Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
juha.v.nieminen
profiilit
juha.v.nieminen
juha.v.nieminen
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
34
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ihmeellistä+puppua+tukien+määrästä!+Taas+trolli+jolle+miljardi+on+sama+kuin+biljardi.+Ei+tarvitse+vastata,+kiitos.
10.06.2016 16:44
Hienoa, olet ratkaissut Suomen ruokahuollon! Ja 2,9miljardia vaikka sinulle palkkioksi hyvästä neron leimahduksesta!
14.05.2016 23:24
En tiedä mitä maanviljelijät asiasta ovat mieltä mutta minä tilastoista luin että kalliiksi tulee tuontiruoka (se on muuten tuettua ruokaa). Niinhän se on että sähkö tulee töpselistä ja ruoka kaupan hyllyltä. Ei siinä tarvitse mitään laskea. Paitsi alleen!
14.05.2016 23:22
Jos maatalous kopetettaisiin kokonaan Suomesta jouduttaisiin ruoka ostamaan kokonaan ulkomailta. Elintarvikemenot per ihminen on n 2350€ vuodessa. Suomi sitten ottaisi velkaa joka vuosi n 4-6 miljardia, jotta voisi ostaa ruokaa ulkomailta! Vai miten rahoitus onnistuu? Hyvältä kuullostaa, vai mitä?
13.05.2016 12:46
Hei! Tietääkö joku retroista jotain? Snow poistettiin, enkä ole nyt löytänyt sellaisia hyviä retroja... Mutta jos tulee jotain niin kerrottehan minullekkin? ;)
24.10.2014 19:03
Siis seonnut**
16.07.2014 11:15
Hei ''Oonko sennut'' Tyyppi... Sun toi tarina khyl muistuttaa mun kokemuksii... En ole jaksanut selvittää tuota ''muodonmuuttaja'' Hommaa... Totesin vain sen olevan pelkkää näkyä... D: ...
16.07.2014 11:13
... Minä oletan, et täält lähtis kaikki tammoset jotka EI usko siihen. Ei sil ärsyttäväl ''Lähe pois jos et usko!'' Tyylil, vaan oletan teil olevan parempaa tekemistä ku toisten mielipiteitten väärentäminen...
16.07.2014 10:59
Kyllä minäkin olen tästä kummajaisesta kuullut. En tottapuhuen tiennyt sen olevan... Öh.. Kuuluisa? Luulin että ain minä ja kaverini voimme tuntea sen... D:
16.07.2014 10:54
Tanskalaiset ryminällä Suomeen!
Agrimarket -kaupan myyntiä Tanskalaisille perusteltiin sen olevan Suomalaisen viljelijän kannalta paras ratkaisu.
Niinpä niin, kuka tähän soopaan uskoo,
Tanskalaisetko tänne tulevat katsomaan suomalaisten viljelijöiden etua?
Eipä muuta tällä kerralla!
13.09.2012 12:27
Itsekin olen varautunut vankilareissuun tai mikä h.......kirous onkaan odotettavissa, mutta.....en sahaa omaa oksaa.... enkä halua antaa monopoli-ostajille yhtään lisätietoa. Kovasti kyllä ahdistelevat!
Vastoin PPT: järjettömiä ennusteita viljan hinnat pikkusen nousseet myös Suomessa viime viikolla. Ranttali tänne tulee!
Pitäkää varanne!
Eipä muuta tällä kerralla....
22.07.2012 17:05
Hitaasti nousee Suomen viljojen hinnat... jännittävää kun puhutaan globalisaatiosta mutta....ei koske Suomen viljakauppaa.....Ehkä nyt tulee opetus "kantapään kautta"
.Kauppa osaa pitää viljan hinnat matalina kun lukevat TIKEn tilastot; tietävät täsmälleen paljonko viljaa on varastoissa!
Kannattaakohan näitä viljamäärä tietoja TIKElle antaa?
Eipä muuta tällä kertaa!
Toivotan hyviä puinteja!
17.07.2012 17:32
Usa:n vehnäfutuuri-pellet ihan liekeissä, futuurien hinnat nousseet ihan simona viimeisen 2 viikon aikana. ..kutakuinkin 23%
Hamburgin viljapörssissä viimeisen kahden viikon ajalla jo kaksi n.10€ korotusta vehnän tonnihintoihin.
Täällä Suomessa Arkimarket päivitti tänään vehnän hinnat. Viimeisin päivitys olikin 4.6.2012. Uusi päivitys 3.7.2012.....EI MUUTOSTA HINTOIHIN!
Ja hallinto katsoo hyväksyen tämän rosvouksen!
Kiitos kannatuksesta, tässä kaikki tällä kertaa!
03.07.2012 22:23
HYVÄÄ JOULUA, METSÄVELI!!!
Terveisin nimimerkki "vehnät vielä varastossa"
24.12.2011 21:41
2 / 2