miks mikään ei mene niin kuin olen suunnitellut! Klo 04.45 ovikello soi pitkään ja vaativasti. Menin katsomaan monitorista kuka ovellani oli ja sitten vasta avaamaan ovea. Mikko niin tuhannen kännissä, mitä ihminen nyt viinasta voi tulla, nojasi kädellään seinään. Taxi lähti pihasta, kun näki mun tulleen ovelle. Tämä onneton äijä selitti mulle ett meidän pitää jutella!
Klo ei ollut viittäkään, joten juttu tuokio kyllä siirtyi tuonnemmaksi.
Siihen se mies sammui sohvalle... lopulta, ja mä otin siltä kengät jalasta, hain fleesen peitteeksi ja jätin tuvan työpöydän ylle lampun palamaan. Näkisi ainakin missä on, jos sattuisi heräämään. Panin kahvinkeittimen päälle ja lähdin suihkuun, turha mun oli enää mennä nukkumaan... työpåivä kohta alkamassa.
Sinne jäi äijä kotiini nukkumaan kun mä lähdin töihin, jätin kirjelappusen ja vara-avaimet työpöydälle. Keittäkööt kahvinsa itse ja hakekoot aamupalansa jääkaapista sekä leipälaatikosta, luulisin aikuisen miehen pärjäävän itsekseenkin; aamiaisen kanssa.
Yököllä oli heti asiaa mulle, sanoi ett vedet ovat kiehumassa ja mä voin jatkaa siitä keittiö hommia, kokki ei tule töihin; on alistunut korona tartunnalle, teini-ikäisen koululaisen kautta. Silleen, tämä tästä taas puuttuikin.
Aamiaiseksi: kaurapuuroa, makkara tai juustosämpylä tuore kurkkua
kahvi tai tee.
Lounas ruokalistalla; keitetyt perunat, läskisosia, kaalilaatikkoa puolukka huuppaa, kesäkeittoa ja voideltuja kaurasämpyliä
jälkkärinä; kahvia ja tattari lettuja vaahtera siirapilla, tai pullaa.
Minun piti olla ainoaseaan vuorovalvoja ja toimistotyöntekijä... nyt tuli kokin hommat siihen päälle... kiirettä piti, onneksi oli osaava keittiöapulainen, niin saattiin jaettua työt luontevasti.
Iltavuorolainen tuli klo.11.00 ja jatkoi siitä mihin mä lopetin. Seuraavaksi on raportti... ja sitt käsitellään yksikkömme yleistä tilannetta sekä rahoitustamme... likviditeetti aalkaa olla todella kehnolla tolalla, jonka vuoksi henkilökuntaa jouduttiin karsimaan.
Siivouspuolelta nyt ensin, kotisiivoukset vähentyneet merkittävästi, n. 75% ollaan menetetty tilauksista. Ihmiset siivoaa itse, kun ovat etätyössä kotona.
Maanantai aamu ja uus työviikko alkamassa,
31
<50
Vastaukset
Vaihtoehdot:
a) K&K mies oli lemmentuskissaan kerännyt rohkeutta koko viikonlopun, tarttui pulloon sitä saadakseen ja viimein kun sitä oli riittävästi ja tuli lempeä tunnustamaan sun asenne oli just noin kun kirjoitit:
"Tämä onneton äijä selitti mulle ett meidän pitää jutella!
Klo ei ollut viittäkään, joten juttu tuokio kyllä siirtyi tuonnemmaksi."
Nyt se vasta sitten onkin siipi maassa sun nuhteluita kuunneltuaan vaikka tarvitsisi epätoivoisesti hellimistä.
b) Jännämies ryyppäsi ja rälläsi koko viikonlopun, ei saanut hommaa poikki sunnuntainakaan ja hypättyään erinäisissä naisissa keksi vielä sunnuntain ryyppäjäisten päätteeksi suakin tulla yrittämään, sinähän taas joustit ja keitit kaakaota. Annoit taas kerran ystävällisyyttä vastineeksi törkeästä kotirauhan rikkomisesta.
Sun pitää ehkä alkaa miettimään ainakin jonkinlaista rajojen vetämistä, ei kenenkään ovelle mennä pimputtelemaan keskellä yötä yllättäen, olkoon vaikka miten tuttu tai kaveri tai mitä tahansa.- Anonyymi
Just näin! Oli ihan mikä vaan, niin aina on naisen. Pojat on poikia ja miehet ikuisia lapsia ja eihän niiltä nyt todellakaan voi vaatia järkevää käytöstä ... siis ei ikinä. Oli kiltti tai jännä, niin pieleen menee aina ja lujaa. Parempi unohtaa miehet kokonaan ja ruveta lesboksi!
