Vuonna 1951 syntynyt mies joutui perjantaina 14.6 kauppareissullaan Länsimäessä, Kuntokujalla ryöstön uhriksi. Poliisi on julkaissut kuvat epäillyistä ja pyytää yleisövihjeitä.
PÄIVITYS:
Itä-Uudenmaan poliisi julkaisi eilen aamupäivällä tiedotteen ja kuvan epäillystä koskien Vantaan Länsimäessä 14.6. tapahtunutta ryöstöä. Epäilty tekijä on nyt tunnistettu ja Itä-Uudenmaan poliisi jatkaa tapauksen tutkintaa. Poliisi kiittää kansalaisia saamistaan yleisövihjeistä.
EmVeeLehdessä kuva matusta.
Matu ryösti vanhuksen länsimäessä
14
<50
Vastaukset
Eikö kela ole pitänyt matusta huolta, asiaan täytynee hetimiten puuttua ja asettaa toimikunta pohtimaan, kuinka mukavuusalueita voidaan kasvattaa.
Kyllähän siihen joku vero löytynee ratkaisuksi.
Kunhan se rinne saa ensin hoidettua terroristiporukan kotiin, niin eiköpä tuollekin matu-paralle saada paremmat toimeentulot, ettei joudu kadulta niitä hakemaan.- Anonyymi
Kulttuuri velvoittaa ryöstämään vääräuskoisia.
- Anonyymi
No autoilijoita voi aina verottaa niin samalla maailmakin
pelastuu.
Liikkukoot polkupyörillä.
Maksamme velkaa: Orjalaivojen terva, AH, ym,ym. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kelatkaa! Itse tulevat vääräuskoisten maahan elätettäväksi ja sitten rötöstelevät! Miten sairas ja vastenmielinen kulttuuri!
Pelkkä toteamus, eti tarvitse vetää palkokasvia nokkaan! Anonyymi kirjoitti:
Ja näitä oksettavia hyeenan tavoin käyttäytyviä olioita pitäisi kaikin tavoin suvaita ja mielistellä.
- Anonyymi
Kukas ryösti ennen matuja ja samaan aikaan tapahtuvat? Tolllukoilla unohtuu omat tekemiset.
- Anonyymi
No kerro sinä! Itse en ainakaan tiedä yhtään ainoaa tapausta ennen matuja!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kerro sinä! Itse en ainakaan tiedä yhtään ainoaa tapausta ennen matuja!
Suomen vankilat ovat jo pitkään olleet pullollaan venäläisiä ja muita entisen Itäblogin alueen rikollisia.
- Anonyymi
Avomet ja vapaat likvidoinnit vaan käyntiin.
- Anonyymi
Jotain kunnioitusta pitäisi olla ikäihmisiä kohtaan, vaan ei perkule matulle taikaseinän suoma kelamaksu riitä. Onko tuhlari, kun ryöstötöihin piti alkaa, miksi ei tee oikeita töitä, vaikka rasvarina olis suoja.
- Anonyymi
Näitä vanhusten kunnioittajia on täällä jo tarpeeksi ennestäänkin, miksi niitä vielä lisää tänne halutaan.
- Anonyymi
Pitää muistaa meistä kaikista tulee vanhoja ja tää on vasta alku soitto ja fanfaari on vasta tulossa...:)
- Anonyymi
Ole hiljaa ja hyväksy monikulttuurisuus! Se on tätä päivää eikä me voida sulkea rajoja kun me tarvitaan osaajia, että suomalaisten sairaseläkkeille olisi maksajia.
- Anonyymi
Nämä tulevat syömään ja juomaan. Eivät maksamaan vaan SAAMAAN!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1662149
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu142092- 1091542
- 1221461
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4671293- 761068
- 52898
- 49891
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä229809Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa356795