Onpas täällä monia viestejä joissa pilkataan vanhoja miehiä...
Täällä pilkataan meitä kaljuuntuneita, väsyneitä, mahakkaita, 21v naisia kuolaavia setiä joiden takamus roikkuu maassa asti.
Mitä pahaa me olemme tehneet?
Miksi vanhoja miehiä haukutaan?
72
881
Vastaukset
"Täällä pilkataan meitä kaljuuntuneita, väsyneitä, mahakkaita..... joiden takamus roikkuu maassa asti."
Nuo ovat sitten varmaan jo Aikast Vanhoja.....jos kerran jo tuossa kunnossa on... ;P- Neitsytsetä
No saatoin ehkä mahdollisesti vähän liioitella tuossa yhdessä kohdassa :D
Neitsytsetä kirjoitti:
No saatoin ehkä mahdollisesti vähän liioitella tuossa yhdessä kohdassa :D
Kyl must vähä tunttuu et sää pidät meit kaikkii ihan pilkkanas KokoAja....Tai siis niit jotka tarttuu sun siimaas... ;P
- Neitsytsetä
NuuskaMuikkune kirjoitti:
Kyl must vähä tunttuu et sää pidät meit kaikkii ihan pilkkanas KokoAja....Tai siis niit jotka tarttuu sun siimaas... ;P
No en kai nyt sentään. Joskus saatan hieman sarkastisesti kirjoitella niitä näitä hc-ätmiyteen ja neitsytsetyyteen liittyvistä stereotypioista.
Ja herranjestas sentään, jos sattuu vielä olemaan kiltti ja kunnollinen
- Neitsytsetä
Juuri näin!
- 876
Se on vain oman pahankurpaantuneisuusolon siirtämistä muihin.
- 12121212
Tämä.
Aina kun palstalla muistutetaan tutkimuksista joista käy ilmi nuorten naisten ylivoima, palstalle tupsahtaa tusinoittain hottiskurppia ilmoittamaan kuinka he ovat 50-vuotiaina kuumimmillaan ja keiken ikäisten miesten piirittämiä.
Ja tietysti seurustelevat vain 25-vuotiaiden miesten kanssa.
Ette ole tehneet mitään pahaa, mutta ei nuo piirteet ole kovin monen nuoremman naisen mielestä seksikkäitä. Ainakin oma pointtini ollut se että turha haukkua vain naisia kun tietääkseni molemmat sukupuolet rupsahtaa.
Jos täällä monet miehet ovat sitä mieltä että liha on pilalla, kun ikää on 25v niin mä väittäisin että miehestä riippuen pappaantuminen alkaa 25-40 vuotiaana.
Se ei tarkoita sitä, että ei muka kelpaisi kenellekään tai olisi jotenkin huono. Kummasti yli 25v naiset kelpaa vaikka kenelle. Ja sama pätee hieman vanhempiin herroihin.- Neitsytsetä
Mutta olen enemmän kuin hieman vanhempi. Varmasti joku 26-29v kelpaisi monellekin, kyllähän <50v naiset usein seurustelevat tuon ikäisten miesten kanssa.
Ps. en ole haukkunut täällä naisia, olenhan kiltti ja kunnollinen :) - ätmittelijä
Neitsytsetä kirjoitti:
Mutta olen enemmän kuin hieman vanhempi. Varmasti joku 26-29v kelpaisi monellekin, kyllähän <50v naiset usein seurustelevat tuon ikäisten miesten kanssa.
Ps. en ole haukkunut täällä naisia, olenhan kiltti ja kunnollinen :)Et ole kiltti ja kunnollinen vaan huijari ja kauluspaitavalkkaaja.
"Ette ole tehneet mitään pahaa, mutta ei nuo piirteet ole kovin monen nuoremman naisen mielestä seksikkäitä. "
90v pyörätuolipappa on naisten mielestä yhtä seksikäs kuin reilu 160cm 27v mies. Tai toistepäin.- 12121212
Lasketko itsesi nuoreksi naiseksi sillä perusteella että sinulla on leegio nuoria sporttisia miehiä fuckbuddyinä?
Luulen muuten että setä huiputtaa höpsöjä hupakoita, en yllättyisi vaikka olisi nuorempi/nuorekkaampi kuin monet palstan kiukkuisista kurp...siis...naisista. - SenkinSintti
12121212 kirjoitti:
Lasketko itsesi nuoreksi naiseksi sillä perusteella että sinulla on leegio nuoria sporttisia miehiä fuckbuddyinä?
Luulen muuten että setä huiputtaa höpsöjä hupakoita, en yllättyisi vaikka olisi nuorempi/nuorekkaampi kuin monet palstan kiukkuisista kurp...siis...naisista.On sinuakin koitettu kohdella nätisti, mutta et osaa kuin kurpitella. Olet siis tästä lähtien alamittainen sintti.
