Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pieris
profiilit
Pieris
Pieris
Vapaa kuvaus
Aloituksia
27
Kommenttia
371
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Selvisin,+aanus+valkaistiin+ja+tyyny+joutui+kriisiterapiaan.+Mihin+tehdään+seuraava+isku+biologisin+asein?+Tuletko+Louheen?
08.01.2018 23:13
Salis,+nyt+on+onkelma.+Istuin+paljaalla+perberillä+tyynyn+päällä+ja+nyt+tyyny+haisee+persiille.+Onko+vielä+toivoa+tyynyllä?
07.01.2018 18:17
Ehdin+lukea+viestisi+ennenkuin+mode+taas+silppusi+sen.+Sitä+vaan+piti+sanomani+että+sä+olet+koko+ajan+kuolemassa+mutta+et+kuitenkaan+kuole.+Sitkeä+sissi+olet.+Tuo+salapaskominen+on+varmaan+niin+innostava+harrastus,+että+pitää+sut+vastustuskykyisenä.+Kunpa+minäkin+pystyisin+samaan.+Olet+idolini.+Vielä+jonain+päivänä+minäkin+kyyristyn+Turussa+Louhen+parkkiluolan+uumeniin+ja+vapautan+ensimmäisen+valtterini.+Sitä+ennen+keskityn+pieremään+Louhen+hisseihin+suolikaasuja.+Jonkunhan+sekin+on+tehtävä.+Sitä+mietin+kyllä,+että+kun+minusta+aika+jättää+niin+kuka+alkaa+hoitaa+näitä+Pieriksen+tehtäviä?+Olisiko+nyt+viime+hetket+lisääntyä?+Löytyykö+isäehdokkaita?+Saa+ilmoittautua+än+yy+tee+nyt!
04.01.2018 22:18
Kakka+tuli!+En+ehtinyt+viettää+kakatonta+tammikuuta+kovin+kauaa.+Vapautin+saaliin+putken+mutkaan.+Syntymän+ihme.
Raks.
03.01.2018 11:26
Kiitos,+ruskeaa+uutta+vuotta+sinulle.+Odottelen+tässä+vuoden+ensimmäistä+kakkaa.+Lupaan+raportoida+kun+se+tulee.
01.01.2018 20:34
Vasta+muutama+tunti+töissä+tänään+ja+asiakkaan+vessassa+kaksi+kertaa+lannoitettu.+Tämä+päivä+vaikuttaa+hyvältä.
Niin+ja+mulla+on+hiivasieni+kroonisena.+Ilman+housuja+se+risteilee+pitkin+lattiaa.+Haittaakse?
29.12.2017 11:15
Jaahas,+sensuuri+iskenyt+taas.+Arvaapa+Salis+olenko+täynnä+sontaa+joulun+syöminkien+jäljiltä.+Maha+oli+ummessa+pari+päivää+ja+nyt+on+lennellyt+pökäleitä+urakkatahtia.+Joulu+on+todellinen+koeponnistus+suolistolle.+Mites+Saliksen+kakka-asiat+näin+juhlakauden+aikaan?+Turussa+ainakin+haisee+pahalle,+oletko+liikkunut+täälläpäin?
26.12.2017 18:59
Otan+sinut+vihdoinkin.+Saamme+nyt+toisemme.+Tule+Talvivaaran+kaivoksen+portille.+Siellä+odotan+ruskeissa+housuissa.+Uuh.
23.12.2017 19:00
Älä+tilaa+multakuormaa+talvella.+Nyt+kun+se+multa+kuitenkin+tuli+jo,+niin+levitä+se+pihalle+ja+lannoita+hyvin.+Sen+sinä+osaat.
Pöräytin+just+uuniin,+jossa+kinkku+kypsyy.+Saadaan+kinkulle+mukavan+ruskea+pinta.
Rattoisaa+joulua+Salikselle+ja+lapsille!
20.12.2017 21:34
Haha,+nyt+Mode+poisti+tasapuolisuuden+vuoksi+Saliksen+viestit.++Pieru+ja+kakka+ovat+yhteiskunnallisia+uhkia.+Ei+tästä+muutakaan+voi+päätellä.+
Minäkin+klurr+sinua+<3
16.12.2017 20:24
Tosi+kiva+juttu+että+Salis+saa+kirjoittaa+täällä+käteenvedosta+ja+revenneistä+aanuksista,+mutta+Pieriksen+kirjoittaessa+pierun+voimalla+lentävästä+joulupukin+apurista+tulee+heti+poisto.+Eläköön+tasa-arvo.
