Olen nainen pahoillani..

Anonyymi

Olen siis pahoillani kaikkien muiden miesten inhottavista (pervoistakin) teoista sinua vastaan. Mutta en olisi voinut estää heitä, enkä olisi jaksanutkaan (liian heikko ja liian paljon k*päit').

Jotenka anteeksi, muttamyös tästälähin turha syyttää minua en ota vastuuta tai syyllisyyttä heidän synneistään. Amen.

26

<50

Vastaukset 26

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen mäkin pahoillaan, että muut miehet on tehneet järkyttäviäkin tekoja. Isät, veljet ja mieskumppanit naisille ja jopa kun he olivat tyttöjä.

Mutta otan silti vastuuni, että olen mies.... minua saa kaikkien muittenkin miesten tekojen takia pelätä ja epäillä. Se ei ole minun syy, että jotkut on mulkkuja, mutta niin vain on... suurin osa väkivallasta on mies-sukupuolen tekemää. MOT!

• Anonyymi

Elä vedä tuota passiivis-kyynis-agressiivisuuteen. Mene pois, katoa! Tämä on minun ketju ja tänne voi tulla vain vastaamaan se jolle viestit oli osoitettu.

• Anonyymi kirjoitti:

Elä vedä tuota passiivis-kyynis-agressiivisuuteen. Mene pois, katoa! Tämä on minun ketju ja tänne voi tulla vain vastaamaan se jolle viestit oli osoitettu.

Päh! Kuse sukkaas... tämä on yleinen palsta. :oD

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hulluutta on monenlaista. Koettakaa nyt hakea se balanssi.

• Joo, en syytä sinua muiden miesten tekosista. Tuskin olet kukaan heistä, jotka jotain väärää on mulle joskus tehnyt. Joten lepo vaan.
      ✌️😌

Ja hekin jotka joskus jotain teki on anteeksi annettu.

• Anonyymi

Itte olet se pahantekijä, olet mies oikeasti, mutta esiinnyt naisena.......

• Anonyymi kirjoitti:

Itte olet se pahantekijä, olet mies oikeasti, mutta esiinnyt naisena.......

Aijaa.

• Anonyymi

Sekin on jo jotain ettet syyllistä noista teoista naisia.

• Anonyymi

En ole koskaan ennen syyllistänytkään. Ongelmasi on ilmeisesti se että olet tunkenut minut kuvitteelliseen muottiin jostain kuvasta joita tänne kirjoittelevat ketkä tahansa henkilöt ovat joskus kirjoitelleet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole koskaan ennen syyllistänytkään. Ongelmasi on ilmeisesti se että olet tunkenut minut kuvitteelliseen muottiin jostain kuvasta joita tänne kirjoittelevat ketkä tahansa henkilöt ovat joskus kirjoitelleet.

Ei minulla ole ongelmaa, enkä väittänyt että olisit joskus syyllistänyt naisia. Vaikutat omituisen aggressiiviselta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei minulla ole ongelmaa, enkä väittänyt että olisit joskus syyllistänyt naisia. Vaikutat omituisen aggressiiviselta.

Ehkä tulkitset minua täysin väärin, kirjoitan tätä aika leppoisalla mielellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sua joku syyttänyt muiden tekemisistä? Väärinkäsityksiä ja - tulkintoja voi aina syntyä, varsinkin, jos ja kun ns. kommunikaatio on mitä on.

• En ole yhtään pahoillani. ap ja disse olkoot pahoillaan jos ovat niin tyhmiä että tahtovat muiden synneistä syyllisyyttä kantaa.

• En mä syyllisyyttä kanna, enhän mä niin ole kirjoittanut. Sanoin, että olen pahoillaan törkeyksistä ja kannan itse vastuun, että edustan väkivaltaisinta sukupuolta. Sille en voi mitään, mutta totta se on.

• Disse kirjoitti:

En mä syyllisyyttä kanna, enhän mä niin ole kirjoittanut. Sanoin, että olen pahoillaan törkeyksistä ja kannan itse vastuun, että edustan väkivaltaisinta sukupuolta. Sille en voi mitään, mutta totta se on.

