Ketä aiot äänestää kuntavaaleissa?

pillujen--asiantuntija

Itse voisin äänestää jotain nättiä nuorta naista, mutta immenkalvon pitää olla ehjä.

47

589

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kurppanainen88

En ainakaan ätmiä tai neitsytsetää, ne ei saa mitään aikaiseksi.

• erik.a

Ehkä jotain karvakäsitaustaista komistusta <3

• heIgamies

Äänestän Mohamed al Terkassia, kelpo matu konnevetellä.

• Homo-atm

Tiedän vain että en äänestö kurppaa. Sitä vanhan naisen katkeruudesta ja vaihdevuosista johtuvaa raivoa ei vaan halua nähdä päättävissä elimissä.

Ps. Joku palstan kurpista lähestyi minua yksityisviestillä ja analysoi kurppavihani johtuvan siitä että kurppaäitini hylkäsi minut isäni hylätessä hänet, kun äitini alkoi kurppaantua. Minä muistutin liikaa isääni kuulemma. Asia ei ole näin! Minä vain yksinkertaisesti vihaan vanhaa lihaa kuten isänikin!!!

• hc-ätmeI

Rauhoitu rakas <3

• MVroom

Jotain vihreää ehdokasta. Kokkelit, peräsuolisuomalaiset ja mullikkapuolue on hallituksessa kämmänneet kaikki mahdolliset asiat.

• äänioikeus

Juuri tästä syystä miehillä ei pitäisi olla äänioikeutta!

• 8117

Olen samaa mieltä!

• Kristillistä puoluetta näinä lopun aikoina

• Voisin hyvinkin äänestää jotain kilttiä & kunnollista, perinteisiä arvoja kannattavaa naista joka ei ole rännälöinyt itseään pilalle lukuisilla miessuhteilla ja suhtautuisi järkevästi haittamaahanmuuttoon mutta koska sellaisia ei taida juurikaan olla olemassa taidan jättää äänestämättä.

• kurppanainen88

Äänestä jotain itsesi kaltaista ruskean reiän ritaria Ikis.

• kurppanainen88 kirjoitti:

Äänestä jotain itsesi kaltaista ruskean reiän ritaria Ikis.

Shaming language ja henkilöhyökkäys, ettekö te spermarännit parempaan pysty kun noihin pitää lähteä?

• Harmaaritari kirjoitti:

Shaming language ja henkilöhyökkäys, ettekö te spermarännit parempaan pysty kun noihin pitää lähteä?

Mitä merkitystä sillä naisehdokkaan miessuhteilla oikein on politiikan ja poliittisten mielipiteiden kannalta??

Mutta sun varmaan kannattaa äänestää persuja, kun sieltä löytyy aina just niitä ehdokkaita, jotka ovat ajamassa teidän ätmien asiaa.

Itse aion äänestää joko demareita tai vasemmistoliittoa, mutta ehdokasta en vielä tiedä. Jos asuisin Turussa, niin äänestäisin todennäköisesti Vasemmistoliton Li Anderssonia.

• DarkFear kirjoitti:

Mitä merkitystä sillä naisehdokkaan miessuhteilla oikein on politiikan ja poliittisten mielipiteiden kannalta??

Mutta sun varmaan kannattaa äänestää persuja, kun sieltä löytyy aina just niitä ehdokkaita, jotka ovat ajamassa teidän ätmien asiaa.

Itse aion äänestää joko demareita tai vasemmistoliittoa, mutta ehdokasta en vielä tiedä. Jos asuisin Turussa, niin äänestäisin todennäköisesti Vasemmistoliton Li Anderssonia.

On sillä paljonkin. Itseään ympäriinsä jakava lutka jakaa itseään varmaan politiikassakin vain henkilökohtaisen edun vuoksi, ei sillä ole mitään yleviä periaatteita niin kuin kunnollisella naisella jolle yhteisön etu merkitsee enemmän kuin oma hyötyminen. Äänestämisen kannattavuudesta olen vähän sitä mieltä etten taida äänestää ollenkaan jos ei sitä hyvää ja kunniallista ehdokasta ole.

• Harmaaritari kirjoitti:

On sillä paljonkin. Itseään ympäriinsä jakava lutka jakaa itseään varmaan politiikassakin vain henkilökohtaisen edun vuoksi, ei sillä ole mitään yleviä periaatteita niin kuin kunnollisella naisella jolle yhteisön etu merkitsee enemmän kuin oma hyötyminen. Äänestämisen kannattavuudesta olen vähän sitä mieltä etten taida äänestää ollenkaan jos ei sitä hyvää ja kunniallista ehdokasta ole.

Onhan ne naisten oikeudet kuitenkin todella tärkeä asia, että ei kai siinä ole mitään väärää, jos nainen ajaa politiikassa naisten oikeuksien parantamista.

• DarkFear kirjoitti:

Onhan ne naisten oikeudet kuitenkin todella tärkeä asia, että ei kai siinä ole mitään väärää, jos nainen ajaa politiikassa naisten oikeuksien parantamista.

