Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Sea_Ray
profiilit
Sea_Ray
Sea_Ray
Vapaa kuvaus
Aloituksia
8
Kommenttia
183
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olen+pohtinut+ihan+samaa.
04.11.2017 13:20
No+prkle!+Löytyihän+se.+https://ergorej.com/
Oli+kyllä+silloin+mielestäni,+jossain+Tampereella++tms+.+.+.+tai+sitten+ei+;D
03.11.2017 11:19
Olen+pohtinut+sitä+firmaa,+mikä+sen+nimi+oikein+oli+mutta++ei+ole+tullut+mieleen.+Aikaa+sen+verran+paljon,+ja+itsellä+ikää+kertynyt,+ettei+muisti+pelaa+kaikissa+asioissa+kovinkaan+terhakkaasti.++Se+oli+jokin+sellainen+firma,+joka+noita+liinoja+kauppasi+lähinnä+kai+kuljetusliikkeille,+ja+muitakin+kuormansidontaan+liittyvää+tarviketta+oli,+ja+sen+nimestä+tuli+mieleen+Tsekki.
No,+se+pitää+löytää,+jos+on+viellä+olemassa,+sillä+tarvitsen+kaksi++kirkkaan+sinistä+40++m.+liinaa+rullille+veneen+takapäähän.+Saman+värisiä+kuin+keularullillakin,+mutta+isoille.
Väri+haluttiin+sopivan+veneen+väritykseen,
03.11.2017 11:07
Jaaha+???
02.11.2017 22:51
Miten+niin+???
02.11.2017 21:54
Olen+erimieltä!
Hankautuma+on+hankautuma+ja+kuluttaa+molempia,+niin+köyttä+kuin+liinaakin.
Miten+liinan+sitominen+pollariin+on+vaikeampaa+kuin+köyden,+ja+asiallisesti,+siis+siististi+tehtynä,+on+pieni+seivä+kohouma+pollarin+päällä,+ja+eikä+silloin+myöskään+juurikaan+heikkene+lujuus,+kuten+ei+köydelläkään.
Mikä+sinulla+on+sitten+sen+köysikelan+leveys,+jos+noin+pienellä+halkaisijaerolla+selviät?
02.11.2017 18:03
Mitä+sinä+niillä+keloilla+oikein+puuhastelet?+
Ei+ole+kelat,+ei+liina-+eikä+köysikela+veneen+kelaamista+varten.+
Ei+onnistu+järjellisesti+kummallakaan.+Kela+on+vain+näppärä+säilytypaikka+köydelle+tai+liinalle.+Kumpikin,+niin+liina+kuin+köysikin,+varsinkin+kierretty+köysi+menevät+kierteelle+jos+ei+siitä+ei+vetäessä+huolehdi.
Liinat+ja+köyden+kerätään+ja+niputetaan,+kun+manööverit+on+suoritettu+ja+tilanne+rauhoittunut.
02.11.2017 17:52
Kaksi+Bilteman+pikkukelaa+keulalla.+Viidettä+vuotta+eikä+mitään+ongelmia+ollut,+liina+tulee+ja+liina+menee+niin+kuin+muissakin.+Liinat+hankin++erikaseen,+ja++värin+vuoksi,+niin+kuin+tuolla+Liinat.In+kertoi+tehneensä.+Bilteman+kelojen+hankinta+perustui+kokemuksiin+aikaisemmista+keloista,+oli+muovista+ja+rosteria,+paskaksi+menivät.+Siis+hinta+ratkaisi+asian+Bilteman+eduksi,+ja+tosiaan++viidettä+vuotta+mennään+ja+kelat+ehjinä.
02.11.2017 17:44
Olen+molemmat+veneet+ostanut,+maissa+ilman+koeajoja.+Molemmat+hankinnat+olivat+onnistuneita.+Tämän+viimeisen+kaupat+tehtiin+pelkästään+tietojen+ja+valokuvien+pohjalta,+400+km;n+päässä+veneestä.+Liike++teki+ja+piti+juuri+kaiken+mitä+oli+sovittu,+kirjallisesti+ja+myös+suullisesti+annetut+lupaukset.+Oli+todellakin+positiivinen+kokemus.+Lisäksi+hinta+oli+suoraan+asetettu+kohdalleen,+vaihtoveneestä+hyvitettiin+kohtuu+hinta,+eli+väliraha+oli++sopiva,+ja+kaupat+tehtiin.
