Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
however
profiilit
however
however
Vapaa kuvaus
Aloituksia
23
Kommenttia
3139
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Onhan+se+nyt+jo+tehty+kaikille+hyvin+selväksi,+että+kaikki+arvot,++asenteet+ja++mielipiteet,+jotka+poikkeavat+suomalaisten+erityisesti+sen+eliitin+asenteista,+ovat+vääriä+ja+niistä+on+tehtävä+loppu.
Kyllä+suomalainen+media+toimittelijoineen+on+se,++joka++tietää+ja+on+oikeasssa++kaikessa,+sietäisi+vain+niin+unkarilaisten+kuin+venäläistenkin+propagandistien+tulla+imemään+tätä+suunnattoman+erinomaista+pisa-oppia+tänne+maailman+onnelaan.
Jos+human+intrest-stoorit,++joista+mm.+lehdistön+palstat+pääosin+täyttyvät,+ovat+sitä+kuuluisaa+sananvapautta,+niin+luulisi++jo+pöljempienkin+silmien+aukeavan,+että+kaikki+maailmassa+ei+ole+vain+sitä+yhtä+ja+ainoaa+facebookia.+
Täytyyhän+täällä+vielä+muutakin+olla.++Kyllä+se+kertoo+paljon,+kun+kuvitellaan+ja+uskotellaan+kaikkien+olevan+kiinnostuneita+vuodesta+toiseen+kirjoiteltavista+julkisuudenkipeistä+henkilöistä+ja+että+ne+kattaisivat+tutkivan+journalismin+ammottavan+aukon.
Se+ei+ole+tutkivaa++journalismia,+että+ollaan+valmiita+haukkumaan+tai+jopa+tavallaan+sulkemaan+ulkopuolelle+(tyyliin+ylenanti)++eriävää+mielipidettä+edustavat++ihmiset,+maat,+kansat+tai+ryhmittymät.+++Se+on+suuren+luokan+sivistymättömyyttä+ja+vielä+suuremman+luokan+tyhmyyttä.++
Ja+kuinka+usein+tuo+tyhmyys+onkaan+johtanut+isompiinkin+konflikteihin.
19.07.2019 08:51
Niinpä+ja+sitä+ihmisarvoa+jakaa+kela+ja+sossu+siihen+päälle+vielä+lisää+harkinnanvaraista+ihmisarvoa,+että+sitä+varmasti+riittää.
18.07.2019 15:22
Niin+kauan+kun+tuo+narsismi+pysyy+kohtuuden+rajoissa,+se+ei+ole+sairaus,+mutta+siinä+vaihessa+kun+narsisti+ei+omaa+minkäänlaista+itsekriittisyyttä+omaa+toimintaansa,+käytöstään+ja+sanomisiaan+kohtaan,+se+on+vakava+mielisairaus.
Ja+mielisairaushan+puolestaan+on+sairaus,+jota+potilas+itse+ei+tiedosta.
Narsismia+nimenomaan+ruokkii+mm.+kaikkinainen++sosiaalinen+media++siellä+julkisesti+esiin+tuotuine+"minä-minä+edestä+ja+min-+minä+takaa+julkaisuineen"+ja+oman+itsensä+esiin+tuomisineen+ja+hyvänä+primus+motorina+toimii+nykyisin+media+"human+intrest"+juttuinen+,+jotka+täyttävät+lehtien+palstatilasta+kohta+varmasti+suurimman+osan,+sillä+se+on++poliittisesti+aihe,+josta+SAA+kirjoitella,+tietysti+persujen+ja+oman+kansan+vastaisen+panettelun+lisäksi.
+Narsismin+erittäin+merkillepantava+alkuunpanija++suomessa+on+parivaljakko+Bjurström/Enäkoski,+jotka+kiersivät++oppilaitoksissa+ja+työpaikoilla+saarnaamassa+minä-minä+oppiaaan.++Oppia,+johon+ei+todellakaan+kuulunut+muuta+kuin+MINÄ,+siinä+ei+juurikaan+sijaa+jätetty+niille,+jotka+ovat+mahdollisesti+MINUN+ympärilläni+tai+minun+verkostossani,+sillä+minä+olen+niin+hyvä,+ettei+siihen+muita+hyviä+voi+mahtua.
18.07.2019 15:19
Itse+asiassa+statuksella+yksittäistapaus.