Haistakaa+paska.
14.12.2017 10:46
Älä+hulluja+puhu,+en+ole+yli+kolme+metriä.+Olen+yli+neljä+metriä.++
Terveisiä+Linnan+juhlista,+olen+täällä+parvella+huolehtimassa+ilmanvaihdosta.+Täällä+yleensä+haisee+hiki,+nyt+juhlavuoden+kunniaksi+päätettiin+korvata+hiki+pierulla.+
Oletko+käynyt+pressanlinnassa+köntsällä+kun+täällä+on+nurkassa+ruskea+kasa?
Ruiks.
06.12.2017 19:46
Noh+noh,+minä+olen+vain+isoluinen.+Ja+sellainen+rotunarttu,+että+kirjoitan+someen+mietelauseita+"luut+ovat+vain+koirille,+oikeat+miehet+tykkää+muodokkaista+naisista!!!111111".
No+oikeastaan+hieman+valehtelin+painoani,+se+on+enää+noin+140+kiloa.+Ja+ihan+pirun+seksikäs+olen.
Arki+rullaa+tuttuun+tapaansa,+päästelin+leijoja+Turun+ylle.+Hyvällä+tuurilla+haju+leijailee+Espooseen.
Palaillaan.
28.11.2017 21:24
Heti+alkoi+kiihottaa+kun+kuvittelen+sun+kuskaavan+lapsikatrastasi+miehekkään+rekan+ohjaamossa.+Teillä+Espoossa+taitaa+olla+vähän+paremmat+olosuhteet,+meillä+tuo+soskun+Varissuon+haarakonttori+tarjoaa+vain+vatsalääkettä+pieruihin.
Pääsenkö+auton+kyytiin,+sinne+varmaan+mahtuu+kyllä?+Olen+vähän+laihdutellut+niin+en+vie+enää+niin+isoa+tilaakaan,+painan+enää+noin+150+kg.++Olen+aika+naisellinen+kaikin+puolin+muutenkin.+Et+voi+vastustaa+houkutusta,+jos+olen+peukku+pystyssä+tien+laidalla.
Ruiks.
26.11.2017 17:23
Täällä+maan+päällä+vaeltelen,+ikävä+Salista+ja+sen+hälisevää+valtterilaumaa.+Terveisiä+sinne+pilvien+päälle,+älä+saa+nyt+ripulia,+please!
Ruiks.
20.11.2017 19:34
No+hyvää+matkaa+tuonpuoleiseen+sitten+vaan.+Toivottavasti+Jumala+ei+liukastu+miinaan.+Minä+voin+hyvin+ja+ilmavasti,+pidän+meidän+paskapäiden+puolta+jatkossakin.
Ruiks.
18.11.2017 15:55
Vai+finaaliosuus,+sinä+ehkä+olet+jo+finaalissa,+mutta+mulla+on+vielä+muutama+vuosikymmen+pierimäaikaa+jäljellä.+Eikä+meitä+oteta+samaan+hoitolaitokseen+kun+niiltä+loppuisi+vaipat+heti+alkuunsa.+Pelkästään+Saliksen+vaipanvaihtoon+tarvittaisiin+oma+hoitaja.+Eikä+se+muuta+kerkiäisi+tehdäkään+kuin+raahata+sun+valtterivaippoja+roskikseen.+
Niin+että+koita+pysyä+itsenäisenä+mahdollisimman+pitkään.+Sun+hoitamisesi+maksaisi+kultaa+ja+mirhamia.
Ruiks.
13.11.2017 22:02
Ja+näin+viuhui+sensuurin+miekka+Saliksen+pään+yllä.+Ehdin+lukea+sen+viestin+ja+kyllähän+se+täyttä+syntiä+olikin.+Salis+on+kävelevä+Peeveli.+Kakkaa+sarjana+ja+juttelee+rumia.+Ettäs+kehtaat.+Mutta+silti+meidän+kaikkien+kakkakeppostelijoiden+ylijumala.+Kukaan+muu+ei+ole+tuottanut+jätettä+yhtä+paljon+kuin+Salis.+Olet+ihana.
Ruiks.
12.11.2017 20:02
Onnea+tuhansien+valtterien+isälle!+Vuokrasitko+Messukeskuksen+tätä+päivää+varten?
12.11.2017 12:35
Tuli++äsken+ripuli.+Oli+limaista+ja+liukasta.+Piti+pyyhkiä+monta+kertaa.+Ihanaa.+Olo+on+keveä.
08.11.2017 19:32
11 / 19