Kurkunleikkaajien teurastamo paljastui

Anonyymi

13

<50

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuuluu rauhanuskonnon tapoihin tämä. Sen takiahan he tykkää leikellä myös ihmisiltä päitä irti, se on joku fetissi, että uhrin täytyy tajuta se hetki kun henki lähtee ja kipu on myös kuvioissa, se on rauhanuskonnon tae!

• Ja jos ei satu juuri oikealla hetkellä olemaan sapeli viitan alla, niin mikä tahansa tappoväline kelpaa, kuten AVA:n testikanavalla uutisessa 20.7.2019, jossa joku oli tyhmyyttään katsonut pahasti näitä maan perillisiä ja tulevia hallitsijoita.
        Tästähän ei tietenkään valtakunnan virallisella medialla ollut minkäälaista uutisointia. Meneehän tämä kansan vaihto aluksi näinkin, kunnes saadaan pelastettua ebola välimereltä, joka puolestaan harventaa näitä pahasti katsovia paljon tehokkaammin.
        Onko nämä pelastuspartiot muuten rokotettu tautia vastaan?

http://www.mtvtekstikanava.fi/new2008/113-01.htm

• Anonyymi

Sairaita ovat kiinalaisetkin, leikkaavat uroksilta peniksen elävänä irti, että tehoaisi muka paremmin impotenssiin. Sairaat ajatukset niitä kiihottaa, eihän siinä peniksessä mikään muu vaikuta.

Musut ilmeisesti kateellisia muiden älykkyydestä ja ulkonäöstä, saa pikkupippelin jöpöttämään kun katkovat kauloja.

• Rauhanuskonnon Taee palasi saikulta politiikkaan...

• Anonyymi

nykyin ne ilmoittavat olevansa ihmisoikeuksien kunnioittajia

• Anonyymi

Aika hyvä ruokahalu ja paljon ystäviä kun syövät itse tuollaisen määrän elukoita.

Tai sitten tavaraa toimitetaan pitseriamafialle ilman kuitteja tai kirjanpitoa verovapaasti vailla minkäänlaista viranomaisvalvontaa.

• Anonyymi

Syökää lisää pitsaa ja kebabia näissä etnisissä ravintoloissa. Voitte saada vaikka pitserian vc:ssä teurstettua lammasta.
        Itse en näiden paikkojen ovea aukaise.

• Valvontaa, sehän on rasismia, loukkaa uskonnonvapautta ja ihmisoikeuksia.
        Suomalaisilla täytyy olla valvontaa, suomalaisillahan ei ole ihmisoikeuksia edes elinkustannuksia vastaavaan toimeentuloon.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Vassu viher hönö poistaa taas. Onhan tässä kyse lihasta, jota on kiva syödä krapulaan. Mitäs siitä aatteesta.

• Anonyymi

Pohjanmaahan on sitä eliitin keskusaluetta missä raha revitään vaikka mummon nahasta. Kaikki kelpaa jopa terroristit innolla asutetaan.
      Turha myöskään syytellä niitä susia kyllä meillä on täysihoidossa ihan poliitikkojen suosimia raatelijoita.

• Anonyymi

Jumala tulee paljastamaan kaikki terroristikeskukset, lasten uhraajat , pedofiilieliittiringit , ihmiskauppiaat , huumekeskukset poliitikot johdossaan.

Vaikka sensuroisitte maailmanloppuun asti niin heidän tuhonsa tulee olemaan sama kuin hitlerin tuho.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      63
      5032
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2289
    3. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      63
      2190
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      222
      2163
    5. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      218
      1383
    6. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      19
      1324
    7. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      89
      976
    8. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      47
      953
    9. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      66
      897
    10. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      12
      879
    Aihe