Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
antarcticanaarrelehtonen
profiilit
antarcticanaarrelehtonen
antarcticanaarrelehtonen
Vapaa kuvaus
Aloituksia
6
Kommenttia
458
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Suomessa+on+Kuopion+metsissa+salaisuus,+siella+on+mikrovaltio+nimelta+Fabricpond+Southend+Snakelake,+josta+ei+kukaan+ulkopuolinen+tieda+mitaan+paitsi+mina,+ja+nyt+myos+taman+salaliittoteoriapalstan+lukijat.
Tama+viesti+on+poistettu+saantojen+vastaisena.
17.01.2017 01:54
Tassa+seuraavaksi+kevennyksena+hieman+erilainen+salaliitto.
Ilta-Sanomat+13.+1.+2017
HS:+Joukko+lukiolaisia+karkasi+koulusta+Ruotsin-laivalle+juhlimaan+–+rehtori:+”Viittaa+suureen+salajuoneen”
Joukko+lukiolaisia+jätti+oppitunnit+väliin+salaa+suunnitellun+bilematkan+vuoksi,+kertoo+Helsingin+Sanomat.
Helsinkiläisen+Munkkiniemen+yhteiskoulun+lukion+oppilaista+muodostuva+nuorisojoukko+lintsasi+oppitunneilta+ja+karkasi+luvatta+bilereissulle+Ruotsin-laivalle,+kertoo+Helsingin+Sanomat.
Silja+Serenade+-laivalle+torstaina+luvatta+juhlimaan+karanneet+henkilöt+ovat+toisen+vuosikurssin+opiskelijoita.
Lukion+rehtori+Aki+Holopainen+kertoo+Helsingin+Sanomille,+että+nuorten+suunnitelma+selvisi+hänelle+ja+koulun+opettajille+vasta+torstaina,+jolloin+nuoret+lähtivät+laivalle.
Holopaisen+tietojen+mukaan+risteilylle+oli+lähdössä+kaiken+kaikkiaan+79+oppilasta,+joista+osa+ei+kuitenkaan+noussut+laivaan.+Rehtori+sanoo,+että+reissua+oli+valmisteltu+salaa.
– Tämä+viittaa+suureen+salajuoneen,+Holopainen+kertoo+HS:lle.
Holopaisen+mukaan+Munkkiniemen+yhteiskoulun+lukio+ei+hyväksy+oppituntien+käyttämistä+bilematkoihin.+Lukiolaisten+vanhemmille+on+annettu+tiedonanto+tapahtuneesta,+ja+lukio+käsittelee+tempausta+joukkolintsauksena.+
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000005044640.html
13.01.2017 18:27
Suomen+poliisilla+on+menossa+Kivapuheprojekti,+jonka+mukaan+salaliittoteoriatkin+ovat+vihapuhetta,+jollaista+ei+saa+julkaista,+kuten+etta+eihan+toki+J.+F.+Kennedya+kukaan+muu+tappanut+kuin+Oswald,+eika+toki+USA:n+oma+hallinto.+Oswaldin+syyllisyys+on+kivapuhetta,+ja+USA:n+hallinnon+syyllisyys+on+vihapuhetta.+Jos+joku+epailee,+etta+USA:n+armeijan+sotilaina+Facebookissa+esiintyvat+henkilot+eivat+olekaan+USA:n+oikeita+sotilaita,+vaan+etta+he+ovat+salaliitossa+varastaakseen+ihmisten+rahat,+niin+se+on+vihapuhetta.+Ei+saa+epailla,+etta+on+olemassa+salaliittoja,+koska+se+on+vihapuhetta.+Ilta-Sanomat+13.+1.+2017:
Facebookissa+tuli+kaveripyyntö+charmantilta+”majurilta”+–+Emma,+56,+huomasi+huijarin+juonen+vasta,+kun+56 000+€+oli+mennyt
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000005043410.html