Anonyymi kirjoitti:
Just näin! Oli ihan mikä vaan, niin aina on naisen. Pojat on poikia ja miehet ikuisia lapsia ja eihän niiltä nyt todellakaan voi vaatia järkevää käytöstä ... siis ei ikinä. Oli kiltti tai jännä, niin pieleen menee aina ja lujaa. Parempi unohtaa miehet kokonaan ja ruveta lesboksi!
No kukas tuossa b vaihtoehdossa on syyllinen "Sun pitää ehkä alkaa miettimään ainakin jonkinlaista rajojen vetämistä, ei kenenkään ovelle mennä pimputtelemaan keskellä yötä yllättäen, olkoon vaikka miten tuttu tai kaveri tai mitä tahansa.", minusta aika selkeästi mies. Juurikin trollikan virhe on hyysätä liikaa ja ajatella noita elämänsä miehiä täysin kädettöminä ja jalattomina olentoina, ikäänkuin pikkulapsina "Keittäkööt kahvinsa itse ja hakekoot aamupalansa jääkaapista sekä leipälaatikosta, luulisin aikuisen miehen pärjäävän itsekseenkin; aamiaisen kanssa." no, kenellekään muulle ei tulisi edes mieleen aikuiselle miehelle alkaa kahveja ja aamupaloja vielä valmistelemaan, useimmat ei olisi edes päästäneet sisälle tai ainakin viimeistään sitten olisivat heittäneet rötkyn pihalle samalla ovenavauksella kun itse lähtevät pois kotoaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suosittelen.
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
No kukas tuossa b vaihtoehdossa on syyllinen "Sun pitää ehkä alkaa miettimään ainakin jonkinlaista rajojen vetämistä, ei kenenkään ovelle mennä pimputtelemaan keskellä yötä yllättäen, olkoon vaikka miten tuttu tai kaveri tai mitä tahansa.", minusta aika selkeästi mies. Juurikin trollikan virhe on hyysätä liikaa ja ajatella noita elämänsä miehiä täysin kädettöminä ja jalattomina olentoina, ikäänkuin pikkulapsina "Keittäkööt kahvinsa itse ja hakekoot aamupalansa jääkaapista sekä leipälaatikosta, luulisin aikuisen miehen pärjäävän itsekseenkin; aamiaisen kanssa." no, kenellekään muulle ei tulisi edes mieleen aikuiselle miehelle alkaa kahveja ja aamupaloja vielä valmistelemaan, useimmat ei olisi edes päästäneet sisälle tai ainakin viimeistään sitten olisivat heittäneet rötkyn pihalle samalla ovenavauksella kun itse lähtevät pois kotoaan.
Onko siinä ylipäänsä joku syyllinen? Onko jonkun pakko olla syyllinen?
Onko noin yleisesti tapana jättää pahasti humalaisia ulos oman onnensa nojaan? Ei kuulosta kovin inhimilliseltä kohtelulta. Taksikinhan tais mennä jo pois. Talvipakkasella saattas pian räpsähtää syyte kuoleman tuottamuksesta. Näillä keleillä ehkä heitteillejätöstä. Sattuu olemaan meri vieressä, niin kohtahan se kelluu siellä. No voishan sitä tietysti soittaa kytät hakemaan sen pois. Aikamoista yhteiskunnan resurssien tuhlaamista jos tietää, että sen voi huoletta jättää sohvalle nukkumaankin. Anonyymi kirjoitti:
Onko siinä ylipäänsä joku syyllinen? Onko jonkun pakko olla syyllinen?
Onko noin yleisesti tapana jättää pahasti humalaisia ulos oman onnensa nojaan? Ei kuulosta kovin inhimilliseltä kohtelulta. Taksikinhan tais mennä jo pois. Talvipakkasella saattas pian räpsähtää syyte kuoleman tuottamuksesta. Näillä keleillä ehkä heitteillejätöstä. Sattuu olemaan meri vieressä, niin kohtahan se kelluu siellä. No voishan sitä tietysti soittaa kytät hakemaan sen pois. Aikamoista yhteiskunnan resurssien tuhlaamista jos tietää, että sen voi huoletta jättää sohvalle nukkumaankin.siellä on nyt 20 astetta lämmintä, jos sinne paleltuu on niin heikot eväät ettei pärjäisi enää talvea. Jos mun ovelle tulisi tuohon aikaan joku kaveri möykkäämään sanoisin että mene kotiis siitä. Ois se tuo trollikankin vieras hyvin tarennut pihanurmella nukkua, olispahan oppinut, nyt kun pääsi sisälle ei opi, on seuraavankin ryyyppyreissun jälkeen oven takana möykkäämässä.
