Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Nenoniel
profiilit
Nenoniel
Nenoniel
Vapaa kuvaus
Aloituksia
23
Kommenttia
149
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Siis+juuri+kukaan+ei+hyötynyt.
18.06.2020 09:55
Kuinkahan+monen+ihmisen+halusta+digitaalistus+tehtiin?+Olihan+analoginen+televisio+ihan+OK.+Vuonna+2001+fanaattiset+digi-tv-lobbarit+hehkuttivat,+kuinka+digi-tv+muuttaisi+tv:n+vuorovaikutteiseksi+ja+tarjoaisi+jos+jonkinlaisia+fantastisia+palveluja.+Lobbarit+joutuivat+pettymään.+Digi-tv:stä+ei+innostunut+kukaan+ja+aivan+surkeaksi+arveluksi+osoittautui+että+"boksista"+tulisi+joulun+hittilahja.+Pakko+oli+muuttaa+ääni+kellossa:+digitv+on+vain+se+sama+tuttu+telkku+ja+pääosassa+ovat+ohjelmat.+Menestys+oli+niin+surkea,+että+Itse+valtiaissa+vinoiltiin+sen+kustannuksella+siten,+että+näytettiin+erikoisten+otsikkojen+joukossa+"kansalainen+osti+digiboksin!".+Hanke+oli+osoittautunut+fiaskoksi,+saatiinhan+tosin+kansalaiset+hankkimaan+boksit+mutta+vain+siksi,+ettei+analogisia+lähetyksiä+enää+pitkään+tehty,+muttei+asiasta+juuri+kukaan+mitenkään+hytynyt.
18.06.2020 09:53
Minä+en+ole+aivan+niin+urpo+kuin+miltä+vaikutan.+Minulla+on+asunto+täynnä+tietosanakirjoja,+joita+luen.+Tiedän+paljon+muun+muassa+historiasta+ja+varsinkin+kotikontujen+paikallishistoriasta+paljon+ja+henkilönnimistä+ja+suomen+kielen+historiasta,+ja+minulla+on+sellainen+laskupää,+että+ihmetelty+on.+Ja+osaan+keskustella+muillakin+kielillä+kuin+suomeksi+ja+englanniksi,+mikä+on+sangen+poikkeuksellista+nykyisin+Suomessa+alle+keski-ikäisten+keskuudessa
Tätä+eivät+naiset+ota+huomioon.+Joku+aikanaan+aihesta+täällä+kirjoitellessani+kysyi,+onko+minussa+kielteisiä+ominaisuuksia,+joita+naisten+suosimissa+miehissä+ei.+No+hyvä+on,+olen+ylipainoinen,+mutta+nyt+laihduttamassa.+Ja+jos+henkisiä+heikkouksia+niihin+"alfauroksiin"+verrattuna,+on+löydettävä,+kaiketi+minulta+puuttuu+kyky+olla+analfabeettinen+semidebiili.+Pitää+vain+olla+ylpeä+itsestään.
16.06.2020 18:57
https://www.feissarimokat.com/2012/10/patemisen-tarve-osa-2/
Olen+Jaakko+tuossakin.+Minä+en+sitten+koskaan+pysy+kärryillä.+Mikä+tuossa+on+pätemistä?
24.05.2020 01:57
Huomatkaa,+että+tuo+viestini+oli+kirjoitettu+tapaninpäivänä!+Minulta+meni+julukin+ihan+täysin+pilale+naisten+välinpitämättömyyden+takia!+Taitaa+mennä+kesäkin+pilalle
Jos+löydätte+naisen,+joka+on+sitä+mieltä,+että+seurustelussa+kokeneisuus+on+hyväksi,+tehkää+näin:+viiltäkää+häneltä+klitoris+irti.+Puhkaiskaa+häneltä+silmät.+Jos+on+talvi,+viekää+hänet+jonnekin+satojen+kilometrien+päähän+lähimmästä+asuinrakennuksesta.
24.05.2020 00:30
Kuulemani+mukaan+ko.+perheen+isä+meni+ottamaan+valokuvaa+suuresta+aallosta.+Ei+kai+tiennyt,+kuinka+suuri+se+suuri+aalto+oli.
23.04.2020 14:15
Kenelle+tämä+oli+suunnattu?
23.04.2020 14:13
Viime+kuntaliitos+oli+1.1.2009.+Sen+jälkeen+on+Jyväskylän+väkiluku+noussut+selvästi.+Kuopioon+ehkä+nipin+napin+pätee,+että+vain+kuntaliitosten+avulla.
15.01.2020 22:03
Meneillä+on+kirjan+käännös+ruotsista+suomeen.+Alkukieli+on+tosin+latina,+mutta+sitä+en+osaa.+Eikö+kukaan+nainen+arvosta+edes+tätä?
15.01.2020 11:47
https://www.youtube.com/watch?v=xW0H6Gtj5I8
Kuunnelkaa+tuo,+tekijänoikeutta+rikkonee,+mutta+vika+ei+ole+teidän+vaan+lataajan.