Se+on+kivapuhetta,+etta+ei+usko+salaliittoihin+ja+sen+takia+lankeaa+huijarin+ansaan,+mutta+jos+uskoo+salaliittoihin+ja+sen+takia+ei+lankea+huijarin+ansaan,+niin+se+on+vihapuhetta.+Ilta-Sanomat+13.+1.+2017:
Valesotilas+yritti+huijata+–+Tiina+vedättikin+takaisin:+”Naurettiin+ukkoni+kanssa+niin,+että+mahaan+koski”
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000005043727.html
Salaliittoja+on+myos+elokuvassa+Ciske+the+Rat+(Hollanti+1984),+kun+lauma+katupoikia+salaliittoutuu+keskenaan+ja+vainoaa+yhta+muuta+poikaa,+Ciske+the+Ratia,+aikoakseen+tappaa+hanet.+Ciske+the+Rat+ei+kuitenkaan+aluksi+usko+salaliittoihin,+joten+han+menee+istuskelemaan+yksikseen+autioihin+paikkoihin,+jolloin+katupojat+paasevat+kohdistamaan+haneen+pahoinpitelyja+ja+tappoyrityksia+ilman+silminnakijoita+ja+sivullisten+valiintuloa.+Myos+Ciske+the+Ratin+omainen+vainoaa+hanta+pahoinpitelemalla+hanta+ja+repimalla+hanen+arvokkaan+kirjansa+hajalle,+jonka+seurauksena+Ciske+the+Rat+sekoaa+kaikesta+haneen+kohdistuvasta+vainoasta+ja+listii+omaisensa+hengilta+ja+joutuu+vankilaan.+Joten+salaliittojen+tiedostaminen+kuuluu+yleissivistykseen,+ettei+kay+niin+kuin+Ciske+the+Ratille.+Linkki+elokuvaan+nimelta+Ciske+the+Rat,+jossa+on+englanninkielinen+tekstitys:
https://www.youtube.com/watch?v=SDUp0DDl72o
13.01.2017 17:31
Olen+kuulemma+taas+kidnapannut+pojan+Bulgariassa,+nyt+24.+12.+2016,+ja+"todisteena"+KGB+kayttaa+seuraavia+kuvia,+jotka+loytyvat+linkista:+
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1853816398220701&set=pb.100007770762027.-2207520000.1484303231.&type=3&theater
Bulgarian+Kommunistinen+Valtionpoliisi+KGB+ei+osaa+kertoa+katuosoitetta,+eika+paikkakuntaa+eika+valtiota,+jossa+kuvat+on+otettu,+mutta+ei+se+mitaan,+"koska+kuvat+ovat+riittava+todiste".+Linkin+kuvasarjassa+on+kuva+myos+oikeasta+pojasta,+jonka+olen+vaitetysti+kidnapannut+24.+12.+2016,++ja+kuvassa+on+hanen+nimensa,+ja+kun+katsoo+muita+kuvia,+niin+huomaa,+etta+muissa+kuvissa+on+eri+poika,+mutta+"ei+se+mitaan,+koska+KGB+sanoo,+etta+muissa+kuvissa+on+sama+poika,+niin+se+on+riittava+todiste."
13.01.2017 12:38
Kirjeenvaihtokaverini+"Ameriikan-serkkuni"+Math+Powerland+lupasi+uusimmassa+dokumenttielokuvassaan+nimelta+The+History+of+the+Flat+Earth+(joka+on+hanen+YouTubekanavallaan+nimelta+TheNASAchannel)+etta+vuonna+2020+han+menee+useiden+satojen+ihmisten+kanssa+ylittamaan+Antarctican+uudelle+maalautaselle.+Itse+en+aio+lahtea+sinne+mukaan,+koska+asun+jo+taalla+Antarctican+tuolla+puolen+olevassa+Kopiobulgariassa,+joka+on+79,000+kilometrin+paassa+vanhan+maailman+Kaakkois-Euroopasta,+joten+ei+taalta+Suomeen+tulla+ihan+noin+vaan.
