Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mikatre66
profiilit
mikatre66
mikatre66
Vapaa kuvaus
Aloituksia
4
Kommenttia
320
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Itse+en+siihen+pysty.+Minusta+näkee+heti+jos+yritän+valehdella+tms.+Ja+pettämisenkin+näkisi+varmasti.+
Itse+ajattelen,+että+ihminen+joka+vain+itselleen+hakee+jännitystä+pettämällä+puolisoaan,+ei+rakasta+puolisoaan,+vaan+vain+itseään.
On+tietysti+vapaita+suhteita,+mutta+tuskin+silloin+voi+puhua+uskottomuudesta,+kun+molemmat+tietää+tilanteen.
24.09.2016 23:35
Voin+sinua+lohduttaa,++että+ei+totu+:)
Ihan+joka+päivä+puute+muistuttaa+olemassaolostaan.+Jokainen+suuteleva+tai+halaava+pari+tuo+mieleen,+mitä+ilman+on.
Ehkä+joku+tottuu,+minä+en+ole+tottunut,++enkä+usko+tottuvanikaan.
Ehkä+enemmän+pitäisi+olla+huolissaan,++jos+sitä+lakkaisi+kaipaamasta,+silloin+olisi+jotain+mennyt+epäkuntoon+sisällä,+jokin+osa+olisi+kuollut.
23.09.2016 17:34
Siis+eikö+miehesi+edes+hyväile+sulle+orgasmia?!
Ymmärrän,++että+jos+seksiä+on+harvoin,++niin+miehelle+se+tuntuu+niiiin+hyvältä,+että+ensimmäisen+kerran+tulee+nopeasti.
Mutta+onhan+sitten+käytössä+kädet+ja+suu,+kyllä+niitä+käyttämällä+naisen+tyydytetyksi+saa+:)
23.09.2016 17:24
Tiedän+että+sellaisiakin+ihmisiä+on,+sekä+miehiä,+että+naisia.
Siksi+kirjoitinkin,+että+"harvoja+poikkeuksia+lukuunottamatta".
Mutta+miksi+sellainen+ihminen+hakeutuu+parisuhteeseen?
Eikö+hän+ymmärrä,+tai+välitä,+että+pettämisellään+loukkaa+puolisoaan?
Vaikka+oma+vaimoni+on+"antanut+luvan"+mennä+vieraisiin,+en+ole+mennyt,+koska+uskon+että+jos+vaimoni+saisi+sen+tietää,+hän+siltikin+loukkaantuisi.
En+voi+kieltää,+etteikö+ajatus+vieraisiin+menosta+olisi+mielessäni+useasti,+mutta+tähän+mennessä+tilaisuus+ja+päätös+mennä.vieraisiin,+ei+ole+osunut+samaan+hetkeen.
Ihan+suoria+ehdotuksia+olen+muutaman+kerran+saanut,+mutta+en+ole+lähtenyt+niihin+mukaan.
23.09.2016 14:56
Et+saa+tarpeeksi+seksiä,+mutta+ilmeisesti+sitä+kuitenkin+on+jonkin+verran+tarjolla?
Kuinka+usein+saat+nyt,+jos+muutama+kerta+vuodessa+on+liian+vähän.
Ja+muista+että+vastaat+miehelle,+joka+on+saanut+viimeksi+yli+2+vuotta+sitten,+oltuaan+sitä+ennen+7+vuotta+ilman+seksiä.
Kyllä+puutteessa+oleminen+vaikuttaa+sekä+kroppaan,+että+päähän.
Silloin+kun+on+saanut+seksiä,+koko+maailma+muuttuu+valoisammaksi+ja+siitä+eteenpäin,+jokainen+seksitön+päivä,+muuttaa+maailmaa+hiukan+harmaammsksi.
Mun+päivät+alkaa+olemaan+jo+melko+synkkiä.
Mutta+Anqeliguesta+tahtoisin+kovasti+kuulla+paljon+lisää.
23.09.2016 06:34
Ei+ole+kyse+kohteliaisuudesta,+vaan+tarkoitan+sitä,+mitä+kirjoitan.
Missä+iässä?
22.09.2016 23:09
Mitä+tarkoittaa+"melkein+naapurista"?
22.09.2016 22:54
Kiva,+että+osaan+edes+kirjoittaa+niin,+että+jollain+kolahtaa+:)+Joskus+tuntuu,+että+vaimoni+mielestä+en+osaa+mitään.
