Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
atmksj66
profiilit
atmksj66
atmksj66
Vapaa kuvaus
Aloituksia
4
Kommenttia
3
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Voi+hyvänen+aika+noita+sinun+kommenttejasi+oli+ihan+pakko+oikaista+niitä+.+Ensinnäkin+ei+sinulla+nähtävästi+itselläsi+kovin++hyvin+mene.+Niin+olin+tosiaan+-70+luvulla+kotiäitinä+ihan+omasta+tahdostani+ja+lapsia+oli+neljä.+Myöhemmin+olin+tosiaan+töissä+ja+rakensimme+talon+ym.+ja+nykyinen+taloudellinen+tilanteemme+on+ihan+hyvä,+etelässä+käydään+muutaman+kerran+vuodessa,+samoin+itse+rakennetulla+mökillä.+Lapsista+sen+verran,+että+kaikilla+on+hyvä+koulutus+yliopisto,+korkeakoulu+tms.+lisäksi+kaikilla+vakinainen++työ+ja+hyvä+taloudellinen+tilanne+ja+ovat+vielä+aika+ahkeriakin+että+ei+siitä+ole+näyttänyt+oleva+ainakaan+haittaa+että+jo+peruskouluikäisinä+tekivät+pikku+hommia.+En+nyt+viitsi+enempää+kehua+että+en+en+aiheuta+enempää+kateutta!
11.04.2020 13:19
Voihan+sitä+nykyään+tuollaisiakin+perheitä+olla,+mutta+onhan+heillä+kuitenkin+perheen+isä+työssä+ja+voivathan+lapset+pärjätä+hyvinkin+elämässään+riippuu+siitä+miten+vanhemmat+pystyvät+heitä+ohjaamaan.+Nykyisin+on+kyllä+kaikenlaisia+tukia+perheillä+mahdollista+saada,+toisin+oli+-70+luvulla+kun+itse+olin+kotiäitinä+niin+meillä+oli+ainoastaan+miehen+palkka+ja+kun+asuttiin+jonkin+aikaa+vuokralla+niin+silloin+saatiin+vähän+asumistukea,+siihen+aikaan+ei+esim.+vaimo+saanut++työttömyyskorvausta++jos+mies+kävi+työssä.+Lapset+hoidin+kotona+ja+kyllä+se+oli+täyttä+työtä,+ainakin+minulla,+ei+ostettu+valmisruokia+eikä+vaatteitakaan+usein+ostettu+vaan+tein+itse.++Meidän+lapset+tottuivat+jo+kouluiässä++tekemään+töitä,+mainosten+jakoa+ja+kesäisin+puutarhatöitä+maatiloilla+yms.+ja+hyvin+ovat+nyt+aikuisenakin+pärjänneet,+kaikilla+on+hyvä+työ+ja+kaksi+on+yrittäjiä.+Kotiäitiys+ei+todellakaan+ole+lasten+kannalta+huono+asia.
08.04.2020 11:19
Sitä+juuri+tarkoitin+että+ruoka+tuppaa+menemään+usein+henkitorveen.
22.10.2019 16:44
1 / 1