Annella on ollut monta jännämiestä

Kiltti-ja-kunnollinen

11

203

Äänestä

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vävykokelas

Se on voi voi jos et kelpaa.

• miestäsaalyödä

Aina näitä samoja valituksia. Missä on vastaavat naisiin viittaavat uutiset? Minä olen kokenut kahdessa parisuhteessa naiselta fyysistä väkivaltaa ja yhdessä raakaa henkistä väkivaltaa. Miksi väkivalta hyväksytään jos sen tekee nainen mutta miehen kohdalla se on aina tuomittavaa? Mulle poliisi sanoi kun menin naama verillä tekemään ilmoitusta väkivaltaisesta naisesta että "sinähän olet mies joten pidä se naises kurissa" jonka jälkeen naurahti vielä päälle. Mitähän jos nainen olisi ollut minun tilallani ilmoitusta tekemässä? Istuisin varmasti linnassa.

• "Esimerkiksi sen, miten olen nojautunut aiemmin vääränlaisiin ihmisiin. Olen sietänyt sellaista, mitä minun ei pitäisi sietää."

Mutta koska kiimap...u oli aivan pakko

"Nyt omat rajat ovat löytyneet. Tällä hetkellä Anne on neljän lapsen yksinhuoltaja, mutta tapailee uutta miestä."

lapsiakin tehtiin jännille miehille

" Mies on ihan päinvastainen kuin aiemmat mieheni. Hän on normaali ihminen, rauhallinen ja tasapainoinen, Anne kertoo nauraen."

Kiltti hyväksikäytettävä aisuri löytyi vihdoinkin. Lapsiluku valitettavasti on kyllä jo täynnä mutta voihan aisuri uhrata rakkauttaan ja rahojaan niihin jännien miesten lapsiin. Anne on saanut viimeinkin elämän ja miehen joita se ei ole ansainnut.

• kaisanoasaa

Minusta vaan tuntuu että Anne ei kovin pitkään jaksa tuota nykyistä miestä, joka on niin "rauhallinen ja tasapainoinen". Se luultavasti paneekin vain pimeässä peiton alla ja aina lähetyssaarnaajassa, eihän semmoinen jännämiehiin tottuneelle naiselle kelpaa kovin pitkäksi aikaa kun se muuttuukin jo "tylsäksi nynnyksi".

• NoDaah

Höpsis.

Vaikka te kuinka housut märkinä haluatte kuvitella muista pahaa ja kaikenlaista muuta typerää niin..
        Luultavimmin tuokin "Anne" osaa arvostaa hyvää miestä kun kerrankin o sellaisen löytänyt& saanut. Hää voi ihan itte hypätä päälle jos lähetyssaarnaaja alkaa puuduttaa ;) Sitäpaitsi pimeässä voi touhuilla vapaammin ilman ulkonäköpaineita heh.

Aika monet naiset lytätään jo teinistä lähtien ja siksi päätyvät kusipäiden kanssa suhteisiin. Huono itsetunto jne. :/ Siinä mikään helvatuk kiimap o syynä.. Kai sitä muuten ei huonoa huolis jos olisi itsekunnioitus ok. Kaikilla ei ole. Voin.vain olla.helpottunut omasta kotikasvatuksesta.. Ikinä mtn ns jännämiestä olisi yksiä treffejä pidempää katsellut!

• NoDaah kirjoitti:

Höpsis.

Vaikka te kuinka housut märkinä haluatte kuvitella muista pahaa ja kaikenlaista muuta typerää niin..
        Luultavimmin tuokin "Anne" osaa arvostaa hyvää miestä kun kerrankin o sellaisen löytänyt& saanut. Hää voi ihan itte hypätä päälle jos lähetyssaarnaaja alkaa puuduttaa ;) Sitäpaitsi pimeässä voi touhuilla vapaammin ilman ulkonäköpaineita heh.

Aika monet naiset lytätään jo teinistä lähtien ja siksi päätyvät kusipäiden kanssa suhteisiin. Huono itsetunto jne. :/ Siinä mikään helvatuk kiimap o syynä.. Kai sitä muuten ei huonoa huolis jos olisi itsekunnioitus ok. Kaikilla ei ole. Voin.vain olla.helpottunut omasta kotikasvatuksesta.. Ikinä mtn ns jännämiestä olisi yksiä treffejä pidempää katsellut!

"Aika monet naiset lytätään jo teinistä lähtien ja siksi päätyvät kusipäiden kanssa suhteisiin. "

Bullshit, tuolla logiikalla sitten varmaan kaikki ätmitkin pyrkisivät saamaan jonkun rikollista elämää viettävän jännäjennan. Eivät pyri vaan ätmikin arvostaa kilttiä & kunnollista & nättiä naista koska ne ovat parhaita. Naisten mielestä taas nuoruuden juoksuvuosina kiimap..un lorisemaan saavat väkivaltaiset jännämiehet ovat parhaita kun niiden kanssa ei koskaan tiedä mitä seuraavaksi tapahtuu, ihan kreisii, ne kertoo ylpeinä kavereilleen jännämiehensä edesottamuksista.

• ätmit.vihaaa

Anne on luottotiedoton alkoholisti, todennäköisesti hän on ollut aisureille vastenmielinen kumppani ja siitä ongelmat.

• kaisanoasaa

Eikä sekään kelvannut kun yksi miehistä maksoi hänen ulosottovelkojaan.

• ätmit.vihaa
        kaisanoasaa kirjoitti:

Aisuri yritti muuttaa Annea enemmän äitinsä kaltaiseksi pyhimykseksi, mutta ei ketään voi muuttaa.

• kaisanoasaa kirjoitti:

Sekin mies oikeasti oli varmaan kiltti & kunnollinen mutta Anne kyllästyttyään tasaisen turvalliseen elämään keksi kaikenlaisia tarinoita päässään henkisestä väkivallasta jotta saa lähteä taas kiimap..un johdattamaan juoksuun jännämiesten perään.

• exämies

Ex jätti minut jännämiehen takia, muistan sen kun exä tuli joskus yöllä pyytämään turvapaikkaa ja toki annoin sen. Ei se oppinut muuten kun oikeuden kautta, on sydäntäsärkevää nähdä se että naisille ei merkkaa muu kun miehen ulkonäkö. Sitä ei muut ymmärrä jos eivät sitä ole kokeneet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      36
      1912
    2. Olen pahoillani kun olen satuttanut

Välillä kiukuttaa paljon.
      Ikävä
      41
      570
    3. Olen aivan hajalla yhden

Naisen takia😞
      Ikävä
      25
      480
    4. Mitä oikeasti haluat?

🥹
      Ikävä
      37
      425
    5. Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä

Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne
      Ikävä
      54
      411
    6. Pientä pintaremonttia

Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k
      Hyrynsalmi
      14
      393
    7. Miten sä jaksat

Pitää susta huolen.
      Ikävä
      53
      385
    8. T.h tuomio

Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin
      Suomussalmi
      6
      377
    9. Mitä uskot että

Välillämme käy?
      Ikävä
      32
      371
    10. Hyvää yötä mies

Kulta söpöliini 🥺❤️
      Ikävä
      39