Vapaa kuvaus

Aloituksia

149

Kommenttia

3194

1. Saivarteluapas!++Saivarteluapas!
  2. Minä+luotan+täysin+siihen+että+pörssi+aukeaa+"ihan+kohta"+ja+kaikki+koinistit+pääsevät+vaihtamaan+kolikkonsa+euroiksi,+"ihan+kohta".Tässä+on+tosin+pari+ristiriitaa+tai+epäselvyyttä.++Viittaan+MAAJOHTAJAN+kahteen+viimeaikaiseen+webinaariin.1)+Takaajana+toimiva+KESKUSPANKKI+huolehtii+siitä+että+kaikki+pääsevät+vaihtamaan+vähintään+$10000+arvosta+koineja+kuussa.++Näin+MAAJOHTAJAn+puheista+voi+päätellä2)+Samaan+hengenvetoon+MAAJOHTAJA+korostaa+että+dealshaker-kauppiailla+on+etuasema+pörssissä.Tarkoittaako+MAAJOHTAJA+että+jos+pörssissä+ei+muuten+löydy+ostajia+koineille+(sic!)+niin+mainittu+KESKUSPANKKI+rahoittaa+myyntejä+max.+$10000+kuussa+per+henkilö?++Siis+käytännössä+ostaa+koinit+itselleen.++Miksi+muuten+mitään+"takaajaa"+tarvittaisiin?++Jätetään+pohdinnan+ulkopuolelle+mitä+se+KESKUSPANKKI+aikoisi+tehdä+ostamillaan+koineilla,+joku+raja+absurdiudellakin.Dealshaker+kauppiailla+on+etusija.++Tarkoittaako+tämä+että+KESKUSPANKKI+ei+takaakaan+kaikkia+myyntitarjouksia+vaan+ainoastaan+rajoitetusti?++Ja+yhtiö+valitsee+ne+onnelliset+-+siis+etusijalla+kauppiaat+-+jotka+saavat+rahoituksen+KESKUSPANKILTA.+Näin+tämä+lienee+tulkittava.Mitenkähän+yhtiö+määrittelee+kauppiaan?++Jos+minä+tarjoaisin+esim.+10+kiloa+käytettyjä+kiukaankiviä+hintaan+150ONE+(self-organized+shipping)+niin+pääsisinkö+tavalllisesta+koinin+omistajakategoriasta+ylempään+kauppiaskategoriaan?Ikävää+että+MAAJOHTAJA+ei+pysty+määrittelemään+niiden+onnellilsten+lukumäärää+jotka+saavat+rahoituksen+myyntiä+varten+takaajana+toimivalta+KESKUSPANKILTA.Ikävää+ettei+MAAJOHTAJA+kykene+tarkemmin+määrittelemään+mikä+on+mainitun+KESKUSPANKIN+rooli+nimenomaan+TAKAAJANA.++Mitä+se+"takaa"?++Itse+kuvittelen+sen+takaavan+rahoituksen+jos+pörssissä+ei+löydy+ostajia+kolikolle+(sic!).++Onko+näin?++Tähän+on+turha+odottaa+MAAJOHTAJAn+vastausta.terv.+tampiosetäPS.+Huomaatteko+kuinka+maltillisesti+tampiosetä+osaa+asetella+sanansa?++Ehkä+se+johtuu+siitä+että+hoitsut+ovat+vaihteeksi+lisänneet+keltaisten+ja+vaaleanpunaisten+"pastillien"+määrää+tampiosedän+joka-aamuisessa+lääkintätuokiossa.