Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pieris
profiilit
Pieris
Pieris
Vapaa kuvaus
Aloituksia
27
Kommenttia
371
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Niinpä+niin,+meitä+solvaava+viesti+saa+olla+täällä,+mutta+meidän+omat+viestimme+sensuroidaan.++Tasa-arvoa?+Tämä+poistuu....++NYT!
21.03.2018 17:18
Ehdin+lukea+viestisi.+Se+oli+taas+todella+syntinen,+joten+kannatti+moderoida.+Please+mode,+sensuroi+tämäkin,+pus+pus!
Olet+sinä+sitten+itsetuhoinen+ihminen(?)+kun+jatkuvasti+olet+kuolemassa.+Ei+nyt+kannata+kuitenkaan+päästää+kylmää+pierua,+sillä+sinua+tarvitaan+vielä+maan+päällä.+Ainakin+täällä+Turussa+keskusta+vajoaa+koko+ajan+kun+on+rakennettu+saven+päälle.+Sinä+voisit+tulla+punnertamaan+tänne+kunnon+jöötejä,+joiden+varaan+talot+voisivat+nojata.+Väännä+sellainen+moooonta+metriä+pitkä,+paksu+tanko,+joka+pitää+talon+pystyssä+vaikka+kuinka+alla+olisikin+saviliejua.+Samalla+voit+väännellä+kaapelia,+sitä+tarvitaan+rakennushommissa.
Turun+keskustaan+ollaan+rakentamassa+toriparkkia.+Kun+se+avautuu,+niin+tuletko+paskomaan+sinnekin?+Tuulahdus+Sellosta.
Mikäli+nyt+kuitenkin+olet+siirtynyt+taivaalliseen+pottakerhoon+niin+raportoi+sieltä+ajoittain.+Siellä+on+varmaan+lystiä.+Lepää+rauhassa,+kakkaa+rauhassa+<3
20.03.2018 22:47
Mieti+muuten,+minkälainen+teho(tuho)kaksikko+olisimme+yhdessä.+Lapsemme+huostaanotettaisiin+välittömästi,+sähkö+katkastaisiin+ja+torakat+ja+luteet+juoksisivat+nurkissa.+Parempi+pysyä+etäsuhteessa,+mikäli+haluamme+maailmanrauhan+säilyvän.
Joko+on+Göran+korkattu?
19.03.2018 20:21
Saat+pesää,+mutta+Göranin+kakkospesää.+Antoisaa+matkaa!
Ruiks.
19.03.2018 20:17
Poistathan+tämänkin,+mode!+Poista+jo,+olet+myöhässä,+hopi+hopi!
18.03.2018 16:53
Olet+oikeassa,+on+peruskoulun+jälkeen+koulussa+istuttu.+Kävin+Varissuon+Uli+opiston+elämäm+koulu+linjan.+Pääaineena+kakkatieteet,+sivuaineena+ympäristöterrorismi.+Lisäksi+suoritin+opintopisteitä+kemiasta+suunnittelemalla+kaasuaseita.+Käytännön+harjoittelu+oli+Turun+viemäriverkostossa+ja+Varissuon+räkälän+vessassa.
Ai+että+poliisille+tutkintapyyntö.+Siinäpä+olisikin+jos+Pieris+pääsisi+kamarille+todistajaksi+kakkajuttujen+sensuroinnista.+Mahtaisiko+sitä+kestää?
Niin+tulee+mullakin+skeidat+pöksyihin.
17.03.2018 21:28
Hyvä+Salis+ja+kiitos!+Täytyy+varmaan+minunkin+laittaa+palautetta.+On+tämä+niin+naurettavaa,+että+koko+Suoli24-foorumilla+saa+olla+vaikka+mitä+junttikuraa+ja+solvaamista,+mutta+kun+kaksi+harmitonta+hullua+sanailee+kakkahuumoria,+niin+se+sensuroidaan.+Kenelle+tässä+tehdään+pahaa?
Ruparesori+vuotaa+aina,+ei+sitä+saa+umpeen.+Nyt+kun+pääsiäinen+koittaa+niin+ajattelin+tiputella+muutaman+Kinderin+pitkin+Turkua.+Tuletko+mukaan+hankkeeseen?
17.03.2018 15:10
Toivotonta...+mode+on+jo+valmiina+taas...
14.03.2018 20:26
Loin+faniosoitteen,+mutta+tuleekohan+sinne+paljon+postia+muiltakin+hulluilta+kuin+Salikselta?+Onko+tarvetta+Pieriksen+fan+clubille?
14.03.2018 00:00
Siis+mitä+sensuroitavaa+tuossa+Saliksen+viestissä+oli?!?!???+Nyt+on+taas+modella+hiekat+väärässä+paikassa.
Salis,+puolustaudu,+taistele+kuin+sotamies+rannalla.+Puske+esiin+kuin+valtteri+konsanaan.+Me+kaipaamme+sinua.+Minä+ja+satiaiseni.
