Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
antarcticanaarrelehtonen
profiilit
antarcticanaarrelehtonen
antarcticanaarrelehtonen
Vapaa kuvaus
Aloituksia
6
Kommenttia
458
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Nimimerkki+PyhaProfeetta,+joo+mina+olen+puhunut+videoillani+tositapahtumista.
09.07.2018 21:35
Nimimerkki+PyhaProfeetta,+kun+luin+pitkan+vastausviestisi+nimimerkille+TheSurTur,+5.+7.+2018,+menin+melkein+seitsemanteen+taivaaseen.+Ehka+et+halua+koskaan+kertoa,+kuka+todellisuudessa+olet,+mutta+haluan+fantasioida,+etta+olet+suomalaisen+syntikkamusabandin+nimelta+Profeetta+ja+Uusi+Maailmanuskonto+solistilaulaja,+jonka+tunsin+silloin+kun+han+oli+12-vuotias+poika,+ja+han+kavi+hyvin+usein+luonani+Suomessa+metsatorpassa+syksysta+1989+kevaaseen+1990.+Opetin+hanelle+ruusuristilaisyytta+ja+teosofiaa.+Han+ei+kuitenkaan+halunnut+enaa+olla+mukana+jutuissani+kevaan+1990+jalkeen,+kun+muutin+pois+sielta+metsatorpasta.+
Meidan+ystavyyssuhteemme+oli+kuitenkin+platoninen,+tama+tiedoksi+meuhkaajille.+Solistilaulaja+Profeetasta+tuli+myohemmin+kuuluisa,+kun+han+perusti+ensimmaisen+musabandinsa,+ja+han+paasi+myos+valtavirtamedian+lehtijuttuihin,+joten+en+loukkaa+hanen+yksityisyyttaan,+kun+kerron+nama+asiat,+koska+han+on+julkisuuden+henkilo.+Kyllahan+me+silloin+talloin+tavattiin+myos+vuoden+1990+jalkeenkin+2000-luvun+alussa,+ja+han+kylla+tiesi+haastattelujuttuni+Alibi-lehdissa+silloin,+joten+jos+meuhkaajat+aikovat+kontaktoida+solistilaulaja+Profeettaa+siksi,+etta+olen+kirjoittanut+talle+palstalle+hanesta,+niin+mikaan+minusta+kerrottu+asia+ei+tule+hanelle+yllatyksena,+ei+edes+valheet.
Kahdeksaantoista+vuoteen+en+ole+solistilaulaja+Profeettaa+tavannut,+mutta+onhan+se+minusta+hauskaa+fantasioida,+etta+han+kirjoittaa+talle+palstalle+nimimerkilla+PyhaProfeetta,+koska+hanen+solistilaulajan+taiteilijanimensakin+on+Profeetta.+Han+myos+sanoittaa+laulunsa+bandissaan,+joten+minulla+on+perusteltua+syyta+uskoa,+etta+nimimerkki+PyhaProfeetta+ja+solistilaulaja+Profeetta+ovat+sama+henkilo.+Ei+ole+sopimatonta+minun+taholta+sanoa+talla+tavalla,+koska+niin+solistilaulaja+Profeetta+kuin+myos+nimimerkki+PyhaProfeetta+hyvaksyvat+minut+ihmisena.+Joten+taman+viestini+sensuroinnille+ei+ole+perusteita.+
Kirjani+Epilogiin+laitoin+tanaan+5.+7.+2018+lisaa+tietoja+vainoojistani,+jotka+ajoivat+minut+maanpakoon+Suomesta+lokakuussa+2010,+yksinkertaistettuihin+kuvasarjoihin,+joista+jokainen+voi+helposti+havaita,+mista+minuun+kohdistuneessa+vainoamisessa+niin+Suomessa+kuin+Bulgariassakin+on+ollut+kyse.
05.07.2018 20:44
Tama+viestini+on+jatkoa+aiemmille+viesteilleni+tassa+keskusteluketjussa.+
Kuka+oli+se+copycathyyppa?+Miksei+hanta+koskaan+viety+oikeuteen?+Miksi+poliisi+oli+kaskyttanyt+kaikkia+partioita+olemaan+saapumatta+paikalle+silloin,+kun+se+copycathyyppa+jahtasi+lapsia+koulujen+pihoilla+useilla+paikkakunnilla?+Miten+on+mahdollista,+etta+useiden+paikkakuntien+poliisipartioita+oli+kaskytetty+olemaan+saapumatta+paikalle?+
Sellaisen+kaskyn+voi+antaa+vain+Poliisihallitus,+joka+oli+sallinut+sen+copycathyypan+meuhkata+pakettiautollaan+koulujen+pihoilla+vuodesta+2006+vuoteen+2014,+eli+kahdeksan+vuoden+ajan.+Poliisihallitus+ei+ollut+ainoastaan+sallinut+vaan+myos+palkannut+sen+copycathyypan+toimia+niin+kuin+Poliisihallitus+oli+kaskenyt+hanta+toimimaan.