MustaKyrpä kirjoitti:
"Ette ole tehneet mitään pahaa, mutta ei nuo piirteet ole kovin monen nuoremman naisen mielestä seksikkäitä. "
90v pyörätuolipappa on naisten mielestä yhtä seksikäs kuin reilu 160cm 27v mies. Tai toistepäin.Nyt foliohattu pois päästä. Ei se pituus miestä huononna.
Mun poika saattaa geenien perusteella jäädä hyvinkin alle 170cm. Sen pituisia miehiä on isän puolen suvussa useita.12121212 kirjoitti:
Luulen muuten että setä huiputtaa höpsöjä hupakoita, en yllättyisi vaikka olisi nuorempi/nuorekkaampi kuin monet palstan kiukkuisista kurp...siis...naisista.Mikäköhän on sinunkin ongelmasi? Se että olen pannut nuoria nättejä poikia? Molemmat aikuisia ja molemmat tykänneet niin mikä on ongelma. En lähde kenenkään neitsyyttä viemään ja olen aina huomaavainen rakastaja. En valehtele enkä kuseta. Kohtelen aina muita ihmisiä asiallisesti.
Olen nuori jos vertaa kaljuuntuvaan ja löysäihoiseen vanhaan mieheen. Teinipojan näkökulmasta varmasti joku milf. :D Hehehee!- Mehukatri
Nainen_28v kirjoitti:
Mikäköhän on sinunkin ongelmasi? Se että olen pannut nuoria nättejä poikia? Molemmat aikuisia ja molemmat tykänneet niin mikä on ongelma. En lähde kenenkään neitsyyttä viemään ja olen aina huomaavainen rakastaja. En valehtele enkä kuseta. Kohtelen aina muita ihmisiä asiallisesti.
Olen nuori jos vertaa kaljuuntuvaan ja löysäihoiseen vanhaan mieheen. Teinipojan näkökulmasta varmasti joku milf. :D Hehehee!Milf-poskinen Nainen_28v, jonka loppuolemus on palstamiehille suurikin mysteeri ;D
Mehukatri kirjoitti:
Milf-poskinen Nainen_28v, jonka loppuolemus on palstamiehille suurikin mysteeri ;D
Heheheeee! Noh, muokataan kuvaa vähän...
- Naisasialooseri1
Parasta ennen päiväyksen ohittanut haaska ei kestä sitä, että mies komistuu vanhetessaan. Näytä minulle yksikin alle 30v mies, joka on valittu maailman seksikkäimmäksi mieheksi? Aivan, et löydä yhtäkään koska pojanrimpulalle ei tuota titteliä myönnetä, mutta se on myönnetty monelle yli 60v miehelle.
25v mies on vielä pojanrimpula. Mies alkaa olemaan mies vasta 40 vuotiaana ja mies onkin parhaimmillaan keski-ikäisenä.
Mistähän johtuu, että Bondin rooliin ei oteta alle 40v miehiä? Mistähän johtuu että mihinkään muihinkaan toimintasankarin rooleihin ei oteta pojankloppeja? Johtuu siitä, että tuollaisen hahmon olennainen osa on miehekkyys ja komeus, mitä ei alle 30v miehiltä löydy.
Nainen taas on parhaimmillaan 18v ja 30v on jo vanha haaska, jolla on vaikeuksia saada edes pelkkää seksiäkin. - Neitsytsetä
Naisasialooseri1 kirjoitti:
Parasta ennen päiväyksen ohittanut haaska ei kestä sitä, että mies komistuu vanhetessaan. Näytä minulle yksikin alle 30v mies, joka on valittu maailman seksikkäimmäksi mieheksi? Aivan, et löydä yhtäkään koska pojanrimpulalle ei tuota titteliä myönnetä, mutta se on myönnetty monelle yli 60v miehelle.
25v mies on vielä pojanrimpula. Mies alkaa olemaan mies vasta 40 vuotiaana ja mies onkin parhaimmillaan keski-ikäisenä.
Mistähän johtuu, että Bondin rooliin ei oteta alle 40v miehiä? Mistähän johtuu että mihinkään muihinkaan toimintasankarin rooleihin ei oteta pojankloppeja? Johtuu siitä, että tuollaisen hahmon olennainen osa on miehekkyys ja komeus, mitä ei alle 30v miehiltä löydy.
Nainen taas on parhaimmillaan 18v ja 30v on jo vanha haaska, jolla on vaikeuksia saada edes pelkkää seksiäkin."Mies alkaa olemaan mies vasta 40 vuotiaana ja mies onkin parhaimmillaan keski-ikäisenä."