Ei sulla eikä mulla ole mitään syytä olla pahoillaan, päinvastoin naisten tulisi olla pahoillaan meihin k&k miehiin kohdistamistaan rasistisista ennakkoluuloista ja niiden kuuluisi pyytää anteeksi, ei meidän.

• Harmaaritari kirjoitti:

Ei sulla eikä mulla ole mitään syytä olla pahoillaan, päinvastoin naisten tulisi olla pahoillaan meihin k&k miehiin kohdistamistaan rasistisista ennakkoluuloista ja niiden kuuluisi pyytää anteeksi, ei meidän.

No kyllä mä oon pshoillaan siitä, miten miehet usein kohtelee naisia. Itsehän niitä linkität...

Miessukupuoli aiheuttaa eniten väkivallantekoja.... ei sitä mikään miksikään muuta. Väitäppä olevas mikä mies vaan...

• Disse kirjoitti:

No kyllä mä oon pshoillaan siitä, miten miehet usein kohtelee naisia. Itsehän niitä linkität...

Miessukupuoli aiheuttaa eniten väkivallantekoja.... ei sitä mikään miksikään muuta. Väitäppä olevas mikä mies vaan...

Miten se muka minuun liittyy jos joku p..ka, vieläpä naisen itse valitsema, kohtelee naista huonosti? en voi olla vastuussa toisen tolloudesta enkä toisen p..kuudesta, yhtä absurdia kuin että olisin vastuussa koko ihmiskunnan rikoksista.

Miten se muka minuun liittyy jos joku p..ka, vieläpä naisen itse valitsema, kohtelee naista huonosti? en voi olla vastuussa toisen tolloudesta enkä toisen p..kuudesta, yhtä absurdia kuin että olisin vastuussa koko ihmiskunnan rikoksista.

En mä sitä väitäkkään, vaan sitä, että nämä meijän veljet tuppaa tekemään väkivaltarikoksia ja ne vaikuttaa naisiin ymmärrettävästi.
        Harva 40 nainen uskoo tuosta vaan miehen olevan hyvä, vaikka hän kivenkovaan väittäisi olevansa k&k-mies. Onhan sellaisetkin murhanneet vaimojaan....

• Disse kirjoitti:

En mä sitä väitäkkään, vaan sitä, että nämä meijän veljet tuppaa tekemään väkivaltarikoksia ja ne vaikuttaa naisiin ymmärrettävästi.
        Harva 40 nainen uskoo tuosta vaan miehen olevan hyvä, vaikka hän kivenkovaan väittäisi olevansa k&k-mies. Onhan sellaisetkin murhanneet vaimojaan....

"Harva 40 nainen uskoo tuosta vaan miehen olevan hyvä, vaikka hän kivenkovaan väittäisi olevansa k&k-mies."

Nimenomaan, ja se taas on rasismia ja väärää ennakkoluuloa meitä k&k miehiä kohtaan, naiset on anteeksipyynnön velkaa ja niillä on syytä olla pahoillaan, ei meillä.

"Harva 40 nainen uskoo tuosta vaan miehen olevan hyvä, vaikka hän kivenkovaan väittäisi olevansa k&k-mies."

Nimenomaan, ja se taas on rasismia ja väärää ennakkoluuloa meitä k&k miehiä kohtaan, naiset on anteeksipyynnön velkaa ja niillä on syytä olla pahoillaan, ei meillä.

Niin. Moniko luettelemasi p.ska on myös sanonut olevsnsa kuulu k&k-mies? Onko teillä joku tunniste?

Selitämpä esimerkin kautta. Känniääliö ajaa sinun jalan irtipoikki, se on syyllinen. Selvä. Mutta sinun pitää silti elää loppuelämäsi ilman toista jalkaa, eikä sen känniääliön syyllisyys sitä jalkaa kasvata takaisin. Sama pätee näihin ”jännämiesjuttuihin” ei ne muitten syyllisyydet muuta sitä, että miehenä edustat sukupuolta, joka vastaa 4/5 väkivallanteosta ja liki sadasta prosentista seksuaalirikoksista.

• Disse kirjoitti:

Selitämpä esimerkin kautta. Känniääliö ajaa sinun jalan irtipoikki, se on syyllinen. Selvä. Mutta sinun pitää silti elää loppuelämäsi ilman toista jalkaa, eikä sen känniääliön syyllisyys sitä jalkaa kasvata takaisin. Sama pätee näihin ”jännämiesjuttuihin” ei ne muitten syyllisyydet muuta sitä, että miehenä edustat sukupuolta, joka vastaa 4/5 väkivallanteosta ja liki sadasta prosentista seksuaalirikoksista.

Tuo olikin hyvä esimerkki tosiaan.

"Känniääliö ajaa sinun jalan irtipoikki, se on syyllinen. Selvä. Mutta sinun pitää silti elää loppuelämäsi ilman toista jalkaa, eikä sen känniääliön syyllisyys sitä jalkaa kasvata takaisin. "

Lisätään tähän vielä että samaan aikaan kuin känniääliö ajoi minun jalan poikki sinä olit pöllimetsässä, et ollut antanut känniääliölle autoa, et avaimia et mitään, et tunne koko ääliötä.

Eikös se ole aika selvää että sinä ainakin olet täysin syytön tilanteeseen.
        Känniääliö on selkeästi syyllinen.
        Minä en ole syyllinen mutta siinä tapauksessa jos olisin vaikka tuon känniääliön kaveri ja olisin sille auton antanut, sitten mennyt sen auton eteen seisomaan niin olisin aika hölmö kun sen seurauksena menetän jalan.

Sama juoni pätee nainen, jännämies, k&k mies kuviossa. Sinä tuossa edellä olevassa tarinassa vastaat k&k miestä, känniääliö jännämiestä ja minä naista niissä tarinoissa kun jännämies pistää tuulemaan.

Tuo olikin hyvä esimerkki tosiaan.

"Känniääliö ajaa sinun jalan irtipoikki, se on syyllinen. Selvä. Mutta sinun pitää silti elää loppuelämäsi ilman toista jalkaa, eikä sen känniääliön syyllisyys sitä jalkaa kasvata takaisin. "

Lisätään tähän vielä että samaan aikaan kuin känniääliö ajoi minun jalan poikki sinä olit pöllimetsässä, et ollut antanut känniääliölle autoa, et avaimia et mitään, et tunne koko ääliötä.

Eikös se ole aika selvää että sinä ainakin olet täysin syytön tilanteeseen.
        Känniääliö on selkeästi syyllinen.
        Minä en ole syyllinen mutta siinä tapauksessa jos olisin vaikka tuon känniääliön kaveri ja olisin sille auton antanut, sitten mennyt sen auton eteen seisomaan niin olisin aika hölmö kun sen seurauksena menetän jalan.

Sama juoni pätee nainen, jännämies, k&k mies kuviossa. Sinä tuossa edellä olevassa tarinassa vastaat k&k miestä, känniääliö jännämiestä ja minä naista niissä tarinoissa kun jännämies pistää tuulemaan.

Ei tuota esimerkkiä tarvitse millään satuhahmoilla alkaa selittämään. Eikä keksiä mitään muutakaan veruketta. Se on yksinkertaisuudessaan aika lailla totuus, mitä elämässä voi sattua. Yhden ihmisen tyhmyys muuttaa toisen elämän ihan toisenlaiseksi, eikä sille enää voi millään mitään. On vain kaksi vaihtoehtoa olla ilman sitä jalkaa.... joko syyttää sitä yliajajaa koko elämänsä katkerana, tai tehdä siitä yksijalkaisuudesta vaan se elämä itselleen ja kantaa se vastuu...

Noita yliajamisia nimittäin tulee elämässä. Erilaisia... Ja yksi on tosiaan se, että näitä miehiä on olemassa, jotka eivät mieti mitä pikaistuksissaan tekevät naisille. On mustasukkaisuutta, pettämistä, väkivaltaa jne. Ja ne ovat ihan vaan tyyppejä, jotka eivät osaa ottaa tunteistaan vastuuta... Onpahan siellä niitä tyypillisiä k&k-miehiäkin...vaikka Kalle Päätalo. Oikein jämpti äijä töitten suhteen ja piti huolta, vaan pannu ei toiminut...ja oli tosi inhottava naisilleen. Eikä se ole naisen/naisten vika.

