Vapaa kuvaus

Aloituksia

706

Kommenttia

3584

1. Minäkin+voin+laittaa+lusikoita+jonoon+ja+väittää,+että+ne+ovat+kehittyneet+itsekseen.+Ja+sinä+kutsut+sitä+tieteeksi.+:-DYksisoluinen+levä+ei+muutu+aidosti+monisoluiseksi,+vaan+ravinnosta+kilpailevaksi+solurykelmäksi,+joka+hajoaa+heti,+kun+ravinto+loppuu.Bakteerin+adaptoituminen+johtuu+epigeneettisistä+mekanismeista+ja+se+johtaa+aina+informaatiokatoon.Lopeta+valehtelu+agnoskepo.
  2. Tästä+voimme+selvästi+havaita,+että+ulkoiset+tekijät,+kuten+ravinto,+ilmasto,+stressitekijät+ja+aistiärsykkeet+ovat+muokanneet+Canidae-heimon+eläinten+epigenomia+ja+tämä+on+johtanut+informaation+häviämiseen.+Ilmiö+voidaan+havaita+kromatiinin+pakkautumisena+(heterokromatiini),+kromosomien+yhteenliittymisenä+ja+kromosomien+kokonaismäärän+pienentymisenä.+Tätä+samaa+tapahtuu+kaikilla+diploideilla+eliöillä+ja+nopeasti.Wolf++++++++++++++++++++++++78+chromosomes+avg.lifespan+6-13+yearsBat-eared+fox++++++++++72+chromosomes++avg.lifespan+13-15+yearsGray+Fox+++++++++++++++++66+chromosomes+avg.lifespan+6-8+years+Fennec+Fox+++++++++++++64+chromosomes+avg.lifespan+8-10+yearsBengal+Fox+++++++++++++60+chromosomes+avg.lifespan+6-8+yearsKit+Fox++++++++++++++++++++50+chromosomes+avg.lifespan+5.5+yearsTibetan+sand+fox++++36+chromosomes+avg.+lifespan+6-10+yearsRed+Fox+++++++++++++++++34+chromosomes+avg.lifespan+2-4+yearsPunakettu+on+käynyt+läpi+huomattavasti+useampi+adaptoitumisaskelmia+kuin+esim.+korvakoira.+Sillä+on+1500+proteiinien+koodaamiseen+käytettävää+DNA-jaksoa+vähemmän+kuin+esim.+korvakoiralla.Muita+hyviä+esimerkkejä+ovat+mm.+madeiranhiiri+ja+intianmuntjakki+(2n=6).+Muntjakin+kohdalla+informaatiokato+on+ajanut+sen+kaikkiruokaiseksi+raatoja+syöväksi+tappajapeuraksi.Kaikki+havainnot+luonnossa+ja+vakavasti+otettavassa+tieteessä+vahvistavat+raamatullisen+luomisen,+syntiinlankeemuksen,+kirouksen,+vedenpaisumuksen+ja+suunnitelman+ihmistä+varten.
  3. Ei+minulla+ole+sinulta+mitään+opittavaa.+Jos+uskot+evoluutioteoriaan,+olet+eksyksissä+jo+lähtökohtaisesti.+Evoluutiolle+ei+ole+olemassa+mitään+mekanismia.Kiitän+sinua+kuitenkin+suhteellisen+asiallisesta+keskustelusta,+johon+vain+harva+militantti+ateisti+tällä+palstalla+kykenee.Olen+tutkinut+kymmenittäin+väitteitä+pistemutaatioiden+oletetuista+hyödyllisistä+vaikutuksista+ja+todennut+ne+kaikki+pseudotieteelliseksi+tarinankerronnaksi.+Onko+siis+ihmisen+genomissa+ainuttakaan+luotettavasti+verifioitua+hyödyllistä+SATUNNAISTA+pistemutaatiota?+Mekanismeihin+perustuvia+voi+kyllä+olla+useitakin,+mutta+evoluutioteoriaa+tukevia+mutaatioita+ei+yksinkertaisesti+löydy.+Sen+sijaan+minun+on+helppo+näyttää+teille+yli+220000+sairautta+aiheuttavaa+mutaatiota+ja+todistaa,+että+ihmisen+genomi+ainoastaan+rappeutuu.+Yli+puolet+näistä+on+nonsense/missense+-pistemutaatioita.Tuo+artikkeli+ApoA-I:stä+ja+Pfizerin+järkyttävän+kalliista+toimimattomasta+lääkkestä+oli+minulle+arvokas+löytö.+Kirjoitin+siitä+heti+blogiartikkelin,+joka+on+levinnyt+maailmalle+nopeasti.+Kiitän+siis+jokaista+keskusteluun+osallistunutta+ja+erityisesti+nimimerkkiä+YksiBioinformaatikko+siitä,+että+autoitte+minua+löytämään+tuon+artikkelin.+Tuhannet+ja+tuhannet+evolutionistien+harhaoppiset+väitteet+hyödyllisestä+ApoA-I+Milano+-mutaatioista+loppuivat+kuin+seinään.+Mitä+teillä+on+enää+jäljellä,+te+itseänne+pettävät+ateistit?