Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
NuuskaMuikkune
NuuskaMuikkune
NuuskaMuikkune
Vapaa kuvaus
Aloituksia
17
Kommenttia
13011
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Riippuu keneltä kysyy ja kenen mielestä "on tyhmästi tehty".....monen KauppaRatsun tai HuijariLuonteen mielestä varmasti oli tyhmästi tehty, mutta minun mielestä oli juuri oikein tehty...... ;P
Mulla alkaa aina HälytysKellot kilkattaa, jos tarjotaan jotain ja pitäisi päättää nopeasti ilman MietintäAikaa....kyllä se on merkki lähes 100% varmuudella jostain.. ;P
Toivottavasti potilas tervehtyy ja syy löydetään mistä tuo johtuu...
Hyvää päivänjatkoa... =)
26.05.2016 12:10
Minä en taas edes ymmärrä koko moniavioisuutta, enkä muutenkaan ympäri nussimista.... Kumpi sitten mahtaa olla "normaali" ihmisen peruspiirre sitä en tiedä... ;P
26.05.2016 12:03
Hyvää Settiä jälleen kerran....en nyt sen enempää kantaa ota, kuin vain sen verran, että olen täysin samaa mieltä Lipposesta......ja Urpilainenkin oli yksi oikea Urpo.....mutta Rinne tuntuu olevan järkevämpi kaveri, vaikkakin on hänelläkin omat lukkonsa ja hänen on "pakko" toimia joissain asioissa tietyllä tavalla, ettei suututa tiettyjä ryhmiä tai puoluettaan.
Ja tietyissä asioissa on hänelläkin varmasti PuuSilmäisyyttä ihan henkilökohtaisella tasolla.......se mikä hänessä on parasta on hänen persoona/luonne, joka on ihan toista maata, kuin monella muulla....tälläinen mielikuva minulla on hänestä ainakin tällä hetkellä... ;P
26.05.2016 11:55
No joo....en minäkään usko, että monikaan on oikeasti siihen kykenevä....siis isolla R:llä.....jotkut ei kykene edes pienellä r:llä, mutta suurin osa kykenee sentään siihen....ainakin jollain tasolla....sen mihin ketäkin kykenee, niin sen määrittää yksilökohtaisesti yksilön persoona/luonne.....näin ainakin itse sen koen... ;P
26.05.2016 11:46
No ihan varmasti vaikuttaa kaikkiin asioihin.....miten voisi olla vaikuttamatta?.. ;P
Kyllähän sellaisilla resursseilla ja nykyajan tekniikalla saa ihmeitä aikaan.....se taas onkin sitten ihan toinen asia, että mihin asioihin vaikutetaan ja kuinka paljon ja kuinka paljon käytetään ihmisten omia luonnollisia piirteitä hyväksi.....eli vain vahvistetaan niitä tai luodaan sellaiset puitteet, että saadaan haluttu tulos aikaiseksi.....
Nykyään ainakin vahvistetaan kokoajan käsitystä, että MoreIsMore......ei taida olla tiettyjen tahojen indresseistä kääntää kurssia siihen, että LessIsMore olisi vallitseva olotila.....tai edes jonkinlainen kohtuus kaikessa.......monella on sellainen draivi päällä, että MikäänEiRiitä.....eli moni ei ole ikinä tyytyväinen vaan aina pitäisi olla jotain enemmän ja parempaa....Suoritetaan kuin hullut ja unohdetaan elää ja ottaa muut huomioon......jopa läheiset unohtuvat....omat lapset ja kumppani jne...
Esim, Läheisyydestä&LäsnäOlosta on tullut monelle vain sana.......ilman oikeaa läheisyyttä ja läsnäoloa, koska sekin tehdään muodikkaasti suorittaen ja näytellen....eli siitä syystä jos se nyt sattuu olemaan mediassa, somessa tai jossain muussa "pinnalla".......ja sitten voidaankin kertoa (kehua) Somessa yms. ja kavereille, kuinka ollaan oltu niin sitä, tätä ja tota.....ja tehty sitä, tätä ja tota...jne..jne.. =DDD
Kaikki vaikuttaa kaikkeen....mutta ihan varmasti sillä olisi vaikutusta, jos kulttuuri ja järjestelmät olisivat erillaisia ja ne painottaisivat eri asioita samalla voimalla...
