Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
InhottavaRealisti
InhottavaRealisti
InhottavaRealisti
Vapaa kuvaus
Aloituksia
323
Kommenttia
14591
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kiitos+kun+annoitte+luvan,+Teidän+Korkeutenne!
Kipaisepas+äkkiä+vaikka+nostamaan+sitä+Hyvää+huomenta-ketjuasi.+Se+vielä+putoaa+pois!
10.04.2020 12:47
Jep.+Kun+itseään+kiittää,+alkaa+siihen+pian+uskoa!
10.04.2020 12:44
Saat+kysyä+rauhassa.+Odotan+vastausta+kysymykseeni.+Mene+Sinä+vaikka+mopoilemaan+siitä.
10.04.2020 12:43
MITÄ+se+SINULLE+kuuluu,+jos+kysyn??
10.04.2020 12:39
ONNEKSI+täällä+on+paikalla+kaltaisesi+HURSKAS+ihminen!!
Hallelujaa!
10.04.2020 12:39
MISTÄ+Sinä+tuon+TIEDÄT?
10.04.2020 12:37
Ei+haittaa!+Aamulla+juuri+treenasin+kotona+ja+kyllä+siinä+ihan+hiki+tuli!+Teki+terää!
Mistä+muuten+oletat,+että+minä+jotenkin+olisin+kiukkuinen?+Saanhan+taas+tutustua+kaltaisesi+korkealentoisen+ajattelijan+tuotoksiin!+Minä+olen+oikein+rento+ja+tyytyväinen!Sinä+itse+tuossa+kiukkuilevan+näytät?
Ota+kuules+rennosti+vain+ja+opettele+kunnolla+pottuilemaan,+jos+kerran+haluat+sitä+harrastaa.+Muuten+jutuillasi+ei+ole+merkitystä+edes+kärpäsen+pierun+vertaa...
10.04.2020 12:36
Millä+tavoin+elämäsi+on+muuttnut+paremmaksi+kääntymisesi+jälkeen?
10.04.2020 12:32
Sinulla+sen+sijaan+menee+ONNEKSI+aina+hyvin?
10.04.2020 12:29
Ihan+itsekö+keksit?
Onko+Sinulla+vaikeaa,+jos+palstalla+ei+ole+ketään+kenelle+aukoa+päätä?
10.04.2020 12:28
Antaisitko+bismillah+esimerkkejä+niistä+"naisellisista+naisista"????
10.04.2020 12:20
MV:llä+ei+mene+oikein+hyvin,+kuten+ei+Persuillakaan.
10.04.2020 12:19
En+ole+väittänyt+olevani+biologian+opettaja.+Koeta+hahmottaa+se.+Olen+luokanopettaja.+
Et+kai+oikeasti+kuvittele,+että+abortti+on+kolmasluokkalaisille+suunnatussa+opetuksessa+suuressa+roolissa?+Vai,+oletatko,+että+syötän+heille+"propagandistisia+harhaoppeja"+esim.+matikassa+ja+englannissakin??
10.04.2020 12:18
On+hirvittävän+helppoa+olla+jälkiviisas.+Mikään+ei+itse+asiassa+taida+olla+sen+helpompaa,+vai+mitä?
Tosiasia+on+tämä+(vaikka+Persuista+osa+ei+sitä+ymmärrä:+Suomi+EI+ole+diktatuuri,+jossa+mitä+tahansa+voidaan+tehdä,+kun+valtiovalta+sitä+haluaa.+On+helppoa+nähdä+sielun+silmin+se,+millainen+haloo+juuri+Persujen+omissa+piireissä+olisi+noussut+siitä,+jos+toimia+olisi+tosiasiassa+alettu+suorittaa+vahvasti+ennakoivina.+Ihan+takuuvarmasti+olisi+täälläkin+julistettu+sitä,+miten+kansalaisoikeuksia+viedään+ja+kansan+on+aseistettava+itsensä+USA:n+tyyliin!+Luultavasti+jopa+Patmos+olisi+herännyt+siinä+vaiheessa.+
Tosiasia+on+kaikesta+huolimatta+se,+että+Suomessa+tilanne+on+Koronan+suhteen+vähintäänkin+kohtuullinen.+Aika+näyttää+sen,+miten+tilanne+kehittyy.+En+sano,+että+hallitus+tai+ylipäätään+ottaen+mikään+muukaan+taho+olisi+toiminut+täydellisesti,+mutta+eipä+kyllä+oppositionkaan+saavutuksia+voi+kehua.+Halla-aho+on+tajunnut+olla+hiljaa,+Huhtasaari+ei+ole+sanonut+mitään+ja+Hakkarainen+on+lähinnä+esitellyt+nuorikkoaan.+Ei+ihme,+että+kannatus+on+laskenut?
Asiantuntijana+esiintyminen+on+vakuuttavampaa,+jos+osaat+edes+oikein+kirjoittaa+sanan+"Pride".+Toki+voit+viitata+joihinkin+tuntemattomampiin+morsian-aiheisiin+tapahtumiinkin?
10.04.2020 11:56
Sinulla+on+ongelmia+ymmärryksessäkin:+minähän+kiitin+Sinua.
09.04.2020 14:34
Taas+sorrut+epäloogisuuksiin:+toisaalta+väität+minun+olevan+valeopettaja,+toisaalta+minulla+siis+on+oppilaita?
Miten+asia+nyt+on?
09.04.2020 14:32
Anna+vain+tulla+niitä+esimerkkejä+maista,+poliitikoista+ja+ylipäätään+ottaen+ihmisistä,+jotka+perustelevat+aborttinäkemyksiään+sillä,+että+YK+Sinun+sanojesi+mukaan+määrittelee+jo+alkion+ihmisoikeuksien+piiriin!+Siitä'+vain.+Odotan+innolla!
Ja+anna+tulla+esimerkkejä+ihmisistä,+jotka+Sinun+laillasi+julistavat+Lääkäriliiton+tuomitsevan+abortit!
Älä+kitise,+vaan+koeta+kerrankin+seisoa+sanojesi+takana.+Kun+väität+jotakin,+Sinun+on+kyettävä+väitteesi+perustelemaan.
09.04.2020 14:30
Sinun+kykysi+oikeasti+vi..uilla+on+äärimmäisen+huono.+Siksi+tämä+ei+oikein+käy+ajankulusta.+Olet+yksinkertaisesti+väärässä+liigassa.+Jos+olisit+meidän+aikuisten+äijien+köörissä+yhden+illan,+joutuisit+lähtemään+itkien+kotiin+jo+heti+ensimmäisten+lauseiden+jälkeen.+Surullista+oikeastaan.+
Koeta+nyt+harjoitella+hieman+monipuolisempaa+kielenkäyttöä,+jotta+pystyt+edes+jotakin+tänne+antamaan.+Lue+vaikkapa+sanakirjoja+tai+lue+ylipäätään+ottaen+jotakin.+Kielelliset+kykysi+ovat+heikot.
Lähden+nyt+muihin+puuhiin.+Leiki+Sinä+vielä+täällä.+
Moi+moi!
08.04.2020 20:11
Miten+Paavalia+voisi+vihata?
Hänhän+on+jo+ajat+sitten+kuollut.
08.04.2020 20:07
Ensimmäinen+ohje+on+huono,+koska+en+juuri+nyt+tarvitse+lääkkeitä.+
Toinen+ohje+on+hyvä.+Katsos+kun+työssä+käy,+sitä+väsyy...
08.04.2020 20:05
34 / 730