No mutta, tuo selittääkin miksi on jääty naisettomaksi.
"Mistähän johtuu, että Bondin rooliin ei oteta alle 40v miehiä?"
Bondin roolia odotellessa :D Naisasialooseri1 kirjoitti:
Nainen taas on parhaimmillaan 18v ja 30v on jo vanha haaska, jolla on vaikeuksia saada edes pelkkää seksiäkin.Ei kyllä naisen ole vielä 30-40-vuotiaana ainakaan mikään ongelma saada seksiä. Ja todellakaan 28v. Ei ole ongelma todellakaan.
Mun mielestä miehet on kaikista kuumimpia n.25-vuotiaina. Ei mitään lapsia, mutta silti nuorekkaita. Näin siis puhtaasti ulkoisten seikkojen kannalta. Joten ei, mies ei parane vanhetessaan, todellakaan.Nainen_28v kirjoitti:
Nyt foliohattu pois päästä. Ei se pituus miestä huononna.
Mun poika saattaa geenien perusteella jäädä hyvinkin alle 170cm. Sen pituisia miehiä on isän puolen suvussa useita.Et varmaan ole muiden naisten kanssa lainkaan tekemisissä kun väität tuollaista? Mitenköhän ylpeä tulet olemaan pojastasi kun häneltä saattaa puuttua ainut tärkeä ominaisuus mitä mieheltä vaaditaan?
Minullekin äitini sanoi lapsena että et kai sinä tuollaiseksi rääpäleeksi jää? Jäin sitten kuitenkin. Nyt sitä haukkumista saa sitten kuunnella koko loppuiän, eikä parisuhteisiin kelpuuteta.
Koulussa valittiin urheilujoukkueisiin aina viimeisenä ja silti säälistä totesivat miten hyvä olen lihaskuntotesteissä vaikka en jaksanut edes käsipainoa nostaa. Liikunnasta taisi tulla nelonen. Kavereita ei ollut ainuttakaan.
Ihmiset joko näkevät minut vammaisena(säälivät) tai sitten muuten lyhytkasvuisena miehenä johon on oikeus purkaa vihaa.Nätti = poikamaisen komea. Lesbo lesboilee naisten kanssa. Minä tykkään nimenomaan miehistä ja öhöm, siitä. Noh. Etköhän tiedä mitä meinaan.
- Neitsytsetä
MustaKyrpä kirjoitti:
Et varmaan ole muiden naisten kanssa lainkaan tekemisissä kun väität tuollaista? Mitenköhän ylpeä tulet olemaan pojastasi kun häneltä saattaa puuttua ainut tärkeä ominaisuus mitä mieheltä vaaditaan?
Minullekin äitini sanoi lapsena että et kai sinä tuollaiseksi rääpäleeksi jää? Jäin sitten kuitenkin. Nyt sitä haukkumista saa sitten kuunnella koko loppuiän, eikä parisuhteisiin kelpuuteta.
Koulussa valittiin urheilujoukkueisiin aina viimeisenä ja silti säälistä totesivat miten hyvä olen lihaskuntotesteissä vaikka en jaksanut edes käsipainoa nostaa. Liikunnasta taisi tulla nelonen. Kavereita ei ollut ainuttakaan.
Ihmiset joko näkevät minut vammaisena(säälivät) tai sitten muuten lyhytkasvuisena miehenä johon on oikeus purkaa vihaa.Kuulostaa enemmänkin siltä että muistelet jatkuvasti kouluaikojen negatiivisia kokemuksia?
"Koulussa valittiin urheilujoukkueisiin aina viimeisenä"
Se oli silloin, asialla ei ole merkitystä nyt.
"ja silti säälistä totesivat miten hyvä olen lihaskuntotesteissä vaikka en jaksanut edes käsipainoa nostaa."
Sekin oli silloin. Mikä estää parantamasta kuntoa nyt, jos asia häiritsee? Minä taisin olla lihaskuntotestissä ja Cooperin testissä keskitasoa sekä koulussa että armeijassa. En ole himokuntoilija, mutta silloiset tulokset kyllä päihitän helposti nyt kun vähän liikunkin etten ihan täysin mieskurpahda.
"Liikunnasta taisi tulla nelonen."
Taas kerran, kuntoa voi parantaa.
"Kavereita ei ollut ainuttakaan."
Eikä tule olemaankaan, ellet muuta asennettasi. Ei potentiaalisia ystäviä kiinnosta olitko suosittu koulussa, vain se kiinnostaa oletko hyvä kaveri nyt. MustaKyrpä kirjoitti:
Et varmaan ole muiden naisten kanssa lainkaan tekemisissä kun väität tuollaista? Mitenköhän ylpeä tulet olemaan pojastasi kun häneltä saattaa puuttua ainut tärkeä ominaisuus mitä mieheltä vaaditaan?
