Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SallaKarimies
profiilit
SallaKarimies
SallaKarimies
Vapaa kuvaus
Aloituksia
31
Kommenttia
136
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Juu+mutta+jos+näin+ei+tehdä,+niin+paras+toimia+jotenkin+kiusatun+lapsen+parhaaksi+ja+tämä+on+usein+ainoa+nopea+keino!+Toki+aina+hyvä+jos+vanhemmat+jaksavat+vaatia+oikeukisa,+mutta+ei+se+välttämättä+heistä+ole+kiinni+jos+kiusaaminen+ei+lopu,+ihan+hyvä+kannanotto+tuokin+että+meidän+lapsemme+ei+tule+kouluun,+joka+ei+ole+turvallinen.
26.11.2020 12:59
Tuo+kaikki+ne+ajatuksesi+Jeeukselle+tyyliin+"Herra+sä+näet+ja+tiedät+tän+kaiken...+kiitos+että+sua+ei+järkytä+mikään+mun+ajatuksissani..+auta+Herra".+Hänelle+saat+kertoa+vapaasti+kaiken+mitä+haluat.+Hän+kyllä+tahtoo+auttaa+ja+johdattaa+eli+seurakuntaan+mukaan+ja+Raamattu+käyttöön!
20.11.2019 23:26
"Aina+on+toivoa"+on+tuon+opetuksen+nimi+ja+se+kertoo+Jumalan+armosta.
20.11.2019 22:56
Jaahas,+mahtava+kirjoitusvirhe+eikä+muokkausmahdollisuutta...+jeejee+mutta+pääasia+varmaan+selvis!+Perinteiset+"nelj'+tuolinjalkaa"+ovat+hyvä+keino+päästä+alkuun+uskonelämänsä+hoitamisessa+eli+Raamatun+luku,+rukous,+uskovien+yhteys+ja+ehtoollinen.+Lisäksi+sellainen+opettaja+kuin+Tapani+Suonto+on+tosi+hyvä,+armollinen+ja+viisas,+ja+hänen+opetuksiaan+löytyy+paljon+youtubesta+ja+One+Way+Mission+-seurakunnan+tv-sivulta+www.oneway.tv/fi,+esim.+tää+on+tosi+hyvä:+https://www.youtube.com/watch?v=TKkgvIVQfp4+(tähän+kuuluu+youtubessa+myös+kakkososa)
20.11.2019 22:30
No+suahan+se+usko+vasta+kiinnostaaki,+enhän+mä+ole+puhunut+siitä+vähään+aikaan+mitään!+Sun+kans+oon+vääntäny+vaan+siitä+kumpi+on+pahempi,+pinnaaminen+vai+itsari!
05.05.2019 22:48
Enpä+oo+tollaseen+eläissäni+törmänny.
21.04.2019 22:19
Juu+mut+jos+sulta+meni+ohi+ni+mä+puhuin+nyt+koulukiusaamisen+aiheuttamista+itsemurhista.+Ja+muusta+kiusaamisesta+aiheutuvasta+itsetuhoisuudesta.+Sitä+on+ja+tapahtuu,+valitettavasti.
21.04.2019 11:01
Järkyttävää+luettavaa.+Kun+mieheni+tai+lapseni+tai+vanhempani+itkee,+tunnen+viimein+suurta+myötätuntoa.+Jos+on+pelkkä+viha+ja+raivo+päällä,+se+voi+olla+pelkkää+itsekkyyttä.+itku+kertoo,+että+toinen++on+tosissaan.+Hän+ei+pysty+peittelemään+"heikkouttaan"+ja+sitä,+miten+todella+kokee+olonsa+haavoittuvaksi.+Vain+sairaat+ihmiset+reagoivat+tähän+vihamielisesti.+Totta+kai+tuossa+kohden+hellyn+ja+uskon,+ettei+toinen+vain+huvin+päiten+rähjää.
20.04.2019 17:59
Juu+mut+itsari+on+pahempi+ku+huonot+numerot.+PALJON+PALJON+pahempi.+Toki+pitäis+olla+joku+kiusattujen+tuki+ry+mihin+vois+mennä.+Ja+kyllähän+noita+järjestöjä+kait+onkin.+Pitääpä+etsiä.
20.04.2019 15:34
Moni+oppilashan+pinnaa+jatkuvasti+paljon+huonommistakin+syistä.++Todella+vastuutonta+kehottaa+ketään+päivittäin+hankkiutumaan+pahimpien+kiusaajiensa+käviin.+Se+on+todella+vaarallistakin+ja+täysin+turhaa,+eikä+tuollaisissa+olosuhteissa+pysty+oppimaankaan+normaalisti.