Hienostihan tuota olet taas tilanteet handlannut, töittenkin suhteen heti eikä viidestoita päivä eikä jääty itkemään ja märisemään.
Mikä tuo Mikko-kuvio oli? Siis ex, joka yrittää lipsutella takaisin viekkuun?
No ehkä teidän pitäisi jutella.Harmaaritari kirjoitti:
Liian K&K trollikka antaa rötkyjen käyttää ystävällisyyttään hyväkseen selvästikin.
En mää usko. pikku Hiawatha osaa olla jämpti ja tiukka.
Mutta jostain kumman syystä nuo miehet aina juoksee sen perässä. Vaikka ovat itse tyrineet. Trollikka on monen pojan unelmatapaus, mutta eivät piruparat sitten sen verta osaa arvostaa että hyvästä pitäisivät kiinni.elisakettu kirjoitti:
En mää usko. pikku Hiawatha osaa olla jämpti ja tiukka.
Mutta jostain kumman syystä nuo miehet aina juoksee sen perässä. Vaikka ovat itse tyrineet. Trollikka on monen pojan unelmatapaus, mutta eivät piruparat sitten sen verta osaa arvostaa että hyvästä pitäisivät kiinni.Noiden jännämiesten kanssa Hiawatha(kin) on kuin sulaa vahaa, onhan se nähty. Mutta niinhän ne kaikki naiset, että eipä se sikäli yllätä.
Harmaaritari kirjoitti:
Noiden jännämiesten kanssa Hiawatha(kin) on kuin sulaa vahaa, onhan se nähty. Mutta niinhän ne kaikki naiset, että eipä se sikäli yllätä.
Onkos Hiawatha joku muovailtava nukke? No eikä ole.
Miksi sitten ollaan rötkylöille kilttejä? Ehkä se on sitä, että jokainen ansaitsee toisen mahdollisuuden. Tai sitten merkittävää vahinkoa ei ole tapahtunut.
No jos mun joku kaveri tulisi kännissä kilkuttelemaan ovikelloa - no riippuu kaverista. Eihän se maailmanloppu ole. Kavereille pitää olla kuitenkin sen verran lojaali, että turvapaikka pitää olla. Jos ei aiheuta harmia.elisakettu kirjoitti:
Onkos Hiawatha joku muovailtava nukke? No eikä ole.
Miksi sitten ollaan rötkylöille kilttejä? Ehkä se on sitä, että jokainen ansaitsee toisen mahdollisuuden. Tai sitten merkittävää vahinkoa ei ole tapahtunut.
No jos mun joku kaveri tulisi kännissä kilkuttelemaan ovikelloa - no riippuu kaverista. Eihän se maailmanloppu ole. Kavereille pitää olla kuitenkin sen verran lojaali, että turvapaikka pitää olla. Jos ei aiheuta harmia.No ei mutta kummasti vaan ne nuo trollikan miestuttavuudet tuntuu draamankaarta aiheuttavan, eli on varmaan liian kiltti niille kun mahdollistaa sen.
- Anonyymi
Miksi et ota kunnon miestä? Sellaista joka katselee puoli yhdeksän uutiset, syö aamupuuron ja katselee tarkkaan säätiedotukset vaikka ei olisi mitään tarvettakaan?
Kuka nainen sitä nyt niin tylsää miestä ottaisi joka ei mitään actionia järjestä elämään?
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Kuka nainen sitä nyt niin tylsää miestä ottaisi joka ei mitään actionia järjestä elämään?
En minä tiedä! Mutta kun olen railakkaina perjantai-iltoina avannut radion ja kuunnellut "puhelinlangat laulaa" ohjelmaa niin aika leppoisasti siellä ihmiset tuntuvat elelevän. Marjatta lähettää terveisiä miehelleen joka on saunaa lämmittämässä rannassa ja toivoo Fredin musiikkia. Ehkä siellä sitten illalla ryypätään, naidaan ja tapellaan mutta ei se sillä hetkellä siltä kuulosta.
