ONKO LUCIFERIAN TEEMU VEHKALA

JOKOKOLAHTI

KYSYTÄÄN NYT SUORAAN.

79

2519

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuskin.on

      Tuskin on, kirjoitustapa on kehittyneempi. Tosin kävi taannoin mielessä muutaman kommentin perusteella.

      Aarteen teoria henkilöllisyydestä on toistaiseksi paras, varsinkin kun nikki katosi sen jälkeen.

      Tosin sinähän saatat olla Luciferian, sitä oletko vai etkö me muut emme koskaan saa tietää.

      Jos et ole, ole onnellinen että toistaiseksi on muuttanut nikkiään tai kadonnut; ja kyselyn sijaan keskity merkityksellisiin asioihin.

      • kukahantuskinonon

        Minkähän takia minun pitäisi olla ONNELLINEN.

        Päätän itse, mikä minulle on merkityksellistä.

        Minkähän takia sinulle olisi merkityksellistä, että en selvitä asiaa.


        Niin että pitäisikö olla onnellinen, että joku on vaihtanut nikkiä?


      • vade.retro.satana
        kukahantuskinonon kirjoitti:

        Minkähän takia minun pitäisi olla ONNELLINEN.

        Päätän itse, mikä minulle on merkityksellistä.

        Minkähän takia sinulle olisi merkityksellistä, että en selvitä asiaa.


        Niin että pitäisikö olla onnellinen, että joku on vaihtanut nikkiä?

        Luciferian, toi on jo säälittävää.

        Vai oletko tällä hetkellä toisen sivupersoonan ohjattavana?

        Läpinäkyvä kysely kuka oli ja missä on täysin hyödytöntä. Ainut salaliitto asiassa on mitenkä kukaan voi olla vapaalla jalalla noin pipillä päällä; ja jos ei ole vapaana pahempi salaliitto on se mitenkä suljetussa laitosessa potilaille sallitaan internetyhteys.


      • tupenrapinattulee

        Kukhahantuskinonon on riksun vainottu. Ette pelasta Luciferiania sillä että julistatte hulluksi. Hän ei kyslee peräänsä, vaan kostonhimoinen riksunvainottu.


      • Anonyymi

        En ole lukenut, mutta hyvä pointti: Vehkalan todellakin tunnistaa heikosta suomen kielen taidosta ja yhdys sana virheistä. Sanat taivuttaminen on myös monasti vaikea.


    • enoleluciferian

      En ole onnellinen ennen kuin saan selville viholliseni.Sitä myöten selviää muutkin.

      Lukuisat muut tietäät jo, etten ole Luciferian. Minähän olen Riksun vainottu.

      Lucifrian ei toiminut yksin. Kiinnostaa kumppansa.

      Edestään löytää, kusipää.

    • takuullaselvitän

      Onko TargeteddFinn eli Indietarget Luciferianin rikoskumppani. Niin hyvin yhteistyö sujui.

      • vankilaakuuulisi

        Onkohan tämä aarrelehtonen Luciferianin hyvä kamu, kn tulee tänekin sotkemaan selviystyötä.

        On jo puolensa paljastanut, vainotujen pilkkaaja on.


    • Kaukinen saattoi olla YouTubessa nimimerkki Pete Pasanen, joka teki sen maalautasvideon, jossa han oli mennyt Etela-Suomessa metsaan ja kuvannut suurta keloa keskella metsan aukiota. Minulla oli jo silloin sellainen intuitio, etta nimimerkki Pete Pasanen saattoi olla Kaukinen. Se videohan oli ihan hyva, ja jos sen tekija oli Kaukinen, niin han saattaa olla ns. kaapissa oleva maalautaskannattaja, joka ei kehtaa tunnustaa asiaa omalla nimellaan ja omilla kasvoillaan.

      Kaukinen on ulkonaoltaan ja tyyliltaan hieman kuin Suomen Helena Petrovna Blavatsky, joka perusti Kansainvalisen Teosofisen Seuran New Yorkissa vuonna 1875, tosin Blavatskylla ei ollut poliittista agendaa. Itse pidan teosofiasta. Perustamassani Rosencreuzilaisuudessa olen yhdistanyt hindulaisuutta, buddhalaisuutta, kristinuskoa ja teosofiaa. Valitettavasti Kaukinen on ns. menetetty tapaus, koska han olisi voinut alkaa teosofiksi ja luennoimaan tuosta aiheesta, mutta han valitsi politiikan ja sen alueelta aarioikeistolaisuuden, mika harmittaa minua, koska han on lahjakas puhuja ja kirjoittaja, ja han olisi voinut kanavoida lahjakkuutensa teosofishenkisiin tarkoituksiin,

      Kaukisella on samanlaista psykopatologiaa kuin minulla, vain eri sisaltoista, mutta mekanismit ovat samoja. Han nakee suurimmassa osassa Suomeen saapuneista tummaihoisista jatkuvaa uhkaa, ja mina naen suurimmassa osassa kantasuomalaisista valkoihoisista jatkuvaa uhkaa. Kokemustakin minulla on paljon tasta. Kaukinen on valinnut puolustusmekanismikseen aarioikeistolaisuuden, mina olen valinnut puolustusmekanismikseni perustamani Rosencreuzilaisuuden.

      • kolmenimeä

        Vaikea sanoa, onko Luciferian Kaukinen vai Vehkala. Molemmat ovat teosofisia psykiatreja, jotka vainoavat GS-uhreja, samoin Mirjaleena Isoaho. Vehkala oli Harjavallan sairaalan os. 23:n psykiatrina v. 2009. Loppuraportissa huomasin, että Vehkalalta puuttuu tieteellinen ajattelu, sillä hän ei argumentoinut kertaakaan väitteitään (subjektiivisia diagnooseja).

        Vehkalan tavoitteena oli asentaa minulle tekoäly TaYS:n psykokirurgiassa ja kääntää teosofiksi tai transhumanistiksi "tutustut Markuksen evankeliumiin" , mikä on perustuslain vastaista toimintaa (uskonnonvapaus ihmisoikeutena). Teosofien viides evankeliumi on laadittu Markuksen evankeliumin pohjalta Steinerin harhaopein siten, että ihmisestä tulee jumala. Samoin transhumanismissa ihmisestä tulee jumala New Age-menetelmin ja teosofien raamatulla.


      • OletkoAineissa
        kolmenimeä kirjoitti:

        Vaikea sanoa, onko Luciferian Kaukinen vai Vehkala. Molemmat ovat teosofisia psykiatreja, jotka vainoavat GS-uhreja, samoin Mirjaleena Isoaho. Vehkala oli Harjavallan sairaalan os. 23:n psykiatrina v. 2009. Loppuraportissa huomasin, että Vehkalalta puuttuu tieteellinen ajattelu, sillä hän ei argumentoinut kertaakaan väitteitään (subjektiivisia diagnooseja).

        Vehkalan tavoitteena oli asentaa minulle tekoäly TaYS:n psykokirurgiassa ja kääntää teosofiksi tai transhumanistiksi "tutustut Markuksen evankeliumiin" , mikä on perustuslain vastaista toimintaa (uskonnonvapaus ihmisoikeutena). Teosofien viides evankeliumi on laadittu Markuksen evankeliumin pohjalta Steinerin harhaopein siten, että ihmisestä tulee jumala. Samoin transhumanismissa ihmisestä tulee jumala New Age-menetelmin ja teosofien raamatulla.

        "Vehkala oli Harjavallan sairaalan os. 23:n psykiatrina v. 2009."

        Oliko sulla tästä harhasta jotain todisteita?

        Eikös Teemu ollut tuohon aikaan ennemminkin potilaana kuin psykiatrina; jälkimmäiseen kun vaaditaan jotain koulutustakin.