12.01.2017 18:59
Myos+se+viesti,+johon+olin+linkittanyt+Math+Powerlandin+uuden+dokumenttielokuvan+nimelta+THE+HISTORY+OF+THE+FLAT+EARTH,+oli+sensuroitu.+Linkitan+sen+videon+tahan+uudelleen,+ja+katsotaan,+sensuroiko+suomi24.fi+tamankin+viestini.
https://www.youtube.com/watch?v=pUbh7u33A94
Sensurointiin+riittaa+nimeton+ilmianto,+joka+sanoo:+"En+pitanyt+ollenkaan+YouTubessa+olevasta+dokumenttielokuvasta,+joten+sensuroikaa+se+viesti+nyt+heti,+ja+jos+ette+sensuroi,+niin+kantelen+sensuuriyllapidon+tottelemattomuudesta+suomi24.fi:n+omistavalle+Aller+Medialle."
10.01.2017 14:17
Mina+olen+tehnyt+1793-sivuisen+kirjan,+johon+olen+kerannyt+tietoja++YouTubesta+ja+muualtakin+Internetista,+ja+aion+tehda+kirjastani+painetun+version+kirjapainossa,+kuten+aikaisempienkin+kirjojeni+kohdalla+olen+tehnyt,+koska+Suomen+Laki+kulttuuriaineistojen+tallettamisesta+ja+säilyttämisestä+(Act+on+the+deposit+and+preservation+of+national+cultural+materials,+1433/2007),+edellyttaa,+etta:
21+§
Aineiston+säilytyspaikka
Edellä+4+§:n+1+momentin+1+kohdassa+tarkoitetuista+painotuotteista+sijoitetaan+yksi+kappale+Kansalliskirjastoon,+Joensuun+yliopiston+kirjastoon,+Jyväskylän+yliopiston+kirjastoon,+Oulun+yliopiston+kirjastoon,+Turun+yliopiston+kirjastoon+ja+Åbo+Akademin+kirjastoon.
Pienpainatteista+yksi+kappale+sijoitetaan+Kansalliskirjastoon+ja+yksi+kappale+Turun+yliopiston+kirjastoon.
29+§
Rangaistussäännökset
Joka+tahallaan+tai+törkeästä+huolimattomuudesta
1)+laiminlyö+4,+8,+11,+14+tai+15+§:n+mukaisen+velvollisuutensa,
2)+toimii+19+tai+20+§:n+vastaisesti,+tai
3)+rikkoo+32+§:n+3+tai+4+momentissa+tarkoitettua+kieltoa,
on+tuomittava+kulttuuriaineistojen+tallettamisrikkomuksesta+sakkoon.
Rangaistus+voidaan+jättää+tuomitsematta,+jos+27+§:n+3+momentin+nojalla+asetettu+uhkasakko+tuomitaan+maksettavaksi.
Linkki+lakiin:
http://www.finlex.fi/fi/laki/alkup/2007/20071433
Muita+linkkeja:
https://www.kansalliskirjasto.fi/
https://www.finna.fi/
Joten+kukaan+ei+voi+takavarikoida+kirjaani,+koska+minun+on+pakko+lahjoittaa+vapaakappaleet+kirjastani+Suomen+valtiolle,+joten+ei+kai+Suomen+valtio+ala+itseltaan+takavarikoimaan+mitaan,+minka+se+itse+on+maarannyt+sille+lahjoitettavaksi.
Useita+viestejani,+joihin+olen+linkittanyt+YouTube+videoita,+on+sensuroitu+suomi24.fi:n+salaliittoteoriapalstalta,+joten+miten+suomi24.fi+aikoo+toimia+taman+viestini+kanssa,+jossa+kerron,+ettei+suomi24.fi:n+sensuuriyllapito+voikaan+takavarikoida+tekemiani+kirjoja+Kansalliskirjastosta+ja+yliopistojen+kirjastoista?+Ottaaks+pannuun,+kun+sensuurivalta+ei+ulotukaan+Suomen+lakiin+eika++Kansalliskirjastoon+eika+yliopistojen+kirjastoihin?+No+sen+takiahan+tamakin+viestini+on+sensuroitava,+vai+kuinka?
10.01.2017 13:43
Ushuaian+kaupunki+Argentiinassa+on+maailman+etelaisin+kaupunki.+Siella+on+marraskusta+helmikuuhun+lyhyet+yot,+joten+aurinkopaneelista+energiansa+saava+lennokkikamera+lataa+energiaa+moottoriinsa,+kameraansa+ja+tietokoneeseensa+suurimman+osan+vuorokaudesta.
