Yksityisveneily kiellettävä!

veneetpaaliin

EU:n tulisi kieltää yksityisveneily. Aivan turhaa ympäristönkuormittamista ja ekoilua. Mihin ihminen omaa venettä tarvii? Soutuveneet eri asia, mutta huviveneille täyskielto!

18

501

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin, ainoa asia joka ihmisen on pakko tehdä on kuolla, siitä ei voi lipsua. Siis kielletään kaikki muu, esimerkiksi tällaisten sivujen ylläpito. En kyllä ymmärrä mihin niitä suotuveneitäkään tarvitaan. Kirjoitus on pelkkää provosointia.

    • Ekoveneilijä

      No Saanko pitää mun uusiutuvasta materiaalista valmistetun purjeveneen kumminkin?

    • captain_landlubber

      Miksi et ole kieltämässä esim. matkailuautoja. Vai oletko esim. autoiluosiossa. Aivan turhaa ympäristön kuormittamista? Entä moottorikelkat, moottoripyörät ja mopot. Kysyt mihin ihminen omaa venettä tarvii. Miten olisi esim. saaressa olevalle kesämökille menoa varten.

      PS. Tarkoitit varmaan että veneily on antiekoilua eikä ekoilua.

      • Yep, mutta eihän kesämökkejäkään tarvita.


    • saarelainenolen

      Entäs kun asun saaressa, pitäisikö sieltä uida töihin ja takaisin.

      • saarelainenolen
        Alähän nyt ota minua tosissaan. Yritän vain näyttää kuinka hölmö aloittajan ajatus on.


      • Sekin

        Saaressa asuminen on kiellettävä


    • KeksiMuutaAjankulua

      Sehän onkin totta - soutaminen ei ole mitään huvia.

    • aatteleppa_ite

      Samalla voitaisiin kieltää yksityisautoilu, matkailuatot, yksityiset lentokoneet, yksityiset moottoripyörät, ja mopot, yksitystupakointi, yksityisgrillailu, jne jne.......

      • Kyllä, eiköhän tämä juttu ole selvä. Ajatus on hölmö. Lopetan kirjoittelun tähän. Hyvää sunnuntai päivää kaikille.


    • jojovai

      Ihminen on aivan turha laji maapallolla, ketjun aloittaja voisi pohtia myös tätä ja tehdä oman ratkaisun hiilijalanjälkensä lopettamisesta, ei pelkästään vähentämällä maailma pelastu....

      • Vihreämpikuinvihreä

        Likolalaisittain ajatellen ihminen on turha ellei sitte ole perinyt miljoonia ja esiinny viherpiipertäjänä ja tee siitä itselleen tavaramerkkiä ja ostele maata suojeltavaksi. Olemassaolon edellytyksenä on siis ihmisarvo, joka ostetaan vanhempien rahoilla :D

        Toisaalta myös kaupungissa osataan. Kohta kaikki, jotka eivät pysty ajmaan polkupyörällä tai kulkemaan ratikalla, suojetaan keskityslaitoksiin. Vai lihaksikkaat ja nuoret vihreät saavat liikkua :D

        Tällä ei ole kuitenkaan mitään tekemistä veneilyn kanssa...


    • jooseppi8

      Onneksi Päivi Räsänen ei ole enää ministerinä,
      muuten kiellettäisiin kaikki

    • Miksi ruokitte röllejä? Ai niin, Suomi24.

    • oikeaanosoitteeseen

      Veneille pitää määrätä tuntuva huvivero, mikä voidaan käyttää turvapaikanhakijoiden kotouttamiseen. Ei ole oikein että jotkut rikkaat suomiporsaat pröystäilevät turhakkeilla ja todelliset avuntarvitsijat elävät laitoksissa.

      • osoite_on_vok

        Turvanpaikanhakijoille pitää määrätä tuntuva mamuvero. Mikä voidaan käyttää suomalaisten työttömien työllistämiseen. Ei ole oikein että rikkaat mamurikolliset pröystäilevät vokeissa suomalaisten veronmaksajien piikkiin.

        Joo,, osoite on oikea. Mamut voidaan sijoittaa veneiden alle asumaan ainakin talveksi.


    • Korvettenkapitan

      Vedä handuun viherkuherpiipero!

    • Piponenkin

      Kaikenlainen yksityis ulkoileminen pitäisi kieltää! eli vain viranomaisilla pitäisi olla lupa liikkua ulkona. Yksityispyöräily,autoilu,lenkkeily tai yleensäkkään kaikenlainen yksityis liikkuminen ulkona pitäisi kieltää, niin ilmaston lämpeeminen hidastuis kun ihmiset ei hengitä ulospäin lämpeemiskaasuja ja maailma pelastuis

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      66
      548
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe