Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Osallistu keskusteluihin kirjautumalla palveluun.
Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnuksia?
Rekisteröidy
Keskustelu24
profiilit
Harmaaritari
Harmaaritari
Harmaaritari
Liittynyt 9v sitten
1574
aloitusta ·
20803
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Voisin+hyvinkin+äänestää+jotain+kilttiä+&+kunnollista,+perinteisiä+arvoja+kannattavaa+naista+joka+ei+ole+rännälöinyt+itseään+pilalle+lukuisilla+miessuhteilla+ja+suhtautuisi+järkevästi+haittamaahanmuuttoon+mutta+koska+sellaisia+ei+taida+juurikaan+olla+olemassa+taidan+jättää+äänestämättä.
11.03.2017 18:21
Ja+kaiken+tuon+tehtyään+ap+huomaa+ettei+naisiin+saa+kontaktia+sittenkään,+pettyy+raskaasti+ja+ratkeaa+ryyppäämään,+parin+kuukauden+päästä+on+taas+takaisin+nollapisteessä.+Surullista+mutta+totta.
11.03.2017 18:18
Jeffin+kuvista+päätellen+tasoni+on+sellainen+että+ansaitsisin+oikeastaan+Emilyäkin+kauniimman+naisen+mutta+koska+olen+armollinen+kyllä+Emilyn+tasoinenkin+mulle+kelpaa.
11.03.2017 18:07
Jos+ja+kun+täällä+on+naisia+jo+muutenkin+vähemmän+ja+niistä+valtaosa+on+ylipainoisia,+tatuoituja+sotanorsuja+niin+kyllä+tavallaan+aika+moni+semmoinen+pakotetaan+joka+haluaa+perheen.
11.03.2017 14:32
Sekin+mies+oikeasti+oli+varmaan+kiltti+&+kunnollinen+mutta+Anne+kyllästyttyään+tasaisen+turvalliseen+elämään+keksi+kaikenlaisia+tarinoita+päässään+henkisestä+väkivallasta+jotta+saa+lähteä+taas+kiimap..un+johdattamaan+juoksuun+jännämiesten+perään.
11.03.2017 14:29
"Aika+monet+naiset+lytätään+jo+teinistä+lähtien+ja+siksi+päätyvät+kusipäiden+kanssa+suhteisiin.+"
Bullshit,+tuolla+logiikalla+sitten+varmaan+kaikki+ätmitkin+pyrkisivät+saamaan+jonkun+rikollista+elämää+viettävän+jännäjennan.+Eivät+pyri+vaan+ätmikin+arvostaa+kilttiä+&+kunnollista+&+nättiä+naista+koska+ne+ovat+parhaita.+Naisten+mielestä+taas+nuoruuden+juoksuvuosina+kiimap..un+lorisemaan+saavat+väkivaltaiset+jännämiehet+ovat+parhaita+kun+niiden+kanssa+ei+koskaan+tiedä+mitä+seuraavaksi+tapahtuu,+ihan+kreisii,+ne+kertoo+ylpeinä+kavereilleen+jännämiehensä+edesottamuksista.
11.03.2017 14:27
Tottakai+luonto+tekee+tehtävänsä+eikä+siinä+mitään,+mies+joka+saa+kauniin+ja+hyväluonteisen+naisen+ilman+muuta+rakastaa+sitä+naista+myös+sitten+kun+ryppyjä+alkaa+ilmaantumaan+silmäkulmiin+koska+on+ajan+kanssa+kiintynyt+ja+muistaa+sen+naisen+nuorempana,+näkee+hänet+omissa+silmissä+aina+rypyttömänä,+maailman+kauneimpana+olentona.+
Entäs+sitten+mies+joka+saa+aisuroitavakseen+tatuoidun,+ylipainoisen,+vihaisen+ja+riidanhaluisen,+entisissä+miessuhteissaan+katkeroituneen+sotanorsun,+mitä+hän+näkee?+Ei+koskaan+mitään+muuta+kuin+vihanaisen+kun+ei+koskaan+saanut+nähdä+sitä+silloin+kun+se+ehkä+oli+vielä+kaunis,+se+antoi+sen+parhaan+aikansa+muille+ja+aisuri+nuolee+jämät.+Onko+reilua,+mitä?
11.03.2017 13:59
Et+kykene+muuttamaan+ihmisen+perusluonnetta.+Toki+voit+saada+tyypin+vaatekauppaan+kanssasi+ja+uusimaan+hieman+asusteitaan+mutta+ne+vanhat+pitää+sitten+saman+tien+hävittää,+muuten+se+edelleenkin+pitää+niitä+mieluummin+ja+niitä+uusiakin+taas+niin+kauan+kunnes+on+"pakko"+vaihtaa.+Jos+muuten+tykkäät+ja+olet+valmis+sietämään+mieheltä+sen+ettei+se+juuri+osallistu+siivouksiin+ja+ulkoasu+on+nuhjuinen+niin+teillä+voi+syntyä+ihan+hyvä+suhde+mutta+älä+ala+valehtelemaan+itsellesi+että+voit+sen+miehen+ajan+kanssa+muuttaa,+tuskinpa+onnistuu.+Jos+epäfeministisesti+hyväksyt+sen+että+sinä+hoidat+kodin+&+vaatetuksen+ja+mies+tuo+rahaa+taloon+niin+voi+toimia+jopa+loistavasti+mutta+jos+et+niin+ei+ehkä+kannata+edes+yrittää,+muutaman+vuoden+päästä+seuraisi+kuitenkin+ero,+tuskaa+ja+kyyneliä+epäonnnistuneen+kokeilun+seurauksena.
11.03.2017 11:52
Tarkoitatko+"vihan+hedelmät"?+Samaa+mieltä+kun+se+taisi+olla+aika+hyvä+minustakin,+siitä+vaan+jo+aikaa+kun+sen+lukenut.+Jos+tykkäsit+niin+tykkäät+varmaan+myös+Cormac+McCarthyn+rajatrilogiasta,+itse+jonkin+aikaa+sitten+nuo+lukaisin:
http://www.aamulehti.fi/kulttuuri/cormac-mccarthyn-rajatrilogia-on-parasta-nykykirjallisuutta-23685376/
11.03.2017 10:31
"Esimerkiksi+sen,+miten+olen+nojautunut+aiemmin+vääränlaisiin+ihmisiin.+Olen+sietänyt+sellaista,+mitä+minun+ei+pitäisi+sietää."
Mutta+koska+kiimap...u+oli+aivan+pakko
"Nyt+omat+rajat+ovat+löytyneet.+Tällä+hetkellä+Anne+on+neljän+lapsen+yksinhuoltaja,+mutta+tapailee+uutta+miestä."
lapsiakin+tehtiin+jännille+miehille
"+Mies+on+ihan+päinvastainen+kuin+aiemmat+mieheni.+Hän+on+normaali+ihminen,+rauhallinen+ja+tasapainoinen,+Anne+kertoo+nauraen."
Kiltti+hyväksikäytettävä+aisuri+löytyi+vihdoinkin.+Lapsiluku+valitettavasti+on+kyllä+jo+täynnä+mutta+voihan+aisuri+uhrata+rakkauttaan+ja+rahojaan+niihin+jännien+miesten+lapsiin.+Anne+on+saanut+viimeinkin+elämän+ja+miehen+joita+se+ei+ole+ansainnut.
11.03.2017 10:21
Taisin+joskus+yrittää+lukea+jonkun+Keroaucin+teoksen,+ei+ollut+häävi+muistaakseni.+Vähän+vastaavista+Bukowski+on+parempi,+John+Fante+vähän+ehkä+myös+yliarvostettu+mutta+sen+poika+Dan+Fante+hyvä.
10.03.2017 22:13
Minusta+tuohon+lakiin+niin+kuin+moniin+muihinkin+(usein+EU:sta+tuleviin)+voi+suhtautua+ihan+vaan+maalaisjärjellä+eli+ottaa+ne+kalat+jotka+itse+katsoo+sopiviksi+ja+sillä+sipuli,+jos+sitten+tulee+joku+poliisina+niitä+saaliita+tarkastelemaan+ja+toteaa+rikoksen+niin+olkoon+sitten+niin+mutta+epäilen+että+ihan+rauhassa+saa+kalastella+kun+ei+liikoja+murehdi+tuosta.+Vähän+sama+kuin+autolla+ylinoopeutta+ajaessa,+saatat+tietää+mitä+merkki+tienposkessa+sanoi+mutta+todettuasi+kelin+hyväksi+voit+ajella+hieman+sen+ylikin+omatunnon+soimaamatta+koska+tiedät+ettet+siinä+kovin+isoa+rikosta+tee+kuitenkaan.