Poliisihallitus+oli+toiminut+myos+niin,+etta+se+oli+hankkinut+trolleja+kirjoittamaan+kaikki+mahdolliset+sosiaalisen+median+nettipalstat+tayteen+teksteja,+etta+se+copycathyyppa+olin+mina,+ja+minun+nimeni+ja+asuinpaikkakuntani+oli+kirjoitettu+kaikkialle+myos+valtavirtamedian+lehtien+keskustelupalstoille,+ja+jo+ensimmaisen+paivan+aikana+syyskuussa+2006,+kun+se+copycathyyppa+aloitti+toimintansa,+oli+heti+jo+satoja+viesteja+ilmestynyt+joka+puolelle+sosiaalista+mediaa,+etta+mina+jahtaan+lapsia+pakettiautolla+koulujen+pihoilla+useilla+paikkakunnilla.+
Minulla+oli+sellainen+fiilis,+etta+ne+viestit+oli+kirjoitettu+jo+kuukausia+etukateen,+ja+sitten+niita+vain+alettiin+copypasteamaan+nettipalstoille+ja+lehtien+kommenttiosioihin,+ja+se+tekstipommitus+jatkui+tauotta+syyskuusta+joulukuuhun+2006+joka+paiva,+kunnes+asuntoni+kolminkertaisen+ikkunalasin+lapi+rysaytettiin+omatekoinen+kemiallinen+pommi+joulukuun+lopulla+2006,+ja+se+pommi+olisi+minuun+osuessaan+surmannut+minut.+Jouduin+muuttamaan+kauas+toiselle+paikkakunnalle+yli+puoleksi+vuodeksi.+Tasta+pommikeissista+raportoitiin+minusta+tehdyssa+nelisivuisessa+haastattelussa+rikoslehti+Alibin+numerossa+11+/+2010,+ja+se+haastatteluni+tehtiin+vain+muutama+paiva+ennen+kuin+lahdin+maanpakoon+Suomesta.
04.07.2018 12:59
Nimimerkki+PyhaProfeetta,+kiitos+vastausviestistasi.+Laitoinkin+suuren+kirjani+Epilogiin+kirjoittamiani+teksteja+tasta+keskusteluketjusta+ja+kaansin+ne+myos+englanniksi+seka+laitoin+myos+muutamia+havainnollistavia+kuvia,+jotka+nayttavat,+miten+maanpakoni+Suomesta+Bulgariaan+oli+jarjestetty+kahdeksan+vuotta+sitten.+Tosin+se+prosessihan+oli+aloitettu+jo+vuosia+aiemmin,+mutta+lokakuussa+2010+minun+oli+lopulta+lahdettava+Suomesta+maanpakoon.
Profeetta+ja+Uusi+Maailmanuskonto+on+eraan+suomalaisbandin+nimi,+mutta+en+tieda,+onko+se+bandi+enaa+toiminnassa.+Jos+on,+niin+voisin+vaikka+liittya+sen+bandin+kannatusjaseneksi+ihan+vaan+sen+nimen+takia,+jos+kelpaan,+ainakin+noin+niin+kuin+henkisella+tasolla.
03.07.2018 17:20
Mina,+Aarre+Lehtonen,+olin+kavelemassa+iltapaivalla+Jyvaskylan+Tourulantielta+vasemmalle+Vapaaherrantielle+elokuun+lopussa+tai+syyskuun+alussa+2006,+kun+itse+havaitsin+omin+silmin,+kun+se+copycathyyppa+ajeli+vaalealla+pakettiautolla+vastakkaiselta+suunnalta+Tourulantieta+ja+kaantyi+sitten+minusta+katsoen+vasemmalle+Vapaaherrantielle.+Copycathyypalla+oli+paassaan+jonkinlainen+kruunu,+ja+havaitessaan+minut+han+laittoi+vasemman+katensa+ulos+pakettiauton+vasemmasta+ikkunasta+ja+heilutti+kuninkaan+valtikkaa,+ja+han+huusi+minulle+jotakin+ja+nauroi+minulle,+mutta+en+saanut+hanen+sanoistaan+selvaa.+Copycathyypalla+oli+pakettiautossa+mukana+ainakin+yksi+muu+matkustaja.+En+tuntenut+heista+kumpaakaan.+
Muutaman+paivan+kuluttua+tuosta+episodista+alkoi+sitten+se+massiivinen+valheellinen+huhuprojekti+valtavirtamediassa+ja+sosiaalisessa+mediassa,+etta+mina+muka+ahdistelen+lapsia+koulujen+pihoilla+ja+niiden+lahella+useila+paikkakunnilla,+ja+etta+mina+muka+koetan+kidnapata+heita+mukaani+pakettiautoon+pukeutununeena+kuninkaan+kruunuun+ja+valtikkaan.+
Kysymyksia:+Kuka+palkkasi+hanet,+ja+miksi+han+sai+meuhkata+pakettiautolla+kahdeksan+vuoden+ajan+tekemassa+rikoksia+useilla+paikkakunnilla+Suomessa,+eivatka+poliisit+ottaneet+hanta+kiinni+ennen+kuin+vasta+toukokuussa+2014?+Miksi+heti+sen+rikosaallon+alettua+valtavirtamedia+ja+sosiaalinen+media+syyttivat+minua+sen+copycathyypan+rikoksista?+