Sinä voit itsessäsi nähdä kaikki selkeänä, mutta ei kukaan muu sinussa sitä näe... varsinkaan ne naiset...ne näkee monesti juuri miehet kokonaisesti juuri väkivaltaisina ja arvaamattomina... Eikä minusta niitten sitä pelkoa kaikkia miehiä kohtaan tarvitse anteeksi slnulta tai muilta miehiltä pyytää...

• Olet varmaan erehtynyt palstasta. Tuo Ikävä -palstahan on muodostunut toinen toistaan anonyymimpien epätoivoisten sydänten haikailupalstaksi, johon kirjoittavat vain epämääräisin "tunnistein" toisiaan haeskelevat luuserit ja heitä antaumuksella kiusaavat trollit.

Mene sinne nolaamaan itsesi ja aiheuttamaan myötähäpeää muillekin.

• Anonyymi

Ei sinun tarvitse olla.

• Anonyymi

Voisit ottaakin vastuuta. Etkö ymmärrä olevasi osa ihmiskuntaa? Pienenpieni ja hyvin vähäinen osa, mutta osanen silti. Justiinsa sinulla on vaikutusta siihen, millainen yhteiskuntamme ja ihmiskuntamme on. Sinulla oikeasti ON vastuu kaikkien hyvinvoinnista. Tee tekoja, jotka edistävät hyvinvointia ja vähentävät pahoinvointia. Niin yksinkertaista se on.

Osoitat sanasi jollekulle, joka on sinua syyllistänyt. Nyt perustelet tekemättömyyksiäsi omalla heikkoudellasi. Niin, en väitä vastaan, mutta teot (tässä tapauksessa sanasi) ratkaisevat. Sanot naiselle, että voivoi, sori vaan, mä en voi auttaa mitenkään, koska olen niin surkea ja heikko ihminen. Tulisiko nyt tässä kohtaa mieleen mitään muuta ajattelutapaa? Voisitko suhtautua asiaan hivenen toisesta katsantokannasta? Vaikka oletkin surkea ja heikko, ei se tarkoita sitä, ettetkö voisi ottaa hieman vastuuta ihmiskunnan hyvinvoinnista ja omalla pienellä osallasi tehdä jotain. Ihan pientä ja vähäistä ja surkeaakin, mutta näissä asioissa pienet asiat merkitsevät.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. El Khamenein arkku K-Kaupan autossa?

Kyllä kauppias hoitaa?
      Maailman menoa
      154
      1445
    2. Mahdoton tilanne

Täällä monella tuntuu olevan jumissa oleva tilanne. Joillakin kaipuu ja ikävä on kestänyt jo vuosia. Osapuoli/puolet ova
      Ikävä
      100
      960
    3. Välillä tulee haikeus

Et kaikki päättyi näin. Etten saanut vastauksia. Ei meitä oltu tarkoitettu. Niin se vain on.
      Ikävä
      78
      894
    4. Tunteilla leikkiminen

Oletko leikkinyt kaivattusi tai jonkun kiinnostuneen tunteilla, pelannut jotain peliä tai pelleillyt asioilla? Miksi?
      Ikävä
      113
      835
    5. Ne katseet, ei niitä

Voi unohtaa. Se, miten molemmat katsoi
      Ikävä
      42
      730
    6. Miten jotkut kehtaa aikuisiällä kiusata

Ihmisiä? Eikö se ole aika noloa?
      Ikävä
      109
      638
    7. Mä olin ihan peloissani sun lähellä

Huomasitko? En uskaltanut edes katsoa sua. Näin sivu silmällä sun vinon hymyn. Oliko hyvä vai paha juttu kun tulit lähel
      Ikävä
      22
      574
    8. Mitä jos näkisimme

Vyöryisikö samat tunteet uudelleen?
      Ikävä
      52
      554
    9. On ikävä sinua ihana

En jaksa syvempiä tuntoja enää kirjoittaa. Kaipaan sinun läsnäoloa ja läheisyyttä nainen. Hyvää yötä.
      Ikävä
      28
      553
    10. Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla

Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla (yksityisen asiakkaille Kela-korvaus jätetä
      Maailman menoa
      385
      522
    Aihe