28.10.2017 16:16
Totta+kai+poistot+ja+tulot+on+suunniteltu+ja+mitoitettu,+millä+siinä+veneessä+muuten+koneellinen+ilmastointi+pidettäisiin+toimivana+ja+taloudellisena+energiakulutuksen+suhteen.+Sama+pätee+lämmitykseen.
14.10.2017 22:22
Taitaa+olla+aikalailla+valintakysymys+tuo+ajopaikka.+Itse+ajan+lähes+kelissä+kuin+kelissä,+siis+aina+ylhäältä.+Tosin+kaatosade+aiheuttaa+sisälle+siirtymisen.+Matkavauhti+n.+23+solmua+eikä+heikko+sade+tai+tuuli+osu+siinä+vauhdissa+ollenkaan+flaikkarilta+ajaessa++siellä+istuviin.
08.10.2017 20:48
Kyllä+se+oli+ihen+sinulle+se+kommentti,+niin+kuin+varmastikin+kehittyneemmät+lukijat+ymmärsivätkin+;)+sinähän+niitä+"vertailuja"+aloit+esittää+,+eikä+SRD+joka+totesi+lähinnä+Raunoks+kommentin+pohjalta+Hyundaita+kehuttavan,+jota+jatkoit+kohtalaisen+hölmöllä+kommentillasi.
01.10.2017 00:18
Voisi+todeta,+että+ainoastaan+tottaali-idiootti+lähtee+vertailemaan+Hyundaita+ja+tuota+Merkkaria,+mutta+sullehen+Raunoks+sellaisen+on+onnistunut+kauppaamaan.
On+kuitenkin+hyvä++pitää+mielessä+aika,+jollon+moottori+on+veneeseen+asennettu,+eikä+ymmärtääkseni+ollut+sitä+tarkoitus+vaihtaa.
Hyundai+käy+mainiosti+yhdenkoneen+asennuksena++max.+3+t++liukuvaan++veneeseen,+sen+jälkeen+on+tupla-asennus+pakollinen.
30.09.2017 18:37
Totta+kai+sopii?+On+niitä+sen+verran+paljon++asennettuna,+että+tuskin+olisi+sopimattomana+niin+paljon+käytetty,+tai+Merkkari+edes+valikoimissaan+pitänyt.+painoeroa+Volvon+dieseliin+n.+100-150+kg.
30.09.2017 12:49
Glykoolimiehellä+ei+ole+ikinä+hajonnut+mitään+pakkasen+vuoksi,+eikä+tarvitse+osia+irroitella+kotisäilytykseen.+Että+semmosta+sissimarkkinojntia.+Sen+sijaan+muuten+tiedän+useita,+jotka+ovat+paineilmaleikeissään+rikkoneet+veneen+laitteistoja.+Mutta+niin+kuin+yleensäkin,+jokainen+tehkööt+laitteilleen+mitä+haluaa.+Kuitenkaan+ei+ole+kohtuullista++esittää+syytöksiä+sissimarkkinoinnista+-+kun+sitä+ei+kykene+mitenkään+todeksi+osoittamaan.
Oletko+kompukkakauppias?
23.09.2017 11:32
Minuakin+kiinnostaisi,+miksi+?
23.09.2017 11:19
1;3+riittää+mainosti,++ei+jäädy+vaikka+menisi+mössöksi.
23.09.2017 11:16
Oma+mielipiteeni+on+että+tuo+Thermotonin+systeemi+on+varmin.+Sitä+olen+käyttänyt+itse+kymmenen+vuotta,+ilman+errä+mitään+on+hajonnut.
23.09.2017 00:19
Ok!+Mutta+kannattaa+ehkä+muutenkin+saranoida+se+targa,+rajoittaa+liikkumista+myös+siltojen+suhteen+vesillä.+Itsellä+korkeus+targalla+4,8+metriä+vesirajasta,+on+aika+rajoittavaa.
31.08.2017 23:35
Eikö+targaa+saa+kaadettua+tai+irroitettua?+Ei+tarvitsisi+mitään+erikoislupia+anoa.
30.08.2017 23:42
6 / 10