10.03.2017 21:34
Joo+on,+jos/kun+ei+muodosta+parisuhdetta+naisen+kanssa+siinähän+varmaan+jo+häviää+90%+oikeista+ongelmista,+5%+häviää+kun+ei+ryssi+raha-asioitaan+ja+loput+5%+kun+ei+riitele+ihmisten+kanssa,+näin+väittäisin.+Tietysti+jos+jostain+asiasta+sitten+haluaa+tehdä+ongelman+onhan+sekin+helppoa+mutta+minusta+tässä+maailmassa+ei+kovin+ylipääsemättömiä+ongelmia+ole+kun+suhtatuu+asioihin+stoalaisen+tyynesti.
No+joo,+en+oikeastaan+ihan+kaikkea+aina+haluaisi+kuulla+mutta+juttelen+kyllä+jos+joku+alkaa+avautumaan.+Kyllä+se+tavallaan+tietysti+omia+ongelmia+pienentää+kun+jollain+menee+huonommin+mutta+sekin+on+suhtautumistavasta+kiinni.+Mulle+on+esim.+silloin+kun+olen+itse+ollut+työttömänä+kaverit+soitelleet+ja+murehtineet+pelkoaan+siitä+että+niillä+saattaa+työt+kohta+loppua,+siis+vain+saattaa+ja+silti+tilitetään+hirveän+isona+asiana+kaverille+jolla+ne+on+jo+loppuneet+niin+onhan+se+tavallaan+aika+hupaisaakin+kun+minä+en+sellaisia+pikkujuttuja+näe+oikeina+ongelmina.
07.03.2017 21:38
Jaa,+no+toisinaan+minä+käsken+niiden+nousta+hirteen+ja+toisinaan+taas+koetan+jotenkin+lohduttaa.+Katsos+minun+ongelma+on+oikeastaan+ihmiset+jotka+avautuu+mulle+ongelmistaan+(ette+ehkä+usko+mutta+olen+hyvä+kuuntelija/keskustelija,+mulle+tilitetään+varmaan+keskimääräistä+enemmän).+No+ei+ne+oikeastaan+ole+ongelma,+mukavaahan+se+on+yrittää+auttaa.+Mulle+itselle+ei+ongelma+ole+oikeastaan+mikään,+siksi+minulle+kai+helposti+avaudutaan+kun+näen+ne+valoisat+puolet+asioissa+enkä+itse+nillitä+oikeastaan+koskaan+juuri+mistään,+paitsi+tietysti+täällä+palstalla+naisista+mutta+se+on+ihan+eri+juttu.
07.03.2017 19:58
Joo,+ei+tässä+nyt+tosissaan+riidellä+enkä+minä+ainakaan+ole+ärsyyntynyt+vaikka+erika-täti+tuntuu+tietävän+paremmin+vaikkei+ole+varman+koskaan+polttanut.+Mutta+joo,+mitä+tulee+tuohon+määrin+niin+eikös+se+aika+hiipimällä+tapaa+tulla?+Muistaakseni+Sarasvuo+jossain+avautui+että+oli+siinä+vaiheessa+"herännyt"+kun+oli+mennyt+kaksi+vinkkupulloa+joka+ilta+"rentoutumiseen".+Joo+no+pohjalta+on+ehkä+helppokin+nousta+ylöspäin+ja+kaikki+mitä+saat+vähennettyä+varmaan+on+hyväksi,+jos+sitten+joskus+repsahdatkin+kertakännit+ottamaan+ei+se+varmaan+hirveän+vaarallista+ole+jos+sulla+ei+ole+tapana+jäädä+"ryyppy+päälle",+sitten+se+kerrasta+poikki+varmaan+on+ok.
06.03.2017 20:29
Voi+v..u+sentään+kun+taas+piti+raivostua+kun+joku+antaa+hyvän+neuvon.+Oikeasti+kun+nuo+kumpikin+vaikuttaa+aivojen+fiilisalueisiin+niin+minusta+olisi+hyvä+lopettaa+toinen+ensin+ja+sitten+toinen+kun+siitä+ekasta+on+päästy.+Minä+olen+kavereissani+nähnyt+noita+kaikki+paheet+pois+lakkoja,+harvoin+ne+onnistuu.+Tiukkaa+on+yksistäänkin+jostain+luopua+mutta+veikkaan+että+onnistumisprosentti+on+reilusti+parempi+niin.
06.03.2017 19:15
En+oikein+tosissani+uskonutkaan+että+semmoiseeen+lähtisit,+siksi+tuo+"en+tosissani"+ja+tiedän+että+olet+turhan+fiksu+sellaiseen,+kaikki+naiset+ei+taida+olla.