Mikon maanantaiaamu?
https://youtu.be/EGEzel3tH08Päivän jälkeen sitten trollikkaa hyvittelemään kukkien kera:
https://www.youtube.com/watch?v=58amTnpzOIg
- Anonyymi
No niin, hengissä ollaan, vaikka päivä tosiaan oli yhtä takkuamista. Kävin töiden jälkeen vielä kaupassa ja sieltä suoraan kotiin. Tosin siinä kotimatkalla mä onnistuin vielä hankkimaan ylinopeussakotkin tutkassa. 6km enemmän nopeutta, kuin sallittu, siis heidän ilmoituksensa mukaan. Mä en mielestäni kyllä ylittänyt nopeuksia, ehkä mun auton mittarissa sitt on vikaa. ???
Kotona oli vaan nälkäinen kolli, Onni nimittäin siellä tuli heti ovella vastaan naukuen.
Kaivoin sille muikkuja pakastimesta ja mikrotin ne sulaksi sekä kypsiksi saman tien. Kissa sai ruokansa, heti kun ne kalat olivat hieman jäähtyneet syömäkelpoiseksi.
Talo oli muutoin tyhjä; yövieras oli lähtenyt ja ainoastaan lappunen työpöydällä.
"Olen pahoillani, anteeksi."
Ja nyt mies ei vastaa puhelimeensa... niin syytä tänne tuloonsa tai keskustelua mistään aiheesta ei ole käyty, vaikka aamuyöstä ilmoitti ett puhumisen aihetta olisi.
Siis tosi loistavaa, jos tuo ystäväni nyt aikoo ottaa saman käytännön kuin broidi, tulla nukkumaan mun luo humalansa ja krapulansa pois,.. niin ei onnistu!
Yks hiton riesa mulla on jo, mutt hän on mun veljeni. Eikä hänen mukuliensa tarvitse herätä yöllä, vanhempiensa riitelyyn... joka aika usein on seurauksena ns."ryyppy reissuista".
Harmikselle... mulla ei ole käsitystäkään mikä oli aiheena, siitä ei ollut mitään viitteitä mihinkään suuntaan. Kaipa se joskus selvenee ja saattoihan se olla humalaisen päähän pistokin, ilman mitään todellista syytä.
Yhden asian mä olen oppinut; humalassa ette ole niitä kaikkein täysijärkisempiä!
Ainoastaan se on varmaa, ett asiaa mä puin vielä hänen kanssaan, miks herättää aamuyöstä minut kuuntelemaan yhtään mitään; selityksen on ainakin velkaa mulle.
Elisalle... Mikko on mun pelkkä hyvä ystäväni ja auttanut mua monesti vaikeuksissani. Möin muuten puutalo asuntonikin Portsasta juuri hänelle ja virallisesti olimme asuin kumppaneita, olin kirjoilla siellä, vaikka todellisuudessa asuinkin muualla.
trollikka- Anonyymi
Millainen kumppani olisi hyvä? Varmaan haluat säilyttää jonkinlainen marttyyrimeiningin mutta tuskin liikaa sitäkään? Olisiko joku perusmies hyvä joka välillä ottaa kunnon kännit ja hoippuu johonkin sohvalle Onnin kanssa nukkumaan?
Ai sulla on jo kissakin? :)
Kaverit on kavereita, niitä pitää jeesata. Mietin vaan mitä helkkarin juttelemista hänellä on kännissä aamuyöllä?
Epäilyttävää...- Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
Kaverit on kavereita, niitä pitää jeesata. Mietin vaan mitä helkkarin juttelemista hänellä on kännissä aamuyöllä?
Epäilyttävää...no kai mies naisensa luo menee niin mitä ihmeellstä siinä on jos mies eli mikko menee kotiinsa ja ottaa naisensa kainaloonsa
elisakettu kirjoitti:
Epäilyttävää...Pihkassa se on, tuohan on vain trollikan näkemys "Mikko on mun pelkkä hyvä ystäväni ".
Anonyymi kirjoitti:
no kai mies naisensa luo menee niin mitä ihmeellstä siinä on jos mies eli mikko menee kotiinsa ja ottaa naisensa kainaloonsa
Mutta kun trolikka kun ei ole kenenkään "nainen". Eikä mikko mennyt minnekään kotiinsa.
Harmaaritari kirjoitti:
Pihkassa se on, tuohan on vain trollikan näkemys "Mikko on mun pelkkä hyvä ystäväni ".
No tottakai on pihkassa - trollikkahan on hyvännäköinen nainen ja muutenkin passeli paketti.
