Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
lihamylly1
lihamylly1
lihamylly1
Vapaa kuvaus
Aloituksia
25
Kommenttia
1102
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Yep,+mutta+eihän+kesämökkejäkään+tarvita.
03.07.2016 11:05
Niin,+ainoa+asia+joka+ihmisen+on+pakko++tehdä+on+kuolla,+siitä+ei+voi+lipsua.+Siis+kielletään+kaikki+muu,+esimerkiksi+tällaisten+sivujen+ylläpito.+En+kyllä+ymmärrä+mihin+niitä+suotuveneitäkään+tarvitaan.+Kirjoitus+on+pelkkää+provosointia.
03.07.2016 10:22
Ai+siitäkö+se+johtuu.+Hyvää+viikonloppua+sinulle+ja+muille.
01.07.2016 19:30
Vielä,+jääkaapin+sähkönkulutus+tuntuu+olevan+vahvasti+sidoksissa+jäähdytetyn++oluen+määrään.
01.07.2016 09:37
Niin+minulla+on+samanlaisia+kokemuksia,+VPD6:lle+sanoisin+edelliseen+kirjoittajaan+vedoten+että+osta+mahdollisen+iso+paneeli+tai+ainakin+niin+iso+minkä+lompakko+sallii.
Minulla+on+jääkaapin+lisäksi+Thermo+1700+lämmitin.+Säädin+näytti+punaista+kun+jääkaappiakun+jännite+oli+11,70+volttia+viime+sunnuntaina.+Hupiakku+on+90+Ah.
01.07.2016 09:29
-96+mallisella+ajoin+5200+tuntia+!+Tässä+täytyy+olla+pilkkuvirhe+?
30.06.2016 19:42
Tämä+on+liian+iso+sinulle+mutta+infona+muille.+Minulla+on+näitä+2+kpl+siis+yhteensä+120W.+Paneelit+ovat+katolla+ja+saranoitu+jotta+voidaan+nostaa+ylös.+Jääkaappina+Waeco+50.
Täältä+saa+ilmeisesti+europan+halvimmat+paneelit.+
http://www.ev-power.eu/Solar-Panels/Solar-Panel-GWL-Sunny-Mono-60-Wp-flexible-MPPT-18V.html
30.06.2016 16:29
Aikaisemmin+entinen+Merenkulkulaitos+julkaisi+uusia+merikortteja+joka+toinen+vuosi.+Oletteko+varmoja+että+on+mitä+päivittää+?
30.06.2016 13:18
Better_Than_Life+kiinatabi++MitaanTietamaton.+Kiitos+tiedoista+!+Nyt+tiedän+että+on+vaikeuksia+tiedossa.+Ajon+silt+ostaa+sen.+39+Euroa+on+niin+pieni+raha.+Minulla+on+se+ensimmäinen+versio+puhelimessani+ja+sillä+on+menty+useampi+vuosi.+Näyttö+vain+on+niin+pirun+pieni.+Ei+muuta+kuin+teille+ja+KAIKILLE+muille+:+HAUSKAA+JUHANNUSTA.
22.06.2016 13:06
Ostin+tabletin+ja+nyt+pitäisi+hankkia+Loistomobiili+mutta+Karttakeskus+sanoo+että+suositeltava+muisti+on+16+Gb.+Eihän+tableteissa+ole+niin+isoa+muistia.+Muistikortilleko+se+laitetaan+?+Neuvooko+asennusohjelma+miten+se+tehdään+?+Miten+muuten+tehdään+?+Voisiko+joku+opastaa+?+Minulla+on+Kiinalainen+Cube+T8.
21.06.2016 20:18
Ainakin+Karttakeskuksen+sivuilla+mainostetaan+sekä+Viron+että+Ruotsin+karttoja.+Viron+kartta+80,00+Euroa+!
21.06.2016 20:06
Pientä+korjausta."Speksit+sanoon+sen+virrankulutukseksi+0,15+Ah+ja+puoliteholla+17+W".
