Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
antarcticanaarrelehtonen
profiilit
antarcticanaarrelehtonen
antarcticanaarrelehtonen
Vapaa kuvaus
Aloituksia
6
Kommenttia
458
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Vastaukseni+nimimerkille+Juhani_98:+Teen+tanaan+vastaukseni+viestiisi+videolle,+joka+on+katsottavissa+YouTuben+kanavallani+illalla.
31.08.2017 15:03
Kiitos+viestista,+nimimerkki+Puustafan.+Joo,+pitaa+muistaa+levata+ja+syoda.
31.08.2017 09:23
Joo,+kerroin+tosiaan+videollani+kokeilleeni+niita+aineita+nuorena+muutaman+kerran.+Hasis+ainoastaan+nukutti+minua,+ja+alkoholista+en+saanut+aggressioita,+vaan+sekavan+tilan,+joka+johti+sammumiseen.+Lopetin+molempien+aineiden+kayton+melko+pian,+koska+ne+eivat+sovi+minulle.
30.08.2017 22:18
Joo+nyt+nakyi,+ja+videosi+kuvanlaatu+on+tosiaan+hyva.+Luonto+tekee+tuollaisia+kalliomuodostelmia+ikaankuin+symboleiksi+uusista+maalautasista,+no+tama+on+oma+tulkintani.+Asuessani+Suomessa+paakaupunkiseudulla+vuonna+2007,+siella+oli+asuntoni+lahella+ihan+samanlaisia+kalliomuodostelmia+maassa,+paitsi+ei+niita+kalliokasoja.+Seuraavalla+videollani+kommentoin+videotasi,+niin+kuin+pyysit.+Teen+ja+julkaisen+videon+jo+tanaan.
29.08.2017 08:02
No+milla+tavalla+kuu+sitten+on+erilainen+pohjoisessa+kuin+etelassa?
28.08.2017 22:19
Menin+sinne+linkkisivulle,+mutta+se+video+ei+lahtenyt+pyorimaan.+Jos+laitat+sen+saman+videosi+jollekin+muulle+videosivustolle,+vaikka+YouTubeen+niin+etta+se+varmasti+toimii,+niin+kommentoin+videotasi+seuraavalla+videollani.+Minulla+ei+talla+hetkella+ole+varaa+ostaa+uutta+videotallentavaa+laitetta,+joten+kuvaan+vanhalla+kamerallani.
28.08.2017 22:17
Auringonpimennyksessa+aurinko+pimentaa+itse+itsensa.
Eclipse+photos+show+nothing+there!+
https://www.youtube.com/watch?v=9wppHpnCC9k
YouTuben+kanavalta+nimelta+Jungle+Surfer.
Myos+kuunpimennyksessa+kuu+pimentaa+itse+itsensa.
28.08.2017 17:28
En+usko+lainkaan+NASA:n+juttuihin,+kuten+1)satelliitteihin,+2)avaruusasemiin,+3)kuulentoihin,+4)valokuviin+maapallosta,+5)videoihin+maapallosta,+6)Marsluotaimiin+ja+7)teleskooppikuviin+muista+planeetoista.+Siksi+en+usko+alieneihin+tai+avaruushaikaloihin,+mutta+uskon+muihin+maalautasiin+ja+niiden+asukkaisiin,+jotka+ovat+myos+ihmisia.+
Olen+jo+toista+vuotta+halunnut+suomentaa+ja+tekstittaa+dokumenttileffan+This+Crazy+Notion,+joka+on+nyt+kokonaan+reuploadattu+omalle+YouTuben+kanavallani,+kun+olin+ennen+leffan+lataamista+kysynyt+leffan+tekijalta+sahkopostilla,+etta+saanko+ladata+sen+omalle+tietyn+nimiselle+YouTuben+kanavalleni+ja+vastaus+oli,+etta+saan.+Minulla+ei+kuitenkaan+ole+ollut+ainakaan+viela+rohkeutta+suomentaa+ja+tekstittaa+This+Crazy+Notionia.
28.08.2017 17:09
Maailman+paras+flat+earth+dokumenttielokuva+on+nyt+katsottavissa+YouTuben+kanavallani,+se+on+kahdessa+osassa+ja+on+yhteiskestoltaan+kaksi+ja+puoli+tuntia.