Ihmiset joko näkevät minut vammaisena(säälivät) tai sitten muuten lyhytkasvuisena miehenä johon on oikeus purkaa vihaa.Siis anteeksi mutta mikä ominaisuus sinusta tekee vammaisen jonkun mielestä?
...
Sen perusteella etten opeta häntä syrjimään ihmisiä minkään tekijän pohjalta.
Sen perusteella että hänen sukulaisissaan on monta alle 170cm miestä, jotka ovat naimisissa ja saaneet useita lapsia.Neitsytsetä kirjoitti:
Kuulostaa enemmänkin siltä että muistelet jatkuvasti kouluaikojen negatiivisia kokemuksia?
"ja silti säälistä totesivat miten hyvä olen lihaskuntotesteissä vaikka en jaksanut edes käsipainoa nostaa."
Sekin oli silloin. Mikä estää parantamasta kuntoa nyt, jos asia häiritsee? Minä taisin olla lihaskuntotestissä ja Cooperin testissä keskitasoa sekä koulussa että armeijassa. En ole himokuntoilija, mutta silloiset tulokset kyllä päihitän helposti nyt kun vähän liikunkin etten ihan täysin mieskurpahda.
Eikä tule olemaankaan, ellet muuta asennettasi. Ei potentiaalisia ystäviä kiinnosta olitko suosittu koulussa, vain se kiinnostaa oletko hyvä kaveri nyt.Tuohon palaten, itseinho näkyy ihmisestä. Se pitää saada itse kuriin, että voi olla se hyvä kaveri ja mahdollisesti enemmänkin.
Jos mies aina valittaa ja esiintyy uhrina, mä en ainakaan jaksa kuunnella sitä. Kaikilla on joskus paskaa ja miettii että miks ei voi olla helpompaa, mutta ei siihen voi jäädä omaan paskaansa makaamaan vaan noustava aina uudestaan ja uudestaan.
P.s.
En ole minäkään ollut koulussa aiemmin mikään suosittu, vasta ehkä myöhemmin. Mutta siihen vaikutti oma ujous ja sulkeutuneisuus. Sama tyyppi olen kuin ennenkin.- N39
Setä on tainnut vähän juksata palstalaisia.
Vai että vanha ja mahakas HC-ATM. Mitenkäs sitä sitten päihitetään alle kaksikymppiset inttipojat kuntotesteissä jos maassa roikkuva takamuskin hidastaa menoa?
Tsot, tsot...taitaa olla tädin nuhteiden paikka. Neitsytsetä kirjoitti:
Kuulostaa enemmänkin siltä että muistelet jatkuvasti kouluaikojen negatiivisia kokemuksia?
Eikä tule olemaankaan, ellet muuta asennettasi. Ei potentiaalisia ystäviä kiinnosta olitko suosittu koulussa, vain se kiinnostaa oletko hyvä kaveri nyt."Eikä tule olemaankaan, ellet muuta asennettasi. Ei potentiaalisia ystäviä kiinnosta olitko suosittu koulussa, vain se kiinnostaa oletko hyvä kaveri nyt."
Niin niin, enkä haluakaan eikä minulla ole normaaliin kanssakäymiseen vaadittavia vuorovaikutustaitoja. Toki miespuolinen ystävä kiinnostaa jos hän on musta mutta siinä tilanteessa vaikuttaa lähinnä seksuaaliset halut.MustaKyrpä kirjoitti:
"Eikä tule olemaankaan, ellet muuta asennettasi. Ei potentiaalisia ystäviä kiinnosta olitko suosittu koulussa, vain se kiinnostaa oletko hyvä kaveri nyt."
Niin niin, enkä haluakaan eikä minulla ole normaaliin kanssakäymiseen vaadittavia vuorovaikutustaitoja. Toki miespuolinen ystävä kiinnostaa jos hän on musta mutta siinä tilanteessa vaikuttaa lähinnä seksuaaliset halut.Oot ihan mahdoton! :D
- Neitsytsetä
N39 kirjoitti:
Setä on tainnut vähän juksata palstalaisia.
Vai että vanha ja mahakas HC-ATM. Mitenkäs sitä sitten päihitetään alle kaksikymppiset inttipojat kuntotesteissä jos maassa roikkuva takamuskin hidastaa menoa?