      • lapakossu1

        On muuten täysin väärin ja kyseenalaista toimintaa. Ilmankos potilaita siirretty jo vuosikausia niin paljon avohoitoon, kun ei niillä ole ollut mitään koulutustakaan potilaiksi, p..rkele ...


    • Heti kun olin lahettanyt sen ekan viestini tahan viestiketjuun, niin ylakerrasta alkoi taas kauhea paukutus vasten lattiaa, jota on jatkunut jo puoli vuotta putkeen muka ns. "remonttina", kun paukutetaan ja porataan yhta ja samaa neliometria aamusta iltaan. BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG jne jne jne. Se on jengivainoamista, jonka tarkoituksena on saada minut muuttamaan pois, jolloin KGB:n on helpompi viskata minut taas vankilaan valheellisilla syytteilla.

      • Anonyymi

        "Se on jengivainoamista, jonka tarkoituksena on saada minut muuttamaan pois, jolloin KGB:n on helpompi viskata minut taas vankilaan valheellisilla syytteilla"

        Miten sinun muuttaminen betonikopperosta toiseen helpottaa niiden tehtävää? Asutko nyt niin isossa ja sokkeloisessa kämpässä, josta sinua ei löydä? Millaisia valheellisia syytteitä voi tehdä muuttamisesi jälkeen vai meinasitko oikeasti syyllistyä johonkin? Mikseivät vain eliminoi sinua – Eikö se olisi helpompaa?


    • luciferian

      rekisteeröikää nimimerkki

      • Luciferian

        Parempi näin, jokainen voi kirjoittaa omia juttujaan. Muistakaa mutafossiilit, ne on todellisia; luin sen Eunukin kirjasta ja uskoin saman tien. Sen kirjan osin ihan AMEROilla ja säilytän sitä NESARA salkussa Raamatun vieressä. Mutta nyt pitää palata FEMA leirille ettei vartijat laita mustaan muovilaatikkoon.

        Join eilen muuten Flavor Aidia, kun täällä niin kehoitettiin. Oli omituinen jälkimaku. Tapasin sen jälkeen Jim Jonesin, mutta hän käski minua palaamaan tänne.

        Jeesus pelastaa. Ihan oikeasti.


      • heippateemu

        Luciferian on ilmoittanut, ettei omista raamattua.


      • Luciferian
        heippateemu kirjoitti:

        Luciferian on ilmoittanut, ettei omista raamattua.

        Minähän sanoin myös että "trust no one", tarkoittaa ettei minuunkaan kuulu luottaa. Kyllä, Raamattuja on useita, luen sitä päivittäin. Jeesus pelastaa oikeasti; myös ja etenkin minulta.


    • riksunvainottu

      TargetedFinn eli Indietarget !!! Jos olet Luciferianin rikoskaveri, niin tulikin omaan nilkkaan.

      Kun nyt termi Gang Stalking on yökötykseen sti inflaation kokenut ja merkitys hämärretty. on vähän nolo sen blogisi nimi.

      MUTTA ON SINUT JULISTETTU IHAN OIKEAKSI VAINOTUKsI.

    • Targeted_Finn

      Eli kun vastaa muutamaan viestiin, jonka joku nimimerkki kirjoittaa Suomi24:n keskustelupalstalle, niin on sen nimimerkin takana olevan kirjoittajan "rikoskaveri"? Vastaan kaikenlaisille kirjoittajille, joskus myös trolleille, eikä se, että vastaa trollin kirjoituksiin, tee kenestäkään trollia.

      Nimimerkillä "Luciferian" oli uudenlaisia näkemyksiä joukkovainoamisesta, siksi muutamaan sen viestiin vastasin. Ja vaikka Luciferian olisi ollut trolli, niin osassa hänen puheistaan saattoi olla jotain perää. Se on vaihtoehtomediassa yleisesti tunnettu tosiasia, että tyypillinen disinformaatio on sellaista, että 90% kerrotusta on faktaa ja loput harhaanjohtamista. Harhaanjohtaminen voi olla sitä, että lisätään juttuun väärää tietoa, jätetään jotain olennaista kertomatta tai promotoidaan sen ohessa jotain agendaa.

      • eipelasta

        Osaa valkopesun


      • suhteet.väärin

        Disinformaatiossa on hyvinkin aina 80% täyssä soopaa, enintään 20% on totta.


      • Targeted_Finn

        Ei tässä ole mistään pelastamisesta kysymys. En tiedä, kuka nimimerkin "Luciferian" takana on tai mikä hänen agendansa on eikä minua edes kiinnosta se mitenkään erityisesti. Enemmän minua kiinnostaa se, kuka organisoi minuun kohdistuvaa vainoamiskampanjaa ja mitkä tahot joukkovainoamista yleensäkin pyörittää Suomessa.

        Mutta vaikka "Luciferian" olisikin ollut trolli, miltä se kyllä vaikutti, niin pointti on se, että ei välttämättä tarvitse heittää menemään kaikkea, mitä se joukkovainoamisesta puhui. Melkein kaikki vaihtoehtomediaa pitkään seuranneet varmaan jo tietää, että esim. Alex Jones on ns. kontrolloitua oppositiota, mutta silti hänen suustaan tulee myös paljon faktaa.

        Voi toki olla niinkin, että "Luciferian" puhui pelkkää p*skaa, mutta osa jutuista vaikutti ihan uskottavilta, kuten se, että jotkut joukkovainoamisen kohteet olisi joskus huijattu laittamaan nimensä johonkin paperiin, jolla ovat tahtomattaan ja tietämättään antaneet "valtakirjan" vainota itseään. En pidä sitä täysin mahdottomana.


      • Targeted_Finn
        suhteet.väärin kirjoitti:

        Disinformaatiossa on hyvinkin aina 80% täyssä soopaa, enintään 20% on totta.

        Voisi olla joskus noinkin päin, mutta kyllä vaihtoehtomediassa on paljon sellaista materiaalia, jossa suurin osa on faktaa, mutta sitten sinne on ujutettu vääriä johtolankoja tai jotain tiettyä agendaa.


      • onkoLnkaveri

        Minä en ajattele noin korkealetoisia, vaan ihan itseeni kohdistamaansa stalkkausta.

        Heti kätelyssä mitätöi tekstin, minkä oli vähän aikaisemmin kirjoittanut.
        Ja kaiken lisäksi Riksun palstalle avamaani ketjuun, joka ooistettiin varmaankin 10 min. päästä.

        Tämän jälkeen rallatteli, kuinka olemme kuin kaksi marjaa, jne.

        Kun en niellyt syöttiä, vihamelisen kylmästi mitätöi: minun mielitepiteilläni ei ole mitään merkitystä.

        Kiisti sen, että olisin vainon kohde. Olin vain omalla toiminnalla aiheuttanut sen, että kiusataan.

        Jne. Tähän rakoon tunki TargetedFinn. Hän ainakin on organisoidun vainon kohde.

        Luciferian ehdotti, että TF panisi haun pääle aikaisemmista jutuista. Parin viikon päästä tulisi mieleen. (Olin itse jossakin yhteydessä kertonut, että kun anen haun päälle vainoon mahdolisesti aikaisemmin liittyneestä asiasta, kyllä sieltä parissa viikossa muistoja pulpahtelee.)

        Voisin kertoa monia esimerkkejä siitä, kuinka käytti puheitani.

        Tämä yksi minuun kohdistunut Ketjun nimi: Yksi hullu lulee olevansa Suomen ainoa gang stalking kohde. esim. .Olin tämä TF:n kanssa jutellut, kuinka Suomessa ei ole tullut tietooni vastaavaa vainoa,Kanadasta sen sijaan vaikka kuinka paljon. Ja tämä TF uolestaan kertoi, ett hähnellä sama juttu, USA:ta löytyi kaltainen. - Tähän etjuun TF kirjotti pitkn listan vestejä, jossa todisti oikeasti olevansa vainon kohde,

        Tätä lajia piisaisi, mutta TF:hän ei myönnä mitään.