Sitten pitäisi vielä miettiä sitä, että millaisia me ihmiset oikeasti olemme, sekä millaisia poikkeavaisuuksia sen massan sisällä on ja kuinka suuria ne ryhmittymät ovat verrattuna toisiinsa.....eli miten nämä asiat vaikuttavat kokonaisuuteen ja kokonaiskuvaan....
Voi myös miettiä, miten ihmiset voivat ja ovat voineet, sekä käyttäytyvät ja ovat käyttäytyneet, ennen erillaisissa järjestelmissä, kulttuureissa ja ympäristöissä....ja käyttäytyvät nykypäivänä.....ja mitä asioita on arvostettu ja arvostetaan... ;P
Onhan nykyäänkin vielä erillaisia systeemejä ja ympäristöjä, jotka poikkeavat toisistaan enemmän tai vähemmän, jopa valtioiden sisällä.....
Ompas laaja aihe pohdittavaksi......tästähän joku saisi hyvän elämäntehtävän ja tutkismustyön, kun alkaisi näitä asioita tutkimaan oikein kunnolla ja näihin asioihin perehtyisi......olisi varmaan ainakin mielenkiintoista.....tosin onhan näitä varmaan tutkittu ja hutkittu ainakin aihetta kiertäen vaikka kuinka.....ja Onkin...suorasti ja epäsuorasti.....epäsuorasti esim. erillaiset dokumentit, vaikka eivät ne tietenkään kaikkea näytä, eikä kaikki ole välttis ihan niin kuin niistä syntynyt mielikuva antaa ymmärtää....kun kuvaukset ja tutkimukset pitäisi suorittaa niin, että kukaan ei tiedä, että tutkimusta tehdään tai jotain kuvataan...eli "kärpäsenä katossa" tyyli antaisi kaikkein rehellisimmän ja totuudenmukaisimman kuvan asioista..... ;P
Meni taas varmaan ihan SianSaksaksi....Mut ei voi Mittää... =)
26.05.2016 11:26
"aurinko laskee illalla ja tulee pimeä? Ei. Onko sortoa, jos ätmi toteuttaa sitä roolia joka hänelle kuuluu? Ei."
En ota viestisi sisältöön sen enempää kantaa, kun kuulostaa ihan KylmänNarsistin Perseilyltä.....mutta sen verran sanon, ettei auringon laskulla ole mitään tekemistä siihen miten asiat aina eri yhteiskunnissa ja kulttuureissa menevät......eli aivan Suolesta tuo sinun vertaus....ei ihmisten jutut ole LuonnonLakeja vaan kulttuurista/kulttuureista johtuvia asioita.....luulisi että itsekin tajuat, kuinka tyhmiä puhut... ;D
Mistäs sinä tiedät vaikka 100 tai 1000 vuoden päästä asiat ovat ihan toisin, koskien näitä ihmisten asioita?...aurinko nousee ja laskee edelleen ihmisten Persestelyistä huolimatta......
26.05.2016 00:31
No joo ne ketkä leimaa....mutta monet naisetkin ovat siinä kunnostautuneet....tosin käyttävät puolustukseksi juuri sitä, että kun kerran joku muu leimasi ensin jonkun porukan "ätmeiksi", niin siksi voivat "ätmitellä" kaikkia ja kaikkea mikä nyt vain tuntuu sopivalta kohteelta juuri sillä hetkellä....
Se ei taas vaikuta siihen tosiasiaan, että jokaisessa yhteiskunnassa (ainakin länsimaisessa) naiset määrittävät kelpaamattomuuden ja kelpaavaisuuden PääLinjat&Kriteerit......se tosiasia VAIN pitää pystyä myöntämään, eikä siinä mitään pahaa ole....ainakaan minun mielestäni.
Älä ota tuota kirjaimellisesti....koska se ei ole ihan yksinkertaisesti ja lyhkäisesti selitettävissä......koska niin moni asia vaikuttaa niin moneen asiaan ja muuttujia on lukematon määrä.....mutta tietyt päälinjat&kriteerit on kuitenkin havaittavissa...
