Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Harmaaritari
Harmaaritari
Harmaaritari
Liittynyt 9v sitten
1574
aloitusta ·
20803
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Vielä+tähän+että+sitenniin+että+tästä(kään)+kiusaamisjutusta+ei+valtamedia+aikoinaan+hiisakahtanutkaan,+uutisia+oli+lähinnä++vaihtoehtomediassa.+Koulu+painoi+asian+vilaisella:
https://terveydenasialla.com/vantaalaisaidin-hatahuuto-koulukiusaaminen-on-johtamassa-naon-menetykseen/
https://terveydenasialla.com/vantaalaislapsen-jarkyttava-koulukiusaaminen-aiti-koulun-ehdotus-on-absurdi/
Ja+miksiköhän:
https://alibi.fi/uutiset/14v-tyttoa-sohittiin-laserilla-koulussa-nako-lahtemassa-aiti-paljastaa-karut-taustat/
"+Keskusteluissa+vihjaillaan+jopa,+että+oudon+pimittämisen+ja+salamyhkäisyyden+taustalla+olisi+se,+että+koulukiusaajat+olisivat+maahanmuuttotaustaisia+lapsia."
29.09.2020 18:09
Opettajakunnassa+ei+taida+olla+enää+kuin+suvakkoja,+muille+on+annettu+potkut+ja+suvakko+perinteisesti+on+tottunut+sulkemaan+silmänsä+kaikilta+ongelmilta,+jos+vain+katsoo+muualle+ei+näe+tajutonta+hakattua+oppilasta,+näkyy+vain+ihana+ruusunpunainen+maailma.
28.09.2020 23:11
Tuo+olikin+hyvä+esimerkki+tosiaan.+
"Känniääliö+ajaa+sinun+jalan+irtipoikki,+se+on+syyllinen.+Selvä.+Mutta+sinun+pitää+silti+elää+loppuelämäsi+ilman+toista+jalkaa,+eikä+sen+känniääliön+syyllisyys+sitä+jalkaa+kasvata+takaisin.+"
Lisätään+tähän+vielä+että+samaan+aikaan+kuin+känniääliö+ajoi+minun+jalan+poikki+sinä+olit+pöllimetsässä,+et+ollut+antanut+känniääliölle+autoa,+et+avaimia+et+mitään,+et+tunne+koko+ääliötä.+
Eikös+se+ole+aika+selvää+että+sinä+ainakin+olet+täysin+syytön+tilanteeseen.
Känniääliö+on+selkeästi+syyllinen.
Minä+en+ole+syyllinen+mutta+siinä+tapauksessa+jos+olisin+vaikka+tuon+känniääliön+kaveri+ja+olisin+sille+auton+antanut,+sitten+mennyt+sen+auton+eteen+seisomaan+niin+olisin+aika+hölmö+kun+sen+seurauksena+menetän+jalan.
Sama+juoni+pätee+nainen,+jännämies,+k&k+mies+kuviossa.+Sinä+tuossa+edellä+olevassa+tarinassa+vastaat+k&k+miestä,+känniääliö+jännämiestä+ja+minä+naista+niissä+tarinoissa+kun+jännämies+pistää+tuulemaan.
28.09.2020 23:03
Selväksihän+tuo+asia+pitäisi+setviä+heidän,+jos+rötky-mikko+ei+kelpaa+ja+trollikka+onnistuisi+kerrankin+jonkun+k&k+miehen+löytämään+ei+sekään+varmaan+tykkäisi+jos/kun+kamumikko+tulee+oven+taakse+kolistelemaan+milloin+huvittaa+ryyppyreissuiltaan.
28.09.2020 22:35
"+Mikä+vttu+näitä+opettajia+vaivaa!!!"+yksi+sana+kertoo+kaiken,+se+on+"suvaitsevaisuus".
28.09.2020 22:24
Pihkassa+se+on,+tuohan+on+vain+trollikan+näkemys+"Mikko+on+mun+pelkkä+hyvä+ystäväni+".
28.09.2020 22:19
No+ei+mutta+kummasti+vaan+ne+nuo+trollikan+miestuttavuudet+tuntuu+draamankaarta+aiheuttavan,+eli+on+varmaan+liian+kiltti+niille+kun+mahdollistaa+sen.
28.09.2020 22:17
Eikös+tuota+sanota+sänkykamarikatseeksi?+hurmaat+sillä+sitten+autokauppiaan?
28.09.2020 21:59
"Harva+40++nainen+uskoo+tuosta+vaan+miehen+olevan+hyvä,+vaikka+hän+kivenkovaan+väittäisi+olevansa+k&k-mies."
Nimenomaan,+ja+se+taas+on+rasismia+ja+väärää+ennakkoluuloa+meitä+k&k+miehiä+kohtaan,+naiset+on+anteeksipyynnön+velkaa+ja+niillä+on+syytä+olla+pahoillaan,+ei+meillä.
