Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
OksastettuOksa
profiilit
OksastettuOksa
OksastettuOksa
Vapaa kuvaus
Aloituksia
24
Kommenttia
1070
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Pystyvät+kuitenkin+uskontunnustuksessa+suoraan+lausumaan+Jeesuksesta+sellaista+mitä+eivät+usko.+Kuten+neitseestä+syntyminen+ja+ylösnoumus.+Itse+en+koskaa+kuitenkaan++ole+ollut+tilanteessa+missä+papin+olisi+pitänyt+sanoa+"Jeesus+Kristus+on+Herra".
12.06.2016 15:33
Kuitenkin+tiedämme,+että+nuo+sanat+on+esim.+leipäpapin+helppo+sanoa+tarkoittamatta+sitä.
Valitettavasti+puolet+papeista+ei+edes+usko+mitä+uskontunnustuksessa+lausuvat.
Siksi+täydentäsin+sanoja+myös+teoilla+ja+hedelmillä+mitä+niistä+teoista+seuraa.
12.06.2016 15:07
Jeesushan+kehoittaa+varomaan+vääriä+profeettoja+ja+voidakseen+varoa+ja+varoittaa+ne+pitää+osata+tunnistaa.+
Matteus+24
11.+Ja+monta+väärää+profeettaa+nousee,+ja+he+eksyttävät+monta.
12.+Ja+sentähden,+että+laittomuus+pääsee+valtaan,+kylmenee+useimpien+rakkaus.
13.+Mutta+joka+vahvana+pysyy+loppuun+asti,+se+pelastuu.
12.06.2016 14:49
Onko+sinulla+joku+esimerkki+tuosta+lahkoutumisesta?+Koska+eksyttäjäthän+meidän+tulee+tunnistaa+ja+pystyä+jopa+nimeämään+muutenhan+emme+pysty+heitä+vastustamaan.
12.06.2016 14:43
Ei+niin,+eikä+Jeesuksen+omien+seurakunnat+noita+mainitsemiasi+tekoja+teekään.
12.06.2016 13:33
"Sen+sijaan+tämän+palstan+fundikset+sangen+kevein+perustein+julistavat+toisen+ei-kristityksi,+vaikkeivät+tiedä+toisesta+juuri+mitään.+"
Jos+joku+kieltää+selvästi+Raamatun+sanan+ja+ilmoituksen+miten+sellaista+ihmistä+voisi+pitää+kristittynä+jos+ei+puhuta+nimikristityistä?
Kadotustuomion+lausumista+ei+ole+kertoa+mitä+Raamattu+sanoo+kadotukseen+joutuvista+ja+varoittaa+siitä.
12.06.2016 13:06
Miten+sinä+evita+määrittelet+lahkon+ja+lahkolaisen+kun+niistä+tässä+nyt+puhutaan?
Minusta+eri+seurakunnat+ja+yhteisöt+jotka+tunnustavat+saman+uskontunnustuksen+
ja+opin+Kristuksesta+eivät+ole+eri+lahkoja+vaan+yhtä+Kristuksessa.+
1.Kor+3
1.+Niinpä,+veljet,+minun+ei+käynyt+puhuminen+teille+niinkuin+hengellisille,+vaan+niinkuin+lihallisille,+niinkuin+pienille+lapsille+Kristuksessa.
2.+Maitoa+minä+juotin+teille,+en+antanut+ruokaa,+sillä+sitä+ette+silloin+sietäneet,+ettekä+vielä+nytkään+siedä;
3.+olettehan+vielä+lihallisia.+Sillä+kun+keskuudessanne+on+kateutta+ja+riitaa,+ettekö+silloin+ole+lihallisia+ja+vaella+ihmisten+tavoin?
4.+Kun+toinen+sanoo:+"Minä+olen+Paavalin+puolta",+ja+toinen:+"Minä+olen+Apolloksen",+ettekö+silloin+ole+niinkuin+ihmiset+ainakin?
5.+Mikä+Apollos+sitten+on?+Ja+mikä+Paavali+on?+Palvelijoita,+joiden+kautta+te+olette+tulleet+uskoviksi,+palvelijoita+sen+kykynsä+mukaan,+minkä+Herra+on+heille+kullekin+antanut.
6.+Minä+istutin,+Apollos+kasteli,+mutta+Jumala+on+antanut+kasvun.
7.+Niin+ei+siis+istuttaja+ole+mitään,+eikä+kastelijakaan,+vaan+Jumala,+joka+kasvun+antaa.
8.+Mutta+istuttaja+ja+kastelija+ovat+yhtä;+kuitenkin+on+kumpikin+saava+oman+palkkansa+oman+työnsä+mukaan.
9.+Sillä+me+olemme+Jumalan+työtovereita;+te+olette+Jumalan+viljelysmaa,+olette+Jumalan+rakennus.
10.+Sen+Jumalan+armon+mukaan,+joka+on+minulle+annettu,+minä+olen+taitavan+rakentajan+tavoin+pannut+perustuksen,+ja+toinen+sille+rakentaa,+mutta+katsokoon+kukin,+kuinka+hän+sille+rakentaa.