      • Targeted_Finn

        Tarvitseeko tätä edes sanoa, mutta ei se, että vastaa asiallisesti muutamaan jonkun nimimerkin viestiin keskustelupalstalla, tarkoita että ollaan kavereita. Netissä keskustellaan ja sitä voi tehdä myös asialliseen tyyliin ihan niin kuin tosielämässä. Kyllä minäkin tarvittaessa osaan provosoivan tyylin, mutta ei sitä tarvitse tai kannata joka keskustelussa käyttää.


      • riksunvainottu

        Vielä kolmannen kerran tuli tämä rinnastus. Minua ei vainota, olen vain hullu. Lucferian ilmoitti, että TF on rankan vainon kohteena. Lätkäisi kyllä lopuksi, että TF joutuu elämään koko elämänsä rutiköyhänä.


      • Targeted_Finn

        Vai onko tässä nyt kyse siitä, että minun olisi pitänyt tulla tänne puolustamaan Riksun vainottua "Luciferiania" vastaan, ja kun en niin tehnyt, niin Riksun vainottu kokee, että minä en toisena vainottuna osoittanut hänelle riittävästi solidaarisuutta? Vähän siltä tämä nyt vaikuttaa, mutta kun en minä ole mikään ritari, joka syöksyy pelastamaan muita kirjoittajia trollien kynsistä, vaan puolustan itseäni.

        Mutta totta kai siinä mielessä puolustan vainottuja yleensä, että kumoan trollien väitteitä, että joukkovainotut olisivat "harhaluuloista kärsiviä mielisairaita" ja levitän tietoisuutta joukkovainoamisesta.


      • Targeted_Finn
        riksunvainottu kirjoitti:

        Vielä kolmannen kerran tuli tämä rinnastus. Minua ei vainota, olen vain hullu. Lucferian ilmoitti, että TF on rankan vainon kohteena. Lätkäisi kyllä lopuksi, että TF joutuu elämään koko elämänsä rutiköyhänä.

        Kuten sanoin, en ole ritari, joka tulee puolustamaan muita kirjoittajia trolleja vastaan, ja miksi minun edes pitäisi sellainen olla? Koska minä olen joukkovainoamisen kohde, niin tarkoittaako se sitä, että minun pitäisi olla joka kohdassa puolustamassa kaikkia muita yksittäisiä vainottuja kaikissa nettikeskusteluissa?

        Ja mitä merkitystä sillä edes on, mitä nimimerkki "Luciferian" on mieltä siitä, että olenko minä tai joku muu oikeasti vainottu vai ei? Ei jonkun nettipalstalle kirjoittelevan trollilta haiskahtavan nimimerkin mielipiteille kannata antaa sen enempää painoarvoa, ajatelkoon mitä ajattelee.


      • riksunvainottu

        En ole odottanut ritarin puolustusta. Kiinniin vaan huomiota siihen, että sinä käytät hyväksi tilanteita mainostaa itseäsi oikeasti vainotuksi, kun toista haukutaan ei-vainon kohteeksi.

        Ylipäätään käytät materiaalina ja hyväksi, mutta koko et tajua tai sitten myönnä sitä.

        Jonkun kenen tahansa trollin mielipiteet ovat yks lysti, mutta kun aavistelen tässä taustavoimia, niitä kimpussani oleva stalkkereita. jotka pyrkivät manipuloimaan yleistä mielidettä minua vastaan.


      • Targeted_Finn
        riksunvainottu kirjoitti:

        En ole odottanut ritarin puolustusta. Kiinniin vaan huomiota siihen, että sinä käytät hyväksi tilanteita mainostaa itseäsi oikeasti vainotuksi, kun toista haukutaan ei-vainon kohteeksi.

        Ylipäätään käytät materiaalina ja hyväksi, mutta koko et tajua tai sitten myönnä sitä.

        Jonkun kenen tahansa trollin mielipiteet ovat yks lysti, mutta kun aavistelen tässä taustavoimia, niitä kimpussani oleva stalkkereita. jotka pyrkivät manipuloimaan yleistä mielidettä minua vastaan.

        Ok, ymmärrän näkökulmasi, mutta sinä projisoit minuun motiiveita, joita itse ajattelet minulla olevan. Otetaan nyt esimerkiksi minun ensimmäinen vastaus "Tämä yksi hullu..." -ketjuun:

        "Mikä olisi oikea ja riittävä rikosoikeudellinen rangaistus organisoitua vainoamista harjoittaville rikollisille? Entä niille, jotka suorittavat kiduttamista sähkömagneettisella säteilyllä? Jos pitkäaikaisen säteilytyksen uhri kuolee, niin silloin on kyse tietysti murhasta, joten niin vakavista ja törkeistä rikoksista tässä puhutaan.

        Itse pidän henkilöä, joka säteilyttää pitkäkestoisesti, ehkä jopa vuosia yhtä uhria, aivan yhtä pahana ja myös jopa alhaisempana rikollisena kuin jotain yksittäisen tavanomaisin keinoin suoritetun murhan tekijää. Ja sellainen, joka säteilyttää monia uhreja, joista jotkut lopulta kuolevat sen vaikutuksiin, on verrattavissa sarjamurhaajaan.

        Jos tällaisten rikosten uhreille jotkut sitten naureskelevat, niin mitä se todellakin kertoo sellaisten ihmisten mielensisällöstä?"

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/15232242/tama-yksi-hullu-on-ainoa-tyyppi-suomessa-jota#comment-93291879

        Ja siihen vastattiin näin:

        "Voi jessus mitä shittiä....hah hah, vai oikein sähkömagneettista säteilytystä.

        Voisitko mennä hoitoon?"

        Eli minua solvattiin heti mielisairaaksi, ja sen jälkeen puolustin itseäni ja siinä sivussa muita elektronisen häirinnän uhreja yleisesti tuomalle esille faktoja. Mitä minun olisi siinä pitänyt tehdä esim. siinä ketjussa toisin?


      • Targeted_Finn

        "Jonkun kenen tahansa trollin mielipiteet ovat yks lysti, mutta kun aavistelen tässä taustavoimia, niitä kimpussani oleva stalkkereita. jotka pyrkivät manipuloimaan yleistä mielidettä minua vastaan."

        No sitähän joukkovainoamisen kohteena olemisen ydin juuri on, kaikkialla ja aina yritetään kääntää yleistä mielipidettä meitä vastaan. Pääasiassa se tapahtuu muualla kuin avoimilla nettipalstoilla, varsinainen mustamaalaaminen tapahtuu varmaan suljetuissa some-ryhmissä ja tosielämässä myös ihan perinteisen puskaradion välityksellä. Sinun tapauksessa sitä tehdään täälläkin vähän enemmän varmaan ihan siitä syystä, että kirjoitat tänne niin paljon.


      • hauskaajatkoa

        Voi, voi, että oma syy. Et millään voi myöntää hyväksikäyttöjäsi .Ei auta edes rautalankamallin vääntäminen.


      • ei.vaikuta.uskottavalta
        Targeted_Finn kirjoitti:

        Ei tässä ole mistään pelastamisesta kysymys. En tiedä, kuka nimimerkin "Luciferian" takana on tai mikä hänen agendansa on eikä minua edes kiinnosta se mitenkään erityisesti. Enemmän minua kiinnostaa se, kuka organisoi minuun kohdistuvaa vainoamiskampanjaa ja mitkä tahot joukkovainoamista yleensäkin pyörittää Suomessa.