Yon+osuuksia+varten+laitetaan+lennokkikameraan+useampia+lennokkikameroita,+jotka+lennattavat+muita+siina+kiinni+olevia+lennokkikameroita+silloin,+kun+on+yo,+ja+se+voidaan+tehda,+koska+muut+lennokkikamerat+ovat+ladanneet+itseensa+energiaa+paivalla,+ja+lentovuorot+eri+lennokkikameroiden+valilla+vaihtelevat+sen+mukaan,+kuinka+paljon+niissa+on+varastoitunutta+energiaa+matkustaa+yolla.
Koko+maailman+kultavarantojen+ja+muiden+jalometallivarantojen+seka+tonttimaiden+arvo+tulee+romahtamaan,+kun+kykenen+todistamaan,+etta+maailma+on+maalautanen,+jota+ymparoivan+Antarctican+tuolla+puolen+on+muita+maalautasia,+joista+saadaan+kultaa,ja+muita+jalometalleja+seka+tonttimaata+taysin+maksutta.+Taman+takia+Antarcticalle+meno+onkin+kiellettya,+mutta+mina+rikon+kieltoa+taysilla.++
Poistaako+sensuuriyllapito+taman+viestin,+koska+tunnustan+tassa,+etta+valmistelen+taydellista+rikosta+aikomalla+rikkoa+kansainvalista+lakia+Antarcticasta?
05.01.2017 10:09
Seuraavaksi+kohtuullisen+hyva+maalautasjuttu+YouTube+videolla:
Flat+Earth+Realm+|+Skeptards+BEWARE+
https://www.youtube.com/watch?v=Whu4DDfZjYI
05.01.2017 02:05
Jos+valtamedia+kertoisi,+etta+Star+Wars+elokuvasarja+ei+ollutkaan+fiktiota+vaan+NASA:n+dokumenttielokuvasarja+avaruudesta,+niin+melkein+kaikki+uskoisivat+asian+taysilla,+ja+vastaanvaittajat+leimattaisiin+salaliittosekoilijoiksi.+Niin+se+on,+ei+auta+vastaanvaittamiset+ollenkaan,+luuletko+etta+Harrison+Ford+on+joku+Hollywoodin+nayttelija,+ei+toki,+vaan+NASA:n+astronautti,+koska+valtamedia+niin+sanoo.
Jos+NASA+julkaisee+valokuvan+maapallosta,+jossa+se+vaittaa+etta+maapallolla+on+olemassa+vain+Pohjois-Amerikka+eika+muita+mantereita+ollenkaan,+ja+kuvassa+olisi+vain+Pohjois-Amerikka,+niin+melkein+kaikki+uskoisivat+asian+taysilla,+koska+NASA.+
Se,+joka+vaittaa+vastaan,+on+salaliittosekoilija,+jollaiset+vaaditaan+netin+keskustelupalstoilla+ammuttavaksi.
04.01.2017 13:15
Se+on+ankarasti+kiellettya,+koska+NASA.
04.01.2017 13:03
Aller+Median+raivokas+reaktio+Antarctican+ylitse+lentavaan+lennokkikameraan+nahdaan+seuraavan+YouTube+videon+alussa+ja+myohemminkin:
Drone+Crash+Fail+|+Quadcopter+Crash+Drone+Compilation+2016+
https://www.youtube.com/watch?v=rWo7MQPX8oA
04.01.2017 12:28
Suomi24.fi:n+omistava+Aller+Media+kuuluu+Bilderbergiin,+ja+jos+kerron+talla+palstalla+sataprossasen+varman+keinon+todistaa+lennokkikameralla,+etta+olen+Antarctican+tuolla+puolen,+niin+Aller+Media+kertoisi+asian+Bilderbergille,+joka+puolestaan+laittaisi+peraani+CIA:n+palkkamurhaajat+listimaan+minut.+Niin+ettei+tama+suomi24.fi:n+salaliittoteoriapalsta+olekaan+niin+harmiton+kuin+milta+se+vaikuttaa.