20.04.2019 08:29
Sun+mielipide+ei+ratkaise+kaikkea...+mä+aikanani+olisin+suonut+kuulevani+enemmänkin+kristillisestä+uskosta+ja+kaikkivaltiaasta+taivaan+Isästä.+Ja+moni+tänä+päivänä+on+iloinen,+että+hänestä+on+joku+kertonut.+
Onko+sun+mielestä+tärkeämpää,+että+oppilas+tulee+päivittäin+kouluun+kiusattavaksi+kuin+että+hän+säilyttää+henkensä?
20.04.2019 08:27
Usko+ei+ole+rikos+ja+on+auttanut+moia+epätoivoisia+ihmisiä,+ja+vähemmänkin+onnettomia.+Myöskään+koulusta+pois+jääminen+ei+ole+rikos,+ja+se+on+ehdottomasti+pienempi+paha+kuin+esim.+itsemurha.++Huonot+ja+kärsimystä+tuottavat+lait+pitää+muuttaa+ja+aikuisilla+ihmisillä+pitää+olla+suurempi+halu+auttaa+lapsia+ja+nuoria+kuin+noudattaa+aivovammaisia+sääntöjä.
19.04.2019 23:34
Pohjolakodissa+Niko+oppi+alkoholinkäytön,+tupakoimisen,+hautakivien+kaatamisen,+kirkkojen+polttamisen+(tosin+tämä+ei+aivan+toteutunut)...+hän+kulki+siellä+kengissä,+joista+oli+pohjat+niin+kuluneet,+että+hän+sairastui+keuhkokuumeeseen+ja+joutui+sairaalaan.++Murrosiässä+Niko+painoi+37+kg+koska+ruokaa+sai+niin+vähän+ja+lisäksi+oli+ankaraa+pakkotyötä.+Häntä+pakkolääkittiin+uhkaamalla+tunkea+lääke+kurkkuun,+jotta+saatiin+oma+tahto+pois.+Niko+yritti+itsemurhaa+kolmesti.,+mutta+päätti+sitten+antaa+elämälle+vielä+mahdollisuuden.+Hän+sai+koppihoitoa+karkaamisyrityksistä+kaksi+kertaa+kuukauden+pätkän,+niin+että+oli+koko+ajan+vankina+ahtaassa+huoneessa+koko+tuon+ajan+eikä+päässyt+käymään+muualla+kuin+vessassa.++Tämä+totta+kai+on+aivan+järkyttävää+ja+rikollista+toimintaa,+jota+vaitiolovelvollisuuden+turvin+tehdään.+:'(
24.03.2019 14:48
Kyllä+sinne+voi+joutua+ihan+ilman+rikoksiakin,+kuten+suoraan+synnytyslaitokselta+vanhempien+narkomanian+takia+huostaan+otettu+Niko+Koivumäki:++https://www.youtube.com/watch?v=6KAlEPu5m7c&t=97s
24.03.2019 14:43
Nosto
10.05.2018 23:00
Ai+niin+kannattaa+myös+kuunnella+netistä+hyvää+hengellistä+opetusta+ja+esim.+hengellistä+musiikkia,+jos+on+voimat+pois+niin+ettei+vaikka+jaksa+lukea.+Todella+hyvä+ja+terapeuttinen+kristillinen+opettaja+on+Tapani+Suonto.+Löytyy+YouTubesta+hänen+opetuksiaan+paljonkin,+tosi+armollinen+opettaja.+Heidän+seurakunnallaan+on+myös+hyvä+oma+netti-tv+www.oneway.tv.+:)
Joskus+joutuu+etsimään+paljon+ja+eri+kanavia+käyttäen...+Jumala+on+luvannut+auttaa+niitä,+jotka+häntä+tosissaan+etsivät:+"Te+etsitte+minua+ja+löydätte+minut,+kun+te+etsitte+minua+kaikesta+sydämestänne."+(Jeremia+29:13)+
Mulla+ei+ollu+vaihtoehtoja.+Tsemppiä!+Rukoilen+puolestasi+milloinseaputulee!
05.05.2018 16:09
Joo+no+täällä+näyttäs+olevan+aika+hiljaista,+mutta+muissa+ryhmissä+täälläkin+on+muistaakseni+ollut+ja+toki+pitkin+nettiä.
18.04.2018 00:22
No+tuskinpa+lapset+ja+työkaverit+huvin+päiten+syyllistävät+joten+he+saakoot+vapaasti+kertoa.+Ja+monin+paikoin+ovatkin+kertoneet,+ainakin+lapset.
11.04.2018 19:06
Ei+tarvi+nimillä+kertoa!+Vaikka+se+aina+parempi+olisikin,+mutta+nimetönkin+kertomus+on+aina+parempi+kuin+ei+mitään.
07.04.2018 17:44
Oon+tällä+nimellä+fb:ssa,+sinnekin+voit+yv:nä+kertomuksesi+lähettää+niin+pistän+eteen+päin!
04.04.2018 20:01
1 / 7