Se+hyyppa+oli+copycat+siksi,+etta+mina+olin+Jyvaskylan+poliisilaitoksen+luvalla+pitanyt+viitena+perakkaisena+paivana+noin+tunnin+pituisia+katuteatteriesityksia+Jyvaskylan+Kauppakadulla+elokuun+lopulla+2006,+ja+olin+pukeutunut+naamiaisasuliikkeesta+ostamaani+keskiaikaisen+kuninkaan+pukuun+samalla+kun+luin+aaneen+alkuperaisella+keskiajan+englannilla+William+Shakespearen+naytelmateksteja+tuhatsivuisesta+kirjasta,+jonka+nimi+on+"The+Complete+Works+of+William+Shakespeare."+
Poliisi+oli+takavarikoinut+ajokorttini+ylinopeuden+takia+syksylla+1997,+ja+saadakseni+korttini+takaisin+minun+olisi+pitanyt+menna+takaisin+autokouluun+suorittamaan+kirjalliset+kokeet+ja+ajokokeet,+mutta+en+ole+tahan+paivaankaan+saakka+koskaan+mennyt.+Elikka+vuonna+2006,+kun+se+massiivinen+copycatrikosten+sarja+alkoi,+minulla+ei+ollut+yhdeksaan+vuoteen+ajokorttia.+Taman+tosiasian+voi+poliisi+saada+selville+omista+ajokorttirekistereistaan,+ja+myos+sen,+etten+ole+koskaan+hankkinut+uutta+ajokorttia+vuoden+1997+jalkeen.+Poliisi+voi+myos+saada+selville+omista+ajoneuvorekistereistaan,+etten+ole+omistanut+minkaanlaista+moottoriajoneuvoa+sitten+1980-luvun+lopun+jalkeen.
Autovuokraamot+eivat+vuokraa+autojaan+henkiloille,+joilla+ei+ole+nayttaa+vuokraamolle+voimassaolevaa+ajokorttia.
03.07.2018 13:50
Sosiaalisessa+mediassa+ei+ole+viimeisten+kahdentoista+vuoden+aikana,+jolloin+minun+on+vaitetty+ajaneen+pakettiautolla+useiden+Suomen+paikkakuntien+koulujen+pihoilla+ja+niiden+lahella,+ollut+yhta+ainuttakaan+valokuvaa+eika+videota,+jotka+todistaisivat+minun+ajaneen+pakettiautoa+koulujen+pihoilla+ja+niiden+lahella,+vaikka+lapsilla+ja+nuorilla+on+jo+niiden+kahdentoista+vuoden+aikana+ollut+kannykoissaan+vakiovarusteena+valokuvakamerat+ja+videokamerat,+joilla+he+olisivat+helposti+saaneet+valokuvia+ja+videoita+minusta+ajamassa+pakettiautoa,+ja+vaikka+minua+on++valtavirtamediassa+ja+myos+sosiaalisessa+mediassakin+syytetty+lasten+ahdistelusta+ja+kidnappausyrityksista+pakettiautoon+koulujen+pihoilla+ja+niiden+lahella+jo+vuodesta+2006+lahtien.+
Minua+ei+ole+koskaan+kutsuttu+poliisikuulusteluun+niista+valheellisista+juoruista,+joiden+on+pokkana+kerrottu+olleen+taytta+totta+niin+valtavirtamediassa+kuin+sosiaalisessa+mediassakin.
Ei+ole+kahteentoista+vuoteen+ilmaantunut+ensimmaistakaan+asianomistajaa,+joka+lahtisi+oikeussaliin+valaehtoisesti+todistamaan+minua+vastaan+sanomalla,+etta+joo+kylla+mina+omin+silmin+havaitsin,+kuinka+se+Aarre+Lehtonen+ahdisteli+minua+ja+koulukavereitani+koulumme+pihalla+ja+muuallakin+paikkakunnallamme+ajamalla+pakettiautolla+ja+koetti+houkutella+ja+kidnapata+meita+mukaansa.+Miksei?+Luultavasti+siksi,+etta+he+tietavat,+etta+Suomen+Rikoslain+15.+luvun+mukaan+torkeasta+perattomasta+lausumasta+viranomaismenettelyssa+saa+maksimissaan+kuusi+vuotta+vankeutta.
03.07.2018 12:31
Taidankin+laittaa+kaikki+tahan+viestiketjuun+kirjoittamani+viestit+suuren+kirjani+Epilogin+jatkoksi.
Aller+Media+ja+muutkin+suuret+mediajatit+ovat+edelleenkin+salaliitossa+murhata+minut.+Todisteita+minulla+tasta+on,+mutta+eihan+niita+tietenkaan+sallita+julkaistavan+Aller+Median+omistamalla+suomi24.fi:n+palstoilla,+koska+sehan+olisi+skandaali.