Lukuunottamatta+tietenkin+sellaisia+teknisiä+asioita,+jotka+miehen+pitääkin+osata,+putkityöt,+sähkötyöt,+autojen+ja+moottoripyörien+remontit,+yms.+mutta+kaikkihan+sellaiset+osaa.
Mutta+ei+tuo+sun+kertomasi,+susta+mitenkään+kauheeta+ihmistä+tee+:)+Sinä+haluat+enemmän+kuin+miehesi,+ei+siinä+ole+mitään+pahaa.+Varmaankin+aika+harvoin+parin+seksihalut+kulkee+käsi+kädessä+koko+yhteisen+elämäntaipaleen+ajan.
Välillä+toinen+haluaa+enemmän+kuin+toinen+ja+sekin+saattaa+vaihdella.
Mutta+hienoa,+että+teillä+on+kuitenkin+läheisyyttä!
Ihan+oikeasti,+se+on+niin+suuri+asia+ja+sen+suuruuden+huomaa+vasta+sitten+kun+sitä+ei+ole.
22.09.2016 20:58
Nyt+on+mun+vuoro+olla+utelias+:)
Miksi+sua+kiinnostaa+tää+asia?
En+tarkoita+millään+pahalla,+vaan+pelkästään+uteliaisuuttani.
Ja+samalla+voisit+myös+kertoa+jotain+itsestäsi.
Ellet+tähän+voi+kertoa,+niin+voit+kirjoittaa+mulle+suoraankin.
Nimimerkkini+ja+tämä+sivusto.
22.09.2016 17:06
Teetkö+itse+aloitteita+miehellesi+seksiin,+vai+odotatko+miehesi+aloitetta?
Sama+kysymys+hellyydestä+ja+läheisyydestä,+teetkö+itse+aloitteen?
Tahtoisin+kovasti+kuulla+jonkun+esimerkin+jostain+kieltäytymisestä.
En+mitenkään+epäile,+moiti,+tms,+haluaisin+vaan+päästä+selville,+mitä+teillä+tapahtuu.
Ja+voit+uskoa,+että+minä+tiedän+minkälaista+on+elää+kylmässä+ja+yksipuolisessa+suhteessa.+
Mutta+en+silti+ole+koskaan+toivonut+halujeni+loppumista,+ennemminkin+olen+sitä+pelännyt.+Jos+halut+häviää,++niin+mitä+jää+jäljelle?
Edelleen+uskon+ja+toivon,+että+tähän+löytyy+joku+ratkaisu.+
Ja+olis+mukavaa,+jos+kertoisit+itsestäsi+hiukan+enemmän.
Ellet+tähän+voi+kertoa+enempää,+niin+kirjoita+mulle+suoraan.
Osoitteeni+on+nimimerkkini+ja+tää+sivusto.
22.09.2016 16:46
Kiitos!
Vaikka+tuon+edellisen+kirjoitin+hymy+huulillani,+niin+onhan+siitä+osa+kuitenkin+tottakin.
Ei+tätä+jaksaisi,+ellei+ainakin+osaa+pystyisi+huumorilla+käsittelemään.+:)
22.09.2016 07:10
Nyt,+alle+vuoden+ajan,+vaimoni+haluttomuuteen+löytyy+ihan+oikea+lääketieteellinen+syy,+mutta+aiemmin+se+ei+ole+voinut+olla+syynä.
En+voi+kertoa+tuosta+syystä+enempää,+kaikille+avoimella+palstalla.
21.09.2016 23:12
Ehkä+se+ei+tapahdukaan+niin+silmänräpäyksessä.+Sinä+pääset+näkemään+vasta+sen+hetken,+kun+se+pitkään+horjunut+liitto+romahtaa.
Jos+suhteessa+on+kaikki+kunnossa,+ei+harvoja+poikkeuksia+lukuunottamatta,+aviopuolisoilla+ole+tarvetta+lähteä+seikkailemaan+muiden+kanssa.
Se+alkaa+vasta+sitten,+kun+suhde+ei+anna+sitä,+mitä+siitä+voi+kohtuudella+odottaa.+
Jos+vaimo+laittaa+jalat+ristiin,+ei+kosketa,+ei+halua+itseensä+koskettavan,+eikä+kerro+käytökselleen+ymmärrettävää+syytä,+niin+silloin+on+aika+ymmärtettävää,+että+mies+hakee+hyväksyntää+muualta.
Ja+sama+myös+naisen+kohdalla.