28.08.2017 11:01
Korjaus:+30+minuutin+video+on+alunperin+melkein+2+gigaa,+mutta+Windows+Movie+Maker+pakkaa+sen+pienemmaksi+400+megaan,+ja+sitten+YouTube+pakkaa+sen+viela+noin+100+megaan,+kun+sen+lataa+YouTuben+kanavalle
28.08.2017 02:32
Joo,+olen+kylla+varovainen.+30+minuutin+video+on+alunperin+melkein+2+gigaa,+mutta+Windows+Movie+Maker+pakkaa+sen+pienemmaksi+400+megaan,+ja+sitten+YouTube+pakkaa+sen+viela+noin+100+gigaan,+kun+sen+lataa+YouTuben+kanavalle.+Skinheadeja+ei+ole+nyt+nakynyt.
28.08.2017 02:27
Kun+nakee+sellaisen+tyypin+taalla,+niin+se+on+kuin+nakisi+hautausurakoitsijan.
25.08.2017 10:05
Asianajajalla+tai+suurlahetystolla+ei+ole+lentokentalla+auktoriteettia,+jos+minua+ei+paasteta+maasta+pois.
25.08.2017 00:02
Uudella+videollani+kerron+jonkin+verran+mita+hommailin+Suomessa+nuorella+aikuisiallani,+ja+se+video+on+latautunut+katsottavaksi+uudella+YouTuben+kanavallani+tanaan+klo+21+mennessa.
Espanjan+hintataso+on+kalliimpi+kuin+Bulgariassa,+joten+en+halua+Espanjaan+muuttaa,+enka+sita+paitsi+edes+paase+Bulgariasta+pois,+katsokaa+wikipediasta+artikkelit+hakusanalla+Katorga+ja+sielta+myos+nimella+Victor+Herman,+ja+katsokaa+YouTubesta+tayspitka+leffa+hakusanoilla+Coming+Out+of+the+Ice+(1982),+niin+saa+kasityksen+minunkin+tilanteestani.
24.08.2017 17:41
Katsotaan,+mita+vanhoja+videoita+voisin+ladata+uudelle+kanavalleni.+Puoleenyohon+mennessa+sinne+kuitenkin+latautuu+tanaan+tekemani+1+tunti+26+minuuttia+pitka+suomenkielinen+ulkoilmaluentoni,+jossa+analysoin+vuonna+2012+Sofiassa+kuvaamaani+mustalaispojan+voimisteluvideota,+jonka+takia+sain+bannit+aiemmalle+kanavalleni.
22.08.2017 20:57
Teen+kylla,+iltaan+mennessa.
22.08.2017 11:05
Tässä+valmis+sähköpostiviesti+lähetettäväksi+Suomen+jokaiselle+vapaamuurarilooshille:
Jyvaskylan+raivokkaiden+mukiloitsijajoukkioiden+kauppalista.
5+henkiloa,+Pera,+Kake,+Pena,+Jussi+ja+Artsi.
Jokaiselle+passi,+5+passia+kertaa+52+euroa+kappaleelta+on+260+euroa.
Bensaa+autoon+valimatkalle+Suomi,+Jyvaskyla+ja+Bulgaria,+Nesebar,+jos+auto+kuluttaa+10+litraa+100+kilometrilla,+ja+bensa+maksaa+1,50+euroa+litralta.+Valimatkaa+on+3300+kilometria,+joten+bensaa+kuluu+330+litraa+kertaa+1,50+euroa+litralta+on+495+euroa+menomatkalle+ja+toiset+495+euroa+paluumatkalle,+yhteensa+koko+matkan+bensat+maksavat+990+euroa.
Yhdessa+paivassa+jaksaa+ajaa+500+kilometria,+joten+matkan+aikana+on+yovyttava+hotelleissa+kuusi+yota,+jotka+maksavat+50+euroa+hengelta+jokaiselta+yolta.+Kun+yhdelta+hengelta+kuluu+hotelleihin+kuusi+yota+kertaa+50+euroa,+niin+se+on+yhteensa+300+euroa+menomatkalla+ja+toiset+300+euroa+paluumatkalla,+yhteensa+600+euroa,+ja+viisi+henkiloa+kertaa+600+euroa+on+3000+euroa+koko+joukkion+hotellikuluihin+koko+matkan+aikana,+koska+5+henkilon+on+hankalaa+nukkua+yhdessa+autossa+koko+matkan+ajan,+joten+heidan+on+otettava+hotellipaikat+kuudeksi+yoksi+menomatkalle+ja+kuudeksi+yoksi+paluumatkalle.