Tsot, tsot...taitaa olla tädin nuhteiden paikka.Palstallahan on kuvattu millaisia neitsytsedät ovat, mikä minä olen vastaan väittämään :)
Ja onhan se nyt pelottava ajatus että (gulp, apua) kokematon mies vaeltaisi ihmisten joukossa ilman HC-ATM-varoitusleimaa otsassaan. Neitsytsetä kirjoitti:
Palstallahan on kuvattu millaisia neitsytsedät ovat, mikä minä olen vastaan väittämään :)
Ja onhan se nyt pelottava ajatus että (gulp, apua) kokematon mies vaeltaisi ihmisten joukossa ilman HC-ATM-varoitusleimaa otsassaan.Eks sulla ookaan paitaa tai otsanauhaa jossa lukee toi teksti?! Oon niin yllättyny ;):)
Nainen_28v kirjoitti:
Siis anteeksi mutta mikä ominaisuus sinusta tekee vammaisen jonkun mielestä?
...
Sen perusteella etten opeta häntä syrjimään ihmisiä minkään tekijän pohjalta.
Sen perusteella että hänen sukulaisissaan on monta alle 170cm miestä, jotka ovat naimisissa ja saaneet useita lapsia.Se että näytän ekaluokkalaiselta vielä 27 vuotiaana ja olen pienikokoinen. Lisäksi minulla on kaksoisleuka vaikka en ole erityisen lihava ja olen syrjäänvetäytyvä, enkä halua kommunikoida hirveästi livenä koska se on ahdistavaa enkä vain osaa.
MustaKyrpä kirjoitti:
Se että näytän ekaluokkalaiselta vielä 27 vuotiaana ja olen pienikokoinen. Lisäksi minulla on kaksoisleuka vaikka en ole erityisen lihava ja olen syrjäänvetäytyvä, enkä halua kommunikoida hirveästi livenä koska se on ahdistavaa enkä vain osaa.
Yhtä mun kaveria luultiin mun lapseksi vaikka se on mua pari vuotta vanhempi. On niin pienikokoinen.
Sosiaalisuutta voi opetella?
Sosiaalisesti ahdistuneita ihmisiä löytyy joka paikasta. On paniikkihäiriötä ja sosiaalisten tilanteiden pelkoa yms. Mäkin olen saanut jonkun sortin paniikkikohtauksia töissä mutta en enää pitkään aikaan...
Jos siis itse haluaa mukautua siihen ns. Normaaliin malliin. Jos ei halua niin sekin on ok!- Neitsytsetä
Nainen_28v kirjoitti:
Eks sulla ookaan paitaa tai otsanauhaa jossa lukee toi teksti?! Oon niin yllättyny ;):)
Ei, mutta kaippa sellaiset voisi teettää jossain? :)
Jotain tämmöistä:
http://www.printedtshirts2go.co.uk/image/cache/data/Mens/Mens Slogan/MS Trust Me Im A Virgin BLACK-385x426.jpg
Tai...sytyttäisikö?
http://rlv.zcache.ca/save_a_virgin_do_me_instead_t_shirt-r1308a37126e242f9910a873e515d0c68_jyr6t_324.jpg - Neitsytsetä
Oho, onpas kello paljon.
Nukkumaan, kilteillä ja kunnollisilla miehillä on aikainen herätys huomenna.
Kauniita unia Nainen_28v, älä näe painajaisia hoocee-ätmeistä :D Neitsytsetä kirjoitti:
Oho, onpas kello paljon.
Nukkumaan, kilteillä ja kunnollisilla miehillä on aikainen herätys huomenna.
Kauniita unia Nainen_28v, älä näe painajaisia hoocee-ätmeistä :DEn nähnyt. ;)
Olisi aika hämmentävää nähdä tuollainen paita jonkun päällä, tuskin kehtaisin kysyä että onko oikeasti. :D
Vai olisiko sen jälkeen johdateltava että "no, haluatko että tehdään asialle jotain?" Hehe. :D:)
No ei... pitää varoa mitä täällä puhuu kun ei mun huumori mene läpi. :D- Neitsytsetä
Nainen_28v kirjoitti:
En nähnyt. ;)
Olisi aika hämmentävää nähdä tuollainen paita jonkun päällä, tuskin kehtaisin kysyä että onko oikeasti. :D
Vai olisiko sen jälkeen johdateltava että "no, haluatko että tehdään asialle jotain?" Hehe. :D:)
No ei... pitää varoa mitä täällä puhuu kun ei mun huumori mene läpi. :DPitääkin kokeilla tuollaista paitaa joku kerta ;)
Hyvä ettet nähnyt painajaisia, vaikka me vanhat kokemattomat miehet ollaankin aika mörköjä. Neitsytsetä kirjoitti:
Pitääkin kokeilla tuollaista paitaa joku kerta ;)
Hyvä ettet nähnyt painajaisia, vaikka me vanhat kokemattomat miehet ollaankin aika mörköjä.Toivottavasti kroppa ei niin kuin Muumilaakson Möröllä. Muuten toi teeppari saattas olla aika makkaran kuori :D :)
