Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SallaKarimies
profiilit
SallaKarimies
SallaKarimies
Vapaa kuvaus
Aloituksia
31
Kommenttia
136
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Eiks+tää+tullukkaan+etusivulle+näkyviin??
12.09.2016 10:46
Ylös!+:)
12.09.2016 10:45
Nosto.
12.09.2016 10:41
Nosto
12.09.2016 10:21
Sain+tähän+onneksi+muutoksen.+Porasin+työpaikalle+ja+ulosottajani+esimiehelle+paljon,+että+olen+ihan+samassa+asemassa+kuin+vakityöläinen+eikä+tuollaisessa+laissa+ole+minun+kohdallani+mitään+logiikkaa,+koska+työni+ei+ole+minulle+mikään+sivubisnes+vaan+ainoa+tulonlähteeni+ja+pääasiallinen+työni.+Sain+kaiken+takaisin.+:)+Kiitos+Jumalalle+tästä!
12.09.2016 10:20
Nosto
12.09.2016 10:18
Nostetaas+taas+:)
12.09.2016 10:18
Nosto
15.06.2016 22:39
Ehkä+tää+nyt+koskee+ennen+kaikkea+selviä+tapauksia,+varsinkin+niitä+joissa+yksi+selvä+yhdessä+kiusattava+oppilas.+Mut+itelleni+on+selvä,+että+jos+omasta+lapsestani+selviäisi,+että+rääkkää+jotakuta+oppilasta,+ni+sanoisin+oitis+että+kotona+opiskelet+siihen+asti+että+on+anteeksi+pyydetty,+jonkun+hyvityksen+tai+lahjan+kiusaamallesi+oppilaalle+antanut+ja+ehdottomasti+lopettanut+kiusaamisen+lopullisesti!
05.06.2016 18:13
Onneks+susta+on+selvästi+paljon+hyötyä.+Oletko+kiusattu?+Jos+et+etkä+ole+kiinnostunut+auttamaan+kiusattuja,+niin+sitten+sinä+olet+turha+tällä+palstalla.
02.06.2016 18:34
Oletko+läpi+lukenut?+:)
Jos+Raamattu+olis+pelkkää+moraaliopetusta,+niin+eihän+se+mukavaa+luettavaa+olisi.+Mut+mua+viehättää+erityisesti+se,+miten+Jumala+auttaa+ja+antaa+voimansa+ja+tekee+joskus+suuriakin+ihmeitä.+Ja+antaa+iloa,+onnea+ja+rauhaa+sydämeen.+Ja+rakkautta+toisia+ihmisiä+ja+eläimiä+ja+kaikkea+elollista+kohtaan.+:)+Ja+toivoa+toivottomissa+tilanteissa.+Siksi+etsin+todella+suurella+mielenkiinnolla+Raamatusta+kaikkea+sitä,+mitä+Jumala+on+luvannut+meille,+jos+vaan+hänet+elämässämme+ykköspaikalle+asetamme.+On+ihanaa+nähdä,+kuinka+Jumala+vastaa+rukouksiin+ja+auttaa+ihmisiä,+joiden+puolesta+rukoillaan.
01.06.2016 20:28
Oletko sinä kiusattu? Jos et, niin mitä oikein teet tällä palstalla? Tämä on omistettu kiusaamisen uhreille, ei kiusaajille.
30.05.2016 18:37
Hyvä väline on myös Raamattu-haku, jonka avulla voi löytää Raamatusta kohtia juuri itseään kiinnostavista asioista: http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible
Esim. jos haluat löytää mitä Raamattu kertoo voimasta, niin kirjoita hakukenttään voima*, niin kun tuon tähden laitat niin tulee myös kaikki kohdat, joissa sana jotenkin jatkuu (esim. "voimalla", "voimani")
30.05.2016 01:43
Niin ja tässähän nyt puhuin siis vain siitä kotiopiskelusta.