Talta+kannalta+Aller+Median+suomi24.fi+on+teloittajafirma+siina+missa+mika+tahansa+aari-islamistinen+terroristijarjesto,+koska+murha+on+murha+vaikka+sen+voissa+paistais.+Siksi+ne+sensuroikin+taalta+viestejani+koko+ajan,+ja+ellen+tottele+Aller+Median+kaskytyksia+olla+kirjoittamatta+Antarcticasta,+niin+Aller+Media+tappaa+minut.+Se+on+totuus,+vaikka+ampuisitte.+Aller+Media+on+tarkka-ampujien+aatelia,+koska+silla+on+kansainvaliset+verkostot+tappaa+kenet+tahansa+missa+tahansa+ja+milloin+tahansa,+laittamalla+asialle+Bohemian+Groven+jatkat.+Wikipediasta+loytyy+juttua+Bohemian+Grovesta.
04.01.2017 11:52
Tassa+suomi24.fi:n+salaliittoteoriapalstan+sensuuriyllapidon+kayttoon+uusi+uskontunnustus,+joka+sisaltaa+ehdon,+etta+se,+joka+ei+noudata+uskontunnustusta,+joutuu+Antarctican+sotamarsalkoiden+jarjestamaan+sotaoikeuteen.
Oi+suuri+ja+mahtava+pyha+NASA,+me+uskomme+sinuun,+kaikkitietavaan,+erehtymattomaan,+ja+sinun+Antarctican+sotamarsalkkoihisi,+jotka+sinua+vartioivat+tauotta+ja+heittavat+vankilaan+tai+teloittavat+kaikki+sinun+kanssasi+eri+mielta+olevat,+koska+Antarcticalle+ei+saa+omin+pain+matkustaa,+eika+Antarcticasta+saa+kertoa+ollenkaan+mitaan+missaan+eika+koskaan,+silla+jos+kerromme,+niin+se+on+sama+asia+kuin+menna+fyysisesti+Antarcticalle+ilman+NASA:n+lupaa,+jonka+seurauksena+Antarctican+sotamarsalkoilla+on+oikeus+ampua+tunkeilijat+samalla+tavalla+kuin+DDR:n+Stasilla+oli+aikoinaan+oikeus+ampua+Berliinin+muurin+jokainen+ylittaja.+
Me+tunnustamme+sinun,+NASA:n,+kaikkivoipien+suurten+maailmankuviesi+oikeellisuuden+ja+valehtelemattomuuden.
Me+uskomme+NASA:n+1)satelliitteihin,+2)avaruusasemiin,+3)kuulentoihin,+4)valokuviin++maapallosta,+5)videoihin+maapallosta,+6)Marsluotaimiin+ja+7)teleskooppikuviin+muista+planeetoista.+
Meidan+on+pakko+niihin+uskoa+Antarctican+sotamarsalkoiden+teloituksen+pelossa,+mutta+Antarctican+sotamarsalkoiden+pelko+onkin+viisauden+alku.+Me+mielellamme+noudatamme+NASA:n+uskontunnustusta,+koska+emme+halua+saada+teloitustuomiota++Antarctican+sotaoikeudessa.+NASA:n+pelko+se+vasta+onkin+kaiken+edistyksellisyyden+alku.+NASA:n+pelko+se+vasta+onkin+kaiken+sananvapauden+ja+uskonnonvapauden+takaaja,+koska+meillahan+on+oikeus+vain+yhteen+mielipiteeseen+ja+uskontunnustukseen,+joka+ei+ole+ristiriidassa+NASA:n+maailmankuvan+kanssa,+jota+NASA+tehtailee+5+miljoonan+US+dollarin+budjetin+paivavauhdilla.
Meilla+ei+ole+oikeutta+lahettaa+lennokkikameraa+Antarctican+ylitse,+eika+meilla+ole+oikeutta+sellaisesta+keskustella.+Jos+keskustellaan,+niin+suomi24.fi:n+NASA:n+palvontapalsta+(entiselta+nimeltaan+salaliittoteoriapalsta)+noudattaa+NASA:n+kaskytyksia+ja+sensuroi+kaikki+viestit+joissa+nimimerkki+antarcticanaarrelehtonen+asiasta+keskustelee.