        Mutta vaikka "Luciferian" olisikin ollut trolli, miltä se kyllä vaikutti, niin pointti on se, että ei välttämättä tarvitse heittää menemään kaikkea, mitä se joukkovainoamisesta puhui. Melkein kaikki vaihtoehtomediaa pitkään seuranneet varmaan jo tietää, että esim. Alex Jones on ns. kontrolloitua oppositiota, mutta silti hänen suustaan tulee myös paljon faktaa.

        Voi toki olla niinkin, että "Luciferian" puhui pelkkää p*skaa, mutta osa jutuista vaikutti ihan uskottavilta, kuten se, että jotkut joukkovainoamisen kohteet olisi joskus huijattu laittamaan nimensä johonkin paperiin, jolla ovat tahtomattaan ja tietämättään antaneet "valtakirjan" vainota itseään. En pidä sitä täysin mahdottomana.

        Minusta valtakirjan antaminen vainoamiseen tahtomattaan ja tietämättään ei vaikuta uskottavalta.


      • Targeted_Finn
        hauskaajatkoa kirjoitti:

        Voi, voi, että oma syy. Et millään voi myöntää hyväksikäyttöjäsi .Ei auta edes rautalankamallin vääntäminen.

        Kyllä minä ymmärrän hyvin, mitä tarkoitat, mutta olet väärässä.

        Käytännössä vaikuttaa siltä, että minä en saisi tulla puhumaan omasta vainottuna olemisesta mihinkään ketjuun, jossa sinua on solvattu joidenkin kirjoittajien toimesta. Tai jos kuitenkin tulen, niin minun pitäisi painottaa koko ajan, että "en minä ole ainoa vainottu, kyllä tuota Riksun vainottuakin vainotaan oikeasti".

        Ei kaikessa ole kyse sinusta, kun keskustellaan joukkovainoamisesta, vaan meillä kaikilla vainotuilla on omat juttumme, me kaikki haemme itsellemme oikeutta ja meitä kaikkia solvataan mielisairaiksi sen sijaan, että meidän asema rikoksen uhreina tunnustettaisiin.


      • Targeted_Finn

        Olisiko kyse myös ihan siitä, että kun kirjoitan hyvin ja ilmaisen itseäni selkeästi ja koherentisti, niin minun puheita pidetään kaiketi useimpien lukijoiden mielestä enemmän uskottavina kuin Riksun vainotun, ja siksi Riksun vainottu kokee, että nostan itseäni hänen kustannuksella.

        Pitäisiko minun siis kirjoittaa vähemmän selkeästi ja uskottavasti ketjuissa, joihin myös Riksun vainottu kirjoittaa, jotta meidän kirjoituksien välillä ei olisi niin suurta kontrastia? Koska siltä tämä ihan oikeasti vaikuttaa, että melkein kaikki, mitä täällä teen, on Riksun vainotun mielestä aina jotenkin väärin, kirjoitin sitten mitä tahansa. Eli "väärin sammutettu", kuten sanonta menee.


      • hyväjatkoa

        Niin, et nyt huomaa sitä, minkä Luciferiankin huomasi.


      • Anonyymi
        hyväjatkoa kirjoitti:

        Niin, et nyt huomaa sitä, minkä Luciferiankin huomasi.

        Sitten kun kuulinTargetedFinnin sukunimen, selkisi heti, miksi emme ymmärrä toisiamme. Hänellä on oppineisto/eliittitausta ja minulla köyhä perhe, mutta erinomaisen sekalaiset läheiset: ihan ylhäältä alas asti. Ollilla ei opiskelu ole sujunut, minulla on akat.lopputukinto.

        Olli käyttäytyy eliitisti, minä olen alaluokan suorasuu.

        Olli kirjoittaa hyvin. Yhdistyksessä voivat olla tosityytyväisiä tällaisesta voimavarasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten kun kuulinTargetedFinnin sukunimen, selkisi heti, miksi emme ymmärrä toisiamme. Hänellä on oppineisto/eliittitausta ja minulla köyhä perhe, mutta erinomaisen sekalaiset läheiset: ihan ylhäältä alas asti. Ollilla ei opiskelu ole sujunut, minulla on akat.lopputukinto.

        Olli käyttäytyy eliitisti, minä olen alaluokan suorasuu.

        Olli kirjoittaa hyvin. Yhdistyksessä voivat olla tosityytyväisiä tällaisesta voimavarasta.

        Olli jatkaa yhdistyksessä kolmessa tehtävässä. Minä erosin yhdistyksestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olli jatkaa yhdistyksessä kolmessa tehtävässä. Minä erosin yhdistyksestä.

        Niin ja IKÄERO meidän välillämme on ehkä nelisenkymmentävuotta. Ja kunto. Minä ole vainolla finaaliin rääkätty, henkihievärissä. Olli on mies parhaassa iässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja IKÄERO meidän välillämme on ehkä nelisenkymmentävuotta. Ja kunto. Minä ole vainolla finaaliin rääkätty, henkihievärissä. Olli on mies parhaassa iässä.

        Ei oli käyttäydy eliitin hillitysti, mutta itserakkaasti, vaiko narsistisesti.

        Käykää lukemassa Mistä tuntee stalkkerin-ketju. Jos Ollilla on 2017-18 oikeassa poskessa nykinyt ja taitaa nykiä vieläkin, on todistetusti stalkkeri.


    • Ai ettako mina ja Kaukinen olisimme kuin Villin Lannen Bonnie ja Clyde? LOL! Tillanen viela lannenhattuineen kaupan paalle, niin olisimme sitten kuin jonkin Westernleffan rosvokopla.

    • Nimimerkki Luciferian alias Kaukinen, tee sellainen YouTuben striimi, jossa ilmoitat seuraavaa (tata ehdotustani ei pida ottaa liian vakavasti):

      "Suski tassa moi, nyt kuulkaa koko skene ja skinijengit, ma tassa olen paattanyt ryhtya Aarre Lehtosen perustaman Rosencreuzilaisuuden jaseneksi ja sihteeriksi ja varapuheenjohtajaksi. Tasta lahtien ma en tule enaa koskaan puhumaan natsismista missaan, vaan kerron tulevilla striimeillani, etta Maa on littea Maalautanen, ja etta Aarre Lehtosen 2413-sivuinen kirja on perusta sille, kun toimin mesenaattina Lehtosen uudelle yhteisohankkeelle, jonka tarkoituksena on hankkia Ukrainasta orpopoikia yhteisoomme maatilalleni, josta teen mikrovaltion nimelta Aarre Lehtonen's Gospel Country Micronation."

    • vaikee sanoo.... ainakin molemmat ovat kunnon gs uskovaisii

      • riksunvainottu

        Ei ole, se on iisakki kiemunki


      • fdbf

        Kyllä aloituksessa mainittu henkilö ja luciferian ovat GS uskiksia.


    • Veteranfan

      LUCIFERIAN on NATOn kannattaja jota Teemu Vehkala kritisoi blokeissaan.

      Kaikki NATOn kannattajat ovat Vapaamuurareita ja LUCIFERin palvojia.

    • valistaja

      Täsä ketjussa aarrelehtonen vedättää. Tulipa otettua selvää Kaukisesta. On meitä moneksi.