17.07.2019 13:39
Ensin+olisi+hyvä+keskustella+siitä,+mitä+velvotteita+syomen+valtiolla+on+täällä+olevia+kansalaisiaan+kohtaan++ja+miksi+niitä+velvotteita+ei+ole+koskaan+varaa+toteuttaa?
Miksi+ihmiset,+joita+viimeiseen+hengenvetoon+saakka+verotetaan,+makaavat+kusisissa+vaipoissaan+vuorokausitolkulla,+miksei+heillä+olekaan+niitä+ihmisoikeuksia,+joista+meuhkataan+aina,+kun+on+tarve+päästä+kansainväliseen++keskipisteenä+paistatteluun?
Miksi+ne+verovarat+eivät+koskaan+riitä+muuhun+kuin+velkojen+maksuun,+velkojen+joita+jajtkuvasti+otetaan+lisää,+sitä+mukaa+kun+tänne+on+tarve+saada+uusia+veroilla+eläteltäviä,+mutta+loppuvat+aina+siinä+vaiheessa,+kun+niitä+tarvittaisiin+kipeästi+siellä,+mihin+ne+oli+alunperin+kerätty+ja+tarkoitettu?
Siis+miksi+suomen+valtiolla+on+velvollisuus+huolehtia+kansalaisistaan,+jotka+ovat+tieten+tahtoen+hakeutuneet+vaikeuksiin,+kun+se+ei+yritäkään+huolehtia+niistä,+jotka+ovat+elinikänsä+aikana++maksaneet+veronsa,+että+valtio+pystyisi+vastaamaan+huutoonsa+hyvinvointivaltiosta.+josta+se+niin+mielellään+toitottaa+ulospäin,+saadakseen+pään+sliityksiä+ja+kunniaa+ja+mainetta+maailmalta+samalla++kun+sisältö+mätänee+ja+haisee+päivä+päivältä+entistä+enemmän.
17.07.2019 13:36
Kun+vielä+arfrikasta+tuodaan+väkeä+rikastamaan+maata+ebolalla,+tulee+tavoite+sitä+pikemmin++päämääräänsä.
17.07.2019 13:22
Katsotaan+ja+tieten+tahtoen+tarkoituksellisesti.
Miksei+näille+kaksoiskansalaisille+ole+alunperin+tehty+selväksi+sitä,+että+maassa+vallitseva+uskonnonvapaus+tarkoittaa+sitä,+ettei+yksikään+uskontokunta+omaa+oikeutta+kävellä+toisen+yli,+millään+uskontokunnalla+ei+ole+oikeutta+loukata+toisen+ihmisen+yksityisyyttä,+eikä+aiheuttaa+uhkaa+yhteiskunnan+muille+jäsenille.
Nythän+nämä+naiset+ovat+uhmaneet+kansalaisuuden+myöntäneen+maan+lakeja+ja+normeja+ja+näyttäneet+,+että+lähtömaan+lait+ja+asetukset+enempää+kuin+moraalikaan+ei+heitä++koske+eikä+velvoita+muuhun,+kuin++ottamaan+maan+tarjoamat+taloudelliset+edut.
17.07.2019 13:11
Ja+samoilla+tuilla+porskutellaan+edelleenkin,+mitä+sitä+hyvää+tulolähdettä+hukkaamaan,+kun+siitä+ei+edes+verotusvastuuta+tarvitse+kantaa.
17.07.2019 07:42
Laiskuus+ja+kaiketi+hyvä+ylöspito+estää+kaikkinaisen+itsenäisen+ajattelun+ja+toiminnan.+
Siellä+fiksumpien+kansojen+maissa+ei+taida+"kelat"+enempää+kuin+opintotukiautomaatitkaan+toimia+kuten+täällä+tyhmempien+maassa.+Muualla+joutuu+ihan+itse+toimimaan+oman++toimeentulonsa+eteen+ja+ihan+itse+maksaman+jopa+koulutuksensa.
Joten+johtopäätöksenä+lienee,+että+tyhmyys+ja+laiskuus+estää.
17.07.2019 07:40
Kovasti+tuntuu+muilla+tyhmillä+pöljillä+olevan+halua+seurata+perässä+tänne+koko+maailman+onnelaan.
16.07.2019 16:10
No,+no+ei+ruotsi+saksalle+häviä,+jengit+kymmeniä+vuosia+terrorisoineet+vapaasti+ja+lapsesta+alkaen+opetellaan+oikean+terroristin+tavoille,+mutta+nämähän+ovat+vähän+kuin+veljeskansoja,+sieltä+saksastahan+calle+haki+itselleen+kuningattaren+vaikka+ei+ole+alkuperäinen,+mutta+sitä+suuremmalla+syyllä,+maahanmuuttaja+haluaa+jatkaa+ja+levittää+perinnettä.