Mutta miten voi olla niin pönttö ettei sitä tajua? :-Delisakettu kirjoitti:
No tottakai on pihkassa - trollikkahan on hyvännäköinen nainen ja muutenkin passeli paketti.
Mutta miten voi olla niin pönttö ettei sitä tajua? :-DSelväksihän tuo asia pitäisi setviä heidän, jos rötky-mikko ei kelpaa ja trollikka onnistuisi kerrankin jonkun k&k miehen löytämään ei sekään varmaan tykkäisi jos/kun kamumikko tulee oven taakse kolistelemaan milloin huvittaa ryyppyreissuiltaan.
Harmaaritari kirjoitti:
Selväksihän tuo asia pitäisi setviä heidän, jos rötky-mikko ei kelpaa ja trollikka onnistuisi kerrankin jonkun k&k miehen löytämään ei sekään varmaan tykkäisi jos/kun kamumikko tulee oven taakse kolistelemaan milloin huvittaa ryyppyreissuiltaan.
Mistäs myö trollikalle se KK-mies löydetään?
Tosin KK-mieshän ymmärtää kyllä että kavereita pitää auttaa aina, eikä ala kovasti hirnahtelemaan.- Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
Mistäs myö trollikalle se KK-mies löydetään?
Tosin KK-mieshän ymmärtää kyllä että kavereita pitää auttaa aina, eikä ala kovasti hirnahtelemaan.Harmis on soveltuu ja on kelpo trollikalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmis on soveltuu ja on kelpo trollikalle.
Niin minustakin. Hyvä pari olisi.
- Anonyymi
Eihän se mitään estä? Kun alkaa olla trollikan kaltaisen naisen kanssa, ei ole enää. Minusta nämä kaksi olisivat todella oiva pariskunta.
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Selväksihän tuo asia pitäisi setviä heidän, jos rötky-mikko ei kelpaa ja trollikka onnistuisi kerrankin jonkun k&k miehen löytämään ei sekään varmaan tykkäisi jos/kun kamumikko tulee oven taakse kolistelemaan milloin huvittaa ryyppyreissuiltaan.
Kuvitteletko sä tosiaan munt, pieneksi kiltiksi tossukaksi? Väärä luulo, silloin kun mulla on aihetta puolustautua... mä kyllä jyrään.
Se lähtee vaikka 100 kiloinenkin äijä ilmalentoon, nimimerkillä kokemusta on!
Ystäviltäni mä siedän aika paljon kaikenlaista, mutt rajat siinäkin tulee vastaan. Minun etiikkani mukaan humalaista ei jätetä heitteille, eikä ainakaan; jos se vielä sattu olemaan ystäväni.
Vieraanmalle oisin soittanut polisit noutamaan häiriön aiheuttajan. Tuon kaverin nyt voi antaa nukkua sohvalla päänsä selväksi, pyöriihän hän muutekin täällä, melkein viikottain. Istutta pensaita ja puita, muokkaa maata jyrsimellä jne. Palkaksi saa "kotiruokaa", hodareiden tilalle... sekä lämmittä pihasaunan puilla, josta näyttää nauttivan kovasti.
Nyt Mikon pirulainen on sulkenut kännynsäkin... ei saada yhteyttä, ei.
Kyllä mulla on aikomus selvittää tämä asia peruusteellisesti, sillä alunperin se oli Mikko joka minut torjui, ystävyys asteelle! "Ollan niin erilaisia, ettei meillä olisi tulevaisuutta!"
Mä ymmärsin sen kerran sanottuna, ja jatkoin elämääni. Kihlauduinkin toisen miehen kanssa, ja sehän päättyi aikanaan fiaskoon.
Mulla on purjoa vihanneskuivuri täyteen siivutettu; renkaina. Saavat kuivua koko yön.
Mä tästä valmistaudun nukkumaan... te voitte pohtia täysin omianne tilanteesta, jota ette ilmeisesti täysin edes käsitä.
Hyvää yötä, kaikille tasapuolisesti!
trollikka
Eli kaikki taas sulavaa järjesteltävää arkisekamelskaa? 😄
Sinä tyttö se et kerkeäkään pitkään haukottelemaan tyrskyjä. Pienrmpää silmään ja läpykkö lattiaan. 💪😃
Ihan hurja oot, mutta oonhan mä jo sen monesti sanonutkin. 😁
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 97962
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt54898Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61798Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa142731- 65675
- 78531
- 39508
- 40496
Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto86487- 70476