Enemmän mä huutavia naisia pelkään ku ujoja miehiä. :)- Neitsytsetä
Nainen_28v kirjoitti:
Toivottavasti kroppa ei niin kuin Muumilaakson Möröllä. Muuten toi teeppari saattas olla aika makkaran kuori :D :)
Enemmän mä huutavia naisia pelkään ku ujoja miehiä. :)No hyvä. Ei me oikeasti olla pelottavia :)
Neitsytsetä kirjoitti:
No hyvä. Ei me oikeasti olla pelottavia :)
Emmä niin ajattelekaan. <3
- ätmittelijä
Nainen_28v kirjoitti:
Emmä niin ajattelekaan. <3
Neitsytsetä on huiputtaja ja kauluspaitavalkkaaja joka tunnusti sanoneensa ei KT-naiselle jonka ulkonäkö vastasi tätä:
http://cache3.asset-cache.net/gc/157527232-beautiful-thirty-years-old-woman-porrtait-gettyimages.jpg?v=1&c=IWSAsset&k=2&d=96CmXfqEj8IcbywkMvUUwDvocOMi1HC Tsr M2YMFdMp2p08F97VdWuPDJUx S51KrGO5j4NNwOfQhv6ChcRHQ==
Mitä mieltä N28v on tämän naisen ulkonäöstä ja siitä olisiko todellisella HC-ätmillä varaa kieltäytyä? ätmittelijä kirjoitti:
Neitsytsetä on huiputtaja ja kauluspaitavalkkaaja joka tunnusti sanoneensa ei KT-naiselle jonka ulkonäkö vastasi tätä:
http://cache3.asset-cache.net/gc/157527232-beautiful-thirty-years-old-woman-porrtait-gettyimages.jpg?v=1&c=IWSAsset&k=2&d=96CmXfqEj8IcbywkMvUUwDvocOMi1HC Tsr M2YMFdMp2p08F97VdWuPDJUx S51KrGO5j4NNwOfQhv6ChcRHQ==
Mitä mieltä N28v on tämän naisen ulkonäöstä ja siitä olisiko todellisella HC-ätmillä varaa kieltäytyä?Musta toi nainen saattas olla ytn myös ilman rumaa lettiä ja huonosti sopivaa paitaa. Kauniit eläväiset kasvot. Ei mitään vikaa.
Jos setä haluaa olla neitsyt ja antaa pakit jotta saa olla neitsyt?- Neitsytsetä
Nainen_28v kirjoitti:
Musta toi nainen saattas olla ytn myös ilman rumaa lettiä ja huonosti sopivaa paitaa. Kauniit eläväiset kasvot. Ei mitään vikaa.
Jos setä haluaa olla neitsyt ja antaa pakit jotta saa olla neitsyt?Nah...selitin asian toiselle kysyjälle.
En minä pakkeja antanut, lähdin kyllä treffeille mutta ei sovittu luonteiden osalta yhteen vaikka jostain kumman syystä nainen olisi halunnut viritellä suhdetta. Ehkä siinä on perää että mies sytyttää kun ei ole liian halukas? :/
Eikä minulla ole mitään outoa tavoitetta pysyä kokemattomana. Mutta kun on kokematon lähes koko ikänsä ja sitten havaitsee että oho ehkä joku saattaisikin olla kiinnostunut, ei silloin ole hirveää hätää hypätä pikasuhteeseen ensimmäisen halukkaan naisen kanssa. Neitsytsetä kirjoitti:
Nah...selitin asian toiselle kysyjälle.
En minä pakkeja antanut, lähdin kyllä treffeille mutta ei sovittu luonteiden osalta yhteen vaikka jostain kumman syystä nainen olisi halunnut viritellä suhdetta. Ehkä siinä on perää että mies sytyttää kun ei ole liian halukas? :/
Eikä minulla ole mitään outoa tavoitetta pysyä kokemattomana. Mutta kun on kokematon lähes koko ikänsä ja sitten havaitsee että oho ehkä joku saattaisikin olla kiinnostunut, ei silloin ole hirveää hätää hypätä pikasuhteeseen ensimmäisen halukkaan naisen kanssa.Eli olet sittenkin kranttu? ;)
Se on kumma kun ite ajattelee et ei ole jonkun kanssa mitään yhteistä säveltä ja sitten toinen sanoo että sovitaan hyvin yhteen. Käynyt niin varmaan kymmenen kertaa. Mutta ei siinä oikein auta kuin antaa pakit jos ei vaan natsaa...- Neitsytsetä
Nainen_28v kirjoitti:
Eli olet sittenkin kranttu? ;)
Se on kumma kun ite ajattelee et ei ole jonkun kanssa mitään yhteistä säveltä ja sitten toinen sanoo että sovitaan hyvin yhteen. Käynyt niin varmaan kymmenen kertaa. Mutta ei siinä oikein auta kuin antaa pakit jos ei vaan natsaa...Niin käy kun on megabeibehottis ;) Kauneus sekoittaa miesten päät...