Ja+ruotsilla+ja+saksallahan+pyyhki+keskenään+loistavasti+toisen+maailmansodan+aikoihinkin,+joten+kokemusta+ja+perinnettä+riittää.
Suomessa+puolestaan+on+kopioitu+ja+kopioidaan+ruotsin+kaikki+epäonnistuneet+kokeilut,+sen+sijaan+onnistuneita,+kuten+eläkekatto,+ei+suurin+surminkaan.
13.07.2019 17:30
Eipä+tuolla+ole+tuntunut+enemmälti+olevan+haluakaan+suojella+omia+kansalaisiaan,+ettei+siinä+nyt+ole+mitään+uutta.
13.07.2019 17:15
Jakamaton+muille+paitsi+suomalaisille+ja+erityisesti+suomalaisille+persuille,+joihin++voi+turhautumisensa+turvallisesti+purkaa,+siitä+ei+nettipoliisi+ota+puhutteluun.
Suomalaisten+ihmisoikeuksiin+kuuluu+vain+olla+maksajan+paikalla,+niin+tulijoille,+tuotaville+kuin+eliitillekin+ja+siitä+ilosta+voivat+jatkuvasti+luovuttaa+omastaan+kuka+leivästään+kuka+lääkkeistään,+pääasia,+että++nämä+puusilmäiset+vihervasemmistolaiset+saavat+oman+agendansa+läpi.
13.07.2019 17:13
Tuo+älykköys+tuntuu+tänä+päivänä+supistuvan+niin+kaitaiseksi+alueeksi,+että+tulee+mieleen+ravihevoset+laput+silmillä.
13.07.2019 17:08
Ja+näitä+oksettavia+hyeenan+tavoin+käyttäytyviä+olioita+pitäisi+kaikin+tavoin+suvaita+ja+mielistellä.
13.07.2019 17:04
Hallituksen+kärkihanke,+joka+hoidetaan+heti+alkajaisiksi+kuntoon+ja+sinänsä+hyvä+hoitaakin,+sillä+ei+tästä+hallituksesta+ole+takeita,+onko+sitä+kovin+pitkään+edes+olemassa.
12.07.2019 16:18
Eikö+kela+ole+pitänyt+matusta+huolta,++asiaan+täytynee+hetimiten+puuttua+ja+asettaa+toimikunta++pohtimaan,+kuinka+mukavuusalueita+voidaan+kasvattaa.+
Kyllähän+siihen+joku+vero+löytynee+ratkaisuksi.
Kunhan+se+rinne+saa+ensin+hoidettua+terroristiporukan+kotiin,+niin+eiköpä+tuollekin+matu-paralle+saada+paremmat+toimeentulot,+ettei+joudu+kadulta+niitä+hakemaan.
12.07.2019 16:17
Eipä+tuolla+ruotsiin+tulleiden+alkuperäismaissakaan+ole+tainnut+suuremmin+mitään+teollista+toimintaa+olla,+lapsien+lisäyksen+lisäksi,+joten+kulttuuri+on+lopulta+päässyt+päämääräänsä+ja+löytänyt+uuden+kotimaan,+lopullisesti+kotoutunut.
12.07.2019 16:13
Eihän+täällä+pystytä+auttamaan+omankaan+kansan+tarpeesssa+olevia,+ei+vaikka+verot+heiltä+on+peritty+säntillisesti.+
Se+ei+ole+juuri+sitä+auttamista,+että+ollaan+kourat+toisten+taskussa,+mutta+tarvittaessa+taskujen+sisältö+onkin+jo+siirtynyt+tavoittamattomiin.
Mitenkäs+ne+laillisuus-+ja+ihmisoikeuskysymykset+tässä+tapauksessa+menivät?
Ai,+eivät+siis+koske+lainkaan+suomalaisia,+siitä+ei+ole+kansainvälistä+sopimusta+allekirjoitettukaan.
12.07.2019 16:09
Juu,+mutta+ainakin+täällä+etelässä+tänään+jo+lämpeni+TAAS++muutamalla+asteella,+ollaan+jo+viidessätoista,+ei+palele+enää+varpaita.
12.07.2019 16:03
36 / 157