Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pieris
profiilit
Pieris
Pieris
Vapaa kuvaus
Aloituksia
27
Kommenttia
371
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mä+en+voi+auttaa+sua+tossa+asiassa,+mulla+on+niin+kiire+täyttää+ilmakehä+kaasulla,+että+joudun+unohtamaan+lihalliset+ilot.+Nyt+on+taottava+kun+rauta+on+kuumaa+ja+pieru+pyörii+pöksyissä.+Otsoniaukko+ei+ole+vielä+riittävän+suuri.+Sinut+ehkä+muistetaan+Jumbon+miinoittajana,+mutta+minäpäs+tuhoan+sivilisaation.+
Ruiks.
07.11.2017 21:32
Tuli+heti+yhdeksältä+kakka+asiakkaan+pönttöön.+Tuli+vauhdilla+ja+liukkaasti.+Äsken+tuli+uusi+kakka.+Hyvä+kakkapäivä.+Mites+Saliksella+pyyhkii?
06.11.2017 23:02
Kuulostaa+hyvältä.+Teen+sinusta+onnellisen+miehen.+Huomenna+menen+töihin+kakkaamaan+ja+pieremään.+Veikkauksia+mihin+aikaa+kakka+tulee+asiakaan+pönttöön?+Itse+veikkaan+klo+9-10+välillä.+Suoleni+on+hyvin+ennustettavissa.+
Saako+yliaktiivisella+suolella+eläkkeen?
05.11.2017 14:15
Kävin+äsken+päästämässä+Turun+keskustan+yöhön+ison+leijan.+Siellä+se+nyt+venkoilee+pitkin+maita+ja+mantuja.+Aamun+uutiset+huutavat+mystisestä+joukkokuolemasta+Turussa.+Kjäh+kjäh.
05.11.2017 02:28
Mode+poisti+kun+kerroin+istuneeni+asiakkaan+pöntöllä+kuraa+vääntämässä.+On+se+kumma+kun+mitään+ei+saa+sanoa.+Yritin+äsken+päkistää+uutta+kakkaa+mutta+ei+tullut.+
Ootko+sä+Salis+ummessa+kun+ei+kuulu+elonmerkkejå?
04.11.2017 01:26
Ruiks+klurr.+Taas+lentää.
02.11.2017 20:05
Tänään+väänsin+savet+asiakkaan+pönttöön.+Tuli+tahmea+liisterikakka.+Pieruja+on+lärissyt+pitkin+päivää.++Ihan+semikivat+tuotokset.+Nyt+pesin+pyllyn,+mutta+sen+jälkeen+pieraisin+jo+uudelleen.+Taas+on+tuttu+tuhnunhaju+kannikoissa.+Huomenna+kakkaan+asiakkaan+pönttöön+uudelleen.
02.11.2017 18:47
Ei+löytynyt+yhtään+vaikka+kysyin+Salis+von+Knullströmiä.+Ootko+valehdellut+nimesi+mulle?
01.11.2017 18:44
En+uskalla+laittaa+osoitetta+tänne+kun+olen+niin+seksikäs.+Saisin+vain+turhaan+liikaa+fanipostia.+Laita+sinä.
01.11.2017 17:39
Hitsi+kun+alkoi+kiihottaa+toi+lehmänpaskamaja.+Mut+jos+jatkamme+suhdettamme+virtuaalisesti+niin+koitan+keksiä+jonkun+akkainlehden+palstan.+Sitä+odotellessa+ruiks+ja+klurr.
31.10.2017 22:58
Ja+hiioihoi+ja+peppendaali+soi,+jo+kaksi+sensuroitua+Pieriksen+viestiä.+Oikeasti+Salis,+mihin+me+paetaan?
Poistakaa+nyt+tämäkin+kun+tää+viesti+on+niin+vahingollinen.
30.10.2017 21:24
Ei+voi+olla+totta.+Kerroin+ajaneeni+eilen+Helsinkiin+ja+Espoon+kohdalla+pysäytin+auton,+pyllistin+ja+pieraisin+pitkän+pierun+ilmoille.+Tämä+poistettiin.+Miksi?