11.+Sillä+muuta+perustusta+ei+kukaan+voi+panna,+kuin+mikä+pantu+on,+ja+se+on+Jeesus+Kristus.
12.06.2016 12:07
Juuri+noin.+Ihminen+luulee+itse+saaneensa+aikaan+kaiken+hyvän+eikä+tunnusta,+että+se+on+Jumalalta+eikä+ole+kiitollinen+Jumalalle+vaan+itselleen.
On+aika+yleistä,+että+uskomattomat+eivät+koskaan+kiitä+Jumalaa+saamastaan+hyvästä+mutta+kun+ikävää+tapahtuu+siitä+herkästi+syytetään+Jumalaa.
Tänäkin+päivänä+ihmetellään+miksi+Jumala+sallii+sitä+ja+tätä+mutta+ei+nähdä+ihmisen+osuutta+niihin.+Perusajatus+uskomattomilla;+ihminen+on+hyvä+ja+Jumala+paha.
12.06.2016 11:45
Keisarille+nimenomaan+maksettiin+veroa.+Jumalalle+ei+makseta+veroa+mutta+jos+haluat+antaa+omastasi+Jumalan+valtakunnan+työhön+voit+laittaa+rahasi+jollekin+lähetysjärjestölle+niin+menee++perille+evankeliumin+työhön+:=)
12.06.2016 11:22
Jeesuksen+sanat+aloituksessa+ovat+selvät.+Kymmenyksiä+ei+ole+maksettu+muualle+kuin+temppeliin+joten+en+näe+muuta+vaihtoehtoa+nytkään.
Jokainen+päättää+itse+mitä+tekee+myös+tässä+asiassa.+Missään+Raamatussa+ei++Jeesus+sano,+että+kirkollisveroa+pitäisi+periä+:=)+siitä+ei+kirkon+jäsen+voi+kuitenkaan+itse+päättää+:=(
12.06.2016 11:03
Ei+minultakaan+mutta+Jumalan+evankeliumintyöhön+minä+ihan+vapaaehtoisesti+annan+koska+Häneltä+olen+saanut+kaiken+mitä+minulla+on+:=)+eikä+koskaan+ole+ollut+pula+mistään+:=)
12.06.2016 10:57
Kaikki+mikä+on+on+Jumalan.+Ihan+omasta+pussistaan+Jumala+siis+kymmenyksetkin+maksaa.
12.06.2016 10:51
Kymmenykset+maksettiin+temppeliin.+Jeesus+ei+sitä+muuttanut+vaan+kehoitti+ne+maksamaan.+Seurakunta+on+tämänajan+temppeli+eli+Jumalanpalvelusyhteisö.
Minne+sinä+sitten+maksat+kymmenyksesi?
12.06.2016 10:47
Molemmat.+Jeesus+on+juutalaisten+ja+opetti+juutalaisten+lakeja+ja+siitä+kerrotaan+Raamatussa.+Paavali+kertoo+enemmän+Raamatussa+käytännön+keräämisestä+seurakunnan+työhön.
12.06.2016 10:38
Temppeliin.+UT:ssa+seurakunta+korvaa+temppelipalvelukset+koska+tuli+yleinen+pappeus+ja+temppelin+uhrimenot+lakkautettiin+koska+Jeesus+on+kertakaikkinen+uhri.
12.06.2016 10:28
En+poimi+mitään+vaan+esitän+koko+asiakokonaisuuden+ja+siinä+puhutaan+siitä,+miten+taivaassa+iloitaan+yhdestä+kääntyneestä+enemmän+kuin+99:stä+jo+uskovasta.
Siksi+Jeesus+menee+syntisten+joukkoon,+että+he+kääntyisivät+synniestään+ja+pelastuisivat.+Se+on+evankeliumin+sanoma,+pellastus+Jeesuksessa+kääntymällä+synneistään.+"+Mene+äläkä+enää+syntiä+tee!"
12.06.2016 10:18
Pelastuksen+saavat+vain+ne+jotka+sitä+tarvitsevat.
11.06.2016 15:39
On+vain+yksi+oikea+tapa+ymmärtää+Raamattua+oikein.+Haluaisin,+että+kerrot+minulle+ja+perustelet++mitä+olen+ymmärtänyt+väärin.
11.06.2016 14:46
Patmos+auttaa+Israelissakin
http://patmos.studio24.fi/artikkelit/1225/terrori-iskussa_tel_avivissa_4_kuollutta_patmoksen_apu_mda_lle_nyt_tarkeaa
11.06.2016 14:40
Palstan+homottajat+ja+Räyhikset;++Repe+Ruttotollo,+mummomuori,+MrMorden_,+sage,+torre,+Pe.ku,+qwerty,+he-ma+ja+monet+muut+ovat+täällä+vain+päätäänaukomassa+ja+solvaamassa+uskovia.+Antaa+heidän+räyhätä+keskenään+eikä+vastata+heille+niin+rauhoittuvat+ja+saadaan+palstasta+asiallisempi!
11.06.2016 10:56
20 / 54