      • Anonyymi

        Teemu Vehkala levittää puolitotuuksia, mutta hänen päätarkoituksena on eksyttää sielut lopulta kadotukseen, esim näillä huuhaa galagtisilla jutuillaan, siksi sielunvihollinen antaa oikein mielellään hänen ylläpitää sivujaan.
        Hän ei koskaan lainaa Raamatusta lauseita, eikä kerro että Jeesuksen kautta pelastutaan. Jokainen joka halajaa taivaaseen on kaduttava syntejä, tehdä niistä parannus, otettava vastaan pelastus Jeesuksessa Kristuksessa, eli uskot ja luotat häneen. Rukoillaan että Teemukin tulisi uskoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teemu Vehkala levittää puolitotuuksia, mutta hänen päätarkoituksena on eksyttää sielut lopulta kadotukseen, esim näillä huuhaa galagtisilla jutuillaan, siksi sielunvihollinen antaa oikein mielellään hänen ylläpitää sivujaan.
        Hän ei koskaan lainaa Raamatusta lauseita, eikä kerro että Jeesuksen kautta pelastutaan. Jokainen joka halajaa taivaaseen on kaduttava syntejä, tehdä niistä parannus, otettava vastaan pelastus Jeesuksessa Kristuksessa, eli uskot ja luotat häneen. Rukoillaan että Teemukin tulisi uskoon.

        Ihminen ei voi mitään ottaa, ellei sitä anneta Taivaasta, näin on kirjoitettu evankeliumissa Raamatussa.
        Että siinä kaatuu teidän oppinne, ihmis vaatimuksistanne ottaa jotakin jostakin. Ihminen ei pysty tulemaan uskoon millään omilla teoillaan ja ottamisillaan.


    • Anonyymi

      Rupesin kirjoittamaan viestiä, estettiin heittämällä etusivulle. Piti vain kertoa, että meni pää ihan pyörryksiin. Vedätyksiä riitti. Vaikka ketä esitettiin vainoajaksi.

      • Anonyymi

        Nyt vasta jälkeenpäin olen löytänyt hyödyllista tietoa Holy Prophetin ketjuista,

        Voin vain ihmetellä, ketä ja mitä teemut ja ollit sun muut ovat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt vasta jälkeenpäin olen löytänyt hyödyllista tietoa Holy Prophetin ketjuista,

        Voin vain ihmetellä, ketä ja mitä teemut ja ollit sun muut ovat.

        Mulla ei ainakaan näy tämä viesti salaliittoteorian uusimmat kommenttiosiossa.
        Eli ei tullut näköjään nostoa. Onhan näitä eksyttäjiä siellä sun täällä. Satakunnan Olli, Mauno Mattila, Arto Lauri, Petri Paavola, ehkä myös uutena tämä Luukkarinen, on ihan hyvää juttua hänellä, mut pakenee jos kyselee liikaa Kristuksesta ja miten pelastutaan. Kiroilee myös liikaa nykyään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla ei ainakaan näy tämä viesti salaliittoteorian uusimmat kommenttiosiossa.
        Eli ei tullut näköjään nostoa. Onhan näitä eksyttäjiä siellä sun täällä. Satakunnan Olli, Mauno Mattila, Arto Lauri, Petri Paavola, ehkä myös uutena tämä Luukkarinen, on ihan hyvää juttua hänellä, mut pakenee jos kyselee liikaa Kristuksesta ja miten pelastutaan. Kiroilee myös liikaa nykyään.

        Niin Paavolan Pete uusimpana villityksenään vaatii mm. "Uskovaisia tuomitsemaan Venäjän hyökkäyksen Ukrainaan". Minä en ymmärrä, että miksi yksi maailman sotaan liittyvä tapahtuma pitäisi tuomita, varsinkin kun on selvää, että ainakaan Lännellä ei ole hyvät motiivit tukea Ukrainan Natzijoukkoja, joten Miksi pitäisi tuomita, että Venäjä sotii natseja vastaan Ukrainassa?
        Minun mielestä on hyvä, että ortodoksinen Venäjä sotii natseja vastaan. Jumala siunatkoon Venäläisiä ja tuokoon heille uuden Voiton päivän fasisteista Ukraynassa, Da! Bo , Spasiba!


    • Anonyymi

      Teemu vehkala show ynro 62 mielipiteitä?

    • Anonyymi

      Liekkö sillä merkitystä

    • Anonyymi

      En usko

    • Anonyymi

      Hyvä kysymys, ketä nämä Ollit ja Vehkalat ovat. Olli kehräsi Luciferianin silitellessä häntä ja yhteistuumin panivat ketjun aloittajaa halvalla.

      • Anonyymi

        Olli ja Teemu ovat hyviä ystäviä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olli ja Teemu ovat hyviä ystäviä.

        Pidähän kuule huoli omista asioistasi.

        Vai onko korkki taas auennut ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olli ja Teemu ovat hyviä ystäviä.

        Onko Viki tämän vuoksi niin kateellinen Ollille?

        Minä kun luulin että syynä olisi ollut se Jessika joka imeskeli...


    • Anonyymi

      Jos "PyhäProfeetta1" oli Luciferianin toinen nimimerkki, niin tuolta löytyy yksi sen kommentti:

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/15355750/gang-stalking-ei-kuulu-suomaliseen-kulttuuriin!#comment-94559363

      Väittää että gang stalkingin takana olisi suurperheitä, jotka toimivat varsinkin yliopistojen kautta tms.

      Haiskahtaa sekoittamiselta ja harhaanjohtamiselta, koska se on ihan selvää, että toiminta on valtiollisten tahojen ja viranomaisten valvomaa/organisoimaa, ei se muuten voisi jatkua ilman mitään vastusta eikä mukana olisi poliiseja ja muita viranomaisia.

      • Anonyymi

        On ollut olemassa ja varmaan vieläkin yliopistovainoja. Maailmalla yliopistoissa oli kauheita salaseuroja. Lontoon lähellä Cambridge, johon olen käynyt tutustumassa. Selkäpiitä karmi, kiun kuunteli kertomuksia niistä ja vainoista.

        Minä jouduin 1960-luvulla yliopistovainon kohteeksi. Minä oli harvinaisuus_ alaluokan ihminen tai tavallaan hybridi, äpärä kun olin. Yliopisto vaino jatkuu koko elämän.

        Nämä suurperheet voisivat olla näitä eliitin sisäsiittoisia sukuja. Eliittihän on hallinnut yliopistomaailmaa, vieläkin joitakin tiedekuntia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On ollut olemassa ja varmaan vieläkin yliopistovainoja. Maailmalla yliopistoissa oli kauheita salaseuroja. Lontoon lähellä Cambridge, johon olen käynyt tutustumassa. Selkäpiitä karmi, kiun kuunteli kertomuksia niistä ja vainoista.

        Minä jouduin 1960-luvulla yliopistovainon kohteeksi. Minä oli harvinaisuus_ alaluokan ihminen tai tavallaan hybridi, äpärä kun olin. Yliopisto vaino jatkuu koko elämän.

        Nämä suurperheet voisivat olla näitä eliitin sisäsiittoisia sukuja. Eliittihän on hallinnut yliopistomaailmaa, vieläkin joitakin tiedekuntia.

        Suomenkin yliopistot on täynnä ties mitä salaliittoja ja kiltoja.


    • Anonyymi

      QANON kultti aivopesu

      https://www.youtube.com/watch?v=Qt8c1EhM9SQ

    • Anonyymi

      https://www.ess.fi/paikalliset/151797

      Huumekauppiaat tuovat ostokset kotikylälle - "kauppa-autopojat" kiertelevät Lahdessakin

      14.10.2018

      -----------

      https://yle.fi/a/3-10455959

      Savon Sanomat: Huumeita levitetään nyt "kauppa-autojen" avulla
      Itä-Suomen poliisissa tutkitaan muun muassa tapausta, jossa Lahdesta lähdettiin myyntireissulle maakuntakaupunkeihin.

