Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
milla.magia66
profiilit
milla.magia66
milla.magia66
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
4
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kuinka+usein+monet+uskonlahkon/kultin+edustajat+/+ns.+muka+johtajat+ovat+käyttäneet
hyväkseen+nuoria+naisia,lapsia..kautta+aikojen..,+ja+koko+yhteisöä+manipuloimalla+heidät+uskomaan+kaikkeen...+Kyllä+välillä+tuntuu+että+vois+maailmanloppu+tulla..+uskonnon+varjolla+tehdään+kaikkein+eniten+pahaa....+vatikaanikin+on+täynnä+pedofiileja....,Mutta+kun+he+ovatkin+ns.+koskemattomia..+*muka*+hoitavat+asiat+itse.+sisäisesti..+joo+varmaan..+sisäisesti..+nimenomaan!!+hehheh..+mitä+paskaa!!+>:(
19.01.2017 22:59
Täysin+ääliöitä!!!...+Menkööt+jehovat+eri+planeetalle+palvomaan+jahveansa!+>:)
19.01.2017 22:54
Jehovatkin+näköjään+harjoittaa+tätä+kissojen+demonisointia.+Tuollakin+listalla+vaan+kierrätetään+yleisiä+uskomuksia+ja+ennakkoluuloja+kissoihin+liittyen.+"Herodeksen+syntymäpäiväjuhlilla,+kun+Johannes+Kastaja+menetti+päänsä,+oli+todennäköisesti+läsnä+kissoja."+Jaa,+ai+että+todennäköisesti?+Ja+jos+oli,+niin+mikähän+se+kissojen+rooli+oli+siellä?+Entä+jos+paikalla+olikin+hiiriä+tai+lampaita+-+saatanan+kätyreitä+nekin+sillä+verukkeella?+Naurettavaa+logiikkaa.+Ja+tuo+viimeinen+on+typerintä+ikinä+-+että+kissat+on+epäpuhtaita.+Kissahan+pesee+itseään+jatkuvasti+ja+inhoaa+likaa+turkissaan.+Karvapallojenkin+oksentaminen+johtuu+juuri+tästä+siisteydestä.+Ja+lattioille+pissaileva+kissa+tekee+niin+(usein+ihmisen+aiheuttaman)+ahdistuksen+tai+sairauden+takia,+ei+minkään+paholaisen+ajamana.+Tuossa+mainitaan+myös+kissojen+harjoittama+"seksuaalinen+epäsovinnaisuus+ilman+avioliiton+suojaa"+Hä?+8DDDD+Hahahaha!+Kaiken+huippu.+Tämän+listan+laatija/laatijat+ei+näköjään+tiedä+mitään+kissoista,+ja+on+silti+päättäneet+kerätä+toisiinsa+liittymättömiä,+epäloogisia+ja+epäuskottavia+väitteitä+tukemaan+omaa+päähänpinttymäänsä.+...+Tulee+mieleen+islamistit..+hekään+eivät+välitä+lemmikeistä..+ja+jopa+vuohet+ovat+seksuaalisen+hyväksikäytön+kohteena....+No+ohhoh!!++tätä+mieltä+oon..+
Kotieläimiä+ja+lemmikkejä+pitää+kunnioittaa!!+katotaanpa+kuinka+monta+puolustajaa+täältä+löytyy??::+:+jos+ei+löydy,niin+sitten+on+asialla+kakki+sadistit+ja+riidanhaastajat..+näistä+on+kokemuksia..+nääs....+>:D
19.01.2017 22:50
täällä on yks nainen etelä.pohjanmaalta joka haluais seuraa nimenomaan naisesta..oon naimisissa,mutta huomaan etten saa avioliitosta kaikkea sitä mitä tarvitsen..lapsiakin on..oon paljon nuoremman näkönen kuin kukaan tietääkään,ku oon pitäny itestäni huolta..tykkään nuoremmastakin naisseurasta.onko esim täältä kauhajoen suunnasta ketään joka haluais tutustua vaikka sitten ensin fasen kautta tai voin antaa puh.numeron joka on mulla salainen prepaid.....kuis?.onko ketään uteliasta? oon huumorintajuinen herkkä ja vähän kaikkea tarvittaessa.. :) laita viestiä sähkäriin jos kinnostaa....oon punatukkainen,hoikka,171cm ja n.65kg..
16.09.2013 01:36
1 / 1