Joo, onhan ne mutta sitten kun asiat vääristyy ja joku "vittu haisee hyvälle" -Meriläinen ja muut inhofeministit pääsee vääristämään asioita kääntyvät ne päälaelleen ja itseään vastaan. Joku kunnollinen järkinainen ihan eri tavalla voisi saada asioita aikaan kun ottaisi huomioon myös toisen osapuolen.

• totanoinnii
        Harmaaritari kirjoitti:

Joo, onhan ne mutta sitten kun asiat vääristyy ja joku "vittu haisee hyvälle" -Meriläinen ja muut inhofeministit pääsee vääristämään asioita kääntyvät ne päälaelleen ja itseään vastaan. Joku kunnollinen järkinainen ihan eri tavalla voisi saada asioita aikaan kun ottaisi huomioon myös toisen osapuolen.

Mitäs vääristymää tuossa "vittu haisee hyvälle" keississä on?
        Vittu kun näyttää sinunkin eläämääsi säätelevän, niin ettei siihen sinun elämääsi näytä mitään muuta edes mahtuvan. Vittu näyttää täyttävän sinun ajatuksesi aamuvarhaisesta iltämyöhään. Elämää suurempi asia sinulle näyttää olevan vittu.

• totanoinnii kirjoitti:

Mitäs vääristymää tuossa "vittu haisee hyvälle" keississä on?
        Vittu kun näyttää sinunkin eläämääsi säätelevän, niin ettei siihen sinun elämääsi näytä mitään muuta edes mahtuvan. Vittu näyttää täyttävän sinun ajatuksesi aamuvarhaisesta iltämyöhään. Elämää suurempi asia sinulle näyttää olevan vittu.

Sitä vääristymää että kun mailman eniten naista huomioon ottavassa valtiossa lutka rääkyy joka paikassa asemansa huonoutta siitä menee täysin uskottavuus. Niitä rääkyjiä on nykyään paljon, sellaisia jotka eivät koskaan ikipäivänä ole tehneet päivääkään tuottavaa työtä niin se niiden asia kääntyy itseään vastaan kun ne jotka rääkymisen kustantaa kyllästyvät siihen tyhjänpäiväiseen märinään ennepitkää.

• Eikö.näin
        DarkFear kirjoitti:

Niin ja jos Kimmo Sasi olisi sinun vaalipiirissä ehdokkaana, niin ilman muuta häntä äänestäisit? Samaa näköä kun olette.

• Eikö.näin kirjoitti:

Niin ja jos Kimmo Sasi olisi sinun vaalipiirissä ehdokkaana, niin ilman muuta häntä äänestäisit? Samaa näköä kun olette.

Ai sä itse oot joku Kimmo Sasin näköinen vai!!!!!!!!!!!!! Onko persujunttikaverit kieltäneet sulta sen fina-tablettien syömisen vai minkä vitun takia sä oikein sellaisen tukan oot itsellesi huolinut saatana!!!!!!!!!!!!!!

Harmi kun Andrea Pirlo ei ole suomessa missään vaaleissa ehdolla tai mutenkaan politiikassa mukana, sillä äänestäisin varmasti häntä, kun hän on mun näköiseni ja muutenkin varmasti suvaitsevaisia EUROOPPALAISIA elämänarvoja kannattava nykyaikainen mies, jota kannattaisi äänestää.

Mutta tollainen sun kaltainen vitun lantapersehinttari ja kaljuuntunut JUNTTI sitä äänestääkin vaan niitä ahdasmielisiä persujuntteja saatana!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• VttuuntunutM77

Revin varmaan äänestyslipukkeet. Suomi on nykyään kuitenkin vain nimellisesti demokratia ja muutoksia ei kansanvalta saa koskaan aikaan. Se nähtiin tuossa jo kun persut sai viime eduskuntavaaleissa (tai missä lie vaaleissa oli) hyvän tuloksen ja lopulta kuitenkaan ei paskaakaan voitu muuttaa asioita ja takinhan ne persut joutu kääntämään. Siis kansanvalta/demokratia ei toimi. Siispä en enää usko äänestyksen voimaan. En äänestä ikinä enää. Täysin turhaa mukademokraattista paskaa. Suomi ei ole muutenkaan enää itsenäinen valtio, olemme Euroopan liittovaltion osana, josta käsin meitä käskytetään. Ei saada tehdä mitään omaa ilman EU:n kontrollia. Eroon siitä paskasta. Ei eristäytymistä, mutta Suomelle oma päätäntävalta takaisin.

Ei tässä muuta.

• 3579

Demokratiassa vähemmistön on tyydyttävä enemmistön tahtoon. Voitostaan huolimatta persut eivät ole enemmistö. Yhdelläkään puolueella ei Suomessa ole yli 50% kannatusta. Siis yksikään puolue ei pääse määräilemään kaikkia muita, vaan ne joutuvat tekemään kompromisseja.

• Pillujen--asiantuntija

Hei idiootti joka varastit mun nimimerkkini. Tavataanko nyrkkeily kehässä ja katsotaan kuka on kuka? Itse en aio äänestää ketään koska se on aika turhaa touhua muutenkin.

