Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
InhottavaRealisti
InhottavaRealisti
InhottavaRealisti
Vapaa kuvaus
Aloituksia
323
Kommenttia
14591
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Joona+kirjoittaa+periaatteessa+asiaa,+mutta+valitettavasti+hänen+lähtökohtansa+esim.+ehkäisyasiassa+on+väärä.+
Pohjimmiltaan+kysymyksen+pitäisi+olla+tämä:+mitä+kaikkea+uskon+nimissä+voidaan+tehdä+ja+vaatia+yhteisön+jäseniltä?
24.04.2017 17:59
Jos+nyt+tarkkoja+ollaan,+niin+meillähän+ei+ole+lopullista+faktatietoa+siitä,+ketkä+Jeesuksen+opetuslapsista+kuolivat+esim.+Rooman+sirkusareenolilla+ja+ketkä+eivät.+On+lähinnä+oletuksia.+
Syytä+on+muistaa+myös+se,+että+kun+Roomassa+kristittyihin+kohdistettujen+vainojen+aikana+joku+kiinni+otettiin,+se+oli+sitten+siinä.+Me+EMME+tiedä+sitäkään,+miten+moni+tosi+asiassa+olisi+ollut+valmis+vaikkapa+kieltämään+uskonsa.+Sehän+on+varmaa,+että+SIITÄ+ei+Raamatun+teksteissä+haluttu+kertoa.++Teksteillähän+pyrittiin+vaikuttamaan.+Ne+ovat+pohjimmiltaan+propagandaa.+Asia,+josta+ei+hirveästi+puhuta.+
Sellaisia+ihmisiä+on,+jotka+ovat+niin+fanaattisia,+että+ovat+valmiita+kuolemaan+erilaisten+aatteiden+vuoksi.
24.04.2017 17:49
En+ole+kyllä+missään+vaiheessa+Suomi24:lla+kirjoitteluani+kohdannut+sellaista+uskovaista,+joka+olisi+kyennyt+minut+jutuillaan+uskonsa+faktapohjasta+vakuuttamaan.
24.04.2017 17:35
Hmm...+Vaikea+vihata+jotakin+sellaista,+mistä+ei+oikein+mitään+tiedä.
Onko+Suni+yksi+näistä+Suomen+fundamentalisteista?+Jos+on,+en+tunne+vihaa.+Tunnen+sääliä.
24.04.2017 17:33
Minua+ärsyttää+näissä+ROTin+ja+kumppaneiden+toimissa+tuo+vetäytyminen,+joka+aina+tehdään,+kun+hankalia+kysymyksiä+esiin+nousee.+Täällä+ollaan+muka+keskustelemassa,+mutta+oikeasti+ei.+
En+ymmärrä+näitä+ns.+uskovaisia,+jotka+yrittävät+väkisinkin+vääntää+uskon+faktaksi.+Tosiasia+on+kuitenkin+se,+että+uskoon+ymmärtääkseni+kuuluukin+irrationaalinen+puolensa.
24.04.2017 17:32
Koeta+ymmärtää,+että+tuo+on+todellisuudessa+vain+retoriikkaa+ja+sanahelinää.
24.04.2017 17:28
Asiaa.
24.04.2017 17:27
Mielipide+ilmeisesti+on+Sinusta+synonymi+sanalle+pilkkaaminen+ja+sananvapaus+taas+tarkoittaa+samaa+kuin+täydellinen+vastuuttomuus+sanomisistaan?
Jos+Suomi+on+Sinusta+äärivasmmistolainen+maa,+MIKÄ+sitä+osoittaa?
24.04.2017 17:26
En+usko+näiden+ihmisten+olevan+uskovaisia.+Heidän+tarkoituksensa+on+pikemminkin+mustamaalata+uskovaiset.
24.04.2017 17:24
Jopa+heitit+vitsin.
24.04.2017 17:23
Sehän+nyt+on+selvää,+että+nämä+tapaukset+ovat+oikeastaan+aika+säälittäviä.+Olisi+mukava+nähdä+nämä+ressukat+työssään.+He+pitävät+luultavasti+itseään+hyvinkin+älykkäinä+ja+humoristisina+superhakkereina,+jotka+tekevät+jotakin+hyödyllistä,+mutta+ovat+tosiasiassa+lähinnä+surullinen+esimerkki+rodun+heikkenemisestä.+
He+olettavat+saavansa+muut+hermostumaan,+mutta+ainakin+minä+tunnen+vain+ihmetystä,+surua+ja+joskus+jopa+naureskelenkin+näille+tyypeille.+Voi+poika+parat.
23.04.2017 18:02
Hyvää+työtä+kyllä+teet+uskovaisten+maineen+mustaamiseksi.+
10+
23.04.2017 17:58
Kts.+avaus+ja+ed.+tekstini.
23.04.2017 17:55
Ai+myönnätkin+tavoitteesi?+No,+mikäs+siinä.
23.04.2017 17:53
Kuten+jo+toisaalla+sanoin,+Te+Pertsat+ja+kumppanit+teette+maanmainiota+työtä+sen+eteen,+että+uskovat+näyttäisivät+ahdasmielisiltä+ku..päiltä.+
Joka+päivä+varmastikin+saatte+aikaan+oksennusreaktioita+niissä+oikeissa+uskovaisissa,+jotka+tekstejänne+katsovat.+Onnittelut!
23.04.2017 17:49
En+minä+ole+vielä+minnekään+lähdössä.+Kyllä+tässä+HYVIN+ehtii.+Sinun+juttuihisi+vain+en+jaksa+vaivautua+enää+kantaa+ottamaan.+
Hyvää+työtä+kyllä+teet+uskovaisten+maineen+mustaamiseksi.+
10+
23.04.2017 17:44
Eihän+se+nyt+tuolla+mopoilijalla+ole+ideanakaan,+että+hänen+jutuistaan+logiikkaa+löytäisi.
23.04.2017 17:41
Ehei.+En+tässä+minä+oksaani+sahaa.+
Jokainen+tekstinne+saaa+tavalliset+uskovaiset+pöyristyneinä+päätään+puistelemaan.+
Jos+tavoitteenne+on+mustamaalata+Suomen+uskovaiset,+teette+kympin+arvoista+työtä.+Ei+tässä+kohta+meitä+skeptikkoja+enää+MIHINKÄÄN+tarvita.+Riittää,+kun+teidät+päästää+asialle!
Haleja!
23.04.2017 17:39
Voi+Sinua+ressukkaa.+Kyllä+se+Sinunkin+elämäsi+joskus+vielä+helpottaa.+Älä+sure.
23.04.2017 17:37
Miksi+IHMEESSÄ+minun+pitäisi+Sinun+kaltaisellesi+ressukalle+mitään+määritellä?+
Palataan+keskustelemaan+normaalisti,+jos+ja+kun+siihen+kykenet.+Tällä+hetkellä+tilasi+ei+näytä+olevan+sellainen,+että+viitsisin+Sinuun+uhrata+ajatuksiani.+Toisaalta,+tämähän+on+lähes+rentouttavaa.+Ei+tämä+minun+mieltäni+paina,+jos+se+on+tavoitteesi.+Ainoa+kärsivä+osa+on+niskani...
23.04.2017 17:36
695 / 730