- Appuralla tänään kolmen kimppa vaan lisää tekee mieli. Huomenna Appuralla klo 16.00-18.00 sen jälkeen Lintuvuori johon lähen nyt just käymäs.
- Just kävin Lintuvuorella ei ollu ristin sielua, mutta voisin ajaa vaikka hetikin takas jos on joku tulos.
- Käykö kukaan enään.? Tänään menossa klo 12.30 ja hole auki.:D
- Huomenna appuralle tulijoita.?
- Just joo istuskelin ja orottelin tunnin ei näkyny muutaku kaks jänöä.
- 19.05 klo 12.00 appuralle.
- Appuralle perjantaina 19.05 klo 12.00.
- Imen ja nielen lastin.:) saa myös imeä miksei pannakki.
- Varmaanki nelivitosena rannalla ollessani huomasin että koivikosta mies seuraili minua joten rohkaisin mieleni ja menin rauhaisampaan paikkaan ottamaan aurinkoa nakuna, mies seurasi ja kohta oli ottemas suihin no ei kauaa ku joku mies oli takanani, tynsi aseensa anukseen toinen jatkoi imemistä takana oleva laukes ja läks pois vaan siellähän oli jonossa miehiä joten silloin sain ekan kerran kuudelta mieheltä.:) Ja kesää odotelles taas rannalla tavataan porukalla. Miehissä.:D
- Lauantaina tulen siis 01.04 klo 12.00 eikä ole aprillipila. Tuleeko joku tai muita imuille.?
- 29.03 klo 12.00-13.00 holelle tuleeko muita.? Olis mukavaa vaikka kahta samaan aikaan imeä.:)
- Nyt imettävää heti. Tai klo 13.00 Unisex hole auki.
- Nyt sais jos haluu.:D
- Tänään holelle ketään halukasta klo 13.00.?
- Nyt sairaalan p-alue imut autossa. Odotan siellä puolkuuteen asti.
- Nyt klo 16.00.
- Tuu la 18.02 klo 13.00 odotan hole auki.
- La 18.02 klo 13.00 paikalla ja odottelen hole auki. Halukkaita saa olla useampikin jaksan kyllä.:D
- 28.01 klo 14.00 hole on auki ja olen paikalla.
- Sairaalan p-alue tänään klo 16.30. huomenna sama aika. la klo 13.30-15-30 olen paikalla ja imen.