      14.10.2018

      ------------

      https://www.ksml.fi/paikalliset/2419484

      Savon Sanomat: Huumeita levitetään nyt "kauppa-autojen" avulla

      14.10.2018

      ---------

      https://www.hameensanomat.fi/paikalliset/5220269

      Savon Sanomat: Huumeita levitetään nyt "kauppa-autojen" avulla

      14.10.2018

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      http://nwohavaintoja.blogspot.com/2011/04/


      torstaina, huhtikuuta 21, 2011

      Bloginpitäjä pakkohoidossa

      Allekirjoittanut Teemu Vehkala hoideltiin pakkohoitoon Hämeenlinnan keskussairaalaan 17.02.2011, kun Teemu oli Viking XPRESS nimisellä laivalla muusikon työtehtävistä.

      Allekirjoittaneen kahvin sekaan pistettiin tod. LSD:tä ja sen jälkeen Teemu pakotettiin joko kaverin hyttiin tai putkaan.

      Putkareissun jälkeen laivan lääkäri sanoi, että Teemu tarvitsee ammatillista hoitoa ja, että hänellä on psykoosi.

      Siitä sitten matka jatkui aina Katajanokalle asti ambulanssiin ja ambulanssikyyti meni ensin Helsingin psykiatriselle poliklinikalle, josta sitten myöhemmin tuli toinen ambulanssikyyti Hämeenlinnaan.

      Viranomaisten mielestä Teemu Vehkala on sairastunut paranoidiseen psykoosiin. Mutta totuus on, että ainoa psykoosi mikä oli sattui ja tapahtui laivalla 17.02.2011 ja johtui synteettisestä huumeesta, joka sai aikaan myös hallusinaatioita.

      Jokainen voi miettiä, että kuinka paljon Teemu Vehkala on ollut psykoosissa LSD huumauksen jälkeen. Kun Hämeenlinnan keskussairaalan hoitohenkilökunnan mielessä harhaluutot ja paranoidiset oireet ovat jatkuvia.



      Potilaspuhelimesta saa allekirjoittaneen kiinni soittamalla vaihteeseen (03) 6291 ja pyytämään yhdistämään P3 potilaspuhelimeen.

      Hallinto-oikeus on jo lytännyt tämän tapauksen, jossa se leimaa allekirjoittaneen mielisairaaksi.

      Kuitenkaan missään vaiheessa ei olla pystytty todistamaan, että potilas on
      a.) itselleen tai b.) muille vaaraksi, minkä johdosta tahdosta riippumaton pakkohoitomääräys on laiton.

      -------------

      http://nwohavaintojapromo.blogspot.com/2019/08/suomalaisilla-risteilyaluksilla-on.html

      Tämä aihe kun on sen verran henkilökohtainen sen takia koska itse jouduin 2011 vuoden helmikuussa henkirikoksen yrityksen kohteeksi, kun minut yritettiin myrkyttää hengiltä tutkimuskemikaalilla Viking XPRS aluksella, jolla olin tuolloin työskentelemässä.

      Sain jälkikäteen selville eri lähteideni kautta, että tuo likaisen työn yksikkö, joiden miehiä siellä laivan ravintolassa ainakin yksi stalkkeri näytti naamaa jo sen koko viikon ajan, jolloin siellä laivalla työskentelin, että jossain vaiheessa aloin kiinnittää huomiota, että miten tämä yksi ja sama roiston näköinen mies notkuu siellä laivan ravintolassa aamupäivällä, iltapäivällä ja illalla sekä joka risteilystä toiseen.

      Että ellei hän ole sitten laivan henkilökuntaa. Mutta en vielä silloin tiennyt, että tämän majurin työnantaja ja palkanmaksaja oli Saksan tiedustelupalvelu (BND), jonka salaiseen yksikköön hän kuului. NATO:lla nämä vastaavat Stay Behind kaltaiset salaisetyksiköt toimivat myös maanalaisina yksiköinä, koska niitä ei virallisesti ole olemassa.

      Saksan tiedustelupalvelulle oli siis annettu jo tod. 2010 vuoden lopussa salainen toimeksianto, että allekirjoittanut bloggari tulisi saada hiljennettyä käyttämällä yliannostuksella vahvaa tutkimuskemikaalia (tod. bromo Dragon-fly), jonka vaikutukset ovat hyvin voimakas psykoositila, jonka trippi tuntuu käyttäjästä kuin olisi joutunut keskelle helvettiä.

      Bromo-DragonFLY on synteettinen äärimmäisen voimakas psykedeeli, joka muistuttaa hyvin paljon DOB:a, joka on 2C-B-nimisen fenetyyliamiinin voimakkaampi amfetamiinijohdannainen.

      Wikipediassa kerrotaan, että kyseisen Bromo-DragonFLY:n käytöstä on virallisten tietojen mukaan aiheutunut ainakin 5 kuolemantapausta Norjassa, Ruotsissa, Tanskassa Suomessa ja Yhdysvalloissa.

      Ottaen vielä huomioon sen, että tämä Bromo-dragonfly on 300 kertaa meskaliinia vahvempi hallusinogeeni, ja 1/5 LSD:n vahvuudesta.

      Minähän tosiaan luulin tuolloin tapahtuneen jälkeen, että ne olivat pudottaneet LSD:tä kahvini sekaan. Mutta koska en ollut koskaan näitä psykedeelejä kiskonut naamariin, niin mistäs sinä sen voit tietää, että miten nämä hallusinogeenisen päihteidenkäytön tosiammattilaisten huimausaineet oikein toimivat.

      Kuitenkin tuolloin siellä Viking XPRS aluksella kyse ei ollut mistään leikistä, vaan pelissä oli henki.

      • Anonyymi

        LSD on siitä ikävä aine että se trippi saattaa jäädä pysyväksi.

        Ja moni ottaa sitä ja muita aineita noissa muusikkopiireissä ihan vapaaehtoisesti; mutta helpompi on kieltää tapaus niin ei tule kyselyitä mistä tai keneltä aineen osti.

        Teemu23 kyllä kirjoitteli jo Jippii! forumissa ennen tuota trippiä juttuja NESARA salkusta, AMEROista ja muista.


    • Anonyymi

      http://nwohavaintoja.blogspot.com/2020/01/malmin-lentoasemalla-on-cian.html


      torstaina, tammikuuta 02, 2020

      Malmin lentoasemalla on CIA:n varastohalli, josta liikkuu tavaraa Bagdadin ja Helsingin välillä

      Teksti: Teemu Vehkala

      Wikileaks kertoi joulukuussa 2018 kuinka Helsingin Malmin lentoasemalla sijaitsee yksityinen varastohalli, jota hallinnoi USA:n suurlähetystö.

      Hommasta hyvin epäilyttävän tekee se, että tuota varastohallia hallinnoi Helsingin USA:n suurlähetystö.

      Tuolta varastohallista lähetetään joka päivä tuhansien kilojen diplomaattilähetyksiä Irakin pääkaupunkiin Bagdadiin.

      Jo sokea Erkkikin voi päätellä, että mitähän mahtaa sisältää nämä jopa tuhannen kilon painoiset laatikot, joita lähetellään Helsingin Malmin lentoasemalta Irakin pääkaupunkiin Bagdadiin.

      Irakissa on ollut käynnissä USA:n armeijan käymä sota. Ihan muutamat pari päivää sitten Yhdysvaltain armeija teki jälleen iskuja Irakissa ja Syyriassa kuulemma Hizbollahia vastaan, jolloin myös yhdysvaltalainen rakennusurakoitsija kuoli samalla iskussa Irakissa.

      Jos siis Suomesta lähtee jopa tonnin painavia lasteja Irakiin, niin mitähän se muuta voisi olla kuin aseita ja tässä maassa niitä valmistavat mm. Patria Oyj.

      Mutta jos Patria Oyj:n toimittamista aselasteista on tässä Malmin kentän mystisen varastohallin kanssa jotain tekemistä, niin silloin voisimme jo puhua mahdollisesta aseiden salakuljetuksista, koska miksi niihin muuten olisi Helsingin USA:n suurlähetystö ja CIA sekaantunut kuvioihin ?