03.07.2018 12:05
Aller+Media,+joka+omistaa+suomi24.fi:n,+oli++sensuroinut+ensimmaisen+viestini,+joka+oli+oleellinen+osa+todisteistani,+jotka+osoittavat,+etta+se+copycathyyppa+en+ollut+mina.+Aller+Mediahan+julkaisee+myos+valtavirtasanomalehtia,+joten+Aller+Media+haluaa,+etta+kaikki+luulevat+vielakin,+etta+mina+olin+se+copycathyyppa,+joka+koetti+kidnapata+lapsia+pakettiautoonsa+paivasaikaan+koulujen+pihoilta+Suomessa+kahdeksan+vuoden+ajan,+vuoden+2006+syksysta+vuoden+2014+kevaaseen+saakka.+Outoa+on+myos+se,+etta+se+copycathyyppa+kykeni+jatkamaan+toimintaansa+kahdeksan+vuoden+ajan,+eika+han+koskaan++joutunut+oikeuteen.+Mina+muutin+Suomesta+Bulgariaan+2010+lokakuussa,+enka+ole+Suomessa+kaynyt+sen+jalkeen.+Tamankin+viestin+Aller+Media+haluaa+sensuroida,+jotta+kaikki+pysyvat+siina+uskossa,+etta+se+copycathyyppa+olin+mina.+Tama+todistaa+sen,+etta+Aller+Media+on+mukana+salaliitossa+minun+murhaamisekseni.
03.07.2018 11:31
Outoa,+etta+ensimmainen+viestini+tassa+viestiketjussa+on+sensuroitu,+No,+suuren+kirjani+Epilogissa+se+on+tallella.+Aller+Media+mukana+salaliitossa?+Ei+saa+kertoa+salaliitoista+salaliittoteoriapalstalla,+onko+selva,+se+on+heidan+tunnuslauseensa.
03.07.2018 11:23
Kommenttini+uutisiin,+joita+laitoin+aiempiin+viesteihini:+
Suomessa+en+voinut+valttaa+poliisien+stalkkausta,+joka+toteutettiin+yhteistyossa+jonkun+copycathyypan+kanssa+seka+valtavirtamedian+ja+valheellisten+ilmiantojen+tekijoiden+kanssa.+Poliisit,+syyttajat+ja+tuomarit+olivat+sallineet++salaseuran+palkkaaman+copycathyypan+tehda+rikoksia,+jotka+valheellisia+ilmiantoja+minusta+valtavirtamedian+toimittajille+tehneet+ilmiantajakansalaiset+seka+lehtitoimittajat+laittoivat+minun+syykseni,+vaikka+jalkeenpain+olen+todistanut,+ettei+se+hyyppa+ollut+mina,+vaan+joku+copycat.+
Koko+minua+vastaan+suunnatun+salaliiton+tarkoituksena+oli+saada+joku+raivokas+mukiloitsijajoukkio+murhaamaan+minut,+koska+perinteen+mukaan+Suomessa+luotetaan+siihen,+mita+valtavirtamedia+sanoo,+joten+kun+valtavirtamedia+seka+Suomessa+etta+Virossa+sanoi+minun+koko+oikean+nimeni+julkistaen,+etta+se+hyyppa+olin+mina,+niin+rikollisjoukkiot+aktivoituivat+ja+koettivat+murhata+minut.+Se+oli+poliisien,+valehtelevien+ilmiantajakansalaisten+ja+valtavirtamedian+tarkoituskin,+ja+koko+se+salaliitto+rakentui+siihen,+etta+ne+kaikki+tiesivat,+etta+heidan+salaliittotoimintansa+minua+vastaan+tulee+aikaansaamaan+sen,+etta+minut+murhataan,.
03.07.2018 11:14
Jatkoa+aiemmasta+viestistani
Ruumiin+hävittämisen+yritys+johtui+vaan+siitä,+että+mitään+suurempia+haluja+jäädä+kiinni+ei+hänellä+ollut.
-Poliisi+tutki+tapausta+alunperin+tappona.+Mutta+eipä+ole+ensimmäinen+kerta+kun+tutkintanimike+muuttuu+tutkinnan+aikana.
Korkein+oikeus+ei+ottanut+asiaa+käsiteltäväkseen.
Alibi+3+/+2004
03.07.2018 10:48
Jatkoa+aiemmasta+viestistani+
Oikeus+piti+epäuskottavana+kertomusta+uhrin+hyökkäämisestä,+sillä+uhri+oli+humalassa,+fyysisesti+heikossa+kunnossa+ja+hän+käyttäytyi+todistajien+mukaan+pelokkaasti.
Silmitöntä+väkivaltaa
Syyttäjän+mukaan+mies+tappoi+uhrinsa+lyömällä+tätä+nyrkillä+useita+kertoja+pään+ja+ylävartalon+alueelle+sekä+hakkaamalla+tätä+kameranjalustalla+ja+potkimalla+päähän.