Minusta tuntuu siltä että pärjään parhaiten naisten kanssa joista en ole kiinnostunut. Olen verbaalisesti taitava enkä yleensä hätkähdä naisten testeistä. Sellaiset tilanteet kun voi ottaa leikkinä. Mutta sitten kun nainen on kiinnostava, olen liian mukava enkä halua yrittää mitään vaan tutustua ensin, tylsän kaverillisesti ja liian syvällisesti. Pitäisi olla mausteena edes ripaus pelimiestä ja teelusikallinen jännämiestä. Vaan kun ei ole, eikä minusta ole näyttelijäksi.
Selittelyä, tiedän. Vaan minkäs teet :/ Neitsytsetä kirjoitti:
Niin käy kun on megabeibehottis ;) Kauneus sekoittaa miesten päät...
Minusta tuntuu siltä että pärjään parhaiten naisten kanssa joista en ole kiinnostunut. Olen verbaalisesti taitava enkä yleensä hätkähdä naisten testeistä. Sellaiset tilanteet kun voi ottaa leikkinä. Mutta sitten kun nainen on kiinnostava, olen liian mukava enkä halua yrittää mitään vaan tutustua ensin, tylsän kaverillisesti ja liian syvällisesti. Pitäisi olla mausteena edes ripaus pelimiestä ja teelusikallinen jännämiestä. Vaan kun ei ole, eikä minusta ole näyttelijäksi.
Selittelyä, tiedän. Vaan minkäs teet :/Sama se mullakin. Jos tykkään jostain miehestä paljon / olen ihastunut niin menen ihan kipsiin. Joko olen hiljaa tai saatan vaikuttaa jopa epäkohteliaalta. Tai saatan vältellä. Vähän saanut tota paremmin haltuun viime vuosina mutta edelleen välillä menee aivan pieleen. :DD
Yleisesti sellaista ongelmaa miesten kanssa ei kyllä ole.
Mä oon ihan tavallinen nainen, en mikään tasku-Venus. :)
- Bink
Jos vanhat miehet ovat kilttejä ja kunnollisia, heitä ei saa haukkua.
Mutta jos ne ovat kuin ne bussikuskit jotka kiusasivat naistyökavereita, niin heitä pitää haukkua ja potkia munille.- Neitsytsetä
En toki kiusaa naisia, edes flirttailemalla.
...siksihän olen HC-ätminä pysynytkin :/
Olen sellainen kiva vaaraton setä. - 11211
Jos kuitenkin ihan näkyvästi kuolaat niitä nuoria neitoja, niin se on heistä aivan oksettavan kuvottavaa ja silloin helposti saat haukut.
- Neitsytsetä
11211 kirjoitti:
Jos kuitenkin ihan näkyvästi kuolaat niitä nuoria neitoja, niin se on heistä aivan oksettavan kuvottavaa ja silloin helposti saat haukut.
En ole kuolannut, enkä ole tehnyt aloitteitakaan edes silloin kun olin itse parikymppinen. Pari satunnaista aloitetta olen saanut 20-25v naisilta, mutta en yrittänyt viedä asioita eteenpäin koska ikää oli tuolloin 30-35v.
Haukkuja en ole juuri saanut, enkä niistä suuremmin välittäisi. Nimittäin vaikka olenkin kiltti setä, en silti ole kynnysmatto ;) - 414
Neitsytsetä kirjoitti:
En ole kuolannut, enkä ole tehnyt aloitteitakaan edes silloin kun olin itse parikymppinen. Pari satunnaista aloitetta olen saanut 20-25v naisilta, mutta en yrittänyt viedä asioita eteenpäin koska ikää oli tuolloin 30-35v.
Haukkuja en ole juuri saanut, enkä niistä suuremmin välittäisi. Nimittäin vaikka olenkin kiltti setä, en silti ole kynnysmatto ;)Neitsytsetiytesi on siis oma valintasi, kun ei nuo aloitteita tehneet naiset kelvanneet.
- palstamuistaja
414 kirjoitti:
Neitsytsetiytesi on siis oma valintasi, kun ei nuo aloitteita tehneet naiset kelvanneet.