      Mutta jos nyt joku toimittaja kysyisi Patrialta, että salakuljetatteko aseita Helsingin, Malmin lentoasemalta Irakiiin, niin aivan varmasti kiistäisivät kaiken.

      Aseiden salakuljetus on aina näiden CIA:n isojenpoikien hommaa ja se täytyy aina hoitaa päivänvalolta salassa, ettei vaan jää mitään jälkiä. Mutta olennaisesti tähän salaiseen aseiden salakuljetuksiin liityvät myös kuvioihin huumeiden salakuljetukset, joita myös liikutellaan CIA:n kuvioissa.

      Esimerkiksi tämä Barry Seal toimi 80-luvulla lentäjänä, josta tuli silloin merkittävä salakuljettaja Medellin huumekartellille.

      Mutta siinä vaiheessa kun Seal otettiin kiinni ja hänet värvättiin USA:n huumepoliisin tietolähteeksi ja sitten kun tämä paljastui julkisesti Pablo Escobarille, niin Sealin auto räjähti ja mies sen mukana. Näin CIA:n huumekonnat hankkiutuivat Sealista eroon.t

      Vaikka Sealista tehtiin vuonna 2017 Tom Cruisen tähdittämä elokuva, niin ei se sitä tarkoita etteikö Seal ollut näissä pimeissä hommissa mukana.

      Mutta idiootit kun tuollaisen elokuvan katsovat, niin heille se on vain melkein aina pelkkää Hollywood käsikirjoittajien mielikuvitusta, koska he usein ovat vielä niin tyhmiä, etteivät älyä ottaa näistä asioista mitään selville itse.

      Malmin lentokentän tulevaisuus

      Mutta mennään nyt sitten niihin vähän salaisempiin asioihin mitä tulee tuohon Malmin lentoaseman tulevaisuuteen. Sillä niitä neuvotteluja käydään lentotoiminnan jatkamiseksi tällä hetkellä tämän Malmin lentoasematoimintaa kannattavan yhdistyksen ja Suomen puolustusministeriön välillä.

      Puolustusministeriö näihin kuvioihin liittyy sen puolesta, että sillä on taustallaan vain militaristiset intressit ja USA:n armeija on jo nyt ilmaissut halukkuutensa, että se haluaisi muuttaa Malmin lentoaseman sotilaslentokentäksi, jolloin sen koko hallinta siirtyisi heille ja siellä ei sen jälkeen enää yksikään pienkone lentäisi tai ilmailukerho.

      Joten jos tämä pitää paikkaansa, niin siinähän tapauksessa koko tuo lähiöhanke ja sellaisen mahdollinen rakentaminen sille rakennuskelvottomalle maalle on aivan seinähullu ajatus jo itsessään ja ei sitä silloin todennäköisesti tulla edes missään vaiheessa paaluttamaan.

      Vaan tässä onkin tarkoitus ensin purkaa Malmin lentokenttäyhdistyksen ja Helsingin kaupungin välinen vuokrasopimus 2020 vuoden jälkeen ja sen jälkeen sitten todeta, että ei sinne voida mitään lähiötä rakentaa, jossa vaiheessa tämä vuokrasopimus voidaankin jo allekirjoittaa USA:n armeijan toimesta ja sittenhän se kenttä voidaan käytännössä täyttää vaikka ydinohjuksilla, joka vaarantaisi Suomen turvallisuuden.




      Mutta Natoon uskovat taas näkisivät sen niin, että nämä ydinohjukset Malmin kentällä turvaisivat Venäjän sienipilvien uhkalta.

      Elämme siis näin osin melkoisen vaarallisia aikoja mitä tuohon kyseiseen lentokenttään tulee, koska sen kentän tulevaisuus on jo nyt päätetty antaa USA:n armeijan käsiin, koska he voivat sen näin myös tehdä, koska tuo vuonna 2014 Suomen kenraalien kanssa solmittu isäntämaasopimus oikeuttaa tähän.

      Eli Suomi suomalaisille, ja Malmin, lentoasema Jenkkiläisille.

      Onko tämä mielestänne oikein ?


      Lähteet: Helsinki Times

      YLE

    • Anonyymi

      https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000006358155.html

      Aktivisti pettyi laimeaan osanottoon ja perui Malmin lentoaseman puolesta uudenvuoden­aatoksi kaavaillun mielenosoituksen
      Mitään dramaattista lentoliikenteen pysäytystä ei ole luvassa heti 1. tammikuuta, vaikka ilmailu jatkuisikin Malmilla vastoin kaupungin määräystä.

      30.12.2019 14:23 | Päivitetty 30.12.2019 23:19

      MALMIN lentokentälle uudenvuodenaatoksi suunniteltu mielenosoitus on peruttu. Asiasta kertoi myöhään maanantai-iltana aktivisti ja bloggaaja Teemu Vehkala. Hän oli aiemmin ilmoittanut mielenosoituksen järjestämisestä.

    • Anonyymi

      https://www.suomi24.fi/viihde/andy-mccoy-heittaa-hurjan-vaitteen-heponisti-elamastaan-levy-yhtio-toi-sulle-kamaa-etta-sa?ref=s24

      Andy McCoy heittää hurjan väitteen "heponisti"-elämästään: "Levy-yhtiö toi sulle kamaa, että sä..."

      --------------

      https://www.seiska.fi/Uutiset/Poliisi-iski-Mikael-Gabrielin-luksustaloon-ennen-huumekarya-Kotietsinnassa-useita-partioita

      Poliisi iski Mikael Gabrielin luksustaloon huumekäryn jälkeen! Kotietsinnässä useita partioita - naapurit seurasivat jännittyneinä!

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      https://www.joukopiho.fi/profetioita-12/

      1.3.2023

      Tuija Sunin uni: 14 VKK:n kansanedustajaehdokasta tulee valituksi

      Näin 27.2.2023 unta, jossa laitoin vaalimainoksia teiden varteen. Mainoksia oli valtava kasa ja työtä paljon.

      Seuraavaksi katsoin VKK:n vaalivalvojaisia. Istuin eduskuntatalon lehterillä ja seurailin tulosten saapumista. Unessa VKK:sta läpimenneitä lueteltiin 14 kpl, kun yhtäkkiä eduskuntatalosta meni sähköt poikki, jonka jälkeen istuin yksin pimeässä lehterillä.

      Minulle ei näytetty kuin nuo 14 ehdokkaan nimet. Nimien luetteleminen kylläkin jatkui, mutta sähköjen poismenon takia en nähnyt enempää nimiä.

      Ehdin nähdä seuraavat valituksi tulleiden VKK:n ehdokkaiden nimet: Ano Turtiainen (Kaakkois-Suomi), Sanni Maria Seppänen (Uusimaa), Mika Schwach (Keski-Suomi), Anu Östman (Savo-Karjala), Mari Makkonen (Kaakkois-Suomi), Suvi Ahonen (Keski-Suomi), Olli Hakala (Satakunta), Jani Kuusela (Kaakkois-Suomi), Seppo Hakulinen (Uusimaa), Anne Nivukoski (Vaasa), Pauli Puustinen (Kaakkois-Suomi), Marko Hiltunen (Oulu), Lisbeth Palmroth (Varsinais-Suomi) ja Nico Giansanti (Helsinki).

      Sen jälkeen olin jossain kahvitilaisuudessa, jossa oli paljon ihmisiä.

      Jouko Pihon kommentti 1.3.2023:

      Julkaisen Tuija Sunin unen sen mielenkiintoisuuden takia. Minulla itselläni ei ole yliluonnollista tietoa siitä, miten eduskuntavaaleissa tulee käymään. Olen sillä linjalla, että kaikki on mahdollista ja tapahtukoon Jumalan tahto.