30.05.2016 01:32
No, sulle ei vissiin se kiusattu paljoa merkkaa... opettajakunnan pitäis mennä ottamaan oppia maista, missä oppilaat vielä kunnioittava ja tottelevat opettajia ja joissa kiusaamisongelmat ovat epäilemättä vähäisemmät. Esim. Espanja, jossa on vielä karttakeppi käytössä. Me Suomessa ollaan niin avopestyt tähän ajatukseen, että "ongelmia ei voida ratkaista", että ei ehkä siksi mitään oikeen yritetäkään. Kasvatusvastuu vanhemmille, lapsilla jotka eivät osaa käyttäytyä ei ole asiaa kouluun. What's the problem tässä kuviossa? Somekiusaamiseen ei ehkä ole opettajilla valtaa tai mistä minä tiedän, mutta koulukiusaamiseen kyllä on.
30.05.2016 01:30
No todellakin! Kun kiusaamiseen viel helposti kuuluu toi että koko porukka kääntyy yhtä vastaan. :( Ni ilmankos siinä on monta vastaan yks. Pitäs paremminki sitä yhtä uskoa.
30.05.2016 01:20
Voi miten surullista luettavaa. :( Eikö meidän maassa ole mitään kiusattujen tukiryhmää, jossa heitä kuultaisiin, ymmärrettäisiin ja uskottaisiin? Vai onko koko aihe niin paha tabu, että siitä ei suostuta puhumaan kun kouluillahan "on kaikki hallinnassa"? Ihmeellisesti olet selvinnyt. Toivon että Jumala palkitsee sinut kärsimyksistäsi. Käänny hänen puoleensa! Itsekin olen kiusaamista kokenut ja monenlaista vaikeutta, mutta Jumala on auttanut.
Kaikkea hyvää ja siunausta toivottaen! <3
30.05.2016 01:18
Voi rakas ystävä. :( Tekee niin pahaa lukea, mitä nuoret ihmiset toisilleen tekevät, ja kuinka avuttomaan tilaan kiusattu jätetään. :( Ja kun monesti nuoret vielä eivät ole oppineet pärjäämään tuollaisen kanssa ollenkaan. Sinä onneksi selvisit tuosta yhdestä kiperästä tilanteesta... jos kiusaaminen käy pahaksi, jää surutta pois koulusta. Koulun tarkoitus ei ole saada ketään masentumaan eikä koulun tarkoitus missään tapauksessa ole opettaa lapsia ja nuoria selviytymään yksinään joistain järkyttävistä kiusaamistilanteita. Oletko ottanut asiaa puheeksi vielä kenenkään aikuisen kanssa? Varmaan se kannattaa kokeilla ennen koulun jättämistä ja mahdollista siirtymistä kotiopiskeluun...
Jumala on hyvä turva ja apu minkä tahansa hädän äärellä. Tämä keino kannattaa myös ehdottomasti ottaa käyttöön.
29.05.2016 22:10
Dbs, olen nähnyt/kokenut/havainnut Jumalan ihmeitä ja niistä tiedän että Jumala on olemassa. Tai onhan se muutenkin aika selvä asia, mutta tämä on ollut mulle sellainen varmistus.
Raamatun lupaukset pitävät paikkansa myös meidän elämässämme, sekin on mulle uskon vahvistus. Ja siksi hänen suuriin lupauksiinsa kannattaa tarttua, esim. tuohon mikä löytyy tuosta "Haluatko Jumalan siunaavan sinua kaikessa" -aloituksestani. :)
29.05.2016 20:44
Toki vielä tärkeämpi olisi saada kiusaaminen loppumaan, mutta SEN PITÄÄ LOPPUA NOPEASTI, KERRASTA. Tai sitten kiusaaja kotiin kasvamaan kunnes on kypsä kouluun. Mutta näin ei usein käy, koska aikuisen ihmiset ovat idiootteja kuspäitä. Silloin täytyy kiusatun lapsen vanhemman tajuta, että hän on itse suurimmassa vastuussa lapsensa hyvinvoinnista.
28.05.2016 20:27
6 / 7