04.01.2017 09:35
Taman+salaliittoteoriapalstan+kannattaa+vaihtaa+nimensa+NASA:n+palvontapalstaksi+koska+NASA:n+maailmankuvaa+kritisoivat+mielipiteet+sensuroidaan+taalta.+Kaikki+mielipiteet+jotka+ovat+jotenkin+etaisestikin++ristiriidassa+NASA:n+maailmankuvan+kanssa,+sensuroidaan+taalta.
04.01.2017 08:44
Tassa+on+vuosien+takaa+viestini+suomi24:fi:n+salaliittoteoriapalstalle.+Muokkasin+sen+hieman+tahan+ketjuun+sopivaksi.
Varoitus:+tama+Ohukainen+ja+Paksukainen+-leffa+ei+sovellu+missaan+tapauksessa+alle+50-vuotiaiden+katsottavaksi.+Koetin+kylla+varmistua+leffaa+katsomalla,+ettei+siina+vaan+ole+mitaan+salaliittoihin+viittaavaa,+mutta+voi+ei,+leffan+juonessa+kuitenkin+on+salaliitto,+joten+tama+viestini+joutuu+mahdollisesti+sensuroiduksi+tasta+viestiketjusta,+koska+paradoksaalisesti+salaliittopalstalla+ei+salaliitoista+saa+keskustella,+onko+asia+selva?
Nythan+on+niin,+etta+taytyy+rautalangasta+vaantaa+se,+etta+linkittamani+Ohukainen+ja+Paksukainen+-leffa+on+vain+FIKTIOTA,+elikka+siis+mielikuvituksen+tuotetta.+Tama+asia+varmistetaan+itse+leffankin+loppukohtauksessa.
No+leffan+aihe+liittyy+tahan+viestiketjuun+silla+tavalla,+etta...+tai+no+olkoon,+ei+kannata+proystailla+intellektuelleilla+selityksilla,+koska+voi+joutua+uus-Stalinistisen+sensuurin+uhriksi.+Stalinhan+massateloitutti+eniten+juuri+intellektuelleja.+Hui+kamalaa,+mita+mina+taas+lipsautinkaan,+eivat+tallaiset+aiheet+sovi+talle+palstalle+ollenkaan,+joten+katsokaa+nyt+vaan+se+Ohukais-+ja+Paksukaiskomedia+nimelta+Murder+Case.+Sinansa+hyvalaatuista+komediaa,+itse+pidan+heidan+leffoistaan,+mutta+etta+tehda+nyt+huumoria+sellaisella+aiheella,+on+jo+aivan+kauhiata.+Toivottavasti+alle+viisikymppiset+eivat+lue+tata+palstaa.
Joku+tekee+koko+paivan+tai+useita+paivia+toita+laatiakseen+tutkivan+kansalaisjournalismin+artikkelin+talle+palstalle+ja+etsii+tietoja+netista,+linkittaa+tanne+lahdeluetteloita,+ja+sitten+sensuroijastalinisti+huomaa+viestin+ja+alkaa+itsekseen+vauhkota+seuraavalla+tavalla:
"Joo,+siis+MUA+suomi24.fi:n+salaliittoteoriapalstan+sensuroijastalinistia+ei+tama+tutkivan+kansalaisjournalistin+artikkeli+ollenkaan+miellyta+talla+salaliittoteoria-palstalla,+vaikka+artikkeli+ei+lainkaan+kerro+aiheen+vieresta+ja+pysyy+salaliittoaiheessa,+kieliasu+on+moitteetonta,+ja+huomaa+kylla+kirjoittajasta+etta+han+on+opiskellut+tasta+aiheesta+paljon,+mutta+mina+sensuroijastalinisti+vain+ihan+oman+sadistisen+nautintoni+ja+kateuteni+takia+saan+poistettua+sen+viestit+talta+palstalta+YHDELLA+KLIKKAUKSELLA,+HAAHAAHAAAAHAAAAA!