28.09.2020 21:57
Päivän+jälkeen+sitten+trollikkaa+hyvittelemään+kukkien+kera:
https://www.youtube.com/watch?v=58amTnpzOIg
28.09.2020 21:54
siellä+on+nyt+20+astetta+lämmintä,+jos+sinne+paleltuu+on+niin+heikot+eväät+ettei+pärjäisi+enää+talvea.+Jos+mun+ovelle+tulisi+tuohon+aikaan+joku+kaveri+möykkäämään+sanoisin+että+mene+kotiis+siitä.+Ois+se+tuo+trollikankin+vieras+hyvin+tarennut+pihanurmella+nukkua,+olispahan+oppinut,+nyt+kun+pääsi+sisälle+ei+opi,+on+seuraavankin+ryyyppyreissun+jälkeen+oven+takana+möykkäämässä.
28.09.2020 21:51
Miten+se+muka+minuun+liittyy+jos+joku+p..ka,+vieläpä+naisen+itse+valitsema,+kohtelee+naista+huonosti?+en+voi+olla+vastuussa+toisen+tolloudesta+enkä+toisen+p..kuudesta,+yhtä+absurdia+kuin+että+olisin+vastuussa+koko+ihmiskunnan+rikoksista.
28.09.2020 21:45
Kuvaavaa+tuossa+on+tuo+"Paikalla+olleet+sivulliset+hakivat+opettajan+apuun,+mutta+poliisia+tai+ambulanssia+paikalle+ei+kutsuttu,"+poliittinen+korrektius+estää+jopa+avun+kutsumisen+vaikka+sen+pitäisi+olla+itsestään+selvää+tuollaisessa+tapauksessa+jossa+pahoinpidelty+makaa+tajuttomana+maassa.
28.09.2020 21:33
Ei+sulla+eikä+mulla+ole+mitään+syytä+olla+pahoillaan,+päinvastoin+naisten+tulisi+olla+pahoillaan+meihin+k&k+miehiin+kohdistamistaan+rasistisista+ennakkoluuloista+ja+niiden+kuuluisi+pyytää+anteeksi,+ei+meidän.
28.09.2020 21:24
Kuka+nainen+sitä+nyt+niin+tylsää+miestä+ottaisi+joka+ei+mitään+actionia+järjestä+elämään?
28.09.2020 21:21
Noiden+jännämiesten+kanssa+Hiawatha(kin)+on+kuin+sulaa+vahaa,+onhan+se+nähty.+Mutta+niinhän+ne+kaikki+naiset,+että+eipä+se+sikäli+yllätä.
28.09.2020 21:20
Joopa+joo,+sanot+vaan,+heti+kun+tulee+paksuniskainen+p..le+haiseva+tatuoitu+jännä+vastaan+unohtuu+lupaukset+ja+heittäydyt+heti+selälleen+jännän+alle.
28.09.2020 21:15
Liian+K&K+trollikka+antaa+rötkyjen+käyttää+ystävällisyyttään+hyväkseen+selvästikin.
28.09.2020 21:12
No+kukas+tuossa+b+vaihtoehdossa+on+syyllinen+"Sun+pitää+ehkä+alkaa+miettimään+ainakin+jonkinlaista+rajojen+vetämistä,+ei+kenenkään+ovelle+mennä+pimputtelemaan+keskellä+yötä+yllättäen,+olkoon+vaikka+miten+tuttu+tai+kaveri+tai+mitä+tahansa.",+minusta+aika+selkeästi+mies.+Juurikin+trollikan+virhe+on+hyysätä+liikaa+ja+ajatella+noita+elämänsä+miehiä+täysin+kädettöminä+ja+jalattomina+olentoina,+ikäänkuin+pikkulapsina+"Keittäkööt+kahvinsa+itse+ja+hakekoot+aamupalansa+jääkaapista+sekä+leipälaatikosta,+luulisin+aikuisen+miehen+pärjäävän+itsekseenkin;+aamiaisen+kanssa."+no,+kenellekään+muulle+ei+tulisi+edes+mieleen+aikuiselle+miehelle+alkaa+kahveja+ja+aamupaloja+vielä+valmistelemaan,+useimmat+ei+olisi+edes+päästäneet+sisälle+tai+ainakin+viimeistään+sitten+olisivat+heittäneet+rötkyn+pihalle+samalla+ovenavauksella+kun+itse+lähtevät+pois+kotoaan.
28.09.2020 21:11
En+ole+yhtään+pahoillani.+ap+ja+disse+olkoot+pahoillaan+jos+ovat+niin+tyhmiä+että+tahtovat+muiden+synneistä+syyllisyyttä+kantaa.
28.09.2020 20:53
2 / 1041