Tässä+ilmeisesti+tarkoitetaan+virrankulutusta+0,15+A+joten+0,15A+x+12V=+1,8+w.+Ja+puoliteholla+17+W+!!!+Jotakin+on+pielessä.
17.06.2016 10:05
Hyvä,+tämä+tarkoittaa+että+kivilleajettu+potkuri+pitää+ottaa+mukaan+hätävaraksi.
11.06.2016 22:28
Kiitos+Profiloinnille+ja+Joakimille+kommenteista.+En+tiedä+vulkanoinnista+mitään+mutta+Sunnuntaina+nähdään.+Joakim,+potkuri+on+standardi+Volvon+vasemmalle+kiertävä+potkuri+ja+ostettu+sen+takia+varapotkuriksi+koska+vakiopotkurilla+(potkuri+joka+tuli+perävetolaitteen+kanssa)+kone+ei+ottanut+maksimikierroksia+(4400+rpm).+Ajatus+oli+myös+että+jos+haluaa+vesihiihtoa+...+no+siitä+ei+koskaan+tullut+mitään.+++
En+avaa+kaasuhanaa+tällä+kertaa+liian+innokkaasti+!
10.06.2016 19:51
Kiitän+tiedoista,+olen+koulutukseltani+sähkö.ins.+Tällaista+(sutimista)+ei+vaan+ole+koskaan+aikaisemmin+esiintynyt.
10.06.2016 13:05
Miten+olisi+tällainen+ratkaisu+?
Otat+irti+tankin+korkin.+Poraat+siihen+reiän+johon+laitat+(liimaat,+Plastic+Padding,+Leakfix)+autonvanteesta+tai+liikkeestä+hankkimasi+venttilin.+Pumppu+pitää+olla+sitä+mallia+että+siinä+on+painemittari.+Näin+voit+paineistaa+tankin+sopivalle+paineelle+ja+mittaria+käyttäen+löytää+sopiva+paine+.
10.06.2016 12:56
Sorry,+taisi+mennä+vähän+otsikon+ohi.
07.06.2016 18:12
Kun+ostimme+veneemme+28+vuotta+sitten+olin+sitä+mieltä+että+"ainoa+oikea"+venemoottori+on+sisämoottori.+Nyt+en+ole+enää+niin+varma+asiasta.+Sisämoottori+vie+tilaa.+Miinuspuolella+tulee+mieleen+että+sisämoottoria+on+helpompi+korjata+kuin+ulkomoottoria+ja+ulkomoottori+on+helpompi+varastaa+mutta+varmaan+ihan+hyvä+ratkaisu+tänä+päivänä.
07.06.2016 18:09
Kiitos
Ajattelin+että+näkyy+jo+kierroslukumittarista+mutta+OK+kokeillaan.
07.06.2016 13:43
Kiitos+kommenteista
Jompikumpi+ilmeisesti+pätee:
"Potkurista+on+pettänyt+vulkanointi+ja+se+on+alkanut+luistaa.+Pahenee+vain+ajan+myötä.+"
tai
"Äkkiä+kiihdytettäessä+alipaine+potkurin+jättöpuolella+tulee+niin+suureksi+että+vesi+kaasuuntuu+ja+potkuri+menettää+pitonsa."
Taisin+kaasuttaa+liian+innokkaasti+mutta;+potkuri+on+käyttämätön+vaikka+ollut+minulla+sitten+vuoden+2000+kun+käytetty+V-8/AQ280+asennettiin+Marinoon.
Kunhan+ilmat+lämpenee+ja+taas+mennään+niin+tuo+lähtö+pitää+katsoa+tarkemmin.+Ilmeisesti+kun+vene+saatu+liukuun+niin+hana+varovasti+auki+ja+kaasu+pohjaan.+Se+kai+selvittää+onko+vulkanointi+pettänyt+vai+ei.+Kiitos+vielä+kommenteista.
07.06.2016 13:03
51 / 56