Jos+mies+ei+anna+naiselle+hellyyttä,+eikä+seksiä,+niin+nainen+etsii+sitä+muualta.
Jos+liitossa+on+kaikki+kunnossa+ja+myös+erikoisimmista+seksuaalisista+mieltymyksistä+pystytään+puhumaan+ja+kokeilemaan+niitä,+niin+en+usko+että+juuri+kukaan+sellaisesta+suhteesta+lähtee+pettämään.
21.09.2016 23:03
Hyvinhän+teillä+menee,+jos+seksiä+on+sentään+muutaman+kerran+vuodessa.
Meillä+on+viimeisen+kymmenen+vuoden+aikana+ollut+seksiä+3+tai+4+kertaa.
Vaimoni+vain+toteaa,+ettei+kiinnosta.+Ei+siis+selittele+että+päätä+särkee+tms.
Mutta+ilmeisesti+teillä+on+muuten+kuitenkin+hellyyttä+ja+läheisyyttä?
21.09.2016 16:17
Kyllä+on+sanonut+ja+juuri+niillä+sanoilla.
Ja+on+olemassa+syy,+miksi+pidän+sitä+hyvin+todennäköisenä.+
Ikävää,+mutta+totta
21.09.2016 16:04
Sehän+kertookin+kaiken+:)
21.09.2016 14:37
Ei+kaikki+miehet+halua+ensimmäisenä+seksiä,+eikä+kaikki+loukkaannu+siitä,+että+sanot+ei.
Mutta+myös+naisen+oma+käytös+vaikuttaa.
Jos+antaa+ymmärtää,+että+myöhemmin+illalla+on+seksiä+luvassa+ja+sitten+sanookin+ei,+niin+varmasti+löytyy+mies,+joka+silloin+osoittaa+mieltään.
21.09.2016 08:10
Mun+on+vaikea+ymmärtää,+että+joku+voi+olla+tyytyväinen+parisuhteeseen,+jossa+ei+ole+läheisyyttä.+
Vaikka+olisi+mitkä+ruuhkavuodet,+niin+mielestäni+paras+ja+ainoa+tapa+osoittaa+puolisolleen+hyväksyntä,+on+läheisyys.+
Sillä+osoitetaan+hyväksyntä,++rakkaus,+kunnioitus+ja+halu+olla+juuri+hänen+kanssaan.
Ja+toisen+jättäminen+ilman+läheisyyttä,+saa+varmasti+parisuhteen+voimaan+huonosti.++Onhan+se+merkki+siitä,+ettei+kelpaa+toiselle.+Se+taas+käy+aika+lujaa+itsetunnon+päälle,+en+kelpaa+enää+edes+omalle+puolisolleni.
Tämän+havaitsin+itsessäni.
Onneksi+juttelu+muutamien+naisten+kanssa,+sai+mut+ymmärtämään+tän+tilanteeni+eri+kantilta.+
Mitä+tarkoitat+sillä+ex+miehesi+henkisellä+väkivallalla?
Mihin+läheisyys+loppui?
Koska+seksi+loppui?
Kumpi+kieltäytyi+seksistä+ja+miksi?
20.09.2016 18:46
Vaimoni+on+todennut,+että+seksi+on+pysyvästi+loppu+meidän+avioliitostamme,+joten+en+usko+seksin+enää+palaavan.
Tosin+läheisyyskin+merkitsisi+paljon,++se+ehkä+on+mahdollisuuksien+sisällä
Mutta+epätodennäköistä+sekim,+koska+nykyään+nukummekin+jo+eri+huoneissa.
Mutta+ehkä+ihmeitä.tapahtuu+:)
20.09.2016 08:49
Ei+kysymystä+tarvitse+anteeksi+pyytää+:),++etenkin+kun+se+toinen+mies+olisi+hyvin+looginen+vaihtoehto.+
Mutta+enhän+minä+voi+olla+varma,+onko+toista+miestä.
Olen+sitä+kysynytkin,+mutta+vaimoni+vakuuttaa,+ettei+ole,+enkä+ole+huomannut+mitään+merkkejäkään+sellaisesta.
Juu,+kyllä+munkin+mielestä+on+hyvin+outoa,+ettei+seksi+kiinnosta.
Etenkin+kun+hän+saa+orgasmin+aika+helposti+ja+tuntuu+muutenkin+nauttivan,+silloin+kun+on+siihen+suostunut.
Aika+mysteeri+tää+asia+on+mullekin.
20.09.2016 08:24
9 / 16