11.03.2018 02:48
Nyt+on+tilanne+päällä.+Vajosin+depressioon+tuon+gigolon+jäljiltä++ja+päätin+kävellä+junan+alle.+Kävelin+raiteilla,+odotin+mestausta.+Juna+lähestyi+jo,+mutta+sitten+tapahtui+odottamattomia.+Tuli+vahingossa+pieru+ja+siinä+sivussa+maa+tärisi+siten,+että+kiskot+vääntyivät.+Siinä+katselin+kun+edessäni+vaunukaupalla+ruumiita+lenteli+pellolle.+En+onnistunut+surmaamaan+itseäni,+mutta+montakymmentä+muuta+meni.
Salis,+miten+selitän+tämän+parhain+päin?+Nyt+on+kiire!
10.03.2018 14:43
Salis,+lankesin+auervaaraan.+Olin+sen+mukana+Dubaissa,+lentäjä+kun+kuulemma+oli.+Lupasi+mulle+sopimuksen+mallitoimiston+kanssa+jos+annan+sille+pimskaa.+Minähän+annoin+ja+ainoa+mitä+sain+on+syfilis+ja+menetetyt+luottotiedot.
Olen+palasina.+Miten+voin+ikinä+luottaa+miehiin+enää?+Se+mies+oli+pitkä,+tumma+ja+jykeväleukainen.+
Se+sanoi+lisäksi,+että+mä+haisen+pahalle.+Mielestäni+tuoksun+hyvälle.+Mitä+mieltä+olet?
Rakasta+minut+ehjäksi+ja+osta+mulle+lääkkeet.
Kirvelemisiin!
07.03.2018 16:52
Menikö+finaaliin+asti?
Älä+ainakaan+valttereita+pakasta,+saat+murhasyytteen.+Miten+muuten+sun+valtsut+saa+alkunsa,+kasvaako+ne+siittiöistä?+Vai+peräpukamista?+Perhepizzasta?+Kerro+oi+rotuvalio.
Pusruiks.
28.02.2018 01:14
Kylläpä+nyt+poistellaan.+Modella+taas+känkkäränkkä+päällä.+Pidä+lippu+korkealla+Salis+rakkaani!
25.02.2018 00:14
Nyt+tuli!+Pirusti+myöhässä.+Sisäinen+kelloni+on+sekaisin.+
Ruiks.
24.02.2018 02:21
Salis,+mun+kakka+on+myöhässä.+Tulee+yleensä+aamupäivällä.+Nyt+ei+tullut.+Mikä+neuvoksi?
23.02.2018 12:37
En+voi+jättää+Varissuon-kotiani.++Täällä+on+oma+torakkafarmini,+jota+ruokin+sydänverellä+päivittäin.+Lisäksi+seinät+ovat+ruskistuneet+aika+kattavasti,+koitan+piileskellä+isännöitsijää+tämän+asian+takia.+Olen+sidottu+pierukaasuiseen+kotiini.+Positiivisena+puolena+pitää+sanoa,+että+rottia+ei+ole+kun+ne+pyörtyy+heti+kynnyksellä.+Onko+sinulla+vinkkilää+antaa+miten+pääsen+vastuusta+jos+jään+kiinni+tästä+asunnon+pierustamisesta?+
Vedän+kaihtimet+eteen+taas.+Surullisin+miettein.
22.02.2018 21:12
Minä+se+vasta+olen+kova+pierijä.+Narinaa+klurrr+ruiks.
19.02.2018 21:45
EDUSKUNTA+käy+tänään+tiistaina+paskakeskustelun+pierustelulakipaketista,+joka+antaisi+toteutuessaan+ulostelupoliisille+ja+suolustusvoimille+nykyistä+laajemmat+paskomisvaltuudet.
Hallituksella+on+edessään+kova+ponnistelu+vakuuttaa+haisevat+opposiittiöpuolueet+siitä,+että+pökäleen+synnytys+tulisi+suorittaa++nopeutetussa+kakkaamisjärjestyksessä.
19.02.2018 21:43
Älä+sure,+rakkaani.+Ehdin+lukea+kuitenkin+viestisi.+Nyt+ensiapuna+suosittelen,+että+teet+kantelun+hallinto-oikeuteen.+Vaadit,+että+lentokoneelinen+valttereita+lennätetään+heti+takaisin+Suomeen.+Sitten+vaadit+vahingonkorvauksia+miljoonakaupalla,+korvauksiin+sisällytetään+pari+perhepizzaa+ja+leka+tiukkaa.+Serlaa+myös.+Tämän+jälkeen+elelet+herroiksi,+kosit+minua+ja+lähdetään+viettämään+suurperheenä+loppuelämäämme+etelän+aurinkoon.
19.02.2018 20:27
9 / 19