Jotkut jutut VAIN käyvät paremmin kaupaksi, kuin toiset..... ;P
26.05.2016 00:22
En nyt sitten tiedä.....mutta tekniikkaa täytyisi hyödyntää järjestelmässä enemmän.....myönnän toki, että Suomalainen järjestelmä ei ole lähellekään täydellinen.....mutta esim, tuossa erkki-tädin antamassa esimerkissä olisi varmaan pystytty todistamaan isän syyllisyys ihan teknisellä tutkinnalla.... ;P
Ihan vammasia lakeja sielläkin on.....
26.05.2016 00:02
"Aina potkitaan alempana olevaa, iljettävä piirre ihmisluonteessa."
Ei sitä voi puolustella kukaan millään "piirteellä"....jokainen vastaa omista teoistaan ja käytöksestään...... ;P
Mutta totta puhut....kiusatut tytöt taitavat olla monesti pahimmassa asemassa...ainakin jos kiusatut pojatkin kiusaavat heitä... :(
25.05.2016 23:57
"Eli kun joutuu näkemään kuinka paskoja ihmiset on tai tajuaa sen."
Näitähän riittää liiaksi asti, mutta ihmiset eivät jostain syystä pysty myöntämään omaa persestelevää käytöstään....
Mut hei...sullahan on kaikki hyvin...ja se on mukava kuulla... =)
25.05.2016 23:54
Ai nii....eihän tässä ketjussa otettu huomioon ollenkaan Rakkautta....isolla R:llä....onko tämä taas jonkun TunneVammasen AivoPierua?... ;P
25.05.2016 23:44
"Tämä ei päde islamilaisessa järjestelmässä jossa kiinnijäänyt raiskaaja tuomitaan yleensä kuolemaan."
Kiinni jäämisen riski on varsin olematon, jos siellä noudatetaan jotain Persiistä olevaa järjestelmää... ;P
"Koska väitetyllä raiskauksella ei ollut shari'an vaatimaa neljää miespuolista todistajaa"
25.05.2016 23:42
Riippuu ihan yhteiskunnan naisista aina, ketkä he häpäisevät ja leimaavat "ätmeiksi"........eli kelpaamattomiksi.... ;P
25.05.2016 23:38
Minä olen sitä mieltä, että siellä on aivan liian vähän Saunoja&Soita......Saunojen taakse vietäviä ja Suohon Sotkettavia siellä näämmä piisaa..... ;P
25.05.2016 23:37
En minä ole Sönkköä trollannut.....kiusinut ja hämännyt yms....joskus silloin tällöin....Mut Nii Seki Mua...Ettäs TiiäT!!!... ;P
Joitakin muita olen trollannut pikkuisena peikkona, mutta hyvän tahtoisesti....tai vitsaillen....ja joskus jotain heittänyt VastaPalloon hieman Ilkeästikin.....mutta vastine on laadittu kohteen antaman esimerkin mukaan, eikä ole ollut tarkoitus kohdistaa sitä johonkin hänestä poikkeavaan yksilöön vaikka toki, kun räiskimään aletaan, niin sivullisetkin voivat saada siitä osansa jos eivät tajua jutun juonta.... ;P
Naurettua on kyllä tullut....ihan jopa tällä rekisteröidyllä nimimerkillä, kun tulee fiilkiksen mukaan heitettyä mitä sattuu AivoLimaa ja Hämmennettyä HiekkaLaatikon Väkeä....mutta en koe, että olisin tällä nimimerkillä trollannut...noh, riippuu varmaan mikä on kenenkin mielestä trollaamista....mutta sillä perusteella sitten kaikki trollaa omana itsenäänkin joka puolella ja jatkuvasti.. ;P
25.05.2016 21:42
Olisin voinut veikata, että näin olit ajatellutkin toimia....no olitkin jo sitten niin pitkällä, että olit jo toiminut.... ;P
Ja meinasin sanoakin, että turha minun on luultavasti näistä asioista jorista, kun et sinä mikään HöLMö ole....mutta en sitten sitä sanonut.... ;D
Sulla näyttää muutenkin olevan asiantuntevaa TestiPorukkaa....NirsoiLijoista BisnesTietäjiin....ja se on hyvä se...ja kun sulla on vielä tuo vahva OmaTahto&Fiksuus, niin se toimii, kun pystyt ottamaan asiat asioina ja keräämään ne tiedot, jotka koet tarpeelliseksi...... ;P
"Hei anna olla."