"Minkä näköiset naiset ovat kiinnostuneet sinusta"-ketjussa Neitsytsetä myönsi antaneensa pakit aloitteen tehneelle naiselle joka vastasi tätä:
Kyseessä oli kuvauksen perusteella KTN = Neitsytsetä ei ole HC-ATM vaan kauluspaitavalkkaaja. - Neitsytsetä
palstamuistaja kirjoitti:
"Minkä näköiset naiset ovat kiinnostuneet sinusta"-ketjussa Neitsytsetä myönsi antaneensa pakit aloitteen tehneelle naiselle joka vastasi tätä:
Kyseessä oli kuvauksen perusteella KTN = Neitsytsetä ei ole HC-ATM vaan kauluspaitavalkkaaja.Muistat väärin.
En antanut pakkeja vaan sovimme treffit, mutta olimme lopulta eri mieltä siitä tulisiko meistä hyvä pari (naisen mielestä kyllä, minun mielestäni ei).
En tietenkään yrittänyt kalastella irtoseksiä ottamalla vastaan kutsun yökylään kun nainen oli jo kertonut haluavansa seurustella. Ei kokemattomuuden menetys ole sen arvoista että huijaisi toista, siitä jäisi paha mieli molemmille. Meillä estyneillä miehillä kun on sellaisia ääriuskonnollisia moraalisia rajoitteita :/
Enemmän meitä lyhyitä miehiä haukutaan kuin keitään muita. Lyhyet miehet ovat naisille myrkkyä ja muille miehille yleinen kiusaamisen kohde.
Joku pitkä pappa saa viikossa enemmän pillua kuin minä kerkiän käymään huorissa elämäni aikana.- tarralenkkari161
M164cm taisi vaihtaa nikkiä...
tarralenkkari161 kirjoitti:
M164cm taisi vaihtaa nikkiä...
No niinhän tuolla profiilissani lukee. Edellisen profiilini poistin mielenhäiriöissäni.
Ehkä ne naiset purkavat omaa pahaa oloaan haukkumalla mielestään liian vanhoja miehiä.
- 2013
Senkö takia ätmit haukkuvat mielestään liian vanhija naisia? Vanhojen naisten haukunta täällä kuitenkin huomattavasti yleisempää on, kuin vanhojen miesten.
2013 kirjoitti:
Senkö takia ätmit haukkuvat mielestään liian vanhija naisia? Vanhojen naisten haukunta täällä kuitenkin huomattavasti yleisempää on, kuin vanhojen miesten.
Niin no, jos yli 25-vuotias nainen on mielestäsi liian vanha.
- 2013
HC-ätmel kirjoitti:
Niin no, jos yli 25-vuotias nainen on mielestäsi liian vanha.
Haluat kommentillasi siis sanoa, ettei täällä haukuta vain vanhoja naisia, vaan nuoria myös.
2013 kirjoitti:
Haluat kommentillasi siis sanoa, ettei täällä haukuta vain vanhoja naisia, vaan nuoria myös.
Täällähän kehutaan nuoria naisia maasta taivaisiin.
- Neitsytsetä
Kiitos sympaattisesta kuvasta :D
http://1000funnypictures.com/wp-content/uploads/Happy-Old-Man-WTF-Pictures.jpg Neitsytsetä kirjoitti:
Kiitos sympaattisesta kuvasta :D
http://1000funnypictures.com/wp-content/uploads/Happy-Old-Man-WTF-Pictures.jpgHaha, lutuinen pappa kuvassa. :''D
Ole hyvä.Pojat laudoilla, staus miehet Mersuissa ja me mummut unessa. :)
https://www.youtube.com/watch?v=LGTPh5c4xHQ- Neitsytsetä
sönkkö kirjoitti:
Pojat laudoilla, staus miehet Mersuissa ja me mummut unessa. :)
https://www.youtube.com/watch?v=LGTPh5c4xHQHeh...sehän oli hauska :D
Respect my authoritah. Neitsytsetä kirjoitti:
Heh...sehän oli hauska :D
Respect my authoritah.Heh, olihan se aika mummu. :)
Se on nuorten ja ei enää ihan niin nuorten naisten tapa ehkäistä miesten lähestymisten määrää, koska vanhoilla ukoilla voi olla ylioptimistinen käsitys viehätysvoimastaan.
- 538
Jep!
- KauhunTasapaino
Ei, kyllä täällä kaikkia haukutaan, nuoria ja vanhoja.
Kuten naisiakin. - Pumpattaa
Setä seitenviis,paras panokaveri.Viakran voimalla painaa,ko mies ja mää ulvonn(55):
- Neitsytsetä
Loistavaa :) Kunhan olen miehen parhaassa iässä, eli 60 , koittavat mahtavat ajat kaikkien naisten haluamana kuumana ytminä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk244122Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin122931Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_111213Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.22900Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.39876PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht115743- 36717
Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport37715- 104657
- 134645