Joo,+kyllä+se+varmaan+parempi+on+puhua+ja+toisethan+kestää+suoraan+sanomista+paremmin+loukkaantumatta+kuin+toiset,+sinä+varmaan+miehes+tunnet+ja+tiedät+miten+pitää+sille+tykittää+ja+osaat+myös+huomauttaa+jos+se+itse+menee+liiallisuuksiin+suoruudessaan.
06.03.2017 18:51
Hienoa+että+olet+tunnistanut+ongelman+ja+aiot+sille+jotain+tehdä.+Paljonkon+sitä+olutta+sitten+menee?+Kerran+reissuhommissa+huomasi+kaverista+kuinka+äkkiä+alkaa+vähentäminen+tekemään+muutoksia+kehossa.+Sillä+oli+ollut+tapana+kotona+aina+tussaroida+semmoinen+sixpäckki+joka+ilta,+oli+aika+tukeva+kaveri+mutta+sitten+kun+käytiin+yhdessä+paljon+työkeikoilla+eikä+minusta+saanut+ryyppykaveria+kuin+ruuan+kanssa+otettuun+olueen+jäi+siltäkin+pian+ne+muut+pois+ja+jannu+hoikistui+silmissä,+varmaan+jotain+20-30kg+lähti+n.+kolmessa+kuukaudessa+ihan+ilman+eri+temppuja.
Sitä+kyllä+suosittelen+että+jatkat+tupakointia,+jos+lopetat+kaksi+noinkin+riippuvuutta+aiheuttavaa+kerralla+repsahtaminen+on+paljon+helpompaa.
06.03.2017 18:40
Ihan+tarpeeksi+on+täällä+semmoisiakin+riisuttuja+joilla+ei+niitä+tavaroita+tai+edes+kattoa+pään+päällä+ole+eikä+niitä+kyllä+sankaroida+mitenkään.+Sitten+tulee+joku+hyvin+toimeen+tuleva+telkkariin+näyttämään+"kattokaa+miten+hyvin+mäkin+pärjään+ilman+mitään",+voi+v..u+sentään+että+on+mahtava+sankarityyppi.
Joo,+siis+hupinsa+kullakin+mutta+ei+oikein+voi+ihailla+semmoista+joka+tekee+tavaroista+luompumisen+pelkästään+telkkarijulkisuuden+vuoksi,+sen+kun+voisi+tehä+ihan+itsekseenkin+ilman+että+pitää+siitä+melua.+Nämä+telkkarijulkkikset+sitten+viisaana+jakelee+lausuntoja+ja+elämänohjeita+"kato+sitä+pärjää+vähemmälläkin,+hieno+kokemus+kato"+voi+v..u+sentään+taas.
Pitäisi+keksiä+jonkun+formaatti+jossa+ohjelmaan+valitut+"sankarit"+pudotetaan+helikopterista+parinsadan+metrin+korkeudelta+asfalttiin,+varmaan+semmoiseenkin+tulisi+valtavasti+hakemuksia+kun+olisi+niin+mahtava+kokemus,+kato.
05.03.2017 20:04
Hehee,+status+ja+valta+on+kemiaa:
"Tapasin+toisessa+kaupungissa+töideni+tiimoilta+miehen,+jonka+kanssa+katseemme+nauliutuivat+yhteen+heti+ensi+sekunnilla.+Ilma+ritisi+ja+poksui,+tuntui+kuin+huoneessa+ei+olisi+muita.
Vietimme+muutaman+tunnin+yhdessä+projektin+parissa,+ja+sen+päätteeksi+hän+kutsui+minut+ja+tiimini+syömään.+Sanoin,+että+mietimme+asiaa,+kunhan+aikataulumme+selviävät.
Dinnerillä+tuntui+taas,+että+pöydässä+olimme+vain+me+kaksi.+Loppuvaiheessa+iltaa+hän+seurasi+minua+naistenhuoneeseen+ja+suuteli+pitkään+ja+tulisesti.+Olin+sulaa+vahaa.+Sovimme+tapaavamme+seuraavana+päivänä,+heti+aamupäivällä."
Selvästikin+päällikköpatu+kun+kutsui+tiimin+syömään,+ei+varmaan+olisi+ritissyt+ja+poksunut+jokun+rivisällin+kanssa.+Itsevarmoin+alfaottein+kun+sitten+vielä+seurasi+naisten+vessaan+ja+suuteli+tulisesti+oli+nainen+sulaa+vahaa.
05.03.2017 19:56
1006 / 1041