No kun kerran pyysit, niin pakkohan mun on kysyä.....VieriiköPapuSulla?....KunEiAinakaanMulla!....Nii Että Vieriikö?....Hei Kuuliks Sää!?! ;D
Nii ja sit ViäL sellasta Et.....Hyvää päivänjatkoa myös sulle.....Papuilija.... ;D
25.05.2016 17:03
"Ihmisellä ei tässä yhteiskunnassa ole mitään muuta arvoa kuin työpanoksensa arvo."
Niin totta.....ja sama koskee hyvin monia suhteita olivat ne mitä tahansa....todella moni yrittää muuta väittää, mutta kun katsomme sanojen sijaan vain ja ainoastaan puhtaasti tekoja, sekä käytöstä, niin raaka ja raadollinen totuus paljastuu valheiden takaa.... ;P
En sano että kaikki ihmiset vaan sanon, että todella moni ihminen käyttäytyy niin, että suhteet perustuu materialistiseen, sekä "outoilu" hyötyyn jne....joko sinusta hyötyy konkreettisesti (saamalla asioita tai palveluksia yms.) ja/tai niin, että sinua käytetään SontaAstiana tai itsensä kohottamis Lähteenä yms.....ja jos näitä toinen ei saa hyödynnettyä, niin sitten sinä olet turha ja yhteydenpito hiipuu.....
"Outoilu" hyöty on lähes poikkeuksetta pelkkää PersesTeLyä.......mutta siinä ei tietenkään ole mitään vikaa, jos noi muut asiat ovat vastavuoroisia ja perustuvat täysin vapaaehtoisuuteen, eikä mitään "outoa" persestelyä tapahdu näissä asioissa...
Suhteilla tarkoitan kaikkia ihmissuhteita jne....tuttavuus suhteista parisuhteisiin... ;P
25.05.2016 16:16
Senkin Kalastaja & Ovelus.......tai sitten olen Vuan liian helppo.... ;D
Idea toimii, jos saa jotenkin hyvän VastaanOton.....jos tuollaista on joku jo kokeillut etukäteen, niin homma voi lähteä käyntiin ihan itsestäänkin, mutta jos ei, niin voi olla, että joudut hieman "myymään ideaa"......eli järkevällä tavalla vaikka tarjoamalla maistiaisia, kun potentiaalisia ostajaehdokkaita on tarpeeksi tavoitettavissa....tarkoitan siis sitä, että olisi sulatettuna ja lämmitettynä maistiaisia, jolloin ostajat tietävät miltä se maistuu sulatuksen jälkeen.... ;P
Alennuksella aluksi myymällä on toinen, mutta ne on aina vähän niin tai näin....ja niitä kannattaa harrastaa vain pakko tilanteissa....ne ei monesti toimi niin, kuin palvelun tarjoaja haluaisi....
Ja "palaten edelliseen keskusteluun" voin jotain skenaarioita arpoa päässäni, mutta se ei ole tarkoituksen mukaista, koska ne ovat tällöin vain minun omia johtopäätöksiäni ja pohdintoja, jotka voivat mennä enemmän tai vähemmän metsään....Eli en ymmärtänyt...enkä jaksa alkaa kuluttamaan aikaa ja energiaa arpomiseen, koska en näe siihen syytä....enkä oikeastaan tiedä onko se edes tarkoituksenmukaista....Eli mikä on pointtina ja missä... ;D
25.05.2016 15:22
Äläs nyt ala MustiKaksi.... ;D
Minä kommentoin vain kommenttiin......eikä Sönkön tai kenenkään muunkaan tarvitse minulle ikinä takaisin vastata....en sitä odota ja olen sen monta kertaa sanonutkin....ainoastaan silloin vastaa jos kokee sen tarpeelliseksi tai itse haluaa.....ja en myöskään oleta, että jos olen jotain kyseenalaistanut toisen jutuista, niin minun kommenttini olisi palstan termein automaattisesti "Osunut&Uponnut", jos toinen ei kommenttiini mitään vastaa.... ;P
25.05.2016 14:46
Eikös Putin ollut tiedustelu palvelussa korkeassa asemassa.....eli ei mikään perus Jantteri..... Stalinista en tiedä....mutta kuten tiedämme aika oli aikalailla erillainen, kuin nykyään.... ;P
Ihan hyvä yritys, vaikka metsään menikin ja pahasti.... ;D
25.05.2016 14:40
609 / 651