Vaikea tietää, vaikea vastata, jossakinhan se raja varmastikin vastaan tulisi, tietysti merkittävää on sekin mikä johtaa tuohon tilanteeseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1258
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      914
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      894
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      22
      828
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      283
      723
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      33
      617
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      129
      550
    Aihe