SyntinenKusipää

Aloituksia
13
Kommenttia
56
- Mitä kursseja täytyy olla suoritettuna, että aineeRiittääkö, että pakolliset kurssit on suoritettu? Pitääkö suorittaa myös syventävät? Ja mikäli pitää, täytyykö suoritta2222
- Lestan metsästysOmituisia massoja lestamuksuja kaupungilla näkyny nyt ku koulut alkamassa. Ampuminen lienee parasta uhan välttämisen var0156
- Missä vaiheessa alettiin käyttämään sanaa "pizza"Tuntuu, että sanaa "pitsa" käytettiin paljon enemmän ennen. Nyt vaikuttaa siltä, että on tuuria jos löytää sanaa netistä4481
- Tarvitaanko lukiossa läppäriä?Eli oon syksyllä menossa lukioon ja ois kiva tietää, että tarvitaanko siellä läppäriä?3257
- MerkonomiksiElikkä oon tulevana vuonna (2017) menossa amikseen ja kiinostaisia tietää minkalaisia töitä merkonomeille on ja minkälai0136
- Jatkokoulutus mahdollisuudet lähihoitajalleElikkä lähden ensi vuonna lähihoitajaksi opiskelemaan oulussa ja kiinnostais, että mitä vaihtoehtoja sen jälkeen ois tar2452
- Dbrand skinien asennusTarjoaako Gigantti, Verkkokauppa tai joku muu liike puhelin skinien asennusta? Olen käynyt panssarilasin verkkokaupassa0188
- Tiukka esinahkaElikkää oon 15v poika ja olen siinä uskossa, että esinahkani on liian tiukka, sillä se ei kääriydy terskan tieltä pois.2259
- Käsipalloa amatöörilleOlen 15v poika Oulusta... Olin kiinnostunut siitä, että millaista tarjontaa tälläiselle amatöörile olisi, kun olen viimm0130
- 12213
- 2168
- 15v kaveri skooterin perässäTäytin tossa toukokuussa 15 ja oon tässä mietiskelly mopokortin laittamista... Aluksi ajattelin ettei tuu käyttöä, mutta6202
- Kysymyksiä kristityilleMinulla on muutama kysymyssä tässä kritityille... Itsekkin olen ennen ollut luterilainen ja kuulunut kirkkoon. 1. Jos t3165