Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Chaizzer
Chaizzer
Chaizzer
Vapaa kuvaus
Aloituksia
17
Kommenttia
1141
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei vaan Huhtasaari. Lisäksi et tainnut niitä perusteluja vaivautua . . . .
14.02.2023 12:53
Tällaisihan sinä jakelet palstalla sattuman varaisesti, kun koet itseäsi loukatun, suunnatonta älyllistä läsnäoloasi palstalla. Niin kuin on moneen kertaan eri kommentoijien kertomana ja osoittamana. Koskaan et ole kyennyt noita väitteitäsi osoittamaan todeksi, eivätkä ne todeksi muutu kopioimalla ja puskista huutelemalla. Minäkään en ole luotsi, en ole koskaan ollutkaan. En saa poistetua mitään palstalta, ja siinä voin vain yhtyä Ulrichiin. Valitettavasti en saa poistettua.
14.02.2023 12:49
Tuhansia toistojako kaipaava historia, ja tietystikin eri aikakausina on erilaisia tapahtumia. Niitä jälkikäteen tulkitsevat typerykset yleensä valitsevat niistä mieleisensä ja tarpeeseensa sopivat. Toistelusi palstalla asiasta, jota sinä selittelet "historialla", ei oikein kanna.
Kyse on pelkästään yksinkertaisen suorittamasta häiriköinnistä. Ethän sinä häirikkö-rukka ole onnistunut mitään faktapohjaista aiheeseen liittämään.
14.02.2023 12:33
Olipas yllättävää, keskustelun yksi kohteista hyökkää puskista kopiollaan. Tuollaisen luulisi olevan hiukan hävettävää toimintaa. Tuostahan juuri on kyse. Mutta minkäs teet. Kun on pihalla ilman kykyä keskusteluun, siellä myös pysyy.
14.02.2023 12:24
Yhtenä suurena asiattomana häirikkönä, pitäisi myös se venäjämielisyyteen ja sen toistoon jämähtänyt mielipuoli saada kuriin. Järkyttävä määrä sekomateriaaliaan palstalle syöttänyt.
14.02.2023 11:46
En nyt kovinkaan tarkkaan ole seurannut politikkojen höpöttelyjä aiheesta.
Mutta minusta ainakin on vaikuttanut, ettei Perussuomalaiset vastusta työperäistä maahanmuuttoa, kun sitä ei tehdä yhteiskunnan varoilla ja tuella.
Eli työnanatajat voisivat ottaa, koulutettua väkeä suomalaisin työehdoin ja palkoilla töihin. Minusta kyse on ollut halpatyövoiman rahtaamisesta suomeen, sitä Perussuomalaiset vastustavat.
10.02.2023 16:16
Kompromissejähän sellainen neuvotteleminen tietää, mutta toivottavasti Perussuomalaiset pitävät kohtalaisen tiukasti linjaansa, eivätkä lähde "apupuolueeksi" hallitukseen.
Se miten siinä käy on koettu ja huonoksi todettu. Ei hallitukseen ole tarvis päästä keinolla millä hyvänsä.
Mikäli eivät saa riittävästi omia tavoitteitaan kirjattua hallitusohjelmaan, on parempi jäädä oppositioon kuin olla ajamassa Suomea syvemmälle tuhon suohon.
10.02.2023 15:25
Se selvinnee sitten kun aika on, kuka hyväksyy ja miten. Sitä on aika turha arvuutella. Poliitiikoilla ei sellaisia asioita olekaan, joista ei voisi lehmänkauppoja neuvotteluissa tehdä.
Omana mielipiteenäni on kyllä se, ettei Perussuomalaisten ole syytä lähteä Kokoomuksen kelkkaan hallitukseen. Kokoomus on vaarallinen hallituskumppani, jonka kanssa tuntuu aina se "kumppani" palavan.
09.02.2023 19:29
Siksi käydään hallitusneuvotteluja, siinä katsotaan paljonko löytyy yhteistä, ja paljonko voidaan sovittaa neivottelemalla.
09.02.2023 17:11
Se ei liity tulevaan, mitä on tehty tai jäänyt tekemättä viime vuosikymmenellä.
Soini ja soinistit olivat yksi luku, ei kovinkaan positiivinen luku Persussuomalaisten historiassa.
09.02.2023 17:09
Ei kai nyt sentään, jos ymmärtää lukeemansa. Sinä et nähtävästi ymmärrä.
Silloin kai voisi ajatella, ettei se ollut sinulle tarkoitettukaan.
09.02.2023 16:06
Tännehän eivät kuulu perustelut. Mitä perusteltavaa tuossa on ?
09.02.2023 15:33
Eikä ole mitään syytä mennä hallitukseen, jonka perusajatus on jatkaa nyt valitulla hallituslinjalla, heikentäen vain pienituloisimpien eloa. Parempi oppositiossa ja katsoa kun Kokoomus ja Demarit pääpuolueina tuhoavat maan.
09.02.2023 14:52
Minun mikä? . . . . kuvankaappauksineen ??? Nyt meni kyllä entistä enemmän metsään tuo hyökkäyksesi.
09.02.2023 14:16
Niinhän tässä taas kävi, kuten sinulla kaikkien kanssa keskustelussa. Samat väitteet ilman mitään perusteluja ja faktaa.
Ihmettele rauhassa, miksiköhän kommenttisi poistetaan.
Sinä et osaa pysyä totuudessa, olet hyökkäävä ja syyttelevä, ei siis ole ihme, että näista kopioistasi ja toistoistasi tehdään ilmoituksia ylläpidolle.
Niin tulen tekemään minäkin.
09.02.2023 12:18
Mitkä harhat, millä jokaisella nikillä ?
En kyllä ole vastuussa muiden nikkien toiminnasta.
09.02.2023 12:00
Valitettavasti täällä, ainakin toistaiseksi on näkynyt kovasti vähän mitään järkikommentteja. Olisiko sitten Tom blokannut ne. kaikki
09.02.2023 11:42
Ei sitä voi selittää kuin moukkamaisella käytöksellä. Kuitenkin sellaiset kommentaattorit, mikäli eivät joudu banniin, jäävät yksin huutelemaan ja heidät saa jokainen blokattua omalta osaltaan, etteivät näy palstalla. Iltapäivälehtien palstoilla taas on paljon trolleja, jotka erottuvat profilistaan, ne ovat yleensä feikkejä tai varastettuja. ilmoitus sielläkin ylläpitoon, niin tsekkaavat asian.
09.02.2023 11:41
Nämä häirikkönikit ovat siis mielestäsi luotsi ? Oletko ollut yhteydessä ylläpitoon ja kertonut asiasta ?
Kommenttiesi perusteella, jos jättäisisit epämääräisen vittuilun ylläpidosta vähemmälle, ja lopettaisit kopioiden käytön - asiasi voisi edistyäkin. Tuollaisella kommentoila, tuskin sellaisesta on edes toivoa.
https://www.suomi24.fi/profiili/ad.dick
https://www.suomi24.fi/profiili/addi..ck
https://www.suomi24.fi/profiili/ap..addick
09.02.2023 11:33
Siinä ainakin luulisi, että alkaa ajatus kulkemaan kuinka hölmöjä juttuja ja väitteitä heittelee julkisuuteen.
09.02.2023 11:26
4 / 58