+Koska+ma+sensuroijastalinisti+olen+itse+pelkka+mitattomyys,+eika+mulla+olis+itsellani+koskaan+sellaista+lahjakkuutta+kirjoittaa+yhtaan+mistaan+aiheesta+minnekaan+keskustelupalstalle,+niin+mun+taytyy+patea+tuhoamalla+muiden+tyota,+HAAAHHAHHAAAHAAAAAAAAA!+Ma+vaan+huiskimalla+ja+taysin+perusteetta+viskelen+lahjakkaiden+kirjoittajien+suurella+vaivalla+laatimia+teksteja+vex+talta+palstalta+aina+kun+mua+sattuu+huvittamaan,+ja+mua+huvittaa+sellainen+aina,+vuorokaudenaikaan+katsomatta.+Ma+vaanin+ja+kyttaan+talla+palstalla+joka+ikista+viestia,+ja+heti+kun+ilmaantuu+joku+lahjakas+kirjoitus,+niin+ei+kun+vaan+surutta+ja+nopeasti+ma+sitten+klikkaan+SENSUROINTITOIMINTOA,+JOKA+ON+MUN+VALLASSANI,+OLENHAN+MODEROIJA,+ja+koen+olevani+suuri+tyrannidiktaattori+talla+palstalla,+koska+MULLA+ON+VALTAA+VISKELLA+VAIKKA+KAIKKI+PALSTAN+KIRJOITUKSET+HUITSIN+NEVADAAN+JOS+MUA+SATTUU+HUVITTAMAAN,+EIKA+KUKAAN+TULE+RIISTAMAAN+MULTA+SENSUROIJANVALTUUKSIA+VEX,+KOSKA+MA+VOIN+AINA+PERUSTELLA+SUOMI24.FI:N+OMISTAJATAHOILLE,+ETTA+NASA:n+PALVOJAT+VOIVAT+JARKYTTYA+MISTA+TAHANSA+TEKSTISTA+TALLA+PALSTALLA,+JOTEN+ON+PAREMPI+ENNAKOLTA+SENSUROIDA+KAIKKI+TEXTIT+HELEVATTAAN,+ENNEN+KUIN+NASA:n+PALVOJAT+JARKYTTYVAT,+MITA,+ETTEKO+TE+SUOMI24.FI:N+OMISTAJATAHOT+AJATTELE+NASAA,+MITA???????????????????????????????????+OLETTE+SIIS+SUOMALAISEN+YLEISHYSTEERISEN+VAUHKOILMAPIIRIN+MUKAAN+NASA:n+VASTUSTAJIA+JOS+ETTE+SALLI+MUN+SENSUROIDA+VAHINTAAN+100+VIESTIA+PAIVASSA+TALTA+PALSTALTA+NASA:n+NIMISSA."
Sitten+suomi24.fi:n+omistajatahot+kumartavat+noyrasti+maahan+saakka+tallaisen+sensuroijastalinistin+loistavan+holmolaislogiikan+edessa+eivatka+uskalla+erottaa+sensuroijaa+tehtavistaan,+pelaten+joutuvansa+iltapaivalehtien+looppeihin+NASA:n+vastustajina.+Talla+tavalla+sensuroijastalinisti+on+kaapannut+vallan+suomi24.fi:n+omistajafirmassa+ja+kiivennyt+tyrannidiktaattorin+asemaan+ja+on+ylemmassa+asemassa+kuin+sen+firman+ylin+johtokunta.
Seuraavaksi+sensuroijastalinisti+pyrkii+saamaan+valtaa+niin,+etta+han+paasee+sulkemaan+koko+maailmanlaajuisen+internetin+NASA:n++suojelemisen+nimissa.+Sen+jalkeen+han+pyrkii+sellaiseen+asemaan,+etta+han+voi+NASA:n+suojelemisen+nimissa+sulkea+koko+maailmasta+kaikki+TV-kanavat,+sanomalehdet,+aikakauslehdet,+kirjastot,+divarit,+videovuokraamot+jne.+Koska+NASA.