• nimimerkkisi--varastaja

Tavatahan vaan ja katotahan kumpi meistä paremmin pillujen asiat tuntee.

• Pillujen--asiantuntija
        nimimerkkisi--varastaja kirjoitti:

Tavatahan vaan ja katotahan kumpi meistä paremmin pillujen asiat tuntee.

tuskin susta on tapaamaan ketään, on normi paska housu kuten kuten muutkin. Tiedän susta jo tuon nimimerkkisi perusteella että etä uskalla oikeasti tavata.

• Idiot_scanner

Haha, uhoava neitsytätmi 😂😂 pullojen asiantuntija olet korkeintaan.

• VOIHANvIDE

MIKSI ÄÄNESTÄÄ?

• työtönmies

Ei kannata ketään äänestää koska et pillua ole saamassa.

• taktikoi_vähäisen

Aloittajalla olisi hyvät mahikset saada vaikkapa 72 kpl neitsyitä. Täytyisi vaan ryhtyä muslimiksi ja posauttaa itsensä jossain väkijoukossa mäsäksi. Sitä ei kukaan tiedä, onko yhtään neitsyttä jäljellä, vai onko itse mestari korkannut kaikki.
      Joka tapauksessa kuntavaalit käydään ja voit jättää tyhjän lapun, niin kaatopykälä astuu voimaan, näinollen voidaan katsoa, että olet äänestänyt Impeä.

• Pedon.merkki
    • Ääni_

En vois äänestää vihreitä, enkä vasemmistoa. Tuntuu että täällä Helsingissä kaikki on jotain vihervassareita:( no thanks. Vaikka olen gay, äänestän (jos nyt äänestän ollenkaan) kristillisiä. Miksi kaiken pitää olla liberaalia ja sallittua nykypäivänä.

• äänestää

Äänestän nuorinta ehdokasta. Tehkää niin muutkin jos haluatte asioiden joskus muuttuvan.

• Totuus2017OfficiaI

Ketään ryssämielistä ei pidä äänestää, muistakaa se.

• nussittuaenäänestä

Kristillisen puolueen nuorta naimatonta naisehdokasta. Sillä on ehkä vielä immenkalvo tallella

• AmeIia

Tuollainen kunnon nainen varmasti julkaisee vaalimainoksissaan todisteen ehjästä immenkalvosta.

• Mitä väliä sillä on ketä äänestää kun kaikilla on ne samat poliittisesti korrektit mielipiteet.

Rupeaa vasemmiston läskit apinoimaan jos joku sanoo vastaan.

• ehdottomasti1

Persuja tietysti

• paskaankyllästynyt
      • äläsitääänestä

Väyrynen on Moskovan mies

• Itteäni, en ketään. :)

• Turhahan se on äänestää, jos ei edes pillua saa.

• jos.jos.jos

Jos ja jos. Sähän et uskalla edes testata saisikko vaiko et. Mokomakin pelkuri.

• asioistatietävätaho

Se olisi jonkun nuoren naisen vaalilupauksena hyvä: "annan pillua kaikille minua äänestäneille!".

Valtuustopaikka olisi varma.

Viime kuntavaaleissa eräs täkäläinen ehdokas roudasi puistosta puliukkoja äänestyspaikalle. Ehdokas sanoi numeronsa, ja kun pultsari tuli takaisin ehdokas antoi palkaksi viinapullon. Vaikka se jotain halvinta litkua olikin mitä alkosta sai, niin tuli siinä silti äänelle hintaa ja kaiken lisäksi virkailijat rupesivat kiinnittämään huomiota asiaan kun sinne pelmahti kerralla kolme-neljä tenukeppiä äänestämään.

Loppuillan ehdokas kuskasi vain yhtä puliukkoa kerrallaan kun joku oli siitä vissiin sille vinkannut että sinua tarkkaillaan. Ei se kärynnyt siitä, mutta läpi meni kuitenkin niin että heilahti.

• vanhakurppaäänestää

Vihreää, nuorta naista.

• Tänään kyllä käänty vihreälle ääni.

• Vihreää miestä tällä kertaa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      90
      2977
    2. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      210
      1181
    3. Mitä ajattelit ensimmäisenä kun

näit kaivattusi ekaa kertaa?
      Ikävä
      84
      1173
    4. Suomalaiset nuoret Eu:n köyhimpiä?

Suomalaisen nuoren varallisuus keskimäärin 5000e. Eu:ssa keskimäärin 25 000e.
      Maailman menoa
      128
      1159
    5. Mikä on sun ja kaivattusi nimen viimeinen kirjain?

Välillä näin päin...
      Ikävä
      87
      1132
    6. Sofia teki aika pahat oharit

Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      1050
    7. Mikä on toinen nimesi?

Tiedätkö naisen?
      Ikävä
      65
      872
    8. Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla

Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?
      Kuhmo
      25
      765
    9. Mies, toivotko että kaivatullasi

olisi vähän isommat rinnat? Kuinka paljon isommat olisi kivat?
      Ikävä
      71
      747
    10. Peräännytkö nainen vai mitä sanot

Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?
      Ikävä
      59
      627
    Aihe