Koko+matka+kestaa+yhteensa+12+paivaa,+ja+jokainen+syo+yhden+paivan+aikana+30+eurolla,+ja+5+henkiloa+syo+yhden+paivan+aikana+yhteensa+150+eurolla,+ja+se+kertaa+12+paivaa+on+1800+euroa+koko+joukkion+ruokiin+12+paivan+aikana.
Kertauksena:
Passit+maksavat+260+euroa.
Bensat+maksavat+990+euroa.
Hotellipaikat+maksavat+3000+euroa.
Ruuat+maksavat+1800+euroa.
Yhteensa+koko+matka+maksaa+6050+euroa.
Unohdin+mainita+viela+laivamatkan+hinnat+5+henkilolle+ja+autolle+Turusta+Tukholmaan+ja+paluumatkalla+Tukholmasta+Turkuun,+joten+kylla+koko+matka+5+henkilolle+Jyvaskylasta+Nesebariin+ja+takaisin+tulee+maksamaan+yhteensa+7000+euroa.
Bulgarian+kauppalista:
Murhayrityksesta+10+vuotta+ehdotonta+vankeutta,+joka+istutaan+paivasta+paivaan,+jokaiselle+murhayritykseen+osallistuneelle.
Murhasta+25+vuotta+ehdotonta+vankeutta,+joka+istutaan+paivasta+paivaan,+jokaiselle+murhaan+osallistuneelle.
Tervetuloa+Bulgariaan!+
Seuraavaksi+on+oletukseni,+miten+salaliitto+menee:
Jyvaskylan+vapaamuurarisalaseuran+kauppalista+raivokkaan+mukiloitsijajoukkion+5+jasenelle+minun+murhaamisestani:
Tapporahaa+10,000+euroa+minun+murhaamisestani+jokaiselle+viidelle+murhan+kaytannon+suorittajalle+on+yhteensa+50,000+euroa,+plus+heidan+matkakulunsa+7000+euroa,+ja+se+tekee+yhteensa+57,000+euroa,+jonka+Jyvaskylan+vapaamuurarisalaseura+suostuu+maksamaan+salaliitossaan+sopimastaan+minuun+kohdistamastaan+murhasta.
21.08.2017 21:17
Syy+3kk+bannille+oli:+"Olet+ladannut+sopimatonta+sisaltoa,+joka+rikkoo+YouTuben+yhteisonormeja".+
Video,+jossa+kamerallani+kuvaamani+12+vuoden+ikainen+mustalaispoika+voimistelee+n.+10+minuuttia+pihallani+Sofiassa+kevaalla+2012,+on+sopimatonta+sisaltoa+kai+siksi,+etta+poika+voimistelun+jalkeen+nostaa+videolla+paitaansa+ylos+vilvoitellakseen+voimistelun+jalkeen,+koska+YouTube+oli+sensuroinut+sen+videon+ja+laittanut+minulle+3+kk+bannin+ladata+mitaan+uusia+videoita+vanhalle+kanavalleni.
Skineja+ei+ole+nakynyt.+Uusi+pohdiskeluvideo+on+parhaillaan+latautumassa+kanavalleni,+ja+se+on+katsottavissa+klo+20+mennessa.+Monologini+on+englanniksi,+mutta+sitten+seuraava+on+suomeksi.
21.08.2017 18:07
Sain+YouTubelta+kiellon+ladata+uusia+videoita+kolmeen+kuukauteen,+joten+perustin+uuden+YouTubekanavan+nimelta+The+Invisible+Man+From+Finland.+Nyt+siella+on+2+videota.
https://www.youtube.com/channel/UCVwPqKU0DoUsgvmvlfsuDgA
21.08.2017 17:07
En+ole+viela+ehtinyt+tutkia+Turun+tapahtumia,+joten+en+osaa+sanoa+onko+keissi+oikea+vai+lavastettu,+mutta+intuitio+sanoo,+etta+lavastettu.
18.08.2017 22:41
9 / 23