Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Joolaatiiii
profiilit
Joolaatiiii
Joolaatiiii
Vapaa kuvaus
Aloituksia
7
Kommenttia
6
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
AI+mitä+teen.+Siis+kevät+meni+töiden+jälkeen+vain+miettiessä+mitä+tein+väärin.+Salibändyä+onneksi+pelaan+kohtuudella.+Otin+riskin+ja+muutin+uuteen+duuniin+uudelle+paikkakunnalle+etelään.+Mut+perhanan+yksinäistä-nyt+tää+on+ollut.+Nyt+olen+päättänyt,+et+syksyllä+keksin+jotain.+Näin+toivon+ainakin+tai+sais+edes+ystäviä+lähistöltä.
26.07.2017 00:56
Juuri+näin.+Molempien+pitäisi+nielaista+ja+ottaa+laiha+sopu,+niin+voi+jatkaa+elämää.
toki+nainen+saa+lapset+yleensä+aina,+vaikkei+lasten+etu+monesti+olekaan.
Äiti+on+aina+hyvä+äiti+ja+isä+huono+isä,+josta+ero+johtuu,+valitettavasti.
Sit+äiti+alkaa+kiristää+lapsien+kautta+ja+kertoo+kuinka+hyvä+äiti+olikaan.
Mut+kun+talous+romutetaan+niin+kummankin+uusi+startti+vaikeutuu.
Kyl+monesti+tuntuu+et+ihminen+on+maailman+tyhmin+nisäkäs.
25.07.2017 10:47
Moi.+Sinussa+ei+ole+mitään+vikaa.+Olet+hieno+vanhempi+ja+tarvit+tasapainoisen+kaverin+ja+kunnioituksen.+Olet+upea.+Täällä+helppo+tyrmätä+anonyyminä.+Lähde+pois+tuollaisesta+suhteesta.+Naisena+saat+lapset...
Itsellä+ero+tuli+1.5+vuotta+sitten+vaimo+otti+lapset,+eikä+antanu+nähdä+koko+aikana,+mut+nyt+lapset+tuli+kahdeksi+viikoksi+minulle.+Välimatkaa+on+800km.+olemme+leikkineet+kohta+kaksi+viikkoa+ja+tehneet+kaikkea+kivaa.+Olin+ennen+eroa+isä+joka+touhusi+lasten+kanssa+joka+päivä,+tein+ruuat+ja+huolehdin+kodin+ja+oli+hyvä+työ+ja+uusikin+on+sitä.+Ennen+eroa+vaimoni+opiskeli+illat+ja+meni+uuden+rakkauden+perässä+ehkä+pois.
Ero+lapsista+otti+henkisesti+todella+koville,+kun+joka+päivä+vain+miettii+lapsia...Ja+aika+yksin+ilman+toista+puoliskoa.
Mutta+hienointa+on+lapset+ollu+nyt.+8+vuotias+tyttö+ja+vanhempi+poika+roikkuu+kaulassaan+koko+ajan.+Kävelemme+käsikädessä,+syömme+torilla+jäätelöä,+pelaamme+pihalla+ja+nauramme.+Voitte+vain+kuvitella+mistä+tuntuu+kun+lapset+sanoo+et+emme+muistanutkaan+kuinka+ihana+isä+meillä+on.
Kasvoi+kaksi+metriä+ja+jaksan+noilla+syleillä+ja+halauksille+pitkään.
Erossa+tärkeintä+on,+ettei+pelata+lasten+kautta,+eli+ei+haukuta+toista+vanhempaa+lapsille.
Ps.+Kävimme+yhdessä+ostamasa+lasten+äidille+tuliaiset+ostamassa.
23.07.2017 11:28
No+moi+ymmärrän+huolesi,+mut+olen+mies+ja+tuotannonjohtaja...
12.06.2017 20:54
Heh+heh,+voi+kirjoitusvirheeni!
16.07.2016 11:24
Oho...+No+ny+nauran+itsekin.+Miehelle+naikkosesta.
12.07.2016 20:44
1 / 1