Vapaa kuvaus

Aloituksia

17

Kommenttia

13011

1. Heh....no ei se varmaan arkoja haittaa....kun saavat sitten kauniita tai söpöjä.... ;P

Komia nainenhan näyttää mieheltä.......Miehelle Komeus voi olla plussaa, mutta harvemmin naiselle.... ;P

Kunhan sivussa naureskelen... ;D
  2. Sinä VAIN yrität monesti kierrellä ja kaarrella, sekä tekeydyt tyhmäksi aina välillä.. ;P

Edelleen olen kaikkea sitä mieltä mitä olen sanonut, vaikka yritätkin vältellä tiettyihin asioihin koskemista tai kiemurtelet niiden ohi omalla tyylilläsi... ;P

"Lähinnä mietityttää että mitä jos sitä unelmien miestä ei ikinä tule ja saa ikinä lapsia? Harmittaako ko. Naista."

Itserakasta, omahyväistä ja narsistista on ottaa kylmästi joku "siittäjäksi", niin ettei hän tiedä naisen oikeita tunteita ja ajatuksia.....asia on yksiselitteisesti sanomattakin selvä ja hyvin Väärä toimintatapa..... ;P

"Esiaviollista seksiä vastaan"

Tyypillistä SINUN tyyliäsi Persestellä näin pahasti.....Taitaa kuulua sinun LuonteenPiirteisiisi?... ;P

Yrität kokoajan taivuttaa asiat äärilaidoista äärilaitoihin ja omiin tarkoitusperiin sopivaksi......Persestelyä sanon MA.... ;P

Kuka on taivuttanut tämänkään asian tuohon äärilaitaan, kuin VAIN Ja Ainoastaan Sinä?... ;P

Opettele itse ensin olemaan Persestelemättä, niin sut voisi ottaa tosissaankin ja ei tuntuisi siltä, että toinen Trollaa tai persestelee kokoajan... ;P

SuurinOsa Ns. "siveistä" toistaa kokoajan taukoamatta, että eivät hyväksy tai tuomitsevat ns. KiimaPanot ja toisen ihmisen kanssa Runkkaamiset......ja hyväksyvät ihan täysin OIKEASSA RakkausSuhteessa tapahtuvan rakastelun....siis yleensä vielä niin, että ilmoittavat vain, etteivät halua sellaista yksilöä kumppaniksi, joka on sen luonteinen, että pystyy tai on pystynyt harrastamaan noita Irtsareita ja SeksiSuhteiluja..... ;P

Sinä ja sinunlaisesi vääntävät asian kokoajan miksi sattuu ja jatkavat tuota VammaistaPersestelyä.... ;P

En usko, että uppoi vieläkään sun kaalin....tai voi olla, että on uponnut jo kauan sitten, mutta koska luonteesi taitaa olla mitä on, niin jatkat tuota persestelyä Ikuisesti.... ;P

Mikä näin Yksinkertaisessa asiassa voi olla niin vaikea tajuta?..... Kerro minulle vai aiotko jatkaa tuota samaa Kökköä, niin kuin yleensäkin?... ;P

Jos nyt jostain kummasta syystä koet valaistumisen, niin koita se nyt kanssa sitten muistaa, ettet aina aloita yhä uudelleen ja uudelleen tuota samaa Jargonia.... ;P

Ja Linnut ja PerSeFektiivit voit työntää juuri sinne.... ;P

Joo ei jaksa puhua jatkuvasti Kiltisti TuhmilleTädeille.... ;D
  3. Kyl must vähä tunttuu et sää pidät meit kaikkii ihan pilkkanas KokoAja....Tai siis niit jotka tarttuu sun siimaas... ;P