Saksan+kielen+taitoiset+hei,+onko+se+kohtuuton+vaatimus,+että+minäkin+voisin+siten+juhlia+naisen+kanssa?
Pidän+laulusta,+kuuntelin+levyltä+ja+sittemmin+Google-haulla+löytyi+tuo+Youtube-video.+Olen+suomentamassa+laulua+nimellä+Tänään+illalla+me+juhlimme.
Eikö+kukaan+nainen+voi+arvostaa+minua+edes+suomennostyöstä,+jota+toisinaan+hieman+teen?
15.01.2020 11:44
Etelä-Afrikassa+steinerkoulut+ja+steinerkoulunopettajaseminaari+olivat+apartheidin+aikana+ainoat+oppilaitokset,+joissa+opiskelivat+mustat+ja+valkoiset+yhdessä.
11.01.2020 22:16
Onhan+se+ymmärettävää,+ettei+epätoivoisuutta+arvosteta.+Ei+arvosta+nainen+eikä+mieskään.+Mutta+voisivatko+naiset+ottaa+huomioon+muutkin+ominaisuuteni?+Esim.+yleistiedon+laajuuden,+ystävällisyyden,+voimakkaahkot+lihakset,+ystävällisyyden,+huomaavaisuuden,+todella+hvän+laskupään.+Tiedän+naimisissa+olevan+miehen,+jolla+on+yleistietoa,+laskupäätä+ja+huomaavaisuutta+pajon+vähemmän+kuin+minulla!+Se+käy+itse++tuntoonkin,+että+on+naisten+mielestä+niin+kelvoton,+ettei+kumppaniksi+kelpaa!+Ei+se,+että+on+ystäviä+ja+harrastuksia,+yksin+riitä!+On+ollut+yksi+ihminen,+joka+on+ollut+minuun+ihastunut,+mutta+mies+ja+brasilialainen.+Piti+tehdä+selväksi,+että+en+halua+miestä+enkä+halua+muuttaa+Brasiliaan.+Hän+joutui+pettymään,+mutta+hän+todella+paljon+innostui+tuolloin+vuoden+2012+presidentinvaalien+alla+minulta+kuulemastaan+tiedosta,+että+meillä+on+homo+presidenttiehdokkaana!+Aiheutin+hänelle+pettymyksen+mutta+myös+innostavan+asian+kerroin
27.12.2019 10:42
Se+ei+yksinkertaisesti+riitä,+että+on+naisia+ystävinä,+vaan+pitää+olla+joku+nainen+enempänäkin.+Tämä+ei+ole+kohtuuton+vaatimus,+kun+ottaa+huomioon,+että+ikähaitari+on+niinkin+lavea+kuin+vähintään+17+ja+korkeintaan+43+(hauan,+että+lapsi,+yksi+riittää),+ei+tarvitse+olla+kaunis+yhtään,+ei+tarvitse+olla+suomalainen,+kunhan+hyväksyy+asumisen+Suomessa+joko+Jyväskylän+tai+Tampereen+seudulla.
26.12.2019 15:59
Ehdotan+kompromissia:+minä+hyväksyn+kyseisen+pervoilun+ja+joku+nainen+tapaa+minut+ja+kertoo,+miten+minun+olisi+muututtava+päästäkseni+parisuhteeseen.
26.12.2019 15:48
Ehdotan+kompromissia:+minä+hyväksyn+kyseisen+pervoilun+ja+joku+nainen+tapaa+minut+ja+kertoo,+onko+minulla+mitään+mahdollisuuksia+päästä+parisuhteeseen.
26.12.2019 15:47
Ei+kai+kukaan+ole+sitä+mieltä+että+vaatimukset+ovat+kohtuuttomat+tai+pervot?
26.12.2019 14:51
Muutenkin+on+matemaattisia+ja+muitakin+erityistaitoja,+jotka+ovat+niin+hyviä,+että+niitä+on+ihmetelty!
04.12.2019 09:53
Asuntoni+on+täynnä+laadukasta+tietokirjallisuutta.
04.12.2019 09:52
Kehun+vähän+itseäni:+On+myös+todistettava+muistikuva++heinä-+tai+elokuulta+1991,+vaikka+täytin+vasta+2+tuona+vuonna+vasta+joulukuussa!+On+koossa+yli+60+sellaista+runoa,+että+60+sellaisesta+erään+merkittävän+runoilijan+mukaan+olisi+kokoelma+koossa!+Tiedän+historiasta,+maantiedosta,+ajanlaskusta+ja+muistakin+asioista+varmasti+enemmän+kuin+valtaosa+miehistä+(ja+naisista).++Osaan+keskustella+muillakin+kielillä+kuin+suomeksi+ja+englanniksi,+mikä+on+nuorehkojen+suomalaisten+keskuudessa+yhä+harvinaisempaa
04.12.2019 09:50
Kuulkaa,+ihmiset,+minulla+on+sellainen+laskupää,+että+kauppiksessa+ope+ihmetteli,+että+olin+tehnyt+kokeen+ilman+laskinta
04.12.2019 09:47
3 / 8