Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
eläkevaariORG
profiilit
eläkevaariORG
eläkevaariORG
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
13
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Näyttäs+olevan+kirkkaasti+yli+20+päivisin,+mutta+yötkin+siinä+20+hujakoilla.+Se+on+jo+nihkeää+ilman+jäähdytystä.
08.06.2018 15:50
Esiintyminen+rekisteröidyn+nimimerkin+turvin+on+suoraan+vasten+sääntöjä.+Toivottavasti+noihin+puututaan.+Omaa+nimimerkkiäni+väärenneltiin+ja+trollattiin+runsas+vuosi+sitten+törkeästi.
05.10.2017 21:00
Laitanpa+tähän+kertauksen.+Minä+olen+sama,+kuin+eläkepappa.+Tämä+nicci+oli+kuitenkin+sontasäkin+varastettavissa.+Kun+hän+oli+ominut+nimimerkkini+eläkevaari+(rekisteröitymätön),+hän+feikkasi+omani,+vaihtamalla+kirjaimen+"O"+nollalla.
Noin+sairas+ihminen+ei+kaipaa+mitään+sympatiaa,+vaikka+lääkäri+sanoisi+mitä.+Niinpä+anonymiteetti+tulisi+kieltää+hyvin+pikaisesti.+Sen+avulla+saasta+leviää.+Me,+jotka+emme+häpeä+itseämme,+jotka+otamme+vastuun+teoistamme,+emme+häviä+mitään!
11.12.2016 23:22
Tuossa on eläkevaariORG nimimerkin O korvattu nollalla, jolloin eroa ei huomaa. Väärä eläkevaari on kanssa rekisteröity, joten tekijän pitäisi olla ylläpidon jäljitettävissä. Ilmianto on tehty.
25.01.2016 22:20
Tuossakin on ORG kirjoitettu 0RG, jossa O on korvattu nollalla. Eiköhän tämä toimi jatkona ylläpidolle.
25.01.2016 22:13
No joo! Olet sitten kirjoittanut "nollan" O:n sijasta. Näppärä temppu. Tämä on toinen feikkaamisrekisteröintisi. Nyt on molemmat. sekä eläkevaari että eläkevaari0RG, jossa olet korvannut O:n nollalla. Ylläpidolle luulisi olevan helppo seurata rekisteröintirikkeitä.
25.01.2016 22:11
No niin, nyt todella näyttää siltä, kun olisit onnistunut kirjaantumaankin, koska näkyy sinisenä. Tämä on siis ylläpidolle ihan kiintoisa tapaus. Jätän tämän tutkittavaksi-
25.01.2016 22:07
Tuosta näkyy selvästi, että eläkevaari on kirjoitettu ISOLLA. Siksi tuossa ei ole mitään kummallista. Kyseessä on eläkevaariORG'in feikkaaminen. Sen sijaan tuo toinen niccivarkaus on vakava. Siitä lisää tassä alla.
Teko on tehty ketjussa: Trolli taisi luovuttaa? Sieltä löytyy tunnisteilla. Ilmianto on tehty.
Tunnisteet tässä alla:
eIäkevaariORG
25.1.2016 18:03
Haistakaa pitkät. Minä kirjottelen sillon kun haluan ja mihin haluan.
25.01.2016 21:42
Teko on tehty ketjussa: Trolli taisi luovuttaa? Sieltä löytyy tunnisteilla. Ilmianto on tehty.
Tunnisteet tässä alla:
eIäkevaariORG
25.1.2016 18:03
Haistakaa pitkät. Minä kirjottelen sillon kun haluan ja mihin haluan.
25.01.2016 21:35
po. Kyse on rekisteröidyn nimimerkin väärinkäytöstä, jolloin se on rikos.
25.01.2016 20:16
Toivottavasti menestyt niissä. Tämähän alkaa olla kummallista, jos joku voi kirjoittaa rekisteröidyllä nimimerkillä, vaikka ei ole kirjottautunut sisään.
25.01.2016 19:55
Joo. Tarkoitukseni ei ollut jatkaa, mutta sain hätäisen yhteydenoton, että trolli on onnistunut käyttämään nicciäni. Olen nyt Suomessa, joten en ole sillä lailla "online" Kanarialle.
Tarkoitus on, että prätkällä_pitkälle päivystää. Hän on vanha sheriffi, joten tuntee ylläpitoa paremmin.
Jos siis nicci ei näy sinisenä, se en ole minä :)
25.01.2016 19:27
Suomi24 palstalle vaikuttaa olevan todella ongelmia niccien kanssa. Jopa tyhjä merkki nicin perässä/edessä riittänee kontrollin pettämiseen.
Tuo ei kuitenkaan ole oikean eläkevaarin kommentti.
25.01.2016 19:14
1 / 1