Kohta+tämäkin+poistuu,+mutta+jos+ehdit+lukea+niin+se+Espoon+eilinen+savusumu+ei+johtunut+autoilun+päästöistä.
Raks.
29.10.2017 01:37
Ja+taas+Salis+kohtasi+sensuurin+miekan.+Älä+alistu,+pasko+kahta+kauheammin.+Niin,+että+mannerlaatat+liikkuvat+ja+pimeys+valtaa+maan.+Olen+tukenasi+viimeiseen+pieruun+asti.
Ruiks.
26.10.2017 00:37
Älä+unohda,+mistä+sivistys+on+lähtöisin.+Eikä+se+ole+oikeasti+ehtinyt+vielä+Espooseen+asti.+
Salis,+olemme+tuomitut+toisillemme.+Kukaan+ei+huoli+meitä.+Kävin+treffeillä+erään+kiinnostavan+uroon+kanssa,+mutta+siltä+lähti+taju+heti+kättelyssä.+Vietiin+kiireesti+sairaalaan,+joku+myrkytys+sille+tuli.+Aikoo+hankkia+mulle+lähestymiskiellon+ja+vaatii+mua+desinfioitavaksi+jätteenkäsittelylaitokselle.
Ihan+kauheeta+olla+hylkiö+kakkaperse.+Ja+kohta+ne+elatusmaksutkin+varmaan+erääntyy.+Voi+ryppynaru+sentään.+Olen+kohta+ulosotossa,+haisen+sonnalle+ja+olen+miesten+hylkimä.+Näin+ikään.
24.10.2017 18:43
Harmi+kun+me+emme+onnistuneet+lemmentarinassamme,+olen+liian+kiireinen+hoivatakseni+valttereita+kokopäiväisesti.+Pääsin+juuri+AGA:lle+töihin+täyttämään+kaasupulloja.+Kenties+ensi+kesänä+sinunkin+grillivartaasi+sihisevät+minun+pieruni+ansiosta.+Paha+vaan,+että+pulloihin+sujahtaa+kiinteitä+sattumia+toisinaan.+
Jos+tulet+toisiin+ajatuksiin+ja+Pieris+houkuttaa+niin+ilmesty+hoodeille,+enköhän+minä+sinullekin+aikaa+löydä,+kunhan+vain+siedät+välillämme+leijuvaa+lemmenkaasua.+Ethän+muuten+tupakoi,+se+ei+kannata+lähelläni.
Niin+in+laav+ja+ruiks.
19.10.2017 19:24
Kiitos+tuestasi!+Tänään+kuitenkin+tapahtui+onnellinen+synnytys,+pentu+lötkähti+vetelänä+pönttöön+ja+lähti+matkalleen+kohti+suurta+tuntematonta.
Mutta+missä+vika+kun+mun+hanuri+huutaa+GNÖÖ??+Synnytänkö+mä+jonkun+puhvelin+kohta?+Nyt+pelottaa!
18.10.2017 18:39
Salis,+mun+kakkaa+ujostuttaa.+Se+kurkkii+luolan+suulla+mut+ei+uskalla+ryömiä+ulos.+Auttaako+Koskenkorva+ja+chilimättö?+Ihan+kuin+kantaisin+suurta+salaisuutta+sisälläni.+Mun+pieni+ujo+pökäleeni.+Siellä+se+vaanii+<3
17.10.2017 21:14
https://www.vauva.fi/keskustelu/2999759/parisuhde-kaatui-pierun-takia?changed=1508087084
Ja+tässä.
15.10.2017 20:07
Salis,+mennäänkö+kommentoimaan?
https://www.vauva.fi/keskustelu/2999664/siis-onko-nykyaikana-naiselle-sosiaalisesti-hyvaksyttavaa-pieraista?changed=1508081591
15.10.2017 18:41
Millä+logiikalla+näitä+poistellaan?+Kerroin+päästäneeni+vetelän+pierun+asiakastapaamisessa,+kyseinen+viesti+poistettiin.+Miksi?
14.10.2017 00:13
12 / 19