      Jos käy niin kuten Suni kertoo unessa nähneensä, että VKK saa ainakin 14 kansanedustajaa, niin se on parempi kertoa nyt etukäteen eikä vaalien jälkeen, koska jos tämän toisi julkisuuteen vasta vaalien jälkeen, niin pilkkaajat eivät uskoisi sitä, vaan pitäisivät ilmoitusta petkutuksena.

      Jos taas käy niin, että VKK ei saa 14 kansanedustajaa, niin siinä tapauksessa Tuija Sunin uni ei ollut Jumalalta tullut merkitsevä uni.

      Pianhan se nähdään. Elämme jännittäviä aikoja.

      • Anonyymi

        Harhaiset näkee omiaan.

        Eipä noilla eväillä menty mihinkään.


    • Anonyymi

      Tätä ketjua nostellaan jatkuvasti TÄ-ketjun viereen. Kun en ilmeisesti saa kirjoittaa TÄ -ketjuun, kirjoitan tähän.

      Minulla on hyvin rankka vaino-vuosi takanani, kun laahauduin Hesaan tukiryhmään syksyllä 2017.. Oli hyvä, että livenä tapasin porukkaa. Eka tapaaminen oli hässäkkää. Joku minulle kertoi, ettei siellä yleensä ole sellaista. Kävi kyllä ilmi, ettei minua haluttu ko.ryhmään. Kävin kuitenkin 4 kertaa, kun minulla ei ollut kenenkään yhteystietoja, mutta sujautin muutamalle jotakin säilytettäväksi, kun kotona varkaat veisivät. -Itse asiassa minut ulostettiin aika rajusti. - Tapasin siellä Vehkalan ja Indien. - Järkytyin ja suutuin niin,että kirjoitin näkemykseni someen. On tukiryhmä eliitin kermeperseille, joilla opiskelut eivät onnistuneet.

      Vehkala on vehkala. Indie on kermaperse, mitä muuta? Edelleen auki. Luciferian oli nimerkki ekalle trollille, joka valtasi salaliiton gs-keskustelut. Ajoin hänet nurkkaan. Joutui luopumaan. Tilalle tuli HolyProphetin eri versioita. Tässä vehkala/lucifer-ketjussa on linkki pitkään ketjuun. En viitsi lukea. -En ymmärrä, miksi tupataan tä-ketjun viereen.

      • Anonyymi

        Mikä saa sut kuvittelemaan että olet niin tärkeä että sun takia kukaan kirjoittaisi palstalle?

        Se että joku ketju jossa sinä kirjoitat ei kiinnosta toisia tarkoittaa ainoastaan sitä ettei kenelläkään tällä palstalla ole velvollisuutta lukea, kommentoida tai edes kiinnostua mitä sinä kirjoitat.

        Ja sama koskee toki jokaista toistakin kirjoittajaa.

        Kenelläkään ei ole pienintäkään velvollisuutta lukea tai kommentoida kenenkään toisen kirjoitelmia.

        Luci / HP saattoi hyvinkin olla Vikin sivupersoonia. Oli kuka tahansa, kirjoittaa edelleen palstalle, ei kadonnut mihinkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä saa sut kuvittelemaan että olet niin tärkeä että sun takia kukaan kirjoittaisi palstalle?

        Se että joku ketju jossa sinä kirjoitat ei kiinnosta toisia tarkoittaa ainoastaan sitä ettei kenelläkään tällä palstalla ole velvollisuutta lukea, kommentoida tai edes kiinnostua mitä sinä kirjoitat.

        Ja sama koskee toki jokaista toistakin kirjoittajaa.

        Kenelläkään ei ole pienintäkään velvollisuutta lukea tai kommentoida kenenkään toisen kirjoitelmia.

        Luci / HP saattoi hyvinkin olla Vikin sivupersoonia. Oli kuka tahansa, kirjoittaa edelleen palstalle, ei kadonnut mihinkään.

        Minä avasin TÄ-ketjun ja jouduin melkoiseen estämiseen ja häirintään ja banniakin tuli. Nyt ihmettelin sitä, että Teemu/lucifer ketju on vähän väliä löytynyt TÄ-ketjun vierestä. ETTÄ MITÄ YHTEISTÄ jonkun mielestä.

        Silmäilin T/L ketjua omalta kannaltani. Ei yhteistä minun ketjuni tai minun kannalta.

        En kuvittele mitään. En vaan ymmärrä, mistä kyse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä avasin TÄ-ketjun ja jouduin melkoiseen estämiseen ja häirintään ja banniakin tuli. Nyt ihmettelin sitä, että Teemu/lucifer ketju on vähän väliä löytynyt TÄ-ketjun vierestä. ETTÄ MITÄ YHTEISTÄ jonkun mielestä.

        Silmäilin T/L ketjua omalta kannaltani. Ei yhteistä minun ketjuni tai minun kannalta.

        En kuvittele mitään. En vaan ymmärrä, mistä kyse.

        Juupa. Tuttu kysymys vähän muunneltuna. Miksi luulet olevasi niin nin tärkeä, että joku viitsisi vainota sinua. Vastaus siihen löytyy Riihimäki -palstalta ketjusta KOKO SUOMI VAINOO. - Noin lyhyesti sanottuna. Käypä lukemassa.

        Ja kirjoittelu ja kirjoittelu. Minä en ole kirjoittanut kirjoittamisen vuoksi. Olen oikeasti ja rankasti vainottu. Kirjoittaminen on ollut oma selviytymiskeino. Lisäksi yritys jakaa tietoa muille.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Au Pairit Maltalla - Keskustelua !!

      Keskustelua uudesta kaudesta. Täällä kaikki jaksot katsottu kun verot pakko maksaa.. Myyn ulkopuolelle jättäminen oli su
      Tv-sarjat
      271
      3285
    2. Suomalaisia valmistautuneena pakenemaan

      https://yle.fi/a/74-20084635 “Auto on aina tankattuna ja pari laukkua valmiiksi pakattuna, jos tulee äkkilähtö.”
      Maailman menoa
      401
      2028
    3. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      70
      1905
    4. Yritin nainen

      Kaikkeni ettei meidän välille syntyisi mitään. Tiesin jo hyvin alussa että sinä olet minun heikko kohta. Lopulta kuitenk
      Ikävä
      88
      1641
    5. Miksi et voi

      Soittaa tai laittaa viestiä
      Ikävä
      115
      1395
    6. Ei kiinnosta idän humpuuki

      Onko kukaan ihminen koskaan hyötynyt idän opeista pätkääkään? Ei ole, uskallan väittää!
      291
      1127
    7. Ikävöin sinua nainen

      Vaikka lopetin yhteydenpidon kokonaan. Ehkä joskus ymmärrät, et se oli ainoa järkevä vaihtoehto. Ei rakkaus lopu siihe
      Ikävä
      45
      1067
    8. Ristinryövärin kastamattomuus?

      KASTAMATON RISTINRYÖVÄRI Ristinryövärin pelastumista ilman kastetta on joskus käytetty perusteena sille, ettei kasteell
      Luterilaisuus
      277
      988
    9. Käärijä jättäytyy pois illan viisufinaalista

      https://www.is.fi/viihde/art-2000010420075.html Voi voi sentään! Kuka nyt Suomen pisteet jakaa. Tosi pölvästiä käytöstä
      Maailman menoa
      105
      931
    10. Iso ikävä sinua nainen

      Aina vain, ei helpota millään. Ainoa varma helpotus olisi se et oltais yhdessä. Mutta se ei sinulle sovi.
      Ikävä
      31
      906
    Aihe