Entas+se+keskusteluketju+nimelta+DDR+tyyppinen+vainoaminen?+Meneeko+sekin+sensuuriin?+Entas+ne+muutamat+muut+jaljellaolevat+ketjut,+joissa+kasitellaan+vainoamista?+Poistetaanko+niista+jokainen?+Iron+Sky+-leffassa+nahdaan+kuin+dokumenttielokuvana+taman+palstan+sensurointitouhut.+Tamakin+viestini+poistettaneen,+koska+mainitsin+leffan+Iron+Sky.+Yleensakaan+talla+palstalla+ei+saa+mainita+yhden+ainoankaan+leffan+nimea,+jos+se+tukee+salaliittoteorioita,+olivat+ne+leffat+sitten+fiktiota+tai+dokkareita.+Koska+NASA.
04.01.2017 08:31
Sietaako+suomi24:fi:n+yllapito+kritiikkia+itseaan+kohtaan?
Ei+mahda+mitaan.+Suomi24.fi:n+yllapito+noudattaa+Antarctican+sotamarsalkkojen+ja+NASA:n+sensuurikaskytyksia.+Menkaa+yllapito+vaihteeksi+JallaJallaEnkaEnklamaihin+harjoittamaan+ammattianne,+siella+saatte+sensuroida+aivan+kaiken.+En+voi+sanoa,+mitka+maat+ovat+JallaJallaEnklaEnklamaita,+koska+minulle+voisi+tulla+porttikielto+palstalle.
04.01.2017 08:17
Taas+se+viestini+oli+sensuroitu.+En+aio+jatkaa+keskustelua+lennokkikameroista,+koska+viestejani+poistetaan+taalta.
04.01.2017 08:13
Hupaillaan+tassa+nyt+koko+rahalla+sensuurisarkasmilla.+Katsokaa+wikipediasta,+mita+on+sarkasmi,+jos+ette+muuten+tieda.+Kun+kerron+tassa+Antarcticasta,+tarkoitan+Etelamannerta+enka+nimimerkkiani.+Jos+joku+kertoo,+etta+NASA+on+todistettavasti+huijannut+petkutusvalokuvillaan+ja+petkutusvideoillaan,+niin+silloin+syyllistytaan+kiihottamiseen+Antarcticaa+vastaan,+laittomaan+uhkaukseen+Antarcticaa+kohtaan,+Antarctican+kunnianloukkaukseen+seka+julkiseen+kehottamiseen+rikokseen+Antarcticaa+kohtaan,+kun+kehotetaan+lahettamaan+lennokikamrea+lentamaan+sen+ylitse.
Tiedoksi,+etta+Antarctica+ei+ole+henkilo+eika+kansanryhma,+vaan+vaitetysti+lumen+ja+jaan+peittama+manner.+Tarkistakaa+vaikka+tietosanakirja+wikipediasta.
04.01.2017 08:06
Ahaa,+Antarctican+sotamarsalkat+ja+NASA+ovat+nahtavasti+kaskyttaneet+suomi24.fi:n+yllapitoa+sensuroimaan+tieto,+etta+Antarctican+tuolla+puolen+on+mantereita,+joissa+on+kopiovaltioita.+On+sensuroitava+oikeiksi+todistetut+mielipiteet,+joiden+mukaan+Antarctican+tuolla+puolen+on+mantereita,+joissa+on+kopiovaltioita,+koska+silloinhan+NASA:n+petkutusvideot+ja+petkutusvalokuvat+maapallosta+tulevat+ilmi.+Noudattaako+suomi24.fi:n+yllapito+Antarctican+sotamarsalkoiden+ja+NASA:n+kaskytyksia+sensuroida+sananvapaus?+Mihin+lakiin+sellainen+sensurointikaskytys+perustuu?+Aivan+niin,+sellaista+lakia+ei+ole+olemassa.+Hei,+tiedoksi,+etta+Suomi+on+Euroopan+Unionin+jasenvaltio,+ja+Euroopan+Unionissa+saa+kertoa+mielipiteitaan,+etta+onko+maailma+maapallo+vai+maalautanen,+ja+etta+onko+Antarctican+tuolla+puolen+muita+mantereita+vaiko+ei.
04.01.2017 07:43
17 / 23