Sekä+käräjä-+että+hovioikeus+totesivat,+että+ruumiinavauksessa+osoitetut+vammat+ja+valokuvat+huoneistosta+ilmensivät,+että+uhriin+oli+kohdistettu+silmitöntä+väkivaltaa.+Oikeus+piti+epätodennäköisenä+sitä,+että+joku+muu+olisi+tullut+asuntoon+ja+tehnyt+uhrille+väkivaltaa.
Hovioikeuden+mukaan+tappo+tehtiin+erityisen+raa’alla+ja+julmalla+tavalla.+Uhri+oli+heikon+kuntonsa+vuoksi+puolustuskyvytön+ja+mies+oli+selkeästi+päättänyt+ottaa+uhrin+kohtalon+omiin+käsiinsä.
Makuupussissa+jokeen
Surman+jälkeen+mies+pakkasi+paikalle+houkutteleman+kaverinsa+kanssa+uhrin+muovipusseihin+ja+makuupussiin.
He+kuljettivat+makuupussissa+olevan+ruumiin+auton+peräkontissa+Kymijokeen,+josta+ruumis+löydettiin+viisi+päivää+myöhemmin.
Hovioikeus+päätti+eilen+miehen+päästämisestä+ehdolliseen+vapauteen.+Mies+on+ollut+vankilassa+lähes+13+vuotta.+Hovioikeuden+mukaan+mies+on+tuona+aikana+työskennellyt+vankilassa+ja+osallistunut+kuntoutukseen.
Ehdonalaiseen+mies+pääsee+maaliskuussa+2016.
JOHANNA+MATTINEN
https://www.iltalehti.fi/uutiset/2015061719881853_uu.shtml
Tekijä+oli+tuolloin+noin+kolmekymppinen+Tommy+Heiman.+Hän+kirjoitti+kohtuuttomaksi+katsomastaan+tuomiosta+rikoslehti+Alibiin.+Päätoimittaja+Mika+Lahtonen+kävikin+tapaamassa+Heimania+Sörkan+vankilassa+keväällä+2004,+jolloin+hovioikeus+oli+juuri+vahvistanut+elinkautistuomion.
Finland's+Alibi+Magazine+number+3+/+2004
Surmasin+pedofiilin
Ihminen+on+monasti+outo,+valehtelee+usein+jopa+omat+motiivinsa+ja+vieläpä+itselleen.+Ehkä+näin+oli+tässäkin+tapauksessa,+sillä+Heiman+väitti,+että+surmaamansa+mies+oli+pedofiili;+"Hän+oli+kuullut+huhuja,+että+ympäristössä+asustelisi+mies+joka+on+pedofiili,+eli+lapsiin+sekaantuja".
Tullessaan+baarista+perjantain+ja+lauantain+välisenä+yönä+Heiman+sattumalta+tapasi+tämän+56-vuotiaan+kerrostalon+pihamaalla.+Tuli+sanaharkkaa+ja+lopulta+56-vuotias+pyysi+Heimanin+asunnolleen,+jossa+voitaisiin+selvittää+riitaa.+Asunnossa+Heiman+käski+"miehen+muuttamaan+helvettiin+täältä".+Tästä+tuli+taas+torailua,+jolloin+isäntä+löi+Heimania+avainnipulla+ja+siitäkös+tämä+kimmastui;+"muistan+vain+kaksi+nyrkiniskua+ja+potkun.+Sen+jälkeen+on+musta+aukko".
Potkussa+sattui+kuitenkin+aika+pahasti.+Heiman+näytti+kuvia+Lahtoselle+ja+sanoi,+että+hänen+mielestään+väkivalta+ei+ollut+niin+rajua,+miltä+kuvissa+näytti+olleen.
Pahoinpitelyn+jälkeen+Heiman+meni+asunnolleen,+palasi+rikospaikalle,+(kuten+Raamatussa+sanotaan,+että+"koira+palaa+oksennukselleen"+(sananl+26:11),+katsoakseen+kuinka+uhri+voi+ja+oli+kuulemma+liikkunut;+"minun+mielestäni+ei+ollut+enää+samassa+asennossa+kuin+sieltä+poistuessani".+Heiman+totesi+uhrin+kuolleeksi,+meni+paikalliseen+ravitsemusliikkeeseen+ja+ryhtyi+juomaan+päätänsä+täyteen+-+suomalainen+kun+on.
Oikeudenkäynnissä+kuultiin+yhtä+todistajaa,+joka+kuuli+Heimanin+sanoneen+ravintolassa,+että+"tein+kylmän".+Valomerkin+jälkeen+iski+paniikki+-+eikä+suinkaan+tarjoilun+lopettamisesta,+vaan+siitä,+että+mitä+helvettiä+sen+ruumiin+kanssa+pitäisi+tehdä.+Heiman+päätti+hävittää+ruumiin.
Sunnuntaina+Heiman+meni+taas+asunnolle.+Ruumis+sullottiin+jätesäkkeihin,+jotka+teipattiin.+Paketti+asennettiin+auton+tavaratilaan+ja+kuskiksi+ryhtynyt+vaan+tokaisi,+että+"aijaa,+tuollainen+tapaus..."
-Uhrin+entinen+vaimo+teki+exästään+katoamisilmoituksen+muutaman+päivän+kuluttua.
Ruumissäkki+heivattiin+laiturilta+Kymijokeen.+Pääkaupunkiseudulle+Heiman+palasi+junalla.
Myöhemmin+Heiman+oli+matkustajana+samassa+autossa,+jolla+ruumista+oli+kuljetettu.+Auto+pysäytettiin+muusta+syystä+ja+siitä+vyyhti+lähti+purkautumaan.+Epäilyt+kohdistuivat+Heimaniin,+koska+yksi+todistaja+oli+nähnyt,+että+Heiman+meni+uhrin+perässä+asuntoon.
Heiman+tunnusti+pahoinpitelyn;+"kyllä+se+pikkasen+meni+överiksi".+Oikeuskäsittelyn+aikana+Tommy+Heiman+vaati,+että+hänen+katsottaisiin+syyllistyneen+murhan+asemasta+pahoinpitelyyn+ja+törkeään+kuolemantuottamukseen.
Tai+vaihtoehtoisesti+tappoon.
-Vaatimus+perustui+siihen,+että+tarkoitus+ei+ollut+tappaa,+teko+oli+impulsiivinen+eikä+siinä+käytetty+harkintaa.
-Mutta+väkivalta+jossain+määrin+oli+näemmä+hyväksyttävä+keino,+vaikka+sitten+ihan+vaan+ämmien+juorujen+perusteella...+Heiman+oli+haastattelun+aikoihin+edelleen+siinä+vahvassa+uskossa,+että+"surmasin+pedofiilin".+Ehkä+hän+sillä+haki+teolleen+hyväksyntää,+vaikka+ei+ollut+asiastaan+varma.+Onhan+se+niinkin,+että+kun+sata+tappaa,+niin+kyllä+siinä+joku+väärintekijäkin+menee+mukana...+Joukkomurhaa+voisi+puolustella+sitenkin.
Teksti+jatkuu+uudessa+viestissani
03.07.2018 10:45
Nimimerkki+"RauhoituIhminen"+kirjoitti:+"Se,+että+maa+on+pallo,+ei+ole+mielipide,+vaan+kylmä+totuus.+Jos+joku+väittää,+että+maa+on+litteä,+on+mielipide.+Saatte+kyllä+pitää+mielipiteenne.+Ongelma+on+siinä,+että+tyrkytätte+mielipidettänne+totuutena.+Pitäkää+uskomuksenne+omana+harrastuksenanne,+älkää+tyrkyttäkö+sitä+muille.+Toivottavasti+paranet+pian!"+
Sana+"tyrkyttaminen"+tarkoittaa,+etta+esim.+kadulla+pysayttaa+ohikulkijoita++ja+tunkee+niille++brosyyreita+ja+paallepasmaa+niille+myos+suusanallista+ideologiaa+jostakin+asiasta,+tai+etta+postittaa+fyysisia+lehtia+ihmisten+postilaatikoihin+pyytamatta+ja+yllatyksena,+tai+etta+soittaa+puheluita+pyytamatta+ja+yllatyksena+ja+paallepasmaa+ideologiaa+puhelimitse.+Mina+en+tee+mitaan+edellaluettelemistani+asioista,+joten+en+tyrkyta+mitaan.+Jokainen+itse+omasta+valinnastaan+tulee+lukemaan+tata+palstaa+ja+itse+klikkaa+viestit+luettavaksi,+ei+kukaan+sellaiseen+pakota.+Kukaan+ei+myoskaan+pakota+katsomaan+YouTube+videoitani.+joten+vaite,+etta+"tyrkytan"+asioita,+ei+pida+paikkaansa.
25.06.2018 11:43
Kiitos+terveisista.+"Esso"+tarkoittaa+slangissa+kai+ekstaasihuumetta,+korjaa+jos+tietoni+ei+ole+oikea.+Itse+en+koske+huumeisiin+lainkaan.+Sen+lisaksi,+etta+huumeet+johtavat+huumehelvettiin+ja+kuolemaan,+niista+saa+myos+10+-+20+vuoden+vankilatuomioita+taalla+Ita-Euroopassa+ja+kasittaakseni+myos+useimmissa+maailman+maissa,+joten+huumeisiin+ei+kannata+koskea,+vaan+suositukseni+on,+etta+kannattaa+kieltaytya+ja+poistua+heti+paikalta,+jos+joku+saapuu+niita+tarjoamaan.
24.06.2018 21:00
PS.+edelliseen+viestiini:+Jake+Gibson+on+se+henkilo,+joka+on+enimmakseen+kameran+takana+haastattelemassa+videon+alkuvaiheessa,+ja+ne+muusikot+kitaroineen+ovat+niita+NASA:n+palvojia.+Niin,+ja+kylla+minun+mielestani+ne,+jotka+haluavat+NASA:a+ja+valtavirtamediaa+palvoa,+voivat+ihan+vapaasti+minun+puolestani+niin+tehda,+enka+soita+poliiseille+enka+psykiatreille,+kunhan+ne+palvojat+eivat+kay+fyysisesti+kimppuuni+eivatka+yllyta+siihen+muitakaan.
24.06.2018 20:41
Yliopistoloppututkinnon+psykologiasta+suorittanut+littean+maan+kannattaja+Jake+Gibson+USA:sta+teki+haastattelun+valtavirtamediaa+ja+NASA:a+palvovien+keskuudessa+ulkoilmakahvilassa,+mutta+Jake+Gibson+sai+osakseen+pilkkanaurua,+ja+kahvilan+omistaja+kaski+hanta+poistumaan+kahvilasta,+vaikka+Jake+Gibson+ei+kertonut+nakemyksiaan+mitenkaan+aggressiivisella+tavalla.+Jos+kertoo+edes+reaalimaailmassa+julkisella+paikalla+kannattavansa+litteaa+maata,+niin+sensuuri+voi+iskea+myos+reaalimaailmassa,+kuten+Jake+Gibsonille+kavi.+Alla+on+linkki+hanen+videoonsa+sielta+tilanteesta:
https://www.youtube.com/watch?v=GJk67TYsrvc
Jake+Gibson+myontaa,+etta+littean+maan+kartat+eivat+ole+paikkansapitavia,+mutta+han+on+silti+edelleenkin+littean+maan+kannattaja.
24.06.2018 20:35
Korjaus+NASA:n+myyntiedustajaviestiini:+Piti+kirjoittaa+"rehtireipas",+ei+"rehtiteipas".
24.06.2018 20:13
Vastaukseni+nimimerkille+"fghfhfhgfh".+Talla+palstalla+on+hanenlaisiaan+henkiloita+kirjoittamassa,+tahan+tyyliin:
"Hyvaa+paivaa,+olen+kirjamyyntiedustaja+ja+videomyyntiedustaja+USA:n+Avaruushallinnosta+NASA:sta.+Minulla+on+tassa+uusimpia+NASA:n+tekemia+kirjoja+ja+dokumenttielokuvia,+hianot+varikuvakirjat+vain+100+euroa+kappale,+ja+hianot+dokkarileffat+vain+40+euroa+kappale.+Nyt+jokainen+kunnon+rehtiteipas+kansalainen+toki+ostaa+kaikki+kirjamme+ja+dokkarimme,+koska+ettehan+halua+leimautua+littean+maan+kannattajiksi+olemalla+ostamatta+tuotteitamme?+Jaa,+sinako+Aarre+Lehtonen+et+haluakaan+ostaa+meilta+mitaan,+ja+viela+kehtaat+kertoa+muillekin,+etta+kaikki+tuotteemme+ovat+petkutusta+Kuulentofilmeista+alkaen?+Painu+helvettiin+netista+kertomasta+sellaista+ja+pilaamasta+bisneksiamme.+Olet+salaliittohorho+kuvitellessasi,+etta+on+olemassa+huijarilafkoja+ja+niiden+huijaustuotteita,+ja+etta+NASA+muka+olisi+sellainen.+Ellet+heti+lopeta+kertomasta,+etta+NASA+on+pelkka+petkutuslafka,+niin+jarjestamme+sinut+loppuiaksesi+pakkohoitoon+vankimielisairaalaan+sellaisella+tekaistulla+diagnoosilla,+etta+litteaan+maahan+uskominen+on++psykoottista+harhaa.+Siksi+olemme+myos+jarjestaneet+valtavirtamedian+avulla+sinut,+Aarre+Lehtonen,+syylliseksi+lasten+kidnappaukseen+koulujen+pihoilta,+HAHHAHAAA,+ja+kykenemme+tallaiseen+massahuijaukseen+salaseurojemme+avulla,+joihin+kuuluu+valtavirtamedian+lehtien+paatoimittajia,+poliiseja+,+syyttajia+ja+tuomareita,+joten+ellemme+saa+sinua+laitettua+pakkohoitoon+mielisairaalaan+NASA:n+kritiikkisi+takia,+niin+sitten+ainakin+raivokkaat+mukiloitsijajoukkiot+teloittavat+sinut,+kun+lukevat+sanomalehdista,+etta+olet+kidnapannut+lapsia+koulujen+pihoilta+pakettiautoosi,+HAHHAHHAAA.+Siksihan+sina+sinne+Bulgariaan+jouduitkin+maanpakoon+Suomesta+jo+kahdeksan+vuotta+sitten,+mutta+nakojaan+jatkat+NASA:n+kritiikkiasi,+joten+varohan+vaan,+ja+varokaa+muutkin,+joten+ostakaa+heti+kaikki+NASA:n+julkaisemat+kirjat+ja+dokkarileffat+ja+uskokaa+kritiikitta+siihen+kaikkeen+petokseen+jota+tarjoamme,+tai+muuten+joudutte+kokemaan+Aarre+Lehtosen+kohtalon.+TAMAHAN+SITA+SANANVAPAUTTA+VASTA+ONKIN,+MAA+EI+OLE+LITTEA,+JA+JOKA+MUUTA+VAITTAA,+TELOITETAAN+SALASEUROJEMME+TOIMESTA,+HAHHAHHAAA!+TEHAN+JOKO+OSTATTE+TAI+ITKETTE+JA+OSTATTE+VAITTEEMME+KUULENNOISTA,+MAAILMAN+MAAPALLOISUUDESTA+JNE.+MAISTUISKO+PAKKOHOITO+MIELISAIRAALASSA+TAI+TELOITETUKSI+JOUTUMINEN+RAIVOKKAIDEN+MUKILOITSIJAJOUKKIOIDEN+TOIMESTA,+MITA?+NO+EI+VARMASTI+MAISTUIS,+JOTEN+TOTELKAA+JA+USKOKAA+KAIKKI+MITA+NASA+VAITTAA!"
Tama+yllaoleva+kirjoitukseni+kuvastaa+peilin+tavoin+sellaisten+asennetta,+jotka+palvovat+valtavirtamediaa+ja+NASA:a+lopullisena+auktoriteettinaan.
24.06.2018 20:08
Jos+joku+lukee+koulukirjasta+jonkun+asian,+niin+miten+se+asia+voi+muuttua+"epaluotettavaksi++tiedoksi"+silloin,+jos+sen+saman+tiedon+kertoo+YouTubessa?+Valtavirtamediakin+laittaa+televisiouutislahetyksiaan+katsottavaksi+YouTubeen,+joten+miten+joku+uutinen+on+"aito"+vain+silloin,+jos+se+naytetaan+televisiossa,+ja+kuinka++se+sama+uutinen+muuttuu+"idioottien+horhoharhaksi"+silloin,+kun+se+naytetaan+YouTubessa?+
Talla+palstalla+on+henkiloita,+jotka+haluavat+laittaa+pakkohoitoon+mielisairaalaan+kaikki+ne,+jotka+eivat+hyvaksy+kaikkea+mita+valtavirtamedian+uutiset+ja+koulukirjojen+tieto+kertovat.+Ne+fasistit+haluavat+sananvapauden+vain+itselleen+ja+riistaa+sen+pois+kaikilta+muilta,+sen+huomaa+heidan+kirjoitustensa+savysta.
Kuinka+moni+taman+palstan+kirjoittajista+on+kaynyt+vaitetylla+Etelamantereella?+Veikkaan,+ettei+kukaan,+ja+jos+on,+niin+sitten+Facebookin+kuvia+ja+YouTuben+videoita+linkkeineen+talle+palstalle,+omilla+nimilla+ja+kasvoilla+tietenkin,+koska+netti+on+taynna+feikkivalokuvia+ja+feikkivideoita+ns.+Etelamantereelta,+silla+niita+voi+helposti+uudelleenladata+feikkisivustoilta+omalleen,+joten+ainakin+oma+naama+on+oltava+mukana+retkivalokuvissa+ja+retkivideoilla,+ennen+kuin+voi+vaittaa+Etelamantereen+olemassaolosta+mitaan.+Itse+en+ole+siella+kaynyt,+mutta+vanhana+elokuvantekijana+erotan+kylla+aidot+filmit+ja+kuvat+huijauksista,+ja+mielestani+kaikki+ns.+Etelamantereelta+otetut+kuvat+ja+filmit+ovat+petkutusta.+Mika+laki+tai+mielenterveyslaki+kieltaa+minua+sanomasta+talla+tavalla?+Onko+tallainen+mielipide+muka+vaaraksi+itselleni+tai+muille?+No+ei+todellakaan+ole.
24.06.2018 19:22
Nimimerkki+Sillei,+olitko+Ushuaiassa,+joka+on+maailman+etelaisin+kaupunki+Argentiinassa?+Sielta+ei+ole+pitka+laivamatka+Deception+Islandille,+eli+suomeksi+PetosSaarelle,+joka+kuuluu+jo+kai+Etelamantereeseen,+mutta+PetosSaari+ei+olekaan+mikaan+ikuisen+lumen+ja+jaan+peittama,+vaan+koko+Etelamanner+saattaa+koostua+vain+samanlaisista+saarista+kuin+PetosSaari,+ja+ne+Etelamantereen+vaitettyja+lumivalleja+kuvaavat+videot+ja+valokuvat+saattavat+olla+petosta+ja+tehty+trikkikuvauksella+seka+Alaskassa,+jossa+ne+vaitetyt+Etelamantereen+turistit+poseeraavat+kameroille+oikean+Etelamantereen+sijasta,+elikka+ne+turistit+ovat+vain+nayttelijoita+petokselle.
Deception+Islandia+ei+ole+turhaan+nimitetty+silla+nimella,+PetosSaari,+vaan+se+nimi+on+jonkinlainen+viesti+etta+varokaa+Etelamantereen